Niks ten nadele van jou hoorquote:
misschien kan je tips gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Niks ten nadele van jou hoorMaar tegenwoordig gooit 90% van 't gros maar alles online terwijl ze net begonnen zijn ergens mee (of het nou mixen of produceren is). Met enige zelfreflectie kan iedereen zelf ook wel nagaan dat t gewoon niet goed...
En dat je idd nexes gebruikt, dat moge duidelijk zijn
Je kickt mist veel punch, synth zijn dof, te eentoning. Gewoon heel goed luisteren naar tracks van de professionals. En met goed luisteren bedoel ik niet goed luisteren... maar heeeeeeel goed luisterenquote:
Dan heb ik nog een vraag...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je kickt mist veel punch, synth zijn dof, te eentoning. Gewoon heel goed luisteren naar tracks van de professionals. En met goed luisteren bedoel ik niet goed luisteren... maar heeeeeeel goed luisteren
Alles kan, als je maar wiltquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef micth5005 het volgende:
trouwens ik wil zelf PRO Hardstyle DJ worden maar aan jouw reactie te horen zit dat er niet in
Ik vraag me bij iedere post van jou altijd af of je nou aan het trollen bent of je wel serieus bentquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:30 schreef micth5005 het volgende:
trouwens ik wil zelf PRO Hardstyle DJ worden maar aan jouw reactie te horen zit dat er niet in
ik ben 120%Serieus, of denk je soms dat ik het niet kan worden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik vraag me bij iedere post van jou altijd af of je nou aan het trollen bent of je wel serieus bent
Gezien je posthistorie weet ik niet wat ik moet denkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ik ben 120%Serieus, of denk je soms dat ik het niet kan worden?![]()
Ik zeg een ding : HARDSTYLE 4 EVERquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Gezien je posthistorie weet ik niet wat ik moet denken![]()
Dus ik hou het voorlopig inderdaad maar op een nee...
Ik zou maar hard gaan oefenen als het echt je droom is.quote:
Idd. Het eerste topic van hem dat ik zie: Betrapt O_Oquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Gezien je posthistorie weet ik niet wat ik moet denken![]()
Dus ik hou het voorlopig inderdaad maar op een nee...
Dat topicquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Idd. Het eerste topic van hem dat ik zie: Betrapt O_O
Hoe kan je die jongen nou serieus nemen?
Zat ik net ff een tracklist op te zoeken van een oude hardstyle/core/jump CD. Maar WTF, onderaan bij 'Klanten die dit artikel kochten, hebben ook het volgende gekocht:' http://www.re-played.com/3x-harder-p-10040.html
En nog een willekeurige Brennan Heart track van dat album:
Tja ehmmquote:
ok hou maar weer op >.<quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:34 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Check voor de grap eens al die andere topics op zijn naam![]()
Nieuwe vrienden
zeg dan haten opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef micth5005 het volgende:
ik begin echt haat aan em-dee-em-aa te krijgen......
Zit normaal hier op niemand te zieken hoor, maar met zulke posts kan ik je echt niet serieus nemen...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef micth5005 het volgende:
ik begin echt haat aan em-dee-em-aa te krijgen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |