Nee, Dennis... niet doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik spaar fotows en filmpjuhs van miesjuhs :$:$:$:;4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef 16meter het volgende:
laat me lekker fappen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kom op feesten niet voor de chicks, maar om te knall'n
Alhoewel het zeker leuk is om er naar te kijken en er af en toe gewoon eentje keihard anaal te vernederen
The Outside Agency
Tuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Haakon, misschien gaan ik en een kameraad wel mee, als dat goed is.
watquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef haakon het volgende:
[..]Maar ik kom op feesten niet voor de chicks, maar om te knall'n [ afbeelding ]
Alhoewel het zeker leuk is om er naar te kijken en er af en toe gewoon eentje keihard anaal te vernederen
Okee, top!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:53 schreef haakon het volgende:
[..]
TuurlijkIk PM je wel als we weten
hoe we gaan. En dan moet jij ff laten weten wat je van plan bent
I'm down
2.00
@16m - gefixtquote:this is why gingers have no souls - they create music so dark and demonic
[off topic] Vorige week naar zijn laatste show geweest. Ge-Wel-Dig!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Even een update van de nieuw gevonden leuke dingen bij M.I. thuis:
- Bert Visscher en andere leuke cabaret dvd's![]()
Jongens, jullie zouden hier ook allemaal wel willen zitten, geloof mij maar
Aanspreken? Nooit!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:38 schreef Sethje het volgende:
durven jullie die chicks op een feest ook aan te spreken of hebben jullie allemaal puisten en een bril en verzamelen jullie url's van losgaande meisjes ?
dat kan die Davide als geen anderquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:58 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat blijft sarabande ook een heerlijke plaatIk hoor de laatste tijd nouwelijks meer wat van David Sonar , wat doet die tegenwoordig ?
aangezien ik ze goed ken, praat ik ook gewoon met zequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:38 schreef Sethje het volgende:
durven jullie die chicks op een feest ook aan te spreken of hebben jullie allemaal puisten en een bril en verzamelen jullie url's van losgaande meisjes ?
knopje indrukken, dan gaat er een klep open en komt een plateau met kliko’s naar boven?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Krulliewullie het volgende:
- Bert Visscher en andere leuke cabaret dvd's![]()
- Waar de kliko verstopt is (blijkbaar onder de grond)![]()
whehehe, nu klink je echt precies als m’n kameraadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef haakon het volgende:
[..]Maar ik kom op feesten niet voor de chicks, maar om te knall'n [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
denkt aan Decibel 2008 2009 met Natural + lasers
Ik ga het zometeen eens uitproberenquote:knopje indrukken, dan gaat er een klep open en komt een plateau met kliko’s naar boven?
dat is het enige dat ik kon bedenken toen je het over kliko's in de grond hadquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:58 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het zometeen eens uitproberen
Niet gewoon een beerput?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is het enige dat ik kon bedenken toen je het over kliko's in de grond had
[ afbeelding ]
Haha, en je blijft het stereotype Tukker maar bevestigen. Heerlijkquote:
Tja, kan weinig anders als je bij een boer werkt he..quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:35 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Haha, en je blijft het stereotype Tukker maar bevestigen. Heerlijk
DE vriendin of EEN vriendin?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:20 schreef ReMcOrE het volgende:
vriendin gaat misschien mee naar Defqon.1 (wil ze altijd nog een keer heen), ff kijken of het qua financiën ook kan... zou het echt tof vinden als ze meegaat
Eens met beide zinsdelen. Ik vind anthems (de laatste jaren tenminste) nooit zo veel aan, Fusion is de laatste maanden ook veel van hetzelfde, MAAR ik denk dat Duizend en Één Nachten op een zaterdagavond na een hele dag feesten, op een goed geluidsysteem, wel heel hard kan gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:49 schreef NLS04 het volgende:
Feest wordt bokkevet, anthem is 13 in een dozijn b-front-track.
Goed gedaan hoor, de zin zit er hier wel in!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:49 schreef 16meter het volgende:
TT is dan ook meer bedoeld om wat aandacht op het feest te vestigen.. beetje ophypen naar zaterdag toe he
Veel nieuwe radioshows/podcasts de laatste tijd.quote:Headhunterz presents: Hard With Style
After years of playing at clubs and events all over the world, worlds #1 Hardstyle DJ thought it was time to add a little extra flavour. Headhunterz presents Hard With Style a new monthly podcast for 2011.
Compiled to keep you updated about the freshest banging beats from around the globe, Hard with Style will give you a very personal approach to presenting Headhunterz' favorite tracks of the moment via podcast (iTunes) and direct download.
Headhunterz is known world-wide for his passion and energy for hard music both on an off the stage, representing his unique style at every major event including Defqon.1, Hard Bass, Qlimax, In Qontrol and Decibel. Hard With Style is no exception, with each show containing the upmost quality and the freshest tunes.
The highly anticipated debut edition of this new monthly podcast is due to drop on May 27th and will initially be available via iTunes, and direct download from Headhunterz.com and Hardwithstyle.nl .
Hard With Style - Bringing you the music that comes from within!
For the latest info visit: www.headhunterz.com, follow Headhunterz on Twitter: www.twitter.com/headhunterz and Facebook: www.facebook.com/djheadhunterz
Heb je ze nóg? Pm me maarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
2 regular kaarten voor Defqon.1 te koop.
Moeten weg, want financiele redenen en ik krijg geen vrij
85,- per kaartje helaas omdat de tickets niet origineel gekocht zijn door mij en ik ook 85,- per kaartje heb moeten betalen. 160 als je ze beide neemt.
Weet dat dit niet aantrekkelijk klinkt, maar ik wil het hier toch aanbieden... liever hier dan op partyflock.
HAHAHAquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
The highly anticipated debut edition
Nooit, heldenplaatquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Behalve A² & WS - Breathe, die mocht wel weggelaten worden
Jepquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Veel nieuwe radioshows/podcasts de laatste tijd.
Ben wel benieuwd naar die HHZ podcast hoor, sinds die goede set op Beat The Bridgequote:Op woensdag 25 mei 2011 17:24 schreef Sethje het volgende:
Jepvind het wel een leuke ontwikkeling, denk/hoop dat de makers op deze manier willen laten zien dat ze breder zijn dan de fans vermoeden
hoe tof!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Booomer het volgende:
Lekker nummer! Op Riverdance Festival echt los gegaan hierop!
alias van The R3bels zie ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme zeg, hoor deze plaat net in een "oud" livesetje
Kippenvel overal![]()
Daar was ik vanmiddag nog aan het denken, dat ik die ook moest posten.quote:
Mjah en die Bass , lekker trilllen hier <3quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:46 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Daar was ik vanmiddag nog aan het denken, dat ik die ook moest posten.
Heerlijk vernieuwend nummer qua sound, geen breaks van 2 min, geen stilvallen, geen cheesy vocals. Gewoon lekker knallen. Top
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:47 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah en die Bass , lekker trilllen hier <3
Ik dacht dat dat het origineel was, maar nou ben ik eens gaan zoeken, en kan ik geen origineel vinden...quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme zeg, hoor deze plaat net in een "oud" livesetje
Kippenvel overal![]()
Ik vind die sound juist niet-mooi... dat gezoem overstemt alles. Kon zoveel beter. Maar misschien dat het aan YouTube ligt...quote:
Hard Bass 2010quote:
owja, die liveset toenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hard Bass 2010Ik keek echt mijn ogen uit tijdens die set (letterlijk)
![]()
Prima primaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zwaait terug![]()
Hoe maakt u het, m'n beste?![]()
Het blijkt iets anders te zijn, steekt wel in de grond, maar je vuilniszak wordt naar beneden gedropt met een hendel. Ook nieuw voor mij (jahaa, want ik kom ook van het platteland!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is het enige dat ik kon bedenken toen je het over kliko's in de grond had
[ afbeelding ]
Ik weet et wel zekerquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind die sound juist niet-mooi... dat gezoem overstemt alles. Kon zoveel beter. Maar misschien dat het aan YouTube ligt...
Als je die speakers die je daar hebt staan alles tot de max zet... dondert 't hele appartementencomplex in elkaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:09 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Het blijkt iets anders te zijn, steekt wel in de grond, maar je vuilniszak wordt naar beneden gedropt met een hendel. Ook nieuw voor mij (jahaa, want ik kom ook van het platteland!!![]()
Voordeel is wel dat je op het platteland meer herrie kan maken.. zoals met de Decibel-after gaat gebeuren
![]()
)
Ziet er weer goed uit !quote:
Sowieso gaat het veels te hard met de rauwe hardstyle. Misschien is 'overhyped' niet helemaal het woord wat ik zoek, maar het komt het het meest in de buurt. Alle nummers worden de hemel ingeprezen terwijl het nummer saai en simpel is (het is een mening, dus val me daar niet volledig op aan). Er is meer kwantiteit nu dan kwaliteit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:40 schreef Krulliewullie het volgende:
Volgens die vriend van me komt dat dan weer door een bepaalde manier van masteren, maar daar heb ik dan weer geen verstand vanIets met dat het volume in de climax even hoog is als in de break, maar dat kan eigenlijk niet omdat er een bas in komt bij de climax en als je dat volume laag houdt gaan andere tonen verloren. Het klinkt wel hard, omdat er veel kick/bas komt, maar dat was het dan ook. Voor -tegenstanders van deze theorie??
x2!quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Verder geen verstand van mastering etc. dus kan niet echt wat zeggen op je stelling...
Midlaag.. Het midden van de lage frequenties? Dus ~ 50Hz?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:20 schreef DjThera het volgende:
Er moet gewoon diversiteit zijn, dat houdt t leuk. Verder is een mastering ook weer enigszins verschillend per label. Wij houden bijvoorbeeld erg veel van een erg harde midlaag punch en de sub maakt wat minder uit. Sub = windige kick midlaag punch = klap in je buik kick
Doe mij die laatste maar in ieder geval hehe! Enige nadeel daarvan is dat t over t algemeen alleen maar live ECHT goed overkomt
Lekker een rondje lopen dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:51 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Hopelijk draaien ze hem zaterdag. Zal sowieso wel veel van het A2 album langskomen verwacht ik zo. Alpha Twins vs Ran-D sowieso.
Ik verwacht nog steeds dat TNT album erg gevarieerd zal zijn en mij daardoor het beste zal bevallen. Las ergens dat hij 6 juni uitkomt dus ben benieuwdquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
Tracklist:
A1. First Match 2011
B1. Scared
las dit zojuist op partyflock:quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:20 schreef DjThera het volgende:
Er moet gewoon diversiteit zijn, dat houdt t leuk. Verder is een mastering ook weer enigszins verschillend per label. Wij houden bijvoorbeeld erg veel van een erg harde midlaag punch en de sub maakt wat minder uit. Sub = windige kick midlaag punch = klap in je buik kick
Doen jullie hier ook aan? Ik ben geen muziektechnicus maar volgens mij is dit ook wel een beetje wat krullie namelijk bedoelde.quote:Ja en nee. Het is allemaal heel knap gemaakt, maar (en dat is weer een kwestie van smaak) ik heb een hekel aan de manier van afmixen die ze hanteren: ze proberen met allerlei kunstgrepen (bass onder 30hz afkappen, hard limiting etc.) traxx zo luid mogelijk laten klinken zonder ze te oversturen. Daar houd ik niet van, geef de voorkeur aan dynamiek boven loudness.
Als ik 't goed begrijpquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:20 schreef DjThera het volgende:
Doe mij die laatste maar in ieder geval hehe! Enige nadeel daarvan is dat t over t algemeen alleen maar live ECHT goed overkomt
Ja echt PRECIES wat ik bedoelde, thanksquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:26 schreef NLS04 het volgende:
volgens mij is dit ook wel een beetje wat krullie namelijk bedoelde.![]()
Een liefhebber/kenner van de oude stempel in het hardstyle dag top 5 topic op pf. Het specifieke voorbeeld ging over wildstylez maar volgens mij bedoeld hij het in algemene termen over vrijwel alle hardstyle anno 2011.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:37 schreef 16meter het volgende:
Wie heeft dat laatste gepost en over wie heeft die persoon het?
ff nieuwsgierig; welke PF-gebruiker?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:12 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Een liefhebber/kenner van de oude stempel in het hardstyle dag top 5 topic op pf. Het specifieke voorbeeld ging over wildstylez maar volgens mij bedoeld hij het in algemene termen over vrijwel alle hardstyle anno 2011.
Kun je gewoon zoekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff nieuwsgierig; welke PF-gebruiker?
Is limiting, gebeurd bij ELKE track tegenwoord, niet alleen bij die van B-front, hoewel het wel zo is dan fusion tracks wat minder dynamiek (dus meer limiting hebben) dan die van andere labels naar mijn idee, maar noot specifiek op gelet. Misschien leuk om even op "Loudness war" te googelenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:40 schreef Krulliewullie het volgende:
Volgens die vriend van me komt dat dan weer door een bepaalde manier van masteren, maar daar heb ik dan weer geen verstand vanIets met dat het volume in de climax even hoog is als in de break, maar dat kan eigenlijk niet omdat er een bas in komt bij de climax en als je dat volume laag houdt gaan andere tonen verloren. Het klinkt wel hard, omdat er veel kick/bas komt, maar dat was het dan ook. Voor -tegenstanders van deze theorie??
nice, thanks!! gebruiker in kwestie is "Zintuig nummer 6" dus, zeg me zo niksquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Kun je gewoon zoeken![]()
Even naar forums gaan --> zoeken --> zoeken op bericht --> stukje typen uit de tekst
Nice! Dat album gaat echt dik wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
Label: Titanic
Catalog Number: TTC 067
Release Date: 20-06-2011
Format: Vinyl 12", Digital
Source: http://www.freaky.nl/site/index.php?pag ... 81&lang=en
Tracklist:
A1. First Match 2011
B1. Scared
Bartman Likes this [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |