SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit is pure verkrachting
[ afbeelding ]
Hateng is verlateng!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
Als ik dit hoor dan ben ik zo blij met de Catatonic overload remix
Dit is pure verkrachting
X2342524545quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:06 schreef T_Killer het volgende:
[..]
@M.I. heb sinds een aantal weken weer eens jouw WYFYB gedownload en geluisterd (#30). Puike set, heerlijke tracklist.
Had die Treshold - Parts of me (Bass mods mix) trouwens ook al lang niet meer gehoord, maar wat een pareltje is dat toch. Die dubbele kicks zijn zo lekker (vooral in combinatie met die typische kicks die de bass modulators vaker gebruiken). B-front gebruikt ook vaker dubbele/rollende kicks, echt heerlijk.
vanaf 2.00.
Inderdaad, wat een armzalige trackquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
Als ik dit hoor dan ben ik zo blij met de Catatonic overload remix
Dit is pure verkrachting
[ afbeelding ]
Wow, ik ben benieuwdquote:alphatwins Alpha Twins
Intents Festival zendt de Scantraxx SWAT area live uit op YouTube http://fb.me/XBpa3oIH
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:05 schreef Beach het volgende:
Wow T_Killer die THRESHOLD - PARTS OF ME (BASS MODULATORS REMIX) , wat een heerlijke plaat
#winningquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:49 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik post alleen maar goeie shit, want dat is hoe ik rol
poep is aan!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:49 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik post alleen maar goeie shit, want dat is hoe ik rol
Hier weer een vrijdagmiddagborrel=-postquote:It’s Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend, weekend
Friday, Friday
Gettin’ down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend
Ik ga meeluisteren vanaf m'n kamer/tuinquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:14 schreef Monopoly het volgende:
Zaterdag ben ik op Fusion Of Dance. Tatanka zal daar afsluiten. Zeer benieuwd naar zijn set
Hier ook.. Lekker op en neer hobbelen tussen hardstyle, early en hardcore areaquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:18 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Zal eigenlijk wel vooral veel Flying Fakir worden.
quote:01. Technoboy - Guns & Noses (Supa Bass Mix)
02. TNT - First Match (Geck-o Remix)
03. Toxic - Root Down (Geck-o Oldskool Remix)
04. DJ Thera vs Geck-o - Ding Dong
05. ZTX - I Love Hardstyle (Zatox Mix)
06. Tatarola - Insane
07. T4t4nk4 - Let's Rock (Tat & Zat Remix)
08. Geck-o - Bit Rush
09. T4t4nk4 - GTP (Technoboy Remix Cut)
10. Tat & Zat - Skleroxx
11. Geck-o - I Eat Woofers
12. Geck-o - Underground At Night
13. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
14. Teknoid - Edge Of Darkness
15. Hardstyle Masterz - Beat Diz (Technoboy 2007 Remix)
16. DJ Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:24 schreef Da_Ripper het volgende:
denkend aan volgend weekend --> Emporium GEK!!!!!
quote:
Lekker wat Italiaanse knallersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Aaah het is een undercoverLunaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:20 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wtf post je een foto van mij!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wie is die onderste?The Outside Agency
Dj Luna? En die foto zag ik toevallig in US. Ik wil hem wel weghalen hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:24 schreef haakon het volgende:
[..]
Wtf post je een foto van mij!?
En wie is die onderste?
Hehehe nee joh, gekheid, was een kutgrapquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dj Luna? En die foto zag ik toevallig in US. Ik wil hem wel weghalen hoor.
Okee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Hehehe nee joh, gekheid, was een kutgrap
Zeeeeekah! Jij kwam uit Hengelo toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:30 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Okee.
Ga je naar Free Festival?
Jaquote:
Ik heb al een kaart met een paar kameraden, als je niemand kan vinden kun je zo meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:45 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja
Ik ga ws ook wel als ik genoeg mensen kan vinden.
Wanneer komt die line-up nou eens?
Ik luister al heel de week de jaarmixen van NLS en Bartmansquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:24 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik mis mn FOK!-HS-gabbers... heerlijk zonnetje hier in Assen, teut fietsend met Boy's Yearmix, denkend aan volgend weekend --> Emporium GEK!!!!!
Ik ook niet hoor. Gelukkig is de 2e helft beter dan de 1e.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:15 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ja weet ik maar ik weet niet hoe ik het anders moet als FL studio...
maar wel een goed begin tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Gelukkig is de 2e helft beter dan de 1e.
Ik heb geen idee hoe lang je al met FL Studio speelt, en hoe lang je aan dit nr heb gewerkt.quote:
ongeveer 5 uur aan gewerkt en ehm ik test met FL studio all maanden maar ik had pas vandaag NEXUSquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang je al met FL Studio speelt, en hoe lang je aan dit nr heb gewerkt.
En ik heb er zelf ook niet al te veel verstand van.
Niks ten nadele van jou hoorquote:
misschien kan je tips gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Niks ten nadele van jou hoorMaar tegenwoordig gooit 90% van 't gros maar alles online terwijl ze net begonnen zijn ergens mee (of het nou mixen of produceren is). Met enige zelfreflectie kan iedereen zelf ook wel nagaan dat t gewoon niet goed...
En dat je idd nexes gebruikt, dat moge duidelijk zijn
Je kickt mist veel punch, synth zijn dof, te eentoning. Gewoon heel goed luisteren naar tracks van de professionals. En met goed luisteren bedoel ik niet goed luisteren... maar heeeeeeel goed luisterenquote:
Dan heb ik nog een vraag...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je kickt mist veel punch, synth zijn dof, te eentoning. Gewoon heel goed luisteren naar tracks van de professionals. En met goed luisteren bedoel ik niet goed luisteren... maar heeeeeeel goed luisteren
Alles kan, als je maar wiltquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef micth5005 het volgende:
trouwens ik wil zelf PRO Hardstyle DJ worden maar aan jouw reactie te horen zit dat er niet in
Ik vraag me bij iedere post van jou altijd af of je nou aan het trollen bent of je wel serieus bentquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef micth5005 het volgende:
trouwens ik wil zelf PRO Hardstyle DJ worden maar aan jouw reactie te horen zit dat er niet in
ik ben 120%Serieus, of denk je soms dat ik het niet kan worden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik vraag me bij iedere post van jou altijd af of je nou aan het trollen bent of je wel serieus bent
Gezien je posthistorie weet ik niet wat ik moet denkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ik ben 120%Serieus, of denk je soms dat ik het niet kan worden?![]()
Ik zeg een ding : HARDSTYLE 4 EVERquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Gezien je posthistorie weet ik niet wat ik moet denken![]()
Dus ik hou het voorlopig inderdaad maar op een nee...
Ik zou maar hard gaan oefenen als het echt je droom is.quote:
Idd. Het eerste topic van hem dat ik zie: Betrapt O_Oquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Gezien je posthistorie weet ik niet wat ik moet denken![]()
Dus ik hou het voorlopig inderdaad maar op een nee...
Dat topicquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Idd. Het eerste topic van hem dat ik zie: Betrapt O_O
Hoe kan je die jongen nou serieus nemen?
Zat ik net ff een tracklist op te zoeken van een oude hardstyle/core/jump CD. Maar WTF, onderaan bij 'Klanten die dit artikel kochten, hebben ook het volgende gekocht:' http://www.re-played.com/3x-harder-p-10040.html
En nog een willekeurige Brennan Heart track van dat album:
Tja ehmmquote:
ok hou maar weer op >.<quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:34 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Check voor de grap eens al die andere topics op zijn naam![]()
Nieuwe vrienden
zeg dan haten opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef micth5005 het volgende:
ik begin echt haat aan em-dee-em-aa te krijgen......
Zit normaal hier op niemand te zieken hoor, maar met zulke posts kan ik je echt niet serieus nemen...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef micth5005 het volgende:
ik begin echt haat aan em-dee-em-aa te krijgen......
ik ben serieusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zit normaal hier op niemand te zieken hoor, maar met zulke posts kan ik je echt niet serieus nemen...
Sorry if i offended you...
Dat valt ook wel weer reuze mee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef T-Force het volgende:
Ik durf het nummer niet eens te luisteren! Maar misschien moet je inderdaad gewoon M.I.'s advies opvolgen. Hij is een wijs man en een oude rot in het vakEen leermeester voor ons allen
quote:
HopseFlops als in mij???quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
die geck-o set van hopseflops
daar wilde ik het voor nu even bij laten.
Haha nu weten we het wel dat je met zijn djgear mag spelen als ie er niet isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef T-Force het volgende:
Ik durf het nummer niet eens te luisteren! Maar misschien moet je inderdaad gewoon M.I.'s advies opvolgen. Hij is een wijs man en een oude rot in het vakEen leermeester voor ons allen
Wuz maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:44 schreef NLS04 het volgende:
Haha nu weten we het wel dat je met zijn djgear mag spelen als ie er niet is![]()
Voorderest hier ook zin in Emporium! Volgende week gewoon al
haha no worriesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:25 schreef T-Force het volgende:
Wuz maar een grapje hoorMaar ik vind hem wel gewoon een goede DJ, alleen mogen zijn sets misschien was meer afwisseling gebruiken. Ik zie vaak dezelfde nummers (wel goede nummers overigens)
![]()
Ik vind hem aardig vetjes overigensquote:Toneshifterz - Psychedelic Waste
Ken jij andere Hopseflopsen dan?quote:
volgens mij niet alleen zijn djgearquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha nu weten we het wel dat je met zijn djgear mag spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:37 schreef -Menn0- het volgende:
Net voor het eerst wat plaatjes aan elkaar zitten mixen! Wel house en dubstep, helaas was hardstyle echt not done daar thuis... Maar was echt vet! Klasgenoot had dit ding bij zich.
[ afbeelding ]
Ik moet ook zo'n ding hebben! Leuk om mee te beginnen en thuis wat hardstyle plaatjes in elkaar te mixen!Waren ze op dat feestje niet echt voor te porren helaas
![]()
WTFquote:
Ik zag afgelopen week bij de hans anders dat ze tegenwoordig ook die alpine pluggen los verkopen voor een tientje. Misschien een goed tijdelijk alternatief?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:35 schreef T-Force het volgende:
WTFWanne gek zeg
Wel balen dat ik mijn exinores nog niet binnen heb. Was er 1 kwijt geraakt een tijdje terug. Dat wordt vanavond een dikke gehoorbeschadiging in Factory010
Zal eens moeten kijken maar 2 verschillende oordoppen in lijkt me ook niksquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:37 schreef NLS04 het volgende:
Ik zag afgelopen week bij de hans anders dat ze tegenwoordig ook die alpine pluggen los verkopen voor een tientje. Misschien een goed tijdelijk alternatief?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:51 schreef 16meter het volgende:
Alpine pluggen kun je beter niet doen. Had die een keer gekocht voor een feestje, na 10 min weggegooid daar. Zit voor geen16meter en verpesten het geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |