Je geeft je vriendin toch geen tik? Bende helemaal gestoord? Alles los jij op met tikken en gevatte opmerkingen die ruzies binnen topics uitlokt.. Echt waar, Martinus no disrespect maar je vriendin tikken is net als je moeder een tik geven.. Dat doe je gewoon niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef martinus- het volgende:
Juist dit is het goede moment om haar kort te houden, desnoods met een kleine tik.
Hier moet ik toch wel even de nuance aanbrengen hoor, ik schreef namelijk duidelijk een kleine tik.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:35 schreef RNOPE het volgende:
[..]
Je geeft je vriendin toch geen tik? Bende helemaal gestoord? Alles los jij op met tikken en gevatte opmerkingen die ruzies binnen topics uitlokt.. Echt waar, Martinus no disrespect maar je vriendin tikken is net als je moeder een tik geven.. Dat doe je gewoon niet.
Een korte stoot in haar milt geven is net zo erg als een in het gezicht geven, maar dat is mijn mening. Je vriendin heb je lief en geef je geen corrigerende tik zoals honden worden afgericht. Buiten een relatie vind ik persoonlijk wel dat je een vrouw mag tikken, maar alleen in extreme situaties en zij diegene is die het uitlokt. En je vriendin zal je minder gaan respecteren als je haar een tik waar dan ook geeft, je komt dan bekend te staan bij haar als het geweldadige vriendje.. Ik weet niet of jou vriendin (als je die hebt) dat waardeert en als je je exen zo hebt behandeld, vraag eens na hoe zij dat ondervonden.. Ik denk dat mijn mening dan word gedeeld met je exen.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:34 schreef martinus- het volgende:
[..]
Hier moet ik toch wel even de nuance aanbrengen hoor, ik schreef namelijk duidelijk een kleine tik.
Ik bedoel echt niet dat hij haar volle bak op de ogen moet klappen!
Gewoon een korte maar goede stoot op de milt. Heeft een bevredigend effect maar geen zichtbare schade, want dat kun je inderdaad niet hebben met je chick.
Ik snap dat het wellicht wat vreemd kan klinken in eerste instantie, maar de omgangspatronen zijn tegenwoordig nou eenmaal veranderd. Het stigma dat men geen corrigerende tik mag uitdelen aan vrouwen mag weleens verworpen worden, het loopt anders gewoon verschrikkelijk uit de klauwen. Op deze manier houdt je de controle en blijven ze je respecteren.
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:49 schreef heloef het volgende:
Met vrienden kan je niet neuken (als je hetero bent) met je vriendin wel enough said...
Gewoon betere vrienden zoeken en dus niet kneusjes die jaloers zijn om dat jij wel een vriendin kan scoren en zij niet.
Ik spreek uit ervaring toen ik een jaar of 9 was had ik een vriend. Op een gegeven moment had die een vriendin en ging ik me gedragen als een klootzak. Nare opmerkingen maken en maar doorgaan dat ie zo onder de plak zat enzo en als ie dan wat met haar ging doen ging ik altijd van: Ahh hij gaat weer leuk knuffelen met zijn vriendin. En dat deed ik allemaal omdat ik simpelweg jaloers was op hem. Pas achteraf zag ik in dat ik me had gedragen als een kneus en heb toen ook mijn excuses aangeboden aan hun.
Leuk dat je begint over ''jullie generatie'', TS zit namelijk in dezelfde generatie als jijquote:Op donderdag 18 november 2010 10:35 schreef tsijben het volgende:
[..]
De bro-code geldt eigenlijk alleen voor 'onze generatie'
En kun je het wel vrienden noemen als ze zich zo gedragen?
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:49 schreef Kaasje. het volgende:
Pff.. Ik had op het begin nog wel bewondering voor het feit dat je inzag dat je vrienden gewoon fout bezig waren. En dat je het contact dus moest verbreken. Maar jij bent blijkbaar ook gewoon zo'n opgefokt vechtersbaasje. Jezus wat voor mensen zijn dat trouwens? Vader in de kamer, stuurt zoonlief en jou even naar buiten zodat jullie het daar 'uit kunnen praten' (gewoon keihard meppen dus als het aan jou had gelegen). Fijne ouder.
Ik heb totaal geen bewondering of respect voor zulke gasten als jij. Hoe jij de hele situatie aangepakt hebt vind ik gewoon onnoemelijk sneu. En dan ben je nu pas 14 of zoiets?
Ben trouwens maar blij dat je niet gevochten hebt, je zou er niks mee hebben opgelost. Alleen maar zaken erger mee hebben gemaakt.
De enige oplossing was om gewoon het contact te verbreken met je 'vrienden'. Nja, dat is iig gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jas van het merk Nickelson?quote:Op donderdag 18 november 2010 00:19 schreef Brulsnor het volgende:
Ikdenk datik al het al weet,
Je G-star broek IN je witte sokken?
een riem met een grote D&G gesp, metje polo erachter, inje broek?
Een nektasje van lacoste, en een glimmende jas met bontkraag..
Je maakt wheelies opje fiets alsje langs mensen rijdt, en hebt een blackberry?
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:14 schreef sciter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon de eerste de beste persoon die je tegenkomt op straat klappen. Zo raak je de energie die je opkropt kwijt, opgekropte energie is slecht voor je hartdruk.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:03 schreef micth5005 het volgende:
[..]
OMG, Srry hoor maar wat moes ik dan doen.
Hoe klein de tik ook is je vriendin een tik geven doe je niet. Het is geen kind het hoeft geen manieren te leren ze is volwassen en mag zijn zoals ze wil zijn. Vind je haar niet leuk en moet je haar te veel 'corrigeren' zoek je gewoon een andere vriendin in plaats van haar elke keer een tik te geven als iets je niet bevalt.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:34 schreef martinus- het volgende:
[..]
Hier moet ik toch wel even de nuance aanbrengen hoor, ik schreef namelijk duidelijk een kleine tik.
Ik bedoel echt niet dat hij haar volle bak op de ogen moet klappen!
Gewoon een korte maar goede stoot op de milt. Heeft een bevredigend effect maar geen zichtbare schade, want dat kun je inderdaad niet hebben met je chick.
Ik snap dat het wellicht wat vreemd kan klinken in eerste instantie, maar de omgangspatronen zijn tegenwoordig nou eenmaal veranderd. Het stigma dat men geen corrigerende tik mag uitdelen aan vrouwen mag weleens verworpen worden, het loopt anders gewoon verschrikkelijk uit de klauwen. Op deze manier houdt je de controle en blijven ze je respecteren.
Jij hebt het niet door, hè?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe klein de tik ook is je vriendin een tik geven doe je niet. Het is geen kind het hoeft geen manieren te leren ze is volwassen en mag zijn zoals ze wil zijn. Vind je haar niet leuk en moet je haar te veel 'corrigeren' zoek je gewoon een andere vriendin in plaats van haar elke keer een tik te geven als iets je niet bevalt.
Kleuterquote:
Ik had de laatste paar posts niet gelezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |