Thanks!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef Sc0tTy het volgende:
Heerlijk setje Rike ! Alleen Breathe vond ik een beetje raar ingemixed
Thunderstyle![]()
Confucious
Substream
Enuhm Rebirth 2011 Anthem ik vind em toch best chill
Is ook mogelijk, dat is het risico van improvisatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:10 schreef Sc0tTy het volgende:
Denk eerder dat die 2 tracks niet zo goed door elkaar gemixed kunnen worden.
Dat is zoiezo waar, alleen als ik om kwart over 2 wakker wordt en dan nog moet douchen en die kant op zou moeten..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahaha herkenbaarMaar als je daar staat ga je toch wel helemaal los
Brak zijn doe je de zondag maar!
en daarna:quote:Ik weet niet wie #Martine is, maar ze is een hoer volgens #Neophyte. #FockMartine
quote:En met #hoer bedoel ik #hoerrrrrrrrrrrrr
quote:
Valt 't weer daar nog een beetje meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Live vanuit emporium.. ziek feest en wat heb ik een energieBAM
Have fun in Spanje!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:57 schreef ElDani het volgende:
Vanaf hier zeg ik jullie 4 weken vaarwel. Kom 26 juni terug van Spanje, keihard practium doen/zuipen.
Veel plezier met Defqon, intents, Ground Zero en andree festijnen.
Thanks! Voor de liefhebber een nieuwe set van mij over de mail gegooid. Hopelijk vinden jullie het wat.quote:
mwah, regen enzo maar het drukte de sfeer niet, ging echt goed los! En wat een show op t eindequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Valt 't weer daar nog een beetje mee? Veel plezier nog
!
Klopt! Net zo gezellig als vorig jaar. En wat een hoop FOK!kers ookquote:
Robuustquote:
Is die al uitquote:
Nice! Dacht dat t een week was uitgesteld. Zodra ik thuis ben maar even kijkenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:29 schreef InGebruik het volgende:
[..]
iTunes en de gebruikelijke andere plekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |