Met VLC is het geluid van DVD's bij mij altijd een stuk zachter, nog geen verklaring voor gevonden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:21 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah dat merkte ik ook, maar ik heb hier alles op vol staan, VLC op 200% en nog is het gewoon zacht...
Wat is je meer waard hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Levitas het volgende:
Zit met een dilemma.. Wel of geen kaarten voor Decibel bestellen? Vind het eigenlijk echt te duur voor een feest, maar Decibel was vorig jaar zó vet!
Bij mij ook, maar dat geldt meestal alleen voor dvd's van b2s en Q-Dance. Zal wel door de gebruikte codecs o.i.d. komen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Utca het volgende:
[..]
Met VLC is het geluid van DVD's bij mij altijd een stuk zachter, nog geen verklaring voor gevonden.
Hmm oplossing gevonden, vlc @ 400% zetten dan komt et redelijk bij het gewenste niveauquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Utca het volgende:
[..]
Met VLC is het geluid van DVD's bij mij altijd een stuk zachter, nog geen verklaring voor gevonden.
Moet je nagaan dat Mysteryland a.k.a. pussyspeedmuziek(quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Levitas het volgende:
Zit met een dilemma.. Wel of geen kaarten voor Decibel bestellen? Vind het eigenlijk echt te duur voor een feest, maar Decibel was vorig jaar zó vet!
Gaat maar tot 200% toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:51 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hmm oplossing gevonden, vlc @ 400% zetten dan komt et redelijk bij het gewenste niveau
Met scrollwiel gaattie hogerquote:
En gaat je geluid ook steeds meer storen omdat je het aan het oversturen bentquote:
Ja klopt, maarjah dat zachte geluid is ook niksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
En gaat je geluid ook steeds meer storen omdat je het aan het oversturen bent
Er staat in de titel GOEDE VERSIE, dus jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ja klopt, maarjah dat zachte geluid is ook niks
Btw , heb je nu wel de goeie gestuurd?
Als het geluid te zacht is kan je tot de 0 db wel verhogen zonder oversturingquote:![]()
Op zaterdag 14 mei 2011 16:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
En gaat je geluid ook steeds meer storen omdat je het aan het oversturen bent
Ik zou eigenlijk de set van Activator vorig jaar op decibel wel tot mijn persoonlijke favoriet willen uitroepen. Een heerlijke set die heerlijk doorragde, af en toe een break en aan het eind van een dag waar je ondanks dat je zowat omvalt van vermoeidheid van het eerdere stampen je weer zoveel energie geeft dat je nog net een uurtje door kan gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Levitas het volgende:
Dat is waar, het ligt aan de inputquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef StM het volgende:
Als het geluid te zacht is kan je tot de 0 db wel verhogen zonder oversturingDus zegmaar opdraaien tot het normale volume of een standje minder bij hoever je boxen open staan.
Daar is een goede verklaring voor, RRTAS is KUT om in te mixenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
@ Rike, de overgang van Thrillseeka naar RRTAS is te abrubt, wel jammer, want de rest van de mix zit echt goed in elkaar.
Lol oke, wist ik niet want heb het nummer nog nooit in een mix gebruiktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat is waar, het ligt aan de input
[..]
Daar is een goede verklaring voor, RRTAS is KUT om in te mixen
Aan het einde van de mix hoor je Thrillseeka de break in gaan, dat doet RRTAS dan pas 1 maat later, mix je RRTAS 1 maat eerder in, klinkt de mix voor geen meter
De inzet is daardoor ook heel raar..
Even het verhaal achter de mix
Mwah, ligt eraan hoe je het bekijkt. Qlimax wordt namelijk wel met hardcore afgesloten (afgelopen jaren in ieder geval), maar ik denk dat ik wel voor de meesten spreek als ik zeg dat Hard Bass een betere (en wat rauwere) line-up te bieden heeftquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
HardBass, is dat (zoals ze zeggen) de hardere variant van Qlimax?
Hmm, dan moet ik toch Qlimax trouw blijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef Utca het volgende:
Hardbass is alleen maar hardstyle. Qlimax is opbouwend van hardstyle richting hardcore.
Ik heb gemerkt dat ik de meeste raw hardstyle eigk niks vind. Iedereen vindt Thera geweldig, maar die stijl is niet zo voor mij weggelegd. Op QLimax heb je over het algemeen veel meer zoete hardstyle (zoals dat hier werd genoemd) en op het einde hardcore (wat ik al helemaal vet vind).quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef Utca het volgende:
Tuurlijk draaien ze op het einde van Hardbass wel harder maar bij Qlimax is dat echt het concept, vandaar ook de naam hehe.
Qlimax komt tegenwoordig gewoon kutvolk. Vroeger had je al gasten die alleen voor de hardcore kwamen wat al sneu was maar als je er nu naar kijkt is het nog veel droeviger. Grofweg is het te verdelen in mensen die geen fok van hardstyle weten, nooit naar feesten gaan maar het wel op hun facebook oid kunnen zetten dat ze er bij zijn geweest. (the experience..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb gemerkt dat ik de meeste raw hardstyle eigk niks vind. Iedereen vindt Thera geweldig, maar die stijl is niet zo voor mij weggelegd. Op QLimax heb je over het algemeen veel meer zoete hardstyle (zoals dat hier werd genoemd) en op het einde hardcore (wat ik al helemaal vet vind).
Theracords is dan op wel een geval apart, kijk liever naar de meer mainstreamrawstyle zoals b-front of crypsis. Het aantal mensen dat thera vet vinden is maar heel beperkt en zelfs op iets als loudness is hij er enkel als sluiter.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat ik de meeste raw hardstyle eigk niks vind. Iedereen vindt Thera geweldig, maar die stijl is niet zo voor mij weggelegd. Op QLimax heb je over het algemeen veel meer zoete hardstyle (zoals dat hier werd genoemd) en op het einde hardcore (wat ik al helemaal vet vind).
Hmm ik ken de geschiedenis van hardstyle en Qlimax niet goed, maar op de 2009 editie had ik alleen last van die eeuwige polonaises: 20 mensen die ineens allemaal voor je langs moeten. Verder heb ik me weinig gestoord aan de mensen daar en me met mijn eigen groepje beziggehouden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Qlimax komt tegenwoordig gewoon kutvolk. Vroeger had je al gasten die alleen voor de hardcore kwamen wat al sneu was maar als je er nu naar kijkt is het nog veel droeviger. Grofweg is het te verdelen in mensen die geen fok van hardstyle weten, nooit naar feesten gaan maar het wel op hun facebook oid kunnen zetten dat ze er bij zijn geweest. (the experience..) Dan heb een groot gedeelte buitenlanders waar hele toffe tussen zitten maar sommige zich niet kunnen gedragen. En dan heb je nog de categorie sjonnies en anita's die bij Qlimax ook groter is vanwege overlappig met eerstgenoemde categorie. Het hele concept is 'verziekt' (qlimax was namelijk altijd duister en rauw) en de teloorgang is wel enigzins vergelijkbaar met hetgeen MOH een aantal jaar geleden doormaakte met lonsdale gasten en blagen met petjes.
Crypsis is wel bruut en hetzelfde geldt voor B-front. Ik mag dus aannemen dat die rawstyle ook nog onderverdeeld kunnen worden? Want de wat rauwere hardstyle platen kan ik goed waarderen, maar theracords is helaas niet voor mij weggelegd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef StM het volgende:
[..]
Theracords is dan op wel een geval apart, kijk liever naar de meer mainstreamrawstyle zoals b-front of crypsis. Het aantal mensen dat thera vet vinden is maar heel beperkt en zelfs op iets als loudness is hij er enkel als sluiter.
Misschien lijkt het wat gefrustreerd maar mij maakt het niet uit hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm ik ken de geschiedenis van hardstyle en Qlimax niet goed, maar op de 2009 editie had ik alleen last van die eeuwige polonaises: 20 mensen die ineens allemaal voor je langs moeten. Verder heb ik me weinig gestoord aan de mensen daar en me met mijn eigen groepje beziggehouden.
En idd, als dit te vergelijken is met de Lonsdaleplaag in de hardcore scene dan snap ik je frustratie.
Oh.. Als ik op nieuw topic klik, verandert FOK! zeker meteen het topicnummer? Daar had ik even niet aan gedachtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:12 schreef Dalton_ het volgende:
even mierenneuken, slaan we topic 209 over, of heb ik die gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acti @ Decibel vorig jaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef StM het volgende:
Ik zou eigenlijk de set van Activator vorig jaar op decibel wel tot mijn persoonlijke favoriet willen uitroepen. Een heerlijke set die heerlijk doorragde, af en toe een break en aan het eind van een dag waar je ondanks dat je zowat omvalt van vermoeidheid van het eerdere stampen je weer zoveel energie geeft dat je nog net een uurtje door kan gaan.
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
OMFG ga kapot ofzo... Damn...Hahaha ook echt alleen voor dat nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaaah echt...quote:
Jah speedy staat ie sowieso... Maar had nu net een oplossing gevonden voor 't feit dat mensen soms 20 min. moesten wachten omdat download limieten werden overschreden. Soundcloud leek dus perfect...quote:Op zondag 15 mei 2011 11:11 schreef Baronpilsener het volgende:
Zippyshare, Rapidshare... Hem in een zip zetten en toch op speedy?
Een voor de mens niet te horen ruis er overheen plakkenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jaaaaah echt...Kan dus ook niet m'n set op soundcloud zetten, omdat blijkbaar soundcloud zo'n detectie iets heeft aan de hand van de waveform...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uuhhmm hoe ga ik dit oplossen![]()
Gewoon linksvoor? Ik herken niemand als je zoeen shot hebt van een paar duizend man. Zet je hem op pauze dan ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Levitas het volgende:
Zit nu de DVD van Hard Bass te kijken. FOK! groepje is al een paar keer van bovenaf voorbij gekomen, maar alle keren stonden we allemaal stil
Klinkt echt super inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 09:33 schreef ElDani het volgende:
Nu pas de free release van Da Tweekaz te pakken. Geniale Daft Punk edit
Zag een shirtje van Zatox (die van Boy), volgens mij is dat Tom? Dus ik dacht "hey! daar kan ik bijstaan". Dan gaat ie wel ff op pauze, en herkende een aantal mensen, maar zag mezelf nietquote:Op zondag 15 mei 2011 12:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Gewoon linksvoor? Ik herken niemand als je zoeen shot hebt van een paar duizend man. Zet je hem op pauze dan ofzo?
Is dat niet voices? (even uit m`n hoofd, zonder de beelden erbij)quote:Op zondag 15 mei 2011 12:33 schreef robuust89 het volgende:
Merk het ook hier, het geluid is wat "plat" op de hele dure thiel woonkamerspeakers
zeker vet gedaan!
Fistpumpen op de bank hier! Goed dat de gordijnen dicht zijn![]()
JA! 35:08, achter een leuke jongedame
Omg, hoe heet die eerste plaat van de Psycho Punks set?
Heb toevallig van de week nog scrap attack van headhunterz geluisterd. Gewoon een hele vette productie die perfect de sfeer van zomer, defqon etc. neerzetquote:
Vind het een beetje een "karakterloze" track...quote:Op zondag 15 mei 2011 16:47 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe Australische DJ/producer bij M!D!FY: S Dee
Ik vind het best prima klinken.. Ben benieuwd naar meer werk van S Dee
Het is gelukt... eindelijk. Gewoon de midintro van Make it Loud eraf geknipt en hem in de break laten infaden... dan detecteerd het systeem de track niet... Wat een moeimakende idioteriequote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Een voor de mens niet te horen ruis er overheen plakken
Jammer, zo'n alleskutenter-mentaliteitquote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vind het een beetje een "karakterloze" track...
Vind het een beetje een "karakterloze" track...quote:Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef Mind.Illusion het volgende:[quote]
Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Eensch, vind er niks aan..
Deze wellicht?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op de oude markt in enschede een hardstyle nummer met een beetje music made addict/tuneboy achtige vocals. Alleen dan niet zo gechopt en dus voluit gezongen.
Weet iemand misschien welk nummer dit is?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Wat ik ervan hoor nu klinkt het wel lekker
Maar moet hem idd nog in goede kwaliteit horen!\
Bijna kampioen!![]()
He Dennis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Best wel lekker nummer eigenlijk. Ben normaal niet zo'n fan van DBSTFquote:
Ken er geen één van. Wil de winnende tracks eigenlijk nu al wel horen. Kijken of NC en WS de goede keuzes hebben gemaakt (bij Fusion is dat imo niet helemaal goed gegaan, denk ik..)quote:Op zondag 15 mei 2011 21:37 schreef ElDani het volgende:
Winnaars Digital Age contest voor Defqon:
Arkaine. Track (Voice Of Desire) werd al gedraaid door WS & NC, klonk aardig goed!
D-Liciouz: nooit van gehoord.
Masterflow: nieuwe alias van Hyperdrive.
Oh Arkaine volg ik al vanaf het begin op YT. Soms wel lekkere tracks.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:37 schreef ElDani het volgende:
Arkaine. Track (Voice Of Desire) werd al gedraaid door WS & NC, klonk aardig goed!
Dat met die tijd en VLC heb ik al vaker gehoord ja..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm of VLC doet zijn time code anders of ik ben gewoon scheel, ik zie niemand van ons op de dvd :/
Imho ook een kut programma, alleen MPC kan niet searchen op de dvd via netwerkquote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat met die tijd en VLC heb ik al vaker gehoord ja..
Hyperdrive, die jongen kan echt wel produceren! Zijn melodieën zijn vaak echt prachtigquote:Op zondag 15 mei 2011 21:37 schreef ElDani het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef T_Killer het volgende:
Wat is het fijn dat ik dit kan doen:
[..]
Whehe Ajax heeft verdiend gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twente durfde niets, leek wel..
Ben ook de helft kwijt van gisterHoe ik in huis ben gekomen mag Joost weten
The Outside Agency
Zaterdag!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:35 schreef haakon het volgende:
Zaterdag!
http://partyflock.nl/party/197200:A_decade_of_Enzyme.html
Omg!quote:Op maandag 16 mei 2011 09:35 schreef haakon het volgende:
Zaterdag!
http://partyflock.nl/party/197200:A_decade_of_Enzyme.html
Aanwezigquote:Op maandag 16 mei 2011 09:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zaterdag!
http://partyflock.nl/party/193855:Remember.html
Goede timetable ook:
22:00 - 23:00 Deaz D
23:00 - 0:00 Warmduscher (zal ie op komen dagen?)
0:00 - 1:00 Gary D
1:00 - 2:00 Beholder & Balistic
2:00 - 3:00 Pavo
3:00 - 4:00 Isaac
4:00 - 5:00 Luna
5:00 - 6:00 Daniele Mondello
10 euro maar ook hequote:Op maandag 16 mei 2011 09:49 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Omg!Waarom is dat nou in Duitsland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:18 schreef robuust89 het volgende:
I knock you out with the punchline
I'm on a !
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef mstx het volgende:
I wish life was like A, B
Just as easy as 1, 2, 3
Je bent me net voorquote:Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef mstx het volgende:
I wish life was like A, B
Just as easy as 1, 2, 3
Wow! Een uiterst geschikte TTquote:Op maandag 16 mei 2011 09:48 schreef Levitas het volgende:
Goede timetable ook:
22:00 - 23:00 Deaz D
23:00 - 0:00 Warmduscher (zal ie op komen dagen?)
0:00 - 1:00 Gary D
1:00 - 2:00 Beholder & Balistic
2:00 - 3:00 Pavo
3:00 - 4:00 Isaac
4:00 - 5:00 Luna
5:00 - 6:00 Daniele Mondello
Acid Nightmare Remix klinkt echt compleet nergens naarquote:
Aangezien de sample 1 minuut duurt denk ik dat die acid geluidjes er wel inzitten maar gewoon niet op de film staan (daar ben ik vanuit gegaan iig), je kan geen Acid nightmare remix maken zonder de acid geluidjes te gebruiken.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef T-Force het volgende:
Acid Nightmare Remix klinkt echt compleet nergens naarWaar zijn de acid geluidjes...ik denk dat deze zwaar hard gaat tegenvallen...
Volgens mij is dat A² - Unleashedquote:Dear Bert,
Thank you for shopping at Hardstyle.com.
You can follow your product online at the following URL:
..........
Hardstyle is en blijft hard hoor, als ik ook de meest "softe" Hardstyle aan mijn pa laat horen heeft hij standaard dezelfde reactie. Zodra de kick erin komt bij de climax zegt hij: Man, wat heb ik zin om met mijn kop tegen de muur te beukenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef DjThera het volgende:
Vraag me steeds meer af of wij nog wel hardstyle zijn eigenlijk (of ooit waren haha!) Maar goed er zit niet voor niets t woordje HARD in toch??
Thnx!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:32 schreef Beach het volgende:
Lekker setje weer hoor MI! Met plezier naar geluisterd.
Hoplaquote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wow! Een uiterst geschikte TT![]()
![]()
Op het einde echt VOL gas met Daniele Mondello
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1998-2004 geeft b2s aan op de site. Tot 2006/7 zou ik ook niet zo erg vinden hoor
[ Bericht 32% gewijzigd door Deeltjesversneller op 16-05-2011 18:28:20 ]
Als er iets hard is zijn jouw eigen producties wel!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef DjThera het volgende:
Vraag me steeds meer af of wij nog wel hardstyle zijn eigenlijk (of ooit waren haha!) Maar goed er zit niet voor niets t woordje HARD in toch??
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Ach, het is met dat muziekgenre-gebeuren net als biologie/taxonomie: wij mensen willen alle beestjes onderverdelen in families, rassen en soorten, maar je hebt altijd nog de vissen die tóch longen hebben, planten die stiekem vlees eten en zoogdieren die eieren leggen![]()
Als het maar lekker klinkt!
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Ach, het is met dat muziekgenre-gebeuren net als biologie/taxonomie: wij mensen willen alle beestjes onderverdelen in families, rassen en soorten, maar je hebt altijd nog de vissen die tóch longen hebben, planten die stiekem vlees eten en zoogdieren die eieren leggen![]()
Als het maar lekker klinkt!
Daniele Mondello draait standaard ongeveer dezelfde tracks, maar die zijn erg nice! Alleen het mixen van die kerel is nou niet echt dat je zegt van, WHOOOPYquote:Op maandag 16 mei 2011 18:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
HoplaHoop dat ie net zo'n setje als op Decibel vorig jaar draait.
Optie in zeker veranderd
1998-2004 geeft b2s aan op de site. Tot 2006/7 zou ik ook niet zo erg vinden hoor
Alle 3 vind ik ze gewoon weer keigoed.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef DjThera het volgende:
Anyway hier zijn de previews van de nieuwe Catatonic Overload release:
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef T-Force het volgende:
Edit: Hopen dat Isaac weer Cosmic Gate - Exploration Of Space erop gooit komende zaterdag![]()
Ik wissel steeds af hequote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef T-Force het volgende:
Maar ga jij ook ja![]()
? In je eentje of breng je weer die ene maat van je mee die toen ook op Loudness was?
Aaaah.. ben jij er zo een??quote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik wissel steeds af heNu weer iemand anders, eens in de zoveel tijd wil iemand wel mee.
Ik vind het een toffe track, lekker zomers.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kan zo op TMF, maar toch vind ik hem best aardig.
Idd The Pitcher heeft altijd fijne producties.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Leuker dan het origineel in elk geval. En zomers jaquote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jaa, prima TT! Ook al zou het een klote TT zijn, het wordt toch wel vet. Ga volgens mij alleen maar nieuwe dingen (voor mij) horen..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wow! Een uiterst geschikte TT![]()
![]()
Op het einde echt VOL gas met Daniele Mondello
Nopquote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je hebt mijn naam goed hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef T-Force het volgende:
Quyxz ofzoiets gespot op de Hard Bass DVD![]()
Op 16 minuten
Hij leeft!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nopben sowieso geen fan van covers en naast de voordehandliggende 'aint nobody'-cover lijkt de melo imo te veel op Salt&Peppa's Push it.
Beetje rommelig en hoor daar ook nog een auto-tune over de stem?
de beste aint nobody blijft die van the course![]()
Kun je nu al voorstellen wat voor een marathon-post hij moet gaan maken als ie weer eens online is?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar ReMcOre? Waar hangt die tukker uit?
Zo groot is het daar niet, vooraan is iedereen wel te vindenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef Levitas het volgende:
Ik stel uiteraard wel een FOK!-meeting voor op Remember, als dat nog niet gedaan is! Altijd gezellig wat biertjes drinken met de FOK!'ers.
Nog nooit van Ain't Nobody gehoordquote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nopben sowieso geen fan van covers en naast de voordehandliggende 'aint nobody'-cover lijkt de melo imo te veel op Salt&Peppa's Push it.
Er is niks mis met soms gewoon even objectief rondkijken om te zien hoe de sfeer en show isquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Edit: Ah, gevonden. Ik sta daar zo alsof het al het eind van de avond is wtf.
quote:Hij leeft!
Denk dat het daarom ook zo lang duurtquote:Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef T_Killer het volgende:
Kun je nu al voorstellen wat voor een marathon-post hij moet gaan maken als ie weer eens online is?
Ik heb het vast al eens eerder gezegd, maar ik vind het jammer dat iemand met zo'n talent zulke simpele dingen produceert. Hij kan zelfs nog van de intro van Sesamstraat een leuk hardstyle nummer maken... gebruik die moeite liever om iets origineels te doen ipv het zoveelste nummer met een vrouwenstem en een beat die op de melodie meegaat. Qua kicks/synths/enz zit er de laatste tijd ook weinig variatie in.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ain't Nobody is best vaak gecoverd .. door LL en Chaka Khan iigquote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nog nooit van Ain't Nobody gehoord
Die Push It is wel goed gevonden, had het zelf niet door maar nu je het zegt lijkt ie wel. Maar of hij het ook echt bewust daarvan heeft..?
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ain't Nobody is best vaak gecoverd .. door LL en Chaka Khan iig
Ik wilde een opmerking maken over leeftijd... maar die 2 versies ken ik tóch welquote:"Ain't Nobody" is a 1983 hit single
Eensch. Push it vind ik er wel moeilijk uit te halen.. eerste helft van de melodie misschien wel ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Goddamn is echt heerlijk, knalde ook goed op Loudnessquote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef DjThera het volgende:
Anyway hier zijn de previews van de nieuwe Catatonic Overload release:
Vind hem ook best leuk, meisje in de clip ziet er ook sympathiek uitquote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Toch leuker om hier te posten en gelijk wat reacties te krijgen? Track klinkt wel grappig, maar volgens mij heb je veel meer in je mars als deze "tooltjes". Wanneer weer volwaardige track?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Vind hem ook wel leuk ja. Niet echt hardstyle meer, maar gewoon vet
Eerste keer dat ik wat met After effects probeerBeter doen jullie gelijk even allemaal abonneren, hoef ik niet elk filmpje hier meer neer te plempen
![]()
Heb ik ook wel, zoals de beschrijving al zegt.. <4 uur gekut om ff van de stess af te komen. Na m'n eindexamens ga ik me er volledig op richtenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Toch leuker om hier te posten en gelijk wat reacties te krijgen? Track klinkt wel grappig, maar volgens mij heb je veel meer in je mars als deze "tooltjes". Wanneer weer volwaardige track?
Wat betreft het het filmke, je moet in After Effects even een mask maken van de beeldschermen en die over dat geluideffectje heengooien, lijkt wat vreemd dat deze nu door beide schermen heengaat
Hoe is het met je nieuwe crib enzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:38 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, euhmm, ja, dus... hier ben ik dan weer![]()
goedquote:
Mooi dat het allemaal bevalt daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:14 schreef ReMcOrE het volgende:
maar door al dat klussen heb ik al wel meer dan 4 maanden nauwelijks (nieuwe) hardstyle geluisterd
serieus, weinig gemist sinds januari/februari?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mooi dat het allemaal bevalt daar.Op hardstyle gebied heb je weinig gemist...
Qua releases niet echt neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
serieus, weinig gemist sinds januari/februari?
als ik binnenkort tijd heb, en er aan denk, eens spieken op 1gabbaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Qua releases niet echt nee, heb zelf ook nauwelijks nieuw spul binnengehaald
Ik heb volgens mij ook al weken/maanden niks meer binnengehaald. Maar kan ook zijn omdat ik te druk ben met andere dingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Noujaaa wel wat leuke releases hoor, azijnpissers hiero:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
serieus, weinig gemist sinds januari/februari?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:39 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noujaaa wel wat leuke releases hoor, azijnpissers hiero:
Psyko Punkz & Coone - The Words
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik binnenkort tijd heb, en er aan denk, eens spieken op 1gabba
Het gaat toch om nieuwe releases? Wat loop je nou te janken? Je hoeft mijn post niet zo af te kraken, was alleen maar aardig bedoeld richting Remcoquote:
Hebben niet zo lang geleden nog Music to Us / Pattern 2 gereleased...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef Beach het volgende:
Wanneer hebben The R3bels weer wat nieuws? Ik begin die sound steeds leuker te vinden
Even ter verduidelijking, ik huil niet, jij huilt dat die tracks niet nieuw zijn. Remcore had het over nieuwe releases, klaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef 16meter het volgende:
Trieste figuren hier die huilen omdat een ander het niet met hen eens is.
Misschien nog wel, zie tegen die tijd wel of ik geld over heb en vrije tijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer lui van dit topic naar Freshtival dan?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer lui van dit topic naar Freshtival dan?
Nopes... kansloosquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef Levitas het volgende:
Mind.Illusion niet door naar de finale van de Ground Zero contest, zo te zien?
Eh... What?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een ongelofelijk irritant lied
Die vocals verneuken het helemaal want de rest van t nummer is wel nice.
Damn wat slecht dan. (niet van jou he)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Nopes... kansloos
Al heb ik wat mixen gehoord die wel door waren, maar dat was helemaal kansloos
Dat kan zekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, ik snap je wel. Denk er alleen totaal anders over, vind het juist wel vetJust a matter of taste I guess.
Het nummer is wel vet, maar die vocals verpesten het echt in mijn ogen.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:39 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noujaaa wel wat leuke releases hoor, azijnpissers hiero:
Bioweapon - Eternal Vision
Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
Frequencerz - X-Pand
Geck-O & Phrantic - Can't Stand Still (shaken & stirred mix, beiden leuk)
Geck-O - It's What We Are
Josh & Wesz - G-Force
Kodex - Heroes of Hardstyle
Luna vs E-Force - 5th Element
Noisecontrollers - Disco Is The Music
Noisecontrollers - Gimme Love
Psyko Punkz & Coone - The Words
Ran-D ft. B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011)
Sasha F - Evil Divine
Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2011 Part 2
Zany & The Beholder - Again We Will Rise / Act of Rage
Zatox - Tanz Electrik (The R3bels Remix)
Zatox & Zany - Oldskool
Wildstylez - Huh?
Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust
Verder zijn er wat CD's uit/in de maak:
Coone - The Challenge (enkele leuke nummers, rest kut):
Digital Punk - Escape From Reality:
TNT - The Album:
En last but not least, je hebt Loudness gemist!
Weer een beetje up to date nu?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een ongelofelijk irritant lied
Die vocals verneuken het helemaal want de rest van t nummer is wel nice.
Wel dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EY! Dat nummer ramt en ramt en ramt maar door! De vocals zijn even wennen, maar niet irritant. Tjeees
Ik praat niet meer met jou...quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou...
Alphaverb![]()
Dat stukje in Substream waarin hij zegt LOUDER LOUDER LOUDER en er snoeihard wordt doorgeragd!Fijn fist-pump momentje
Dat stukje na dat LOUDER LOUDER idd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Alphaverb![]()
Dat stukje in Substream waarin hij zegt LOUDER LOUDER LOUDER en er snoeihard wordt doorgeragd!Fijn fist-pump momentje
Het upcoming album waar ik het meest naar uitkijk is A² Records – Unleashed.quote:
SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat stukje na dat LOUDER LOUDER idd.Gewoon met 1 synth doorrammen. Ik ben het met je eens.
[..]
Het upcoming album waar ik het meest naar uitkijk is A² Records – Unleashed.
Ondanks een paar oudere tracks gewoon een geniale tracklist.SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luister degene die ik daarvan nog niet ken ook nog wel even.
Lekker inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef T-Force het volgende:
Wanneer komt deze nou eens uit? Die melodieBeste plaat van 2011 samen met It's What We Are van Geck-O
![]()
Ja, hoorde hem net ook. Kwam hem tegen op YouTube nadat ik Coone z'n challenge gevolgd heb. Was wel een vette vlog-serie. Brute track, blijft lekker hangenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Dalando het volgende:
Heet van de pers.
Psyko Punkz vs Coone - The Words, met een videoclip.
Ik zelf vind het wel een lekker deuntje.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Dalando het volgende:
Heet van de pers.
quote:
Deze nummer...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Dalando het volgende:
Heet van de pers.
Beide heel vet, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef T-Force het volgende:
Wanneer komt deze nou eens uit? Die melodieBeste plaat van 2011 samen met It's What We Are van Geck-O
Moet je ook niet meer met mij praten. Hoorde dit nummer ergens in een liveset van Ran-D volgens mij, heb meteen het volgende setje in de auto aangezet. Dat nummer is gewoon bagger. Gewoon niet mijn dingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Alphaverb![]()
sorry maatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, ik huil niet, jij huilt dat die tracks niet nieuw zijn. Remcore had het over nieuwe releases, klaar![]()
Ik begrijp alleen niet zo goed waar jij het mee oneens zou zijn, misschien dat dat geen leuke releases zijn in jouw opinie? Jouw probleem![]()
Eén v.d. belangrijkste producers voor Saifam samen met tuneboy. Zwaar respect voor die mannenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://partyflock.nl/inte(...)_Saifam_en_meer.html
Meer dan 600 releases, wat een held
Leuk grietje (quote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Video clipquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Dalando het volgende:
Heet van de pers.
Welnee joh, is toch gewoon jouw mening?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgens mij heb ik al mijn krediet verspeeld met m'n opmerking over Substream
quote:
Is dat niet dat feest wat eindigt op nutteloos biergooien?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef haakon het volgende:
[..]Pinksterfeesten Bornerbroek (gewoon dom zuipn en lachen met kameraden)
Las 'm laatst. Leuk om te lezen en respect voor die kerelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
M.I je unusual sounds mixen waren leuk trouwens, erg veel nieuwe (als in onbekende) tracks voor mij
Voor 1,5 maand vind ik het zeker niet slecht. Qua sound van de melodie ook erg lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef Levitas het volgende:
Nu een tijdje bezig in Logic en had een heel leuk idee (imo). Uiteindelijk lukte het me niet om het uit te werken zoals ik wilde, dus heb ik een aantal kleine dingen toegevoegd aan wat ik al had (slowdown op het dubstep stukje; (crap) vocal erbij), zodat het in principe met de intro/outro nog alle kanten op kan.
Ben wel benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden (jullie zijn wel de ekte ekte die-hards!). Let wel: Ik ben nu een maandje of 1,5 bezig met Logic, en ik ben op de hoogte van wat timing-foutjes in de melodie
www.yfrog.us/jcf9rz
(Als dit hier niet thuishoort, schop ik hem wel even naar het produceren topic)
Edit: Redelijke crap kwaliteit, maar ik neem aan dat de grote lijn wel duidelijk is?
Deze man is echt een heldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
M.I je unusual sounds mixen waren leuk trouwens, erg veel nieuwe (als in onbekende) tracks voor mij
Valt mee, ik ben het ook volledig NIET met je eens, maar smaak blijf smaak natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgens mij heb ik al mijn krediet verspeeld met m'n opmerking over Substream
Godverdomme wat een heerlijke "ouwe" knallerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Luca Antolini & Bobby V - In The Name Of God!
Ik ga mee, maar dat wist je al toch? We kunnen wel weer bij m'n oma blijven pitten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef T-Force het volgende:
Ik heb kaartjes gehaald voor Last World Festival in Belgie... Best leuke actie! Early Bird = Buy 1, Get 21 Ticket kost inclusief onzinkosten 22 euro, oftewel 11 euro per man
![]()
Gaat KrullieWullie mee? Ik bob denk ik....Nog mensen hier die mee willen en in de buurt wonen? Ik bob!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat stukje na dat LOUDER LOUDER idd.Gewoon met 1 synth doorrammen. Ik ben het met je eens.
[..]
Het upcoming album waar ik het meest naar uitkijk is A² Records – Unleashed.
Ondanks een paar oudere tracks gewoon een geniale tracklist.Die dikgedrukte nummers zijn erg tof jaSPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit je update lijstje ook nog wat leuke dingen gehoord, maar deze absoluut niet, wat een verschrikking zeg![]()
Jah... Zoals ook op m'n site staat. Elke week ouwe eraf, nieuwe erop.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Sc0tTy het volgende:
@ M.I heb je je vorrige set van sound cloud verwijderd ? kheb nu #30 aanstaan ( staat geen TL bij)
@ T-Force , klinkt goed, moet alleen werken
Da's geen geld! Zet hem even als optie, als jullie me mee willen hebben iigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef T-Force het volgende:
Ik heb kaartjes gehaald voor Last World Festival in Belgie... Best leuke actie! Early Bird = Buy 1, Get 21 Ticket kost inclusief onzinkosten 22 euro, oftewel 11 euro per man
![]()
Gaat KrullieWullie mee? Ik bob denk ik....Nog mensen hier die mee willen en in de buurt wonen? Ik bob!
Hahah naja tis geen zeuren hoor ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef Sc0tTy het volgende:
Whehehe M.I. ik zal niet meer zeurenklinkt iig goed tot nu toe
Klinkt goed. Wanneer wordt de line-up bekend?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef T-Force het volgende:
![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef StijnDa het volgende:
Klinkt goed. Wanneer wordt de line-up bekend?
Ik woon in de buurt dus moet kunnen.
edit: jij ook natuurlijk, want je woont bijna om de hoek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar was het echt heel gezellig daar. Dus als jij en een maat of 2 mee willen kan dat wel![]()
Yoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:35 schreef haakon het volgende:
Welke medegeesten van de nacht hebben hier al een Decibelkaartje bemachtigd?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Er zijn al behoorlijk wat namen bekend:Ah nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar was het echt heel gezellig daar. Dus als jij en een maat of 2 mee willen kan dat wel
Ik zal eens wat rondvragen![]()
Mag ik er überhaupt aanzitten danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tom... volgende week niet me apparatuur slopen he
Dat wist je toch alquote:Op woensdag 18 mei 2011 05:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mag ik er überhaupt aanzitten dan? Tuurlijk sloop ik dat niet! Weet wel wat ik doe hoor
Ben er weer bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:35 schreef haakon het volgende:
Ik ook, zeker livequote:
Deze was op loudness echt goudquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zoberzo die lyricsquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:05 schreef Lamabal het volgende:
Die nieuwe track van Headhunterz is aardig soft geworden. Jammer genoeg![]()
Lommel, 3 uurtjes rijden vanaf hier (vorig jaar naar WK MX geweest daar) maar wie weetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef T-Force het volgende:
![]()
Jaja! Eerste keerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:35 schreef haakon het volgende:
Hmz.. maar op YT staan al meer 'niet leuk' dan 'leuk' reacties bij het filmpjequote:Op woensdag 18 mei 2011 13:05 schreef Lamabal het volgende:
Als appartement -en kattenbewaker neem ik mijn taak wel serieus hé dus alle ongewenste gasten werk ik met grof geweld weer naar buitenquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
22e feestje in het huis van M.I.
Kan niet wachten!
Die is echt heerlijk inderdaadquote:
Tim ook aanwezig op Remember dus?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die is echt heerlijk inderdaad
Zal ik ook maar eens een heerlijk Early Italiaans plaatje aandragen:
Staat hier ook nog in de wachtrijquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik heb zojuist Qlubtempo 2001-2007 weer eens geluisterd.
Die 3 cd's hebben hier vd week op gestaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik heb zojuist Qlubtempo 2001-2007 weer eens geluisterd.
Jammergenoeg geen centjes dus ook geen feestjes binnenkort.
Een dikke diepe reversed bass zou dit nummer goed staan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:05 schreef Lamabal het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:35 schreef haakon het volgende:
Over Tatanka gesproken, is ondertussen al bekend hoe dit nummer heet?quote:
Helaas niet aanwezig, maar wel alvast veel plezier!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Tim ook aanwezig op Remember dus?![]()
quote:I have some great news for the "AVIO Podcast" addicts!
The podcast is not coming back, but I will be doing a radio show in the near future, so keep your eyes open.
I will give you more info about the new show and it's concept very soon!
quote:
Thnx!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:07 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Heb net je setje van deze week geluisterd, top setje!!
Jij zit nog niet zo lang in de hardstyle, of wel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:21 schreef Lamabal het volgende:
Ik begin de ochtend gelijk alweer maar goed.
Wat een heerlijk nummer.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:21 schreef Lamabal het volgende:
Ik begin de ochtend gelijk alweer maar goed.
Wat een heerlijk nummer.
Is helemaal geen discussie, over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef Hoolii het volgende:
Dit wordt weer een discussie
Ik vind t nog best een leuk nummer, lekker zomers, lekker simpel.
Nee ik zit er nog niet zo lang in klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is helemaal geen discussie, over smaak valt niet te twisten![]()
Ik denk wel dat als je wat langer in de scene meedraait, je dit soort tracks wat saaier en inspiratieloos gaat vinden.
Ieder zijn smaak. Het is een standaard dbstf track daar kan ik je alleen maar gelijk in geven, want dat vind ik zelf ook. Desondanks vind ik t een leuke track, maar zeker niet meer dan datquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als je wat langer in de scene meedraait, je dit soort tracks wat saaier en inspiratieloos gaat vinden.
Hier is niets hards aan, het is blije meuk. Ik zou het hard-handsup willen noemenquote:
Voorbeeld?quote:Sommige post wat hier allemaal komt vind ik niet eens hardstyle waardig. Maar dat is idd smaak.
De energy mix daarvan is ook heerlijk, te vinden in de overheerlijke set van Dj Schizo @ Early Harder Styles Vol. 11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar al zijn setjes zijn![]()
, ook even uw aandacht voor zijn Special
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 35% gewijzigd door Krulliewullie op 19-05-2011 13:23:34 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Naja dat klinkt nergens naar... totale troep... dus nee... kan het me niet voorstellen.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Trouwens, volgende week komt er gewoon een WYFYB maar dan van mij
Je hoort wel 'Decibel' er doorheenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hoe durf je dit hier te posten, wat een oorkanker is dit man
Gast serieus, je hoort toch zelf wel dat dit door iemand met zero skills in Fruityloops is gemaakt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hoort wel 'Decibel' er doorheen![]()
Hoop toch niet dat dit het wordt...
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Uuuhmm chef... Je hoort toch zelf ook wel dat dit regelrechte troep. Iedereen kan ergens een decibel sampletje vandaan halen en vervolgens ergens inplakken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hoort wel 'Decibel' er doorheen![]()
Hoop toch niet dat dit het wordt...
Uhm chef, het kon ook crap geluid zijn omdat het misschien ergens uit een liveset komtquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Uuuhmm chef... Je hoort toch zelf ook wel dat dit regelrechte troep. Iedereen kan ergens een decibel sampletje vandaan halen en vervolgens ergens inplakken.
Je moet niet alles geloven wat je leest, helemaal youtube niet
I beg to differ.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef eQuaL het volgende:
Matig? Ronduit bizar, motherfucking slecht.. Als dit serieus het anthem zou zijn, dan kan schrap ik Decibel uit mn` opties..quote:
Achja, maar Frans Bauer is een geval apartquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
I beg to differ.
Ik kan het niet beter uitleggen dan dit: http://humortv.vara.nl/pa.341783.goede-smaak.html
Daniëlquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
I beg to differ.
Ik kan het niet beter uitleggen dan dit: http://humortv.vara.nl/pa.341783.goede-smaak.html
Gewoon een grapjas die een zelfgemaakt liedje heeft geüpload en dat zo het anthem noemt.quote:
Dat kan nooit van Zany en Max Enforcer komenquote:
DJ Krulliequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Krulliewullie het volgende:
quote:
Sherlockquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Gewoon een grapjas die een zelfgemaakt liedje heeft geüpload en dat zo het anthem noemt.
Het is natuurlijk grosse scheisse, maar als je alle bagger even wegdenkt, heeft de melodie nog wel potentie. Of er een hardstyle track uit zou rollen als je die melodie uitwerkt met een behoorlijke synth, kick, bas, eigenlijk alles, weet ik niet, maar een prettig nummer zou het wel zijn.quote:
Dat dacht ik ook toen voor het eerst Bleeding for the harder stylezzzzzz hoorde, "dat kan nooit van Zany & Beholder komen"quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat kan nooit van Zany en Max Enforcer komen.
Toch vind ik dat geen verkeerd nummer :$quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen voor het eerst Bleeding for the harder stylezzzzzz hoorde, "dat kan nooit van Zany & Beholder komen"
Best luek plaatje, voor de somerquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen voor het eerst Bleeding for the harder stylezzzzzz hoorde, "dat kan nooit van Zany & Beholder komen"
Dat zijn inderdaad altijd vette filmpjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:31 schreef Lamabal het volgende:
Dan is dit zeker ook pure troep?
Ik vind persoonlijk dan weer van niet. Heerlijk gemixt dit![]()
Vooral dat blije hoofd op 0:46 doet het 'mquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad altijd vette filmpjes
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vooral dat blije hoofd op 0:46 doet het 'm
Zal eigenlijk wel vooral veel Flying Fakir worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef T-Force het volgende:
Emporium Timetable is bekend.
Ik denk dat het zoiets gaat worden.
12.00-14.00 Devon K. (Early Hardstyle Set) / Flying Fakir
14.00-15.00 The Pitcher / Flying Fakir
15.00-16.30 W&W / Trance Harem's Secret
16.30-17.30 Negative A / Genie and the Lamp
17.30-18.00 Bodylotion LIVE / Sinbad and the Seven Seas
18.00-18.30 Brutuzz / Fourty Thieves
18.30-19.30 Dennis Ferrer / The Bazaar
19.30-21.00 Simon Patterson / Trance Harem's Secret
21.00-22.00 Dada Life / Fourty Thieves
22.00-22.30 Promo (Files Set) / Sinbad and the Seven Seas
22.30-23.00 Mightyfools / Fourty Thieves
23.00-23.45 Artento Divini & Fausto / Trance Harem's Secret
23.45-00.00 Eindshow
Lekker stage-hoppen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef T-Force het volgende:
Emporium Timetable is bekend.
Ik denk dat het zoiets gaat worden.
TTTBlijhoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker stage-hoppen
[..]
![]()
Negative-A een zeer goede keus! Die man gedraagt zich echt niet achter de tafelsWat een held!
Wat mij betreft de beste (industrial) HC producer
The Outside Agency
Heel misschien heb ik volgende week nog een kaartje over, ik laat het jou als eerste weten als dat zo isquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:58 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zo'n maat van me, die wil een keer met me spacen, maar het komt er steeds niet vanHij gaat naar feesten waar ik niet heen ga en vice versa
Dat zou ik zeer appreciëren, m'n beste!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heel misschien heb ik volgende week nog een kaartje over, ik laat het jou als eerste weten als dat zo is
[..]
Niet zolang jullie volhouden dat D&S en consorten hardstyle zijn!quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:55 schreef Beach het volgende:
Houdt het gezeur over 'echte' hardstyle dan nooit op?
Hou toch opquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Niet zolang jullie volhouden dat D&S en consorten hardstyle zijn!
Hij ligt hier op mijn cd spelers, dus je kan hem volgende week uitgebreid luisteren. Heb ook monsterlijk speaker systeem thuis staan, dus dubbel genietenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef T-Force het volgende:
Ik kan Qlubtempo 2001-2007 The Works nergens downloaden
WHOEI!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij ligt hier op mijn cd spelers, dus je kan hem volgende week uitgebreid luisteren. Heb ook monsterlijk speaker systeem thuis staan, dus dubbel genieten
was een grapje om de wellus/nietus discussie belachelijk te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Niet zolang jullie volhouden dat D&S en consorten hardstyle zijn!
1x cdj800mk3quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
WHOEI!Ik ben van donderdag tot zaterdag bij jou in huis, en dan breek ik echt de hele tent af (figuurlijk dan). Dan is het echt, Claudia doeiiiiiiiiiiii, ik ga M.I. zijn spulletjes bekijken
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
1x cdj800mk3
1x cdj1000 mk3
1x djm800
en....Valt het je erg op als je terugkomt van vakantie en bepaalde delen van het meubilair zijn weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |