SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oelala![]()
x2quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:03 schreef haakon het volgende:
Menschen.. HEEEEUUUUL VEEUUUL PLEZIER @ EMPORIUM morgen!
quote:Tuneboy @djTuneboy retweeted to 2099 followers:
DailymomentsNL Boy
@djtechnoboy @djTuneboy Request 4 #Emporium2011 - Naked - Utta Wanka - First Match 2011 remix - Tritolo #EpicTracks!
May 27, 9:09 PM via web
TNT - Countdown had ik daar ook graag bij gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]als het nog uitvoeren dan ben ik al blij
Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside rmx)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:51 schreef ReMcOrE het volgende:
en nu ik er toch over begin, wat vinden jullie nu echt platen waarbij je compleet uit je bol kunt gaan? platen die zo'n sfeer met zich meebrengen, dat je gewoon weet dat de hele zaal/tent/wat dan ook plat gaat en volledig los zal gaan
voor mij zijn dat platen als;
en (wat ouder)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:14 schreef T-Force het volgende:
Hatseeee! 2 uur Early Hardstyle met Devon K. Zou zomaar kunnen dat dit de beste 2 uur van Emporium gaat wordenPlaten zoals Wreck the rmx, Disco Hypno, Sexbusters!
Hahaha herkenbaarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:14 schreef Dalton_ het volgende:
lockdown draaide die bij beat the bridge ook al, blijft een vette plaat met zo veel vette herineringen..
hele tijd niet gehoord en toen op hardbass 2011 en beat the bridge opeens weer!
stiekem heel blij dat ik emporium skip, ben behoorlijk brak van de seizoensafsluiting met het team gisteren en wordt net wakker
Thanks!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef Sc0tTy het volgende:
Heerlijk setje Rike ! Alleen Breathe vond ik een beetje raar ingemixed
Thunderstyle![]()
Confucious
Substream
Enuhm Rebirth 2011 Anthem ik vind em toch best chill
Is ook mogelijk, dat is het risico van improvisatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:10 schreef Sc0tTy het volgende:
Denk eerder dat die 2 tracks niet zo goed door elkaar gemixed kunnen worden.
Dat is zoiezo waar, alleen als ik om kwart over 2 wakker wordt en dan nog moet douchen en die kant op zou moeten..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahaha herkenbaarMaar als je daar staat ga je toch wel helemaal los
Brak zijn doe je de zondag maar!
en daarna:quote:Ik weet niet wie #Martine is, maar ze is een hoer volgens #Neophyte. #FockMartine
quote:En met #hoer bedoel ik #hoerrrrrrrrrrrrr
quote:
Valt 't weer daar nog een beetje meequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Live vanuit emporium.. ziek feest en wat heb ik een energieBAM
Have fun in Spanje!quote:Op zondag 29 mei 2011 00:57 schreef ElDani het volgende:
Vanaf hier zeg ik jullie 4 weken vaarwel. Kom 26 juni terug van Spanje, keihard practium doen/zuipen.
Veel plezier met Defqon, intents, Ground Zero en andree festijnen.
Thanks! Voor de liefhebber een nieuwe set van mij over de mail gegooid. Hopelijk vinden jullie het wat.quote:
mwah, regen enzo maar het drukte de sfeer niet, ging echt goed los! En wat een show op t eindequote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Valt 't weer daar nog een beetje mee? Veel plezier nog
!
Klopt! Net zo gezellig als vorig jaar. En wat een hoop FOK!kers ookquote:
Robuustquote:
Is die al uitquote:
Nice! Dacht dat t een week was uitgesteld. Zodra ik thuis ben maar even kijkenquote:Op zondag 29 mei 2011 12:29 schreef InGebruik het volgende:
[..]
iTunes en de gebruikelijke andere plekken.
Eensch, Bij Naked en DDD 2013 ging ik helemaal uit mijn stekkerquote:Op zondag 29 mei 2011 12:22 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Zit hem nu ook te luisteren.
Countdown
Gisteren was TNT ook heel erg vet.
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat album![]()
Heerlijk, Helder, Hardstyle
QFT.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:34 schreef T-Force het volgende:
Klopt! Net zo gezellig als vorig jaar. En wat een hoop FOK!kers ook![]()
Alleen het geluid bij de Hardstyle-stage was slecht, enige minpuntje
Toneshifterz - Electroshockquote:Op zondag 29 mei 2011 13:05 schreef NLS04 het volgende:
[..]
QFT.
Willekeurige pareltjes die gisteren langskwamen:
Dj Isaac - Impressed
Scope DJ - Lockdown
TNT - Qountdown![]()
B-Front & Ran-D - Rebirth (sethje held)
TNT - Utta Wanka
Ivan Carsten - You try to play me
The Pitcher - I just cant stop
Wildstylez - Single sound
Ran-D - Under attack
Ow en Rip die een 2-mans sitdown hield met MC flo
Fuck! Ik heb jou zien losgaan ja!quote:
* robuust89 download aanzetten doetquote:Op zondag 29 mei 2011 12:22 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Zit hem nu ook te luisteren.
Countdown
Gisteren was TNT ook heel erg vet.
Haha, nee was ik niet. Was een vriend van mij. Heb 3 shirtjes van mij gister zien lopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:21 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Fuck! Ik heb jou zien losgaan ja!Weet nu dat jij dat was
[..]
* robuust89 download aanzetten doet
Heb inderdaad dat Heerlijk Hard Hardstyle en het Zatox shirtje voorbij zien komen. Emporium was weer heel vet! Heb zelf eigenlijk niks meegekregen van het 'slechte' geluid in de hardstyle. Heb continu m`n oordoppen ingehad en dat vond ik eigenlijk wel fijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Haha, nee was ik niet. Was een vriend van mij. Heb 3 shirtjes van mij gister zien lopen.
had zelf gister niks aan van mijn ontwerpen
Wat deze man zegtquote:Op zondag 29 mei 2011 13:59 schreef eQuaL het volgende:
Wat een lekkere nummers op dat TNT album
Kan al niet wachten op de WEB-releases
Wist niet dat Dirty Workz onderdeel is van Scantraxxquote:Je video met de naam 'Emporium aftermovie 2011 (Flying Fakir)' bevat mogelijk inhoud die in het bezit is van of is gelicentieerd door Scantraxx Records.
thnxquote:
Geen kater hierquote:Op zondag 29 mei 2011 15:30 schreef haakon het volgende:
Zo te zien hebben de mensen een mooi feest gehad, das altijd goed om te horen!
Maximale kater, ik kruip mn bed weer in.
Vet!!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wist niet dat Dirty Workz onderdeel is van Scantraxx![]()
Vooraan dreunde het wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt! Net zo gezellig als vorig jaar. En wat een hoop FOK!kers ook![]()
Alleen het geluid bij de Hardstyle-stage was slecht, enige minpuntje
Vette AMquote:Op zondag 29 mei 2011 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wist niet dat Dirty Workz onderdeel is van Scantraxx![]()
[..]
thnx
Hmm, eerder op de dag/avond ook een flinke vechtpartij in de hardcore tent.. Heb ze alletwee weten te vermijden door in precies de andere area te staanquote:Op zondag 29 mei 2011 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Helaas moest er rond half 10 een ruzie uitbreken bij de HS... kutvolk ook altijd
Er stond een of andere krankzinnige doorgesnoven debiel te trippen, maar werd door een paar anderen tegengehouden.. toen de beveiliging hem meenam was ie nog dom aan het doen...quote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm, eerder op de dag/avond ook een flinke vechtpartij in de hardcore tent.. Heb ze alletwee weten te vermijden door in precies de andere area te staan
Stond daar toen net wat te eten. Uiteindelijk werd het toch een flinke matpartij van een mannetje of 30. Stonden eigenlijk direct een aantal security lui bij maar die mochten nog niet ingrijpen tot dat er genoeg waren.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er stond een of andere krankzinnige doorgesnoven debiel te trippen, maar werd door een paar anderen tegengehouden.. toen de beveiliging hem meenam was ie nog dom aan het doen...
Jammer dat zulke dingen me toch zo kwaad maken. Van mij part ff nokkie slaan, identificeren en op de een of andere manier ervoor zorgen dat zo'n wappie geen feesten meer kan bezoeken.
Waren toch wel wat mensen betrokken. Best schrikken als je er 5 meter vanaf staat en iemand wordt behoorlijk aangepakt
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
en trouwens, m'n vriendin gaat 100% zeker mee naar Defqon.1
Doe je helaas niets tegenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:38 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Stond daar toen net wat te eten. Uiteindelijk werd het toch een flinke matpartij van een mannetje of 30. Stonden eigenlijk direct een aantal security lui bij maar die mochten nog niet ingrijpen tot dat er genoeg waren.
Ik loop ook nog een beetje stijfquote:Mijn benen zijn nog steeds niet hersteld trouwens.
Jup, dat is Krulliequote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Sqoudson het volgende:
Heb krulliewullie aardig zien losgaan dacht ik (als mevrouw een blauw hemdje aanhad)
Iemand trouwens die klaplul van een Flo ook gezien, helemaal voor aan het hek![]()
Emporium was wel vetjes trouwens, op naar Intents Festival.
Moi slaap zequote:Op zondag 29 mei 2011 22:23 schreef haakon het volgende:
Nog steeds beetje vaag in de kop hier, ondanks best veel slaap enzo. Dus ik ga maar pitten
Pfoe hier ook niet. Heb een partij spierpijn in m`n bovenbenen, en begin nu de enkel waar ik gisteren doorheen ben gegaan ook best goed te voelen. Kennelijk hebben die spieren daar toch best een opdonder gehad. Had ik vantevoren ook wel kunnen verwachten natuurlijk, hinkelend naar de EHBO gelopen, en met een zwachtel om en wat pilsjes gewoon weer verder gegaan, dat breekt nu een beetje opquote:Op zondag 29 mei 2011 21:38 schreef InGebruik het volgende:
Mijn benen zijn nog steeds niet hersteld trouwens.
Goed dat je het woord verslag aanhaalt. Ik heb er vanavond ook even voor gezeten: http://partyreviews.nl/kq . Ik vind het eigenlijk hartstikke leuk om te doen (is het belangrijkste), maar moet wel echt wennen om wat kritischer naar feesten te kijken. Ben iig blij met de notities die ik gisteren tijdens Emporium in m`n telefoon heb opgeslagen, want vandaag.. Pff..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef T-Force het volgende:
Ga zo even een verslagje typen voor Emporium en dan schlafen
Wat ik gefilmd heb, was er geen sfeer. Als je kijkt hoe weinig mensen los gingen..... dan kan ik zeggen dat het een leuk feest was, maar er was geen sfeer op de HS stage.quote:Nee. Gezelligheid maak je zelf, maar geen sfeer.
Sfeer is er of sfeer is er niet. Sfeer is voor mij een totaalplaatje, een samenloop van verschillende factoren. Op een feest wordt de sfeer gewoon door zoveel dingen bepaald dat je dat zelf niet in de hand hebt. Weer, geluid, sets, de gezelligheid onderling of met anderen, of er veel mensen los gaan of niet.
T is heel simpel: als 80% stil staat met een grafmuil, kan je zelf nog zo hard los gaan en glimlachen... maar sfeer is er dan gewoon niet.
Oke, en nu?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Toch nog een mooie tekst over sfeer op PF
[..]
Wat ik gefilmd heb, was er geen sfeer. Als je kijkt hoe weinig mensen los gingen..... dan kan ik zeggen dat het een leuk feest was, maar er was geen sfeer op de HS stage.
QFT. Het kan opsich m`n eigen enthousiasme wel beļnvloeden, als ook daadwerkelijk IEDEREEN om me heen met een gezicht op half 11 staat. Dat is alleen nooit, want vrienden van me gaan hoe dan ook los. En tja, als zij niet losgaan, dan ga ik toch wel los. #carequote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oke, en nu?
Lekker boeiend man, zolang je het toch zelf naar je zin hebt...
Waarom altijd die afhankelijkheid van anderen die los MOETEN gaan?
Dat is correctquote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Sqoudson het volgende:
Volgende keer toch maar eens een fokmeet bijwonen
Heb krulliewullie aardig zien losgaan dacht ik (als mevrouw een blauw hemdje aanhad)
Ik heb precies hetzelfde! De diversiteit op Emporium maakte het echt geweldig, Dominator zal idd een stuk eentoniger worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:38 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat is correct
Emporium was zooon heerlijk feest. Dat stage-hoppen beviel me zoo goed! Early Hardstyle, Trance, Dubstep, Electro, Industrial en weer terug naar Hardstyle en weer die trance en..![]()
![]()
Ik vond het ook echt supergezellig! Die on-afgesproken meet @ Crypsis was echt geweldig leukEn toen ook heen en weer staan springen als een malle
Door al die verschillende genres wel veel verschillende dansjes gedaan, heb nu ook nog steeds spierpijn in de beentjes
![]()
Oja en @ Robuust: leuk om je verslagje zo terug te lezen! Het was weer echt super![]()
Ik moet wel eerlijk zeggen, heb nu wat minder zin in Intents qua line-up, wat eentoniger en commerciėler feest natuurlijk dan Emporium. Maar er komen veel bekenden dus ik denk dat het weer een topfeestje gaat wordenMaar nog heel veel gruwelijk meer zin heb ik in Grooouuund Zeerooooo
![]()
Wat zijn feestjes toch leuk![]()
Oja, en Fausto en Artento Divini waren de echte ware afsluitingshelden van Emporium!! Ik wil ze nog steeds knuffelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit, maar ben toch niet zo enthousiast als Ripper. Komt voornamelijk door hetgeen er al gezegd is over de drukte en het stilstaand volk. Ik snap dat je niet op ieder nummer kunt/wil losgaan dat kan Ripper alleen, maar als je verdomme constant stil wil staan ga dan lekker achteraan staan. Hier heb ik me wel aan geėrgerd afgelopen zaterdag. Maar verder vond ik het wel een fijn feest. Crypsis-meet was idd super vet. Devon K draaide lekker (was toen ook lekker rustig nog). En Wilstylez die Single sound draaide was echt een held. Jammer dat juist weer bij hem en juist bij dat nummer de cd speler weer haperde.quote:
- @ NLS04: Heb onze verdwaalde vriend en Hein nog gezien bij de bussen op het eind. Dus zij hebben het ook overleefdquote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef 16meter het volgende:
feel enge druks mensee gesien :$:$ vont ik nie leuwk
ja man, zo werkt het helemaalquote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oke, en nu?
Laat ik voorop stellen dat ik niet afhankelijk ben, maar het kan je dus wel beļnvloeden. Genoeg vrienden die echt wel weten wat los gaan is.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oke, en nu?
En dus wat T-Killer zegt. Je kan je eraan ergeren, maar het was desalniettemin was het gewoon een leuk feestquote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit, maar ben toch niet zo enthousiast als Ripper. Komt voornamelijk door hetgeen er al gezegd is over de drukte en het stilstaand volk. Ik snap dat je niet op ieder nummer kunt/wil losgaan dat kan Ripper alleen, maar als je verdomme constant stil wil staan ga dan lekker achteraan staan. Hier heb ik me wel aan geėrgerd afgelopen zaterdag. Maar verder vond ik het wel een fijn feest.
Yeah!! Wordt best een grote groep Fok-mevrouwen zo!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
en trouwens, m'n vriendin gaat 100% zeker mee naar Defqon.1
Graag gedaanquote:Op maandag 30 mei 2011 10:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wij zijn ook weer thuis. Hopelijk heeft iedereen hier goeie feesies gehad! Wij in ieder geval een super vakantie
Krul en ook Tom.... Thnx voor alles en de bloemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |