Is dat die track die onder de trailer van Decibel zit? Dan.. JAA!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe versie van de 'oude' First Match als A-kant? is die plaat de moeite waard?
ff check via Google, dat is inderdaad de track onder de Decibel-trailerquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is dat die track die onder de trailer van Decibel zit? Dan.. JAA!!!
alleen komt maar 0,2% van de oude first match terug in die nieuwe, dus een ander titel had me meer geschikt gelekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe versie van de 'oude' First Match als A-kant? is die plaat de moeite waard?
Geck-O's Remixquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
alleen komt maar 0,2% van de oude first match terug in die nieuwe, dus een ander titel had me meer geschikt geleken
niks bijzonders; sub voel je niet, midlaag punch welquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef T-Force het volgende:
En ik snap werkelijk niks van die discussie over midlaag-diep-Loudness-punch-injebuik-kick
quote:
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zie net dit langskomen op LSDB:
2-Sidez @ Ground Zero 2010:
01. 2-Sidez – Xperimental
02. 2-Sidez – Nomansland
03. 2-Sidez – Imagination
04. 2-Sidez – God
05. 2-Sidez – Noise (Sound Is Not Just Noise)
06. B-Front – Confuse (2-Sidez Remix)
07. 2-Sidez – ID
08. 2-Sidez – ID
09. 2-Sidez – Magic Spell
10. 2-Sidez - Enemies
11. 2-Sidez – Fuck It (Hard Edit)
Maar snel even binnenhalen
Ja kwaliteit is prima, 320kbpsquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Is de kwaliteit nog een beetje te pruimen? Wil Nomansland wel een keer in goede kwaliteit horen, moest het altijd doen met brakke Youtube kwaliteit.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
02. 2-Sidez – Nomansland
04. 2-Sidez – God
dan ga ik hem ook maar even binnenhalenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zie net dit langskomen op LSDB:
2-Sidez @ Ground Zero 2010:
01. 2-Sidez – Xperimental
02. 2-Sidez – Nomansland
03. 2-Sidez – Imagination
04. 2-Sidez – God
07. 2-Sidez – ID
08. 2-Sidez – ID
09. 2-Sidez – Magic Spell
10. 2-Sidez - Enemies
Maar snel even binnenhalen
[..]
![]()
![]()
ligt eraan wat jij als 'goed' kwalificeertquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef micth5005 het volgende:
Ik heb nu een melodie gemaakt maar ik weet niet of hij goed.... hoe weet ik of hij goed is ?
maar het publiek moet het toch ook goed vinden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ligt eraan wat jij als 'goed' kwalificeert
het begin lijkt me dat jij het goed vindt; daarna kun je het aan het publiek laten horenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef micth5005 het volgende:
[..]
maar het publiek moet het toch ook goed vinden?
ik vind het wel vet alleen ik wil niet weer af gekraakt worden en voor josti uit gemaakt wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het begin lijkt me dat jij het goed vindt; daarna kun je het aan het publiek laten horen
dat is je hier al eens gebeurd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ik vind het wel vet alleen ik wil niet weer af gekraakt worden en voor josti uit gemaakt worden
je hebt om een mening gevraagd en die kreeg je... als je bang bent om afgekraakt te worden, kun je nooit wat laten horen aan iemand. zoiets gaat met vallen en opstaan, iets kan toch ook positieve/opbouwende kritiek zijn?quote:
Ja misschien wel ik maak dit nummer wel af en dan zet ik hem wel weer hier opquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt om een mening gevraagd en die kreeg je... als je bang bent om afgekraakt te worden, kun je nooit wat laten horen aan iemand. zoiets gaat met vallen en opstaan, iets kan toch ook positieve/opbouwende kritiek zijn?
dat is dus aan jezelf, wachten tot het helemaal klaar is of hier alvast een mening vragen over de melodiequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:57 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Ja misschien wel ik maak dit nummer wel af en dan zet ik hem wel weer hier op
Ik denk dat je met een beetje gezond verstand zelf wel kan beoordelen of je melodie vet is of niet. Wat bij mij heel vaak zo is, als iets heb gemaakt en je hoort het 200 keer achter elkaar, dan klinkt het anders. Pak een bakje koffie, rook een sigaretje of whatever en luister het daarna nog eens. Vaak kom ik dan op dingen waarvan ik denk "hey.. dat hoort er helemaal niet, of dát is juist vet".quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ik vind het wel vet alleen ik wil niet weer af gekraakt worden en voor josti uit gemaakt worden
Hier heb ik veel aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een beetje gezond verstand zelf wel kan beoordelen of je melodie vet is of niet. Wat bij mij heel vaak zo is, als iets heb gemaakt en je hoort het 200 keer achter elkaar, dan klinkt het anders. Pak een bakje koffie, rook een sigaretje of whatever en luister het daarna nog eens. Vaak kom ik dan op dingen waarvan ik denk "hey.. dat hoort er helemaal niet, of dát is juist vet".
Gooi m even op soundcloud en stuur me desnoods een PM, dan wil ik je wel prive wat feedback geven, dat is misschien wat minder erg dan openbaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |