ik ben serieusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zit normaal hier op niemand te zieken hoor, maar met zulke posts kan ik je echt niet serieus nemen...
Sorry if i offended you...
Dat valt ook wel weer reuze mee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef T-Force het volgende:
Ik durf het nummer niet eens te luisteren! Maar misschien moet je inderdaad gewoon M.I.'s advies opvolgen. Hij is een wijs man en een oude rot in het vakEen leermeester voor ons allen
quote:
HopseFlops als in mij???quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
die geck-o set van hopseflops
daar wilde ik het voor nu even bij laten.
Haha nu weten we het wel dat je met zijn djgear mag spelen als ie er niet isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef T-Force het volgende:
Ik durf het nummer niet eens te luisteren! Maar misschien moet je inderdaad gewoon M.I.'s advies opvolgen. Hij is een wijs man en een oude rot in het vakEen leermeester voor ons allen
Wuz maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:44 schreef NLS04 het volgende:
Haha nu weten we het wel dat je met zijn djgear mag spelen als ie er niet is![]()
Voorderest hier ook zin in Emporium! Volgende week gewoon al
haha no worriesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:25 schreef T-Force het volgende:
Wuz maar een grapje hoorMaar ik vind hem wel gewoon een goede DJ, alleen mogen zijn sets misschien was meer afwisseling gebruiken. Ik zie vaak dezelfde nummers (wel goede nummers overigens)
![]()
Ik vind hem aardig vetjes overigensquote:Toneshifterz - Psychedelic Waste
Ken jij andere Hopseflopsen dan?quote:
volgens mij niet alleen zijn djgearquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha nu weten we het wel dat je met zijn djgear mag spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:37 schreef -Menn0- het volgende:
Net voor het eerst wat plaatjes aan elkaar zitten mixen! Wel house en dubstep, helaas was hardstyle echt not done daar thuis... Maar was echt vet! Klasgenoot had dit ding bij zich.
[ afbeelding ]
Ik moet ook zo'n ding hebben! Leuk om mee te beginnen en thuis wat hardstyle plaatjes in elkaar te mixen!Waren ze op dat feestje niet echt voor te porren helaas
![]()
WTFquote:
Ik zag afgelopen week bij de hans anders dat ze tegenwoordig ook die alpine pluggen los verkopen voor een tientje. Misschien een goed tijdelijk alternatief?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:35 schreef T-Force het volgende:
WTFWanne gek zeg
Wel balen dat ik mijn exinores nog niet binnen heb. Was er 1 kwijt geraakt een tijdje terug. Dat wordt vanavond een dikke gehoorbeschadiging in Factory010
Zal eens moeten kijken maar 2 verschillende oordoppen in lijkt me ook niksquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:37 schreef NLS04 het volgende:
Ik zag afgelopen week bij de hans anders dat ze tegenwoordig ook die alpine pluggen los verkopen voor een tientje. Misschien een goed tijdelijk alternatief?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:51 schreef 16meter het volgende:
Alpine pluggen kun je beter niet doen. Had die een keer gekocht voor een feestje, na 10 min weggegooid daar. Zit voor geen16meter en verpesten het geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |