SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oelala![]()
x2quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:03 schreef haakon het volgende:
Menschen.. HEEEEUUUUL VEEUUUL PLEZIER @ EMPORIUM morgen!
quote:Tuneboy @djTuneboy retweeted to 2099 followers:
DailymomentsNL Boy
@djtechnoboy @djTuneboy Request 4 #Emporium2011 - Naked - Utta Wanka - First Match 2011 remix - Tritolo #EpicTracks!
May 27, 9:09 PM via web
TNT - Countdown had ik daar ook graag bij gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]als het nog uitvoeren dan ben ik al blij
Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside rmx)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:51 schreef ReMcOrE het volgende:
en nu ik er toch over begin, wat vinden jullie nu echt platen waarbij je compleet uit je bol kunt gaan? platen die zo'n sfeer met zich meebrengen, dat je gewoon weet dat de hele zaal/tent/wat dan ook plat gaat en volledig los zal gaan
voor mij zijn dat platen als;
en (wat ouder)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:14 schreef T-Force het volgende:
Hatseeee! 2 uur Early Hardstyle met Devon K. Zou zomaar kunnen dat dit de beste 2 uur van Emporium gaat wordenPlaten zoals Wreck the rmx, Disco Hypno, Sexbusters!
Hahaha herkenbaarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:14 schreef Dalton_ het volgende:
lockdown draaide die bij beat the bridge ook al, blijft een vette plaat met zo veel vette herineringen..
hele tijd niet gehoord en toen op hardbass 2011 en beat the bridge opeens weer!
stiekem heel blij dat ik emporium skip, ben behoorlijk brak van de seizoensafsluiting met het team gisteren en wordt net wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |