SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Aaah het is een undercoverLunaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wtf post je een foto van mij!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wie is die onderste?The Outside Agency
Dj Luna? En die foto zag ik toevallig in US. Ik wil hem wel weghalen hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:24 schreef haakon het volgende:
[..]
Wtf post je een foto van mij!?
En wie is die onderste?
Hehehe nee joh, gekheid, was een kutgrapquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dj Luna? En die foto zag ik toevallig in US. Ik wil hem wel weghalen hoor.
Okee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Hehehe nee joh, gekheid, was een kutgrap
Zeeeeekah! Jij kwam uit Hengelo toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:30 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Okee.
Ga je naar Free Festival?
Jaquote:
Ik heb al een kaart met een paar kameraden, als je niemand kan vinden kun je zo meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:45 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja
Ik ga ws ook wel als ik genoeg mensen kan vinden.
Wanneer komt die line-up nou eens?
Ik luister al heel de week de jaarmixen van NLS en Bartmansquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:24 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik mis mn FOK!-HS-gabbers... heerlijk zonnetje hier in Assen, teut fietsend met Boy's Yearmix, denkend aan volgend weekend --> Emporium GEK!!!!!
Ik ook niet hoor. Gelukkig is de 2e helft beter dan de 1e.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:15 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ja weet ik maar ik weet niet hoe ik het anders moet als FL studio...
maar wel een goed begin tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Gelukkig is de 2e helft beter dan de 1e.
Ik heb geen idee hoe lang je al met FL Studio speelt, en hoe lang je aan dit nr heb gewerkt.quote:
ongeveer 5 uur aan gewerkt en ehm ik test met FL studio all maanden maar ik had pas vandaag NEXUSquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang je al met FL Studio speelt, en hoe lang je aan dit nr heb gewerkt.
En ik heb er zelf ook niet al te veel verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |