Tja je raad het all , of niet

Maar ik ben dus niet gaan vechten.
om dit verhaal duidelijk te maken. >>>>>
Vrienden haten me door vriendin;<<
Hoe dan ook,
Ik heb met mijn vrienden, gepraat.
althans dat probeerde ik . om ze vervolgens op hun bek te rammen
Ben dus naar mijn vrienden toe gegaan en toen ik daar aan kwam , was de sfeer all een beetje gaar.
ik ben er gewoon bij gaan zitten ( met mijn vriendin).
(niet dus kreeg de kans niet )
Toen ging het all fout.
op het moment dat ik de de deur open deed werd all naar me gekeken WTF doe jij hier.
(en voor de degene die niet begrijpen hoe ik binnen kwam de moeder van een EX vriend deed de deur open )
Gelijk werd er mij all verwezen naar de deur om zo spoedig mogelijk mijn vriendin te laten vertrekken. Toen wou ik er al een op zijn bek rammen.
Maar da ging dus niet omdat daar die vader ook bij was en mij tegen hield.
later zijn we naar buiten gegaan om te PRATEN
Had ik dus geen zin in.
Mijn vriendin bleef er bij want ik wilde niet dat ze haar weg sturen omdat ze haat aan mij hebben.
hoe graag ze haar ook weg wilden hebben ik liet het niet toe.
Het gesprek begon duss zo :
een EX vriend begon met . ''Wat kom je hier doen en ook nog met je vriendin''.
Ik : '' Je moet je graf K* Smoel houden en mijn vriendin er buiten laten"
Ik probeerde dus een gevecht te starten. ik zag dat hij boos werd maar verder niks.
Hij naar mijn vriendin '' waarom ga je niet gewoon naar iemand anders toe en moet je bij hem blijven
En nu kwam het raarste, Mijn vriendin werd boos
ze zei
"Je moet je kut, tyfus,tering meul houden, want ik moet helemaal niks. '' XD Ik ging helemaal plat. ( want normaal doet zij zo iets nooit of zegt of word ze boos)
maar ik haakte haar af want ik zag dat hij een mes beet had. daarna ben ik op hem gesprongen.
Werd ik weer tegen gehouden door een paar tjappies die achter me stoned . een paar nep vrienden van hem ( tuurlijk

.
Ik zei dat ik hem wat aan zou doen als hij nog een keer wat tegen mij doet.
ben daarna weggelopen. ben niet terug gekomen.
En ben nu dus opzoek naar nieuwe vrienden
Ben mijn NEP vrienden nu gelukkig kwijt