abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96795342

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifavio.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgdj_party.giftreces_bg_mini.pngwillemjan2(3).jpgbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgHard%20Bass%2012.jpgWGAF.gifwc_slot%2060x60.jpg118773.jpg161372.gifgrom.jpgq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngusericon.jpgfat%20bleach.jpgrsz_baron.jpg2gxg2s9.gifhoppa%20definitief.gifwario.jpgavatar60x60.jpgfarm98.png29fcpr4.jpg.pngjwtz.jpg

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_

Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The Vision
*Crypsis*Jack of Sound*Toneshifterz
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Unloaders
*Daniele Mondello*Kodex*Wasted Penguinz
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wildstylez
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Zany
*Deepack*Max B. Grant*Zatox
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zero Sanity
*DHHD*Mind.Illusion

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzatraxx
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
Fear.FM
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
#151 - #200
[Hardstyle #201] Again we will rise!
[Hardstyle #202] And every night, I dream the same dream
[Hardstyle #203] That music dynamite!
[Hardstyle #204] Live hard now!
[Hardstyle #205] I'm Gonna Kick Your Ass!
[Hardstyle #206] Are you ready for the new shit?
[Hardstyle #207] It's a label!

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:

De OP

pi_96795422
Zit met een dilemma.. Wel of geen kaarten voor Decibel bestellen? Vind het eigenlijk echt te duur voor een feest, maar Decibel was vorig jaar zó vet!
pi_96795428
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:21 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Mjah dat merkte ik ook, maar ik heb hier alles op vol staan, VLC op 200% en nog is het gewoon zacht...
Met VLC is het geluid van DVD's bij mij altijd een stuk zachter, nog geen verklaring voor gevonden.
pi_96795513
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Levitas het volgende:
Zit met een dilemma.. Wel of geen kaarten voor Decibel bestellen? Vind het eigenlijk echt te duur voor een feest, maar Decibel was vorig jaar zó vet!
Wat is je meer waard he ;) een feest met dito sfeer of die centjes.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_96795726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Utca het volgende:

[..]

Met VLC is het geluid van DVD's bij mij altijd een stuk zachter, nog geen verklaring voor gevonden.
Bij mij ook, maar dat geldt meestal alleen voor dvd's van b2s en Q-Dance. Zal wel door de gebruikte codecs o.i.d. komen...
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:51:02 #6
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96795998
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Utca het volgende:

[..]

Hmm oplossing gevonden, vlc @ 400% zetten dan komt et redelijk bij het gewenste niveau :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:52:22 #7
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_96796040
quote:
Moet je nagaan dat Mysteryland a.k.a. pussyspeedmuziek( :P ) gewoon 80 euro kost..

Zuipn! :W
The Outside Agency
pi_96796309
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:51 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Hmm oplossing gevonden, vlc @ 400% zetten dan komt et redelijk bij het gewenste niveau :)
Gaat maar tot 200% toch?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:03:20 #9
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96796405
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:00 schreef Utca het volgende:

[..]

Gaat maar tot 200% toch?
Met scrollwiel gaattie hoger :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_96797122
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:03 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Met scrollwiel gaattie hoger :)
En gaat je geluid ook steeds meer storen omdat je het aan het oversturen bent ;)
pi_96797700
Vermoeid opnemen ftw :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:56:55 #12
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96798187
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:25 schreef RiKe het volgende:

[..]

En gaat je geluid ook steeds meer storen omdat je het aan het oversturen bent ;)
Ja klopt, maarjah dat zachte geluid is ook niks :P

Btw , heb je nu wel de goeie gestuurd? :+
pi_96798255
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:56 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Ja klopt, maarjah dat zachte geluid is ook niks :P

Btw , heb je nu wel de goeie gestuurd? :+
Er staat in de titel GOEDE VERSIE, dus ja ;)
Ik hoor nog steeds verbeter punten, maar de export is tenminste goed gegaan :')
pi_96802227
Heb maar ff de CD Qlubtempo CD 1 2001-2007 "The Works" opgezet 8-)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:09:53 #15
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_96803078
Wat zijn die tickets saai zwart-wit ja..

Net nog ff 1 besteld,dus BAM ik ben dr bij!

En ja 1.... mn bankrekening kon niet meer aan ;(
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_96803954
Gaan er vanavond nog mensen naar xxlerator fusion?

quote:
0s.gif
Op zaterdag 14 mei 2011 16:25 schreef RiKe het volgende:

[..]

Als het geluid te zacht is kan je tot de 0 db wel verhogen zonder oversturing :) Dus zegmaar opdraaien tot het normale volume of een standje minder bij hoever je boxen open staan.

quote:
Ik zou eigenlijk de set van Activator vorig jaar op decibel wel tot mijn persoonlijke favoriet willen uitroepen. Een heerlijke set die heerlijk doorragde, af en toe een break en aan het eind van een dag waar je ondanks dat je zowat omvalt van vermoeidheid van het eerdere stampen je weer zoveel energie geeft dat je nog net een uurtje door kan gaan.

En dat op een heerlijk festival :)

Mijn kaartje is iig in de pocket ;) En de rest van mn groep kon weer eens geen besluit nemen dus ik zie wel of het een dagje zwerven wordt en overal wat meepakken of niet.
pi_96803970
@ Rike, de overgang van Thrillseeka naar RRTAS is te abrubt, wel jammer, want de rest van de mix zit echt goed in elkaar.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96804219
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef StM het volgende:
Als het geluid te zacht is kan je tot de 0 db wel verhogen zonder oversturing :) Dus zegmaar opdraaien tot het normale volume of een standje minder bij hoever je boxen open staan.
Dat is waar, het ligt aan de input :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
@ Rike, de overgang van Thrillseeka naar RRTAS is te abrubt, wel jammer, want de rest van de mix zit echt goed in elkaar.
Daar is een goede verklaring voor, RRTAS is KUT om in te mixen :P
Aan het einde van de mix hoor je Thrillseeka de break in gaan, dat doet RRTAS dan pas 1 maat later, mix je RRTAS 1 maat eerder in, klinkt de mix voor geen meter ;)
De inzet is daardoor ook heel raar..
Even het verhaal achter de mix ;)
pi_96804317
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef RiKe het volgende:

[..]

Dat is waar, het ligt aan de input :)

[..]

Daar is een goede verklaring voor, RRTAS is KUT om in te mixen :P
Aan het einde van de mix hoor je Thrillseeka de break in gaan, dat doet RRTAS dan pas 1 maat later, mix je RRTAS 1 maat eerder in, klinkt de mix voor geen meter ;)
De inzet is daardoor ook heel raar..
Even het verhaal achter de mix ;)
Lol oke, wist ik niet want heb het nummer nog nooit in een mix gebruikt :P
Viel me op en dat is eigk het enige puntje wat ik op zou kunnen noemen wat beter zou kunnen aan de mix. Verder issie top :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96804831
Volgens mij zag ik toevallig een blije KrullieWullie voorbij komen op de Hardbass DVD net. Staat op de achtergrond te draaien en keek toevallig even haha.
pi_96804854
HardBass, is dat (zoals ze zeggen) de hardere variant van Qlimax?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96805067
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
HardBass, is dat (zoals ze zeggen) de hardere variant van Qlimax?
Mwah, ligt eraan hoe je het bekijkt. Qlimax wordt namelijk wel met hardcore afgesloten (afgelopen jaren in ieder geval), maar ik denk dat ik wel voor de meesten spreek als ik zeg dat Hard Bass een betere (en wat rauwere) line-up te bieden heeft :Y.
Ben d'r zelf nog nooit geweest, Qlimax ook niet, maar puur als je naar de line-up kijkt en de livesets beluistert :P.
pi_96805089
Hardbass is alleen maar hardstyle. Qlimax is opbouwend van hardstyle richting hardcore.
pi_96805111
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef Utca het volgende:
Hardbass is alleen maar hardstyle. Qlimax is opbouwend van hardstyle richting hardcore.
Hmm, dan moet ik toch Qlimax trouw blijven :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96805334
Tuurlijk draaien ze op het einde van Hardbass wel harder maar bij Qlimax is dat echt het concept, vandaar ook de naam hehe.
pi_96805463
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef Utca het volgende:
Tuurlijk draaien ze op het einde van Hardbass wel harder maar bij Qlimax is dat echt het concept, vandaar ook de naam hehe.
Ik heb gemerkt dat ik de meeste raw hardstyle eigk niks vind. Iedereen vindt Thera geweldig, maar die stijl is niet zo voor mij weggelegd. Op QLimax heb je over het algemeen veel meer zoete hardstyle (zoals dat hier werd genoemd) en op het einde hardcore (wat ik al helemaal vet vind).
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96805617
Ik zou zeggen downloadkoop de DVD van Hardbass of kijk filmpjes op YT, download livesets en kijk of het je wat lijkt ;)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:24:02 #28
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_96806054
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb gemerkt dat ik de meeste raw hardstyle eigk niks vind. Iedereen vindt Thera geweldig, maar die stijl is niet zo voor mij weggelegd. Op QLimax heb je over het algemeen veel meer zoete hardstyle (zoals dat hier werd genoemd) en op het einde hardcore (wat ik al helemaal vet vind).
Qlimax komt tegenwoordig gewoon kutvolk. Vroeger had je al gasten die alleen voor de hardcore kwamen wat al sneu was maar als je er nu naar kijkt is het nog veel droeviger. Grofweg is het te verdelen in mensen die geen fok van hardstyle weten, nooit naar feesten gaan maar het wel op hun facebook oid kunnen zetten dat ze er bij zijn geweest. (the experience.. :{ ) Dan heb een groot gedeelte buitenlanders waar hele toffe tussen zitten maar sommige zich niet kunnen gedragen. En dan heb je nog de categorie sjonnies en anita's die bij Qlimax ook groter is vanwege overlappig met eerstgenoemde categorie. Het hele concept is 'verziekt' (qlimax was namelijk altijd duister en rauw) en de teloorgang is wel enigzins vergelijkbaar met hetgeen MOH een aantal jaar geleden doormaakte met lonsdale gasten en blagen met petjes.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_96806085
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Theracords is dan op wel een geval apart, kijk liever naar de meer mainstreamrawstyle zoals b-front of crypsis. Het aantal mensen dat thera vet vinden is maar heel beperkt en zelfs op iets als loudness is hij er enkel als sluiter.
pi_96806451
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Qlimax komt tegenwoordig gewoon kutvolk. Vroeger had je al gasten die alleen voor de hardcore kwamen wat al sneu was maar als je er nu naar kijkt is het nog veel droeviger. Grofweg is het te verdelen in mensen die geen fok van hardstyle weten, nooit naar feesten gaan maar het wel op hun facebook oid kunnen zetten dat ze er bij zijn geweest. (the experience.. :{ ) Dan heb een groot gedeelte buitenlanders waar hele toffe tussen zitten maar sommige zich niet kunnen gedragen. En dan heb je nog de categorie sjonnies en anita's die bij Qlimax ook groter is vanwege overlappig met eerstgenoemde categorie. Het hele concept is 'verziekt' (qlimax was namelijk altijd duister en rauw) en de teloorgang is wel enigzins vergelijkbaar met hetgeen MOH een aantal jaar geleden doormaakte met lonsdale gasten en blagen met petjes.
Hmm ik ken de geschiedenis van hardstyle en Qlimax niet goed, maar op de 2009 editie had ik alleen last van die eeuwige polonaises: 20 mensen die ineens allemaal voor je langs moeten. Verder heb ik me weinig gestoord aan de mensen daar en me met mijn eigen groepje beziggehouden.
En idd, als dit te vergelijken is met de Lonsdaleplaag in de hardcore scene dan snap ik je frustratie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef StM het volgende:

[..]

Theracords is dan op wel een geval apart, kijk liever naar de meer mainstreamrawstyle zoals b-front of crypsis. Het aantal mensen dat thera vet vinden is maar heel beperkt en zelfs op iets als loudness is hij er enkel als sluiter.
Crypsis is wel bruut en hetzelfde geldt voor B-front. Ik mag dus aannemen dat die rawstyle ook nog onderverdeeld kunnen worden? Want de wat rauwere hardstyle platen kan ik goed waarderen, maar theracords is helaas niet voor mij weggelegd.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:45:54 #31
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_96807126
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm ik ken de geschiedenis van hardstyle en Qlimax niet goed, maar op de 2009 editie had ik alleen last van die eeuwige polonaises: 20 mensen die ineens allemaal voor je langs moeten. Verder heb ik me weinig gestoord aan de mensen daar en me met mijn eigen groepje beziggehouden.
En idd, als dit te vergelijken is met de Lonsdaleplaag in de hardcore scene dan snap ik je frustratie.
Misschien lijkt het wat gefrustreerd maar mij maakt het niet uit hoor :) Er zijn zat mensen die van Qlimax kunnen genieten en dat gun ik ze van harte. ^O^ Vind het zelf alleen jammer als mensen eens kennis willen maken met hardstyle en dan het advies krijgen om naar Qlimax of Defqon te gaan. Dat zijn juist de feesten die in mijn ogen flink gedevalueerd zijn de laatste jaren en allesbehalve een goede doorsnee geven van de muziek, de sfeer, etc . Terwijl er onderwijl juist zoveel goede feesten bij gekomen. Mijn hardstylefeest-advies is daarom altijd een Q-base of InQontrol geweest al kan die laatste dus niet meer.. -O-
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:12:09 #32
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_96812672
even mierenneuken, slaan we topic 209 over, of heb ik die gemist?
pi_96814474
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:12 schreef Dalton_ het volgende:
even mierenneuken, slaan we topic 209 over, of heb ik die gemist?
Oh.. Als ik op nieuw topic klik, verandert FOK! zeker meteen het topicnummer? Daar had ik even niet aan gedacht :7

Hey.. Onze FOK! trein @ Train to nowhere staat ook op de DVD <3 (10:04 van Team Red)

Hahaha.. Op 19:56 (Wildstylez live) zie je een vrouwtje ff uitgebreid een nakkie naar binnen werken

Edit: Geen nakkie.. Maar wel iets anders denk ik :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Levitas op 14-05-2011 23:49:00 ]
pi_96823160
OMFG ga kapot ofzo... Damn...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 mei 2011 @ 02:23:01 #35
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_96825856
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef StM het volgende:
Ik zou eigenlijk de set van Activator vorig jaar op decibel wel tot mijn persoonlijke favoriet willen uitroepen. Een heerlijke set die heerlijk doorragde, af en toe een break en aan het eind van een dag waar je ondanks dat je zowat omvalt van vermoeidheid van het eerdere stampen je weer zoveel energie geeft dat je nog net een uurtje door kan gaan.
Acti @ Decibel vorig jaar _O_
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_96828308
Nu pas de free release van Da Tweekaz te pakken. Geniale Daft Punk edit :)
Mixes onder de naam Khadber
pi_96829216
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
OMFG ga kapot ofzo... Damn...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha ook echt alleen voor dat nummer _O-
pi_96829628
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Hahaha ook echt alleen voor dat nummer _O-
Jaaaaah echt... :( Kan dus ook niet m'n set op soundcloud zetten, omdat blijkbaar soundcloud zo'n detectie iets heeft aan de hand van de waveform... :( :( }) }) }) }) o|O o|O o|O o|O ;(

Uuhhmm hoe ga ik dit oplossen :?

[ Bericht 3% gewijzigd door Mind.Illusion op 15-05-2011 11:10:32 ]
  zondag 15 mei 2011 @ 11:11:13 #39
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_96830110
Zippyshare, Rapidshare... Hem in een zip zetten en toch op speedy?
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_96830191
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:11 schreef Baronpilsener het volgende:
Zippyshare, Rapidshare... Hem in een zip zetten en toch op speedy?
Jah speedy staat ie sowieso... Maar had nu net een oplossing gevonden voor 't feit dat mensen soms 20 min. moesten wachten omdat download limieten werden overschreden. Soundcloud leek dus perfect...
pi_96830206
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 10:52 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Jaaaaah echt... :( Kan dus ook niet m'n set op soundcloud zetten, omdat blijkbaar soundcloud zo'n detectie iets heeft aan de hand van de waveform... :( :( }) }) }) }) o|O o|O o|O o|O ;(

Uuhhmm hoe ga ik dit oplossen :?
Een voor de mens niet te horen ruis er overheen plakken :7
pi_96831702
Zit nu de DVD van Hard Bass te kijken. FOK! groepje is al een paar keer van bovenaf voorbij gekomen, maar alle keren stonden we allemaal stil :(
pi_96831809
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef Levitas het volgende:
Zit nu de DVD van Hard Bass te kijken. FOK! groepje is al een paar keer van bovenaf voorbij gekomen, maar alle keren stonden we allemaal stil :(
Gewoon linksvoor? Ik herken niemand als je zoeen shot hebt van een paar duizend man. Zet je hem op pauze dan ofzo? :P
gr gr
  zondag 15 mei 2011 @ 12:19:19 #44
258885 Solique
I Kill You !
pi_96831933
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:33 schreef ElDani het volgende:
Nu pas de free release van Da Tweekaz te pakken. Geniale Daft Punk edit :)
Klinkt echt super inderdaad 8-)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_96831954
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:14 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Gewoon linksvoor? Ik herken niemand als je zoeen shot hebt van een paar duizend man. Zet je hem op pauze dan ofzo? :P
Zag een shirtje van Zatox (die van Boy), volgens mij is dat Tom? Dus ik dacht "hey! daar kan ik bijstaan". Dan gaat ie wel ff op pauze, en herkende een aantal mensen, maar zag mezelf niet :P

En ja hoor.. KrullieWullie staat er ook weer op (47:22 bij Psyko Punkz)

Oh.. En op Remember gaan we ook meeten? :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Levitas op 15-05-2011 12:26:40 ]
pi_96832373
Merk het ook hier, het geluid is wat "plat" op de hele dure thiel woonkamerspeakers :+
zeker vet gedaan!

Fistpumpen op de bank hier! Goed dat de gordijnen dicht zijn :+ :D

JA! 35:08, achter een leuke jongedame O+

Omg, hoe heet die eerste plaat van de Psycho Punks set?

[ Bericht 23% gewijzigd door robuust89 op 15-05-2011 13:18:25 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_96835093
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:33 schreef robuust89 het volgende:
Merk het ook hier, het geluid is wat "plat" op de hele dure thiel woonkamerspeakers :+
zeker vet gedaan!

Fistpumpen op de bank hier! Goed dat de gordijnen dicht zijn :+ :D

JA! 35:08, achter een leuke jongedame O+

Omg, hoe heet die eerste plaat van de Psycho Punks set?
Is dat niet voices? (even uit m`n hoofd, zonder de beelden erbij)
pi_96836455
Crap attack op 1 van die pleinen in Twente :')
pi_96836662
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:10 schreef 16meter het volgende:
Heb toevallig van de week nog scrap attack van headhunterz geluisterd. Gewoon een hele vette productie die perfect de sfeer van zomer, defqon etc. neerzet :)
pi_96836976
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:10 schreef 16meter het volgende:
Maar daarna kwam wel Flamman & Abraxas. :D TETETETEDE TETETETEDE :P
gr gr
pi_96845473
Nieuwe Australische DJ/producer bij M!D!FY: S Dee

Ik vind het best prima klinken.. Ben benieuwd naar meer werk van S Dee
pi_96845544
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:47 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe Australische DJ/producer bij M!D!FY: S Dee

Ik vind het best prima klinken.. Ben benieuwd naar meer werk van S Dee
Vind het een beetje een "karakterloze" track... :)
  zondag 15 mei 2011 @ 17:00:20 #53
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_96846180
Eensch, vind er niks aan..
There is no rehab for stupidity.
pi_96846399
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Een voor de mens niet te horen ruis er overheen plakken :7
Het is gelukt... eindelijk. Gewoon de midintro van Make it Loud eraf geknipt en hem in de break laten infaden... dan detecteerd het systeem de track niet... Wat een moeimakende idioterie :{ ;(
  zondag 15 mei 2011 @ 18:57:49 #55
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96850635
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Jammer, zo'n alleskutenter-mentaliteit :N

:+
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_96852071
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:48 schreef Mind.Illusion het volgende:[quote]15s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:00 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Eensch, vind er niks aan..
[/quote]
Vandaar dat ik het ook "best prima klinken" zei, en niet dat het geweldig was. Ik weet de achtergrond van die jongen/jongens niet, en wie weet zijn zij nog niet zo lang bezig met produceren. Brennan Heart (dat is toch de owner van M!D!FY?) zal er echt wel iets in gezien hebben, en wellicht dat S Dee een hoop gaat leren, wat uiteraard terug gaat komen in de tracks. Ik ben in ieder geval heel benieuwd. Nieuwe namen, nieuw spul, vind ik altijd wel leuk!
pi_96857787
Ik hoorde vanmiddag op de oude markt in enschede een hardstyle nummer met een beetje music made addict/tuneboy achtige vocals. Alleen dan niet zo gechopt en dus voluit gezongen.

Weet iemand misschien welk nummer dit is? :)
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_96858117
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:14 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik hoorde vanmiddag op de oude markt in enschede een hardstyle nummer met een beetje music made addict/tuneboy achtige vocals. Alleen dan niet zo gechopt en dus voluit gezongen.

Weet iemand misschien welk nummer dit is? :)
Deze wellicht?
pi_96859583
Winnaars Digital Age contest voor Defqon:
Arkaine. Track (Voice Of Desire) werd al gedraaid door WS & NC, klonk aardig goed!
D-Liciouz: nooit van gehoord.
Masterflow: nieuwe alias van Hyperdrive.
  zondag 15 mei 2011 @ 21:46:01 #62
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_96860236
Wat is het fijn dat ik dit kan doen:
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:56 schreef haakon het volgende:

[..]

Wat ik ervan hoor nu klinkt het wel lekker :Y
Maar moet hem idd nog in goede kwaliteit horen!\

Bijna kampioen! *O* :P

He Dennis O-)
:')

SPOILER
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_96860245
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
D-Block & S-Te-Fan - Rocking Ur Mind ;)
Best wel lekker nummer eigenlijk. Ben normaal niet zo'n fan van DBSTF :D
pi_96861878
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:37 schreef ElDani het volgende:
Arkaine. Track (Voice Of Desire) werd al gedraaid door WS & NC, klonk aardig goed!
Ken er geen één van. Wil de winnende tracks eigenlijk nu al wel horen. Kijken of NC en WS de goede keuzes hebben gemaakt (bij Fusion is dat imo niet helemaal goed gegaan, denk ik..)
  zondag 15 mei 2011 @ 22:34:28 #65
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96863995
hmm of VLC doet zijn time code anders of ik ben gewoon scheel, ik zie niemand van ons op de dvd :/
pi_96865683
quote:
Oh Arkaine volg ik al vanaf het begin op YT. Soms wel lekkere tracks. :) Meestal niet keihard maar gewoon lekker zomers.
gr gr
pi_96866557
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm of VLC doet zijn time code anders of ik ben gewoon scheel, ik zie niemand van ons op de dvd :/
Dat met die tijd en VLC heb ik al vaker gehoord ja..
  zondag 15 mei 2011 @ 23:25:41 #68
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96867102
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat met die tijd en VLC heb ik al vaker gehoord ja..
Imho ook een kut programma, alleen MPC kan niet searchen op de dvd via netwerk :(
pi_96873722
quote:
Hyperdrive, die jongen kan echt wel produceren! Zijn melodieën zijn vaak echt prachtig :D Heb nog veel spul van hem wat niet is uitgekomen (waarschijnlijk omdat de kicks in die nummers kut zijn) maar die rest is echt supervet gewoon. Ben eigenlijk wel benieuwd :Y
  maandag 16 mei 2011 @ 08:18:54 #70
213010 haakon
pi_96874475
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef T_Killer het volgende:
Wat is het fijn dat ik dit kan doen:

[..]

SPOILER
Whehe Ajax heeft verdiend gewonnen :Y

Twente durfde niets, leek wel..
Ben ook de helft kwijt van gister :') Hoe ik in huis ben gekomen mag Joost weten :P
The Outside Agency
  maandag 16 mei 2011 @ 09:12:27 #71
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_96875222
Sethje kan het zijn dat ik je gisteren in Amsterdam zag lopen? ik wist het niet zeker..ik zag het bier in je hand wel, maar miste de pretbek :P (was voor de wedstrijd, dus zal de spanning wel geweest zijn dan..)
The only limit is your own imagination
  maandag 16 mei 2011 @ 09:35:40 #72
213010 haakon
pi_96875948
quote:
Zaterdag!

http://partyflock.nl/party/193855:Remember.html

Goede timetable ook:
22:00 - 23:00 Deaz D
23:00 - 0:00 Warmduscher (zal ie op komen dagen? :P)
0:00 - 1:00 Gary D
1:00 - 2:00 Beholder & Balistic
2:00 - 3:00 Pavo
3:00 - 4:00 Isaac
4:00 - 5:00 Luna
5:00 - 6:00 Daniele Mondello

_O_
pi_96875963
quote:
Omg! _O_ Waarom is dat nou in Duitsland? ;(
  maandag 16 mei 2011 @ 10:16:43 #75
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_96876618
Omdat..: Zak.
  maandag 16 mei 2011 @ 10:22:29 #76
258885 Solique
I Kill You !
pi_96876779
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:48 schreef Levitas het volgende:

[..]

Zaterdag!

http://partyflock.nl/party/193855:Remember.html

Goede timetable ook:

_O_
Aanwezig 14.gif
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 16 mei 2011 @ 10:30:40 #77
213010 haakon
pi_96877035
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:49 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Omg! _O_ Waarom is dat nou in Duitsland? ;(
10 euro maar ook he :P
The Outside Agency
  maandag 16 mei 2011 @ 10:31:17 #78
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96877053

Mijn interesse is gewekt :Y

Psychedelic kloon, nee vind het niks.

Nope, ook niet. Beetje NC-achtig.

Nope.

Nee de nieuwe Toneshifterz dingen laten me koud.

Als er een Dub mix komt (dus even voor de n00bs onder ons: zonder die achterlijke Dv8 vocals), dan gaat het wel.

Ok, deze TS's gaat wel.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_96882293
De nieuwe Wake You From Your Boredom staat weer online op m'n site ;)

SPOILER
  maandag 16 mei 2011 @ 13:05:37 #80
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_96882900
f.f.f.f.f.f.f.f.f.f.fuck you to all those that attack my flow
  maandag 16 mei 2011 @ 13:11:39 #81
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_96883132
I come back so much harder
But they don't know
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  maandag 16 mei 2011 @ 13:14:47 #82
343202 Hippe_Student
Verward en labiel.
pi_96883224
I spit fire nine rounds,
In the ring i go
pi_96883374
I knock you out with the punchline
I'm on a roll!
  maandag 16 mei 2011 @ 13:20:26 #84
213010 haakon
pi_96883462
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:18 schreef robuust89 het volgende:
I knock you out with the punchline
I'm on a !
The Outside Agency
  maandag 16 mei 2011 @ 13:20:28 #85
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_96883464
I wish life was like A, B
Just as easy as 1, 2, 3
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 16 mei 2011 @ 13:20:56 #86
213010 haakon
pi_96883485
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef mstx het volgende:
Just as easy as 1, 2, 3
_O- _O_
The Outside Agency
pi_96883486
beng de bees
pi_96883537
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef mstx het volgende:
Just as easy as 1, 2, 3
Je bent me net voor _O-
pi_96883563
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:48 schreef Levitas het volgende:
Goede timetable ook:

_O_
Wow! Een uiterst geschikte TT _O_ _O_
Op het einde echt VOL gas met Daniele Mondello :D
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
-veeeeeeeeeel youtube linkies-
Acid Nightmare Remix klinkt echt compleet nergens naar -O- Waar zijn de acid geluidjes...ik denk dat deze zwaar hard gaat tegenvallen...
Al die Toneshifterz doen me niet echt superveel op het eerste gehoor... :X Fusion...wat doen jullie?

Oohja, en Bang the Bass O+ :9~

[ Bericht 30% gewijzigd door T-Force op 16-05-2011 13:28:30 ]
pi_96884093
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef haakon het volgende:

[..]

:D
  maandag 16 mei 2011 @ 14:12:51 #91
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96885414
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef T-Force het volgende:

Acid Nightmare Remix klinkt echt compleet nergens naar -O- Waar zijn de acid geluidjes...ik denk dat deze zwaar hard gaat tegenvallen...

Aangezien de sample 1 minuut duurt denk ik dat die acid geluidjes er wel inzitten maar gewoon niet op de film staan (daar ben ik vanuit gegaan iig), je kan geen Acid nightmare remix maken zonder de acid geluidjes te gebruiken. :P
  maandag 16 mei 2011 @ 14:42:59 #93
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_96886561
quote:
Dear Bert,

Thank you for shopping at Hardstyle.com.

You can follow your product online at the following URL:
..........
Volgens mij is dat A² - Unleashed 8-)
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 16 mei 2011 @ 17:04:12 #94
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_96892724
Vraag me steeds meer af of wij nog wel hardstyle zijn eigenlijk (of ooit waren haha!) Maar goed er zit niet voor niets t woordje HARD in toch??

Anyway hier zijn de previews van de nieuwe Catatonic Overload release:

pi_96894037
Lekker setje weer hoor MI! Met plezier naar geluisterd.
pi_96894099
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef DjThera het volgende:
Vraag me steeds meer af of wij nog wel hardstyle zijn eigenlijk (of ooit waren haha!) Maar goed er zit niet voor niets t woordje HARD in toch??
Hardstyle is en blijft hard hoor, als ik ook de meest "softe" Hardstyle aan mijn pa laat horen heeft hij standaard dezelfde reactie. Zodra de kick erin komt bij de climax zegt hij: Man, wat heb ik zin om met mijn kop tegen de muur te beuken _O-

Dat er tegenwoordig in Hardstyle zoveel verschil zit wil volgens mij gewoon zeggen dat we nu juist harder zijn dan ooit tevoren. Zeker als je kijkt naar sommige tracks van B-Front, Crypsis, Catatonic Overload en sommige van je eigen producties ^O^
pi_96894651
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:32 schreef Beach het volgende:
Lekker setje weer hoor MI! Met plezier naar geluisterd.
Thnx! :Y)
pi_96895272
-edit-

[ Bericht 50% gewijzigd door OMGWTFBBQSAUCE op 16-05-2011 18:33:32 ]
pi_96895380
quote:

[..]

Hopla ^O^ Hoop dat ie net zo'n setje als op Decibel vorig jaar draait.

Optie in zeker veranderd *O*

Hier nog een paar opwarmsetjes:

SPOILER
1998-2004 geeft b2s aan op de site. Tot 2006/7 zou ik ook niet zo erg vinden hoor :@

[ Bericht 32% gewijzigd door Deeltjesversneller op 16-05-2011 18:28:20 ]
  FOK!fotograaf maandag 16 mei 2011 @ 18:23:42 #100
159915 -Menn0-
MNO
pi_96896234
quote:

Als er iets hard is zijn jouw eigen producties wel! _O_
,,/
  maandag 16 mei 2011 @ 18:33:44 #101
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_96896725
Ach, het is met dat muziekgenre-gebeuren net als biologie/taxonomie: wij mensen willen alle beestjes onderverdelen in families, rassen en soorten, maar je hebt altijd nog de vissen die tóch longen hebben, planten die stiekem vlees eten en zoogdieren die eieren leggen :+

Als het maar lekker klinkt! :Y
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  maandag 16 mei 2011 @ 18:45:26 #102
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96897211
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Ach, het is met dat muziekgenre-gebeuren net als biologie/taxonomie: wij mensen willen alle beestjes onderverdelen in families, rassen en soorten, maar je hebt altijd nog de vissen die tóch longen hebben, planten die stiekem vlees eten en zoogdieren die eieren leggen :+

_O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96897358
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:33 schreef Krulliewullie het volgende:

O+
Wat ben je toch lekker slim :Y

Edit: Hopen dat Isaac weer Cosmic Gate - Exploration Of Space erop gooit komende zaterdag O+

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hopla ^O^ Hoop dat ie net zo'n setje als op Decibel vorig jaar draait.

Optie in zeker veranderd *O*

1998-2004 geeft b2s aan op de site. Tot 2006/7 zou ik ook niet zo erg vinden hoor :@
Daniele Mondello draait standaard ongeveer dezelfde tracks, maar die zijn erg nice! Alleen het mixen van die kerel is nou niet echt dat je zegt van, WHOOOPY :{ Maar dat boeit niet.

Maar ga jij ook ja :D :D ? In je eentje of breng je weer die ene maat van je mee die toen ook op Loudness was?

[ Bericht 26% gewijzigd door T-Force op 16-05-2011 18:58:27 ]
pi_96899837
quote:

Alle 3 vind ik ze gewoon weer keigoed. :D
Meestal heb ik bij dit soort plaatjes dat ik ze een paar keer moet horen, maar ik vind ze nu na 1 keer luisteren al goed. Futile vond ik ook helemaal vet. Vooral dat droge stukje op het eind. :9~
gr gr
pi_96900256
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef T-Force het volgende:
Edit: Hopen dat Isaac weer Cosmic Gate - Exploration Of Space erop gooit komende zaterdag O+
_O_ _O_ _O_
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef T-Force het volgende:
Maar ga jij ook ja :D :D ? In je eentje of breng je weer die ene maat van je mee die toen ook op Loudness was?

Ik wissel steeds af he ;) Nu weer iemand anders, eens in de zoveel tijd wil iemand wel mee.
  maandag 16 mei 2011 @ 19:53:02 #106
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_96901786
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

[..]

Ik wissel steeds af he ;) Nu weer iemand anders, eens in de zoveel tijd wil iemand wel mee.
Aaaah.. ben jij er zo een?? >:)
pi_96904287

Kan zo op TMF, maar toch vind ik hem best aardig.
  maandag 16 mei 2011 @ 20:24:17 #108
213010 haakon
pi_96904517
Er horen gewoon geen videoclips bij hardstyle of core nummers, maakt het gelijk zo commercieel..

Klinkt idd nog wel redelijk verder :Y
The Outside Agency
pi_96905330
Quyxz ofzoiets gespot op de Hard Bass DVD *O*
Op 16 minuten
  maandag 16 mei 2011 @ 20:48:16 #110
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_96906266
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:

Ik vind het een toffe track, lekker zomers.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:18:24 #111
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_96908571
quote:

Idd The Pitcher heeft altijd fijne producties.
pi_96908581
quote:

Leuker dan het origineel in elk geval. En zomers ja :)
En die meid is ook niet onaardig ;)
pi_96908818
quote:

[..]

Jaa, prima TT! Ook al zou het een klote TT zijn, het wordt toch wel vet. Ga volgens mij alleen maar nieuwe dingen (voor mij) horen..
Ik stel uiteraard wel een FOK!-meeting voor op Remember, als dat nog niet gedaan is! Altijd gezellig wat biertjes drinken met de FOK!'ers.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:22:03 #114
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_96908876
quote:

Nop :N ben sowieso geen fan van covers en naast de voordehandliggende 'aint nobody'-cover lijkt de melo imo te veel op Salt&Peppa's Push it.
Beetje rommelig en hoor daar ook nog een auto-tune over de stem?

de beste aint nobody blijft die van the course O+
Wat je vindt, ...
pi_96909311
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef T-Force het volgende:
Quyxz ofzoiets gespot op de Hard Bass DVD *O*
Op 16 minuten
Je hebt mijn naam goed hoor. :D Deeltjesversneller liet het me ook al weten, maar ik heb het zelf nog niet gevonden.

Edit: Ah, gevonden. Ik sta daar zo alsof het al het eind van de avond is wtf. :')
gr gr
pi_96909707
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Salt&Peppa's Push it.
O+

Ahhhh Push it! *O*
Swingende plaat
  maandag 16 mei 2011 @ 21:35:55 #117
213010 haakon
pi_96909984
quote:

[..]

Nop :N ben sowieso geen fan van covers en naast de voordehandliggende 'aint nobody'-cover lijkt de melo imo te veel op Salt&Peppa's Push it.

Hij leeft!
The Outside Agency
pi_96910089
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef haakon het volgende:
Hij leeft!
Maar ReMcOre? Waar hangt die tukker uit?
  maandag 16 mei 2011 @ 21:43:16 #119
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_96910622
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef T-Force het volgende:

[..]

Maar ReMcOre? Waar hangt die tukker uit?
Kun je nu al voorstellen wat voor een marathon-post hij moet gaan maken als ie weer eens online is?
pi_96910833
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef Levitas het volgende:
Ik stel uiteraard wel een FOK!-meeting voor op Remember, als dat nog niet gedaan is! Altijd gezellig wat biertjes drinken met de FOK!'ers.
Zo groot is het daar niet, vooraan is iedereen wel te vinden ^O^ Voor mij zal ook veel nieuw zijn, luisterde rond 2003 heel fftjes hardstyle, daarna jaren niks en in 2008 pas weer. Van early niet veel meegekregen dus, maar heb de laatste maanden wat kennis opgedaan, als in: een aantal setjes geluisterd.
Dat "Beholder... Ballistic..." gedeelte herken ik nog wel van vroegah, die knalt er wel hard op live denk ik :D
quote:

[..]

Nog nooit van Ain't Nobody gehoord :@
Die Push It is wel goed gevonden, had het zelf niet door maar nu je het zegt lijkt ie wel. Maar of hij het ook echt bewust daarvan heeft..?
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Edit: Ah, gevonden. Ik sta daar zo alsof het al het eind van de avond is wtf. :')
Er is niks mis met soms gewoon even objectief rondkijken om te zien hoe de sfeer en show is c_/
  maandag 16 mei 2011 @ 21:45:46 #121
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_96910834
quote:
Hij leeft!
:Y

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef T_Killer het volgende:
Kun je nu al voorstellen wat voor een marathon-post hij moet gaan maken als ie weer eens online is?
Denk dat het daarom ook zo lang duurt :P
Wat je vindt, ...
  maandag 16 mei 2011 @ 21:50:21 #122
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_96911237
quote:

Ik heb het vast al eens eerder gezegd, maar ik vind het jammer dat iemand met zo'n talent zulke simpele dingen produceert. Hij kan zelfs nog van de intro van Sesamstraat een leuk hardstyle nummer maken... gebruik die moeite liever om iets origineels te doen ipv het zoveelste nummer met een vrouwenstem en een beat die op de melodie meegaat. Qua kicks/synths/enz zit er de laatste tijd ook weinig variatie in.
👾
  maandag 16 mei 2011 @ 21:52:42 #123
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_96911414
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nog nooit van Ain't Nobody gehoord :@
Die Push It is wel goed gevonden, had het zelf niet door maar nu je het zegt lijkt ie wel. Maar of hij het ook echt bewust daarvan heeft..?
Ain't Nobody is best vaak gecoverd .. door LL en Chaka Khan iig
O~)
Wat je vindt, ...
pi_96911746
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Ain't Nobody is best vaak gecoverd .. door LL en Chaka Khan iig
O~)
quote:
"Ain't Nobody" is a 1983 hit single
Ik wilde een opmerking maken over leeftijd... maar die 2 versies ken ik tóch wel :+
pi_96912119
quote:

[..]

Eensch. Push it vind ik er wel moeilijk uit te halen.. eerste helft van de melodie misschien wel ja. :P
  maandag 16 mei 2011 @ 22:47:27 #126
238230 em-dee-em-aa
pi_96916081
quote:

Goddamn is echt heerlijk, knalde ook goed op Loudness >:)

quote:

Vind hem ook best leuk, meisje in de clip ziet er ook sympathiek uit O+

Hoop alleen wel dat we niet doodgegooid worden met deze track want is wel typisch een plaatje die je na een tijdje de strot kan uitkomen...

[ Bericht 21% gewijzigd door em-dee-em-aa op 16-05-2011 22:52:48 ]
  maandag 16 mei 2011 @ 23:13:57 #127
301430 Baronpilsener
pi_96918165
Vind hem ook wel leuk ja. Niet echt hardstyle meer, maar gewoon vet :)

Eerste keer dat ik wat met After effects probeer :) Beter doen jullie gelijk even allemaal abonneren, hoef ik niet elk filmpje hier meer neer te plempen :P
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  maandag 16 mei 2011 @ 23:20:52 #128
238230 em-dee-em-aa
pi_96918673
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Vind hem ook wel leuk ja. Niet echt hardstyle meer, maar gewoon vet :)

Eerste keer dat ik wat met After effects probeer :) Beter doen jullie gelijk even allemaal abonneren, hoef ik niet elk filmpje hier meer neer te plempen :P
Toch leuker om hier te posten en gelijk wat reacties te krijgen? Track klinkt wel grappig, maar volgens mij heb je veel meer in je mars als deze "tooltjes". Wanneer weer volwaardige track?

Wat betreft het het filmke, je moet in After Effects even een mask maken van de beeldschermen en die over dat geluideffectje heengooien, lijkt wat vreemd dat deze nu door beide schermen heengaat :P

DM me if you need help....
  maandag 16 mei 2011 @ 23:24:53 #129
301430 Baronpilsener
pi_96918997
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Toch leuker om hier te posten en gelijk wat reacties te krijgen? Track klinkt wel grappig, maar volgens mij heb je veel meer in je mars als deze "tooltjes". Wanneer weer volwaardige track?

Wat betreft het het filmke, je moet in After Effects even een mask maken van de beeldschermen en die over dat geluideffectje heengooien, lijkt wat vreemd dat deze nu door beide schermen heengaat :P
Heb ik ook wel, zoals de beschrijving al zegt.. <4 uur gekut om ff van de stess af te komen. Na m'n eindexamens ga ik me er volledig op richten :) Thnx iig man :D

haha het mooie is, hij schiet ook af en toe nog buiten de schermen :P Maar bedankt voor het aanbod, waarschijnlijk krijg je nog wel een PM binnen nu en ooit ja :)
Aka Black/Out
pi_96927221
nou, euhmm, ja, dus... hier ben ik dan weer :W :@

zal vast al besproken zijn hier, maar what the hell; ¤ 67,50 voor een Decibel-kaartje?! :X :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_96927745
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 08:38 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, euhmm, ja, dus... hier ben ik dan weer :W :@
Hoe is het met je nieuwe crib enzo? ^O^
pi_96927935
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:04 schreef T-Force het volgende:

[..]

Hoe is het met je nieuwe crib enzo? ^O^
goed :D *O* B-) woon er inmiddels al 4 weken en het is echt O+ wassen, koken, schoonmaken etc. gaat ook allemaal naar wens, heerlijk om een plek voor jezelf te hebben ^O^

maar door al dat klussen heb ik al wel meer dan 4 maanden nauwelijks (nieuwe) hardstyle geluisterd :o
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_96928978
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:14 schreef ReMcOrE het volgende:

maar door al dat klussen heb ik al wel meer dan 4 maanden nauwelijks (nieuwe) hardstyle geluisterd :o
Mooi dat het allemaal bevalt daar. :P Op hardstyle gebied heb je weinig gemist...
pi_96929453
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef 16meter het volgende:

[..]

Mooi dat het allemaal bevalt daar. :P Op hardstyle gebied heb je weinig gemist...
serieus, weinig gemist sinds januari/februari? :')

eerstkomende feestje wordt Freshtival voor mij, geen Emporium denk ik... Defqon.1 wel kaartjes voor, toch maar eens spieken of de nieuwe locatie wat is :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:24:28 #135
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_96930092
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Qua releases niet echt nee :N , heb zelf ook nauwelijks nieuw spul binnengehaald
pi_96931146
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Qua releases niet echt nee :N , heb zelf ook nauwelijks nieuw spul binnengehaald
als ik binnenkort tijd heb, en er aan denk, eens spieken op 1gabba
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:20:12 #137
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_96932138
quote:

[..]

Ik heb volgens mij ook al weken/maanden niks meer binnengehaald. Maar kan ook zijn omdat ik te druk ben met andere dingen.
Binnenkort ga ik sowieso even de ontbrekenden Wake You Before Boredom's downloaden en nog wat andere interessante livesets/mixen. Die kunnen me dan mooi de vierdaagse doorhelpen :P
pi_96940071
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Noujaaa wel wat leuke releases hoor, azijnpissers hiero:

Bioweapon - Eternal Vision
Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
Frequencerz - X-Pand
Geck-O & Phrantic - Can't Stand Still (shaken & stirred mix, beiden leuk)
Geck-O - It's What We Are
Josh & Wesz - G-Force
Kodex - Heroes of Hardstyle
Luna vs E-Force - 5th Element
Noisecontrollers - Disco Is The Music
Noisecontrollers - Gimme Love
Psyko Punkz & Coone - The Words
Ran-D ft. B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011)
Sasha F - Evil Divine
Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2011 Part 2
Zany & The Beholder - Again We Will Rise / Act of Rage
Zatox - Tanz Electrik (The R3bels Remix)
Zatox & Zany - Oldskool
Wildstylez - Huh?
Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust

Verder zijn er wat CD's uit/in de maak:
Coone - The Challenge (enkele leuke nummers, rest kut):
Digital Punk - Escape From Reality:
TNT - The Album:

En last but not least, je hebt Loudness gemist!

Weer een beetje up to date nu? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door eQuaL op 17-05-2011 14:45:55 ]
pi_96940397
Oja wat ik nog vergeet: enkele legendarische setjes bij de Magic Show, die mag je zelf opzoeken ^O^
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:07:29 #140
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_96941203
Er zijn de laatste tijd echt wel toffe tracks verschenen, negativiteit soms hiero :')..
pi_96941487
zal bij Freshtival wel merken hoeveel tracks ik niet ken :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_96941594
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:39 schreef eQuaL het volgende:

[..]

:') wat is deze....?

Verder is de helft van die lijst al maanden gedraaid (een aantal zelfs vorig jaar al), dus zal Remcore wel kennen. Het ging om nieuwe platen.
pi_96941892
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

als ik binnenkort tijd heb, en er aan denk, eens spieken op 1gabba
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:17 schreef 16meter het volgende:

[..]
Het ging om nieuwe platen.
Het gaat toch om nieuwe releases? Wat loop je nou te janken? Je hoeft mijn post niet zo af te kraken, was alleen maar aardig bedoeld richting Remco :W

Jank mentaliteit van sommige mensen hier :r :r
pi_96943626
Wanneer hebben The R3bels weer wat nieuws? Ik begin die sound steeds leuker te vinden O+
pi_96943762
Enige die loopt te janken ben je zelf.

Trieste figuren hier die huilen omdat een ander het niet met hen eens is. :')
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:04:55 #146
238230 em-dee-em-aa
pi_96943800
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef Beach het volgende:
Wanneer hebben The R3bels weer wat nieuws? Ik begin die sound steeds leuker te vinden O+
Hebben niet zo lang geleden nog Music to Us / Pattern 2 gereleased...

Verder komt Maxter (Helft van R3bels) met een nieuwe release:

Edit: En hier nog een nieuwe track:

[ Bericht 5% gewijzigd door em-dee-em-aa op 17-05-2011 16:13:37 ]
pi_96944113
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef 16meter het volgende:

Trieste figuren hier die huilen omdat een ander het niet met hen eens is. :')
Even ter verduidelijking, ik huil niet, jij huilt dat die tracks niet nieuw zijn. Remcore had het over nieuwe releases, klaar ;)
Ik begrijp alleen niet zo goed waar jij het mee oneens zou zijn, misschien dat dat geen leuke releases zijn in jouw opinie? Jouw probleem ^O^
pi_96944694
nog meer lui van dit topic naar Freshtival dan? :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:40:03 #149
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96948319

Wat een ongelofelijk irritant lied :r
Die vocals verneuken het helemaal want de rest van t nummer is wel nice.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96948347
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
Misschien nog wel, zie tegen die tijd wel of ik geld over heb en vrije tijd :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:44:27 #151
213010 haakon
pi_96948512
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
:N Pinksterfeesten Bornerbroek (gewoon dom zuipn en lachen met kameraden)
The Outside Agency
pi_96949097
Mind.Illusion niet door naar de finale van de Ground Zero contest, zo te zien? :(
pi_96949326
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef Levitas het volgende:
Mind.Illusion niet door naar de finale van de Ground Zero contest, zo te zien? :(
Nopes... kansloos :D

Al heb ik wat mixen gehoord die wel door waren, maar dat was helemaal kansloos :D
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:04:09 #154
238230 em-dee-em-aa
pi_96949509
Hebben al de stemmen van hier geeneens geholpen :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:37:49 #155
301430 Baronpilsener
pi_96951148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

Eh... What?
Aka Black/Out
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:40:52 #156
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96951324
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:37 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Eh... What?
Welk gedeelte snap je niet? :o
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96951567
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:00 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Nopes... kansloos :D

Al heb ik wat mixen gehoord die wel door waren, maar dat was helemaal kansloos :D
Damn wat slecht dan. (niet van jou he)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:45:51 #158
301430 Baronpilsener
pi_96951592
Haha, ik snap je wel. Denk er alleen totaal anders over, vind het juist wel vet :) Just a matter of taste I guess.
Aka Black/Out
pi_96951625
Ik vind The Substream best okee weer :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:56:20 #160
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96952122
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, ik snap je wel. Denk er alleen totaal anders over, vind het juist wel vet :) Just a matter of taste I guess.
Dat kan zeker ;)
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:46 schreef Beach het volgende:
Het nummer is wel vet, maar die vocals verpesten het echt in mijn ogen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:25:33 #161
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_96953824

Heet van de pers.

Psyko Punkz vs Coone - The Words, met een videoclip.

Ik zelf vind het wel een lekker deuntje.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
pi_96954432
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 14:39 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Bioweapon - Eternal Vision
Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
Frequencerz - X-Pand
Geck-O & Phrantic - Can't Stand Still (shaken & stirred mix, beiden leuk)
Geck-O - It's What We Are
Josh & Wesz - G-Force
Kodex - Heroes of Hardstyle
Luna vs E-Force - 5th Element
Noisecontrollers - Disco Is The Music
Noisecontrollers - Gimme Love
Ran-D ft. B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011)
Sasha F - Evil Divine
Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2011 Part 2
Zany & The Beholder - Again We Will Rise / Act of Rage
Zatox - Tanz Electrik (The R3bels Remix)
Zatox & Zany - Oldskool
Wildstylez - Huh?
Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust

Verder zijn er wat CD's uit/in de maak:
Coone - The Challenge (enkele leuke nummers, rest kut):
Digital Punk - Escape From Reality:
TNT - The Album:

En last but not least, je hebt Loudness gemist!

Weer een beetje up to date nu? :P
pi_96955439
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

:( :( :( :( :( :( :( :(
EY! Dat nummer ramt en ramt en ramt maar door! De vocals zijn even wennen, maar niet irritant. Tjeees :{
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:51:01 #164
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96955482
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:50 schreef T-Force het volgende:

[..]

:( :( :( :( :( :( :( :(
EY! Dat nummer ramt en ramt en ramt maar door! De vocals zijn even wennen, maar niet irritant. Tjeees :{
Wel dus :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96955581
The Substream: vocals gaan wel, track is verder uitermate goed ^O^ O+

The Words: :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_96955624
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wel dus :(
Ik praat niet meer met jou...

Alphaverb _O_
Dat stukje in Substream waarin hij zegt LOUDER LOUDER LOUDER en er snoeihard wordt doorgeragd! :9~ Fijn fist-pump momentje
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:54:34 #167
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96955758
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef T-Force het volgende:

[..]

Alphaverb _O_
Dat stukje in Substream waarin hij zegt LOUDER LOUDER LOUDER en er snoeihard wordt doorgeragd! :9~ Fijn fist-pump momentje
:( :( :(!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96955915
quote:

[..]

Alphaverb _O_
Dat stukje na dat LOUDER LOUDER idd. _O_ Gewoon met 1 synth doorrammen. Ik ben het met je eens. :+

quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Het upcoming album waar ik het meest naar uitkijk is A² Records – Unleashed. :D
Ondanks een paar oudere tracks gewoon een geniale tracklist.

SPOILER: Tracklist
gr gr
pi_96956180
Wanneer komt deze nou eens uit? Die melodie O+ Beste plaat van 2011 samen met It's What We Are van Geck-O

pi_96956370
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Dat stukje na dat LOUDER LOUDER idd. _O_ Gewoon met 1 synth doorrammen. Ik ben het met je eens. :+

[..]

^O^ Luister degene die ik daarvan nog niet ken ook nog wel even.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef T-Force het volgende:
Wanneer komt deze nou eens uit? Die melodie O+ Beste plaat van 2011 samen met It's What We Are van Geck-O

Lekker inderdaad :)
pi_96956554
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Dalando het volgende:

Heet van de pers.

Ja, hoorde hem net ook. Kwam hem tegen op YouTube nadat ik Coone z'n challenge gevolgd heb. Was wel een vette vlog-serie. Brute track, blijft lekker hangen :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:06:26 #172
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_96956593
quote:

Heet van de pers.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:17 schreef 16meter het volgende:

[..]

:') wat is deze....?
👾
pi_96956986
http://partyflock.nl/inte(...)_Saifam_en_meer.html

Meer dan 600 releases, wat een held _O_

M.I je unusual sounds mixen waren leuk trouwens, erg veel nieuwe (als in onbekende) tracks voor mij :Y
pi_96957583
quote:

Heet van de pers.

Deze nummer... :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef T-Force het volgende:

Beide heel vet, inderdaad. _O_
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:23:14 #175
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96957717
Volgens mij heb ik al mijn krediet verspeeld met m'n opmerking over Substream :P
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:24:14 #176
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_96957781
quote:

[..]

Alphaverb _O_
Moet je ook niet meer met mij praten. Hoorde dit nummer ergens in een liveset van Ran-D volgens mij, heb meteen het volgende setje in de auto aangezet. Dat nummer is gewoon bagger. Gewoon niet mijn ding
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_96957807
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:10 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Even ter verduidelijking, ik huil niet, jij huilt dat die tracks niet nieuw zijn. Remcore had het over nieuwe releases, klaar ;)
Ik begrijp alleen niet zo goed waar jij het mee oneens zou zijn, misschien dat dat geen leuke releases zijn in jouw opinie? Jouw probleem ^O^
sorry maat :@
pi_96957901
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:

Eén v.d. belangrijkste producers voor Saifam samen met tuneboy. Zwaar respect voor die mannen _O_

& Thnx! :Y)
pi_96958042
quote:

Leuk grietje ( :9 ) maar het nummer heeft weinig om het lijf ( HAHAHA VAT JE 'M!!!11( ( :') ))
Doet vrij weinig met me.
pi_96958360
quote:

Heet van de pers.

Video clip :')
Qlimax ipv climax :')
Het nummer zelf ^O^
pi_96958755
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgens mij heb ik al mijn krediet verspeeld met m'n opmerking over Substream :P
Welnee joh, is toch gewoon jouw mening? ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef Levitas het volgende:

[..]
Qlimax ipv climax :')
:') _O-
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:43:33 #182
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96958988
oeeeh die soundclouds gaak is ff aan knallen :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:32:52 #183
308349 Zandkasteel
gemaakt van zuurzand
pi_96962298
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:44 schreef haakon het volgende:

[..]

:N Pinksterfeesten Bornerbroek (gewoon dom zuipn en lachen met kameraden)
Is dat niet dat feest wat eindigt op nutteloos biergooien? :')
Dit jaar 3 dagen Pinkpop! :Y)
Return to Zion
And a comet fills the sky
The Holy Roman Empire rises
Then you and I must die
pi_96962551
quote:

M.I je unusual sounds mixen waren leuk trouwens, erg veel nieuwe (als in onbekende) tracks voor mij :Y
Las 'm laatst. Leuk om te lezen en respect voor die kerel _O_
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:52:37 #185
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96963555
Hard Bass bluray ^^ Je ziet et publiek echt veel beter

hoe heet de track rond de 56 minuten ?

[ Bericht 31% gewijzigd door Sc0tTy op 17-05-2011 22:12:13 ]
pi_96963748
Nu een tijdje bezig in Logic en had een heel leuk idee (imo). Uiteindelijk lukte het me niet om het uit te werken zoals ik wilde, dus heb ik een aantal kleine dingen toegevoegd aan wat ik al had (slowdown op het dubstep stukje; (crap) vocal erbij), zodat het in principe met de intro/outro nog alle kanten op kan.

Ben wel benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden (jullie zijn wel de ekte ekte die-hards!). Let wel: Ik ben nu een maandje of 1,5 bezig met Logic, en ik ben op de hoogte van wat timing-foutjes in de melodie :P

www.yfrog.us/jcf9rz

(Als dit hier niet thuishoort, schop ik hem wel even naar het produceren topic :))

Edit: Redelijke crap kwaliteit, maar ik neem aan dat de grote lijn wel duidelijk is?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:12:15 #187
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_96965199
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef Levitas het volgende:
Nu een tijdje bezig in Logic en had een heel leuk idee (imo). Uiteindelijk lukte het me niet om het uit te werken zoals ik wilde, dus heb ik een aantal kleine dingen toegevoegd aan wat ik al had (slowdown op het dubstep stukje; (crap) vocal erbij), zodat het in principe met de intro/outro nog alle kanten op kan.

Ben wel benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden (jullie zijn wel de ekte ekte die-hards!). Let wel: Ik ben nu een maandje of 1,5 bezig met Logic, en ik ben op de hoogte van wat timing-foutjes in de melodie :P

www.yfrog.us/jcf9rz

(Als dit hier niet thuishoort, schop ik hem wel even naar het produceren topic :))

Edit: Redelijke crap kwaliteit, maar ik neem aan dat de grote lijn wel duidelijk is?
Voor 1,5 maand vind ik het zeker niet slecht. Qua sound van de melodie ook erg lekker :) al duurt hij wel iets te lang aangezien hij niet veranderd. Nou ja, op 1.36 gebruik je een andere toonhoogte maar die sluit niet helemaal aan.
Voor de rest kan het nog best wat potentie hebben :)
pi_96965732
quote:

Deze man is echt een held _O_

Hoe heet dat nummer ook alweer in dat youtube linkje onderaan @2.00?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:32:35 #189
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_96966669
Luca Antolini & Bobby V - In The Name Of God!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:53:07 #190
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_96968107
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Valt mee, ik ben het ook volledig NIET met je eens, maar smaak blijf smaak natuurlijk :9

Maar misschien moet je substream gewoon eens net zolang luisteren tot je em wél leuk vind, mafketel! 8)7 ;)
pi_96968336
Ik heb kaartjes gehaald voor Last World Festival in Belgie... Best leuke actie! Early Bird = Buy 1, Get 2 :D 1 Ticket kost inclusief onzinkosten 22 euro, oftewel 11 euro per man ^O^

Gaat KrullieWullie mee? Ik bob denk ik....Nog mensen hier die mee willen en in de buurt wonen? Ik bob!
pi_96968456
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Luca Antolini & Bobby V - In The Name Of God!
Godverdomme wat een heerlijke "ouwe" knaller O+ O+
Voor de 4x op repeat
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:58:44 #193
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_96968505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef T-Force het volgende:
Ik heb kaartjes gehaald voor Last World Festival in Belgie... Best leuke actie! Early Bird = Buy 1, Get 2 :D 1 Ticket kost inclusief onzinkosten 22 euro, oftewel 11 euro per man ^O^

Gaat KrullieWullie mee? Ik bob denk ik....Nog mensen hier die mee willen en in de buurt wonen? Ik bob!
Ik ga mee, maar dat wist je al toch? We kunnen wel weer bij m'n oma blijven pitten? :Y
pi_96968566
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

[..]

Die dikgedrukte nummers zijn erg tof ja _O_

Uit je update lijstje ook nog wat leuke dingen gehoord, maar deze absoluut niet, wat een verschrikking zeg :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:02:46 #195
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96968774
@ M.I heb je je vorrige set van sound cloud verwijderd ? kheb nu #30 aanstaan ( staat geen TL bij :( )

@ T-Force , klinkt goed, moet alleen werken :(
pi_96969123
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Sc0tTy het volgende:
@ M.I heb je je vorrige set van sound cloud verwijderd ? kheb nu #30 aanstaan ( staat geen TL bij :( )

@ T-Force , klinkt goed, moet alleen werken :(
Jah... Zoals ook op m'n site staat. Elke week ouwe eraf, nieuwe erop.

Even niks ten nadele van jou... maar even zeg maar in 't algemeen genomen. Krijg zoveel vragen wekelijks over dit dat zus zo... terwijl altijd alles in het stukkie tekst staat op mijn site. Type het niet voor de grap ofzo :{w :D

Daarnaast tracklist er dit keer express niet bijgezet. Had al geleuter met soundcloud over de 1e track die erin zat dat ik 't zekere maar voor het onzekere heb genomen ;)

Overigens komt er deze week nog wat leuk nieuws naar buiten, als het goed is
pi_96969202
quote:

Da's geen geld! Zet hem even als optie, als jullie me mee willen hebben iig :D (jullie wonen redelijk dichtbij Den Bosch toch?)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:12:35 #199
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96969412
Whehehe M.I. ik zal niet meer zeuren :) klinkt iig goed tot nu toe :)
pi_96969637
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef Sc0tTy het volgende:
Whehehe M.I. ik zal niet meer zeuren :) klinkt iig goed tot nu toe :)
Hahah naja tis geen zeuren hoor ofzo :P Maar af en toe heb je weleens van die momenten dat de moed in de welbekende stappers zakt. oO<

Maar als je volgende keer nog een vraag heb, kan je hem gewoon stellen hoor :Y ;)
pi_96969963
quote:

Klinkt goed. Wanneer wordt de line-up bekend?
Ik woon in de buurt dus moet kunnen.
edit: jij ook natuurlijk, want je woont bijna om de hoek _O-
pi_96970495
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef StijnDa het volgende:
Klinkt goed. Wanneer wordt de line-up bekend?
Ik woon in de buurt dus moet kunnen.
edit: jij ook natuurlijk, want je woont bijna om de hoek _O-
Klopt! :P

Er zijn al behoorlijk wat namen bekend:
SPOILER
Vorig jaar was het echt heel gezellig daar. Dus als jij en een maat of 2 mee willen kan dat wel :Y
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:35:59 #203
213010 haakon
pi_96970787
Welke medegeesten van de nacht hebben hier al een Decibelkaartje bemachtigd? O+
The Outside Agency
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:36:32 #204
238230 em-dee-em-aa
pi_96970817
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:35 schreef haakon het volgende:
Yo *O*
pi_96970825
Tom... volgende week niet me apparatuur slopen he :7
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:39:00 #206
213010 haakon
pi_96970962
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Yo *O*
O+
The Outside Agency
  FOK!fotograaf dinsdag 17 mei 2011 @ 23:47:27 #207
159915 -Menn0-
MNO
pi_96971433
Met Decibel zit ik in La France dus helaas dit jaar niet...
,,/
pi_96971557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef T-Force het volgende:

[..]

Klopt! :P

Er zijn al behoorlijk wat namen bekend:
SPOILER
Vorig jaar was het echt heel gezellig daar. Dus als jij en een maat of 2 mee willen kan dat wel :Y
Ah nice.
Ik zal eens wat rondvragen ;)
pi_96976316
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tom... volgende week niet me apparatuur slopen he :7
Mag ik er überhaupt aanzitten dan :D ? Tuurlijk sloop ik dat niet! Weet wel wat ik doe hoor :Y
pi_96976525
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 05:32 schreef T-Force het volgende:

[..]

Mag ik er überhaupt aanzitten dan :D ?
Aber naturlich :Y
  woensdag 18 mei 2011 @ 08:21:28 #211
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_96977109
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 05:32 schreef T-Force het volgende:

[..]

Mag ik er überhaupt aanzitten dan :D ? Tuurlijk sloop ik dat niet! Weet wel wat ik doe hoor :Y
Dat wist je toch al :+ Vertelde ik je meteen ná dat ik vertelde dat ik op z'n huis ging passen en toen was je door het dolle heen _O-
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:31:11 #213
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_96982299
22e feestje in het huis van M.I.

Kan niet wachten!

w/
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:52:09 #214
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_96983267
quote:
Ben er weer bij. :Y
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:44:20 #215
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_96985215
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:46 schreef Beach het volgende:
Ik ook, zeker live :7 . Vind de remix van Low-E ook fijn btw ^O^

quote:
Deze was op loudness echt goud O+ Gebeurt me niet vaak dat ik theracords platen meteen na een eerste keer luisteren vet vind maar dat geldt voor deze zeker wel 8-)

quote:

:N

Zelden zoveel respect voor het origineel in een remix gevoeld. Voegt daardoor helaas weinig tot niks toe.
pi_96986018
Die nieuwe track van Headhunterz is aardig soft geworden. Jammer genoeg :'(

woensdag 18 mei 2011 @ 13:14:28 #217
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_96986366
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:05 schreef Lamabal het volgende:

Zoberzo die lyrics :')
👾
pi_96989715
quote:

Lommel, 3 uurtjes rijden vanaf hier (vorig jaar naar WK MX geweest daar) maar wie weet :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_96990297
quote:
Jaja! Eerste keer *O*
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:56:22 #220
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_96990457
quote:

Hmz.. maar op YT staan al meer 'niet leuk' dan 'leuk' reacties bij het filmpje :Y)
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
22e feestje in het huis van M.I.

Kan niet wachten!

w/
Als appartement -en kattenbewaker neem ik mijn taak wel serieus hé dus alle ongewenste gasten werk ik met grof geweld weer naar buiten ~O>

Maar wie weet maak je wel kans als je het even lief vraagt aan M.I. ;)
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:36:22 #221
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96992086
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:48:57 #222
238230 em-dee-em-aa
pi_96992655
quote:
Die is echt heerlijk inderdaad _O_

Zal ik ook maar eens een heerlijk Early Italiaans plaatje aandragen:

[ Bericht 19% gewijzigd door em-dee-em-aa op 18-05-2011 16:16:20 ]
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:47:54 #223
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96996392
Ik heb zojuist Qlubtempo 2001-2007 weer eens geluisterd. _O_

Jammergenoeg geen centjes dus ook geen feestjes binnenkort.
pi_96996534
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Die is echt heerlijk inderdaad _O_

Zal ik ook maar eens een heerlijk Early Italiaans plaatje aandragen:

Tim ook aanwezig op Remember dus? ;) ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Staat hier ook nog in de wachtrij c_/
pi_96998813
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:47 schreef Tha_Bartman het volgende:

Jammergenoeg geen centjes dus ook geen feestjes binnenkort.
Die 3 cd's hebben hier vd week op gestaan :P
pi_96999708
quote:

Een dikke diepe reversed bass zou dit nummer goed staan.
pi_97000306
quote:
:W
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:40:03 #228
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_97001887
quote:
Over Tatanka gesproken, is ondertussen al bekend hoe dit nummer heet? :9
👾
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:54:27 #229
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_97002766
Doe mij deze maar.

beetje crappy kwaliteit maar nummer zit gewoon goed in elkaar
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:20:34 #230
238230 em-dee-em-aa
pi_97004187
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 17:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Tim ook aanwezig op Remember dus? ;) ^O^
Helaas niet aanwezig, maar wel alvast veel plezier! ^O^
pi_97009359
Zo, ook weer eens tijd tussen de studie door!

Nieuwe Pitcher: heerlijke plaat! Zomers, gevoel.. Ja, ik mag dit!
Headhunterz: aardig, maar niet geweldig. Voorkeur ligt bij From Within.

Verder al kaarten binnen voor Decibel, WiSH, Mysteryland (dagje techno gok ik). Helemaal zin in!
pi_97009753
Alsmede:
quote:
I have some great news for the "AVIO Podcast" addicts!
The podcast is not coming back, but I will be doing a radio show in the near future, so keep your eyes open.
I will give you more info about the new show and it's concept very soon!
  donderdag 19 mei 2011 @ 05:38:30 #234
238230 em-dee-em-aa
pi_97019468
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
BAM BAM BAM BAM BAM!
*O*
pi_97020599
quote:
BAM BAM BAM BAM BAM!
O+ :9~ *;
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_97023932
quote:
BAM BAM BAM BAM BAM!
Heb net je setje van deze week geluisterd, top setje!!
pi_97024186
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:07 schreef Hoolii het volgende:

[..]

Heb net je setje van deze week geluisterd, top setje!!
Thnx! :Y)
pi_97024416
Ik begin de ochtend gelijk alweer maar goed.
Wat een heerlijk nummer.
pi_97025788
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:21 schreef Lamabal het volgende:
Wat een heerlijk nummer.
Jij zit nog niet zo lang in de hardstyle, of wel? :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:58:23 #240
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_97025868
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:21 schreef Lamabal het volgende:
Wat een heerlijk nummer.
👾
pi_97025939
Dit wordt weer een discussie

Ik vind t nog best een leuk nummer, lekker zomers, lekker simpel.
pi_97026189
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef Hoolii het volgende:
Dit wordt weer een discussie

Ik vind t nog best een leuk nummer, lekker zomers, lekker simpel.
Is helemaal geen discussie, over smaak valt niet te twisten ^O^
Ik denk wel dat als je wat langer in de scene meedraait, je dit soort tracks wat saaier en inspiratieloos gaat vinden. :P
pi_97027130
quote:
12s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik denk wel dat als je wat langer in de scene meedraait, je dit soort tracks wat saaier en inspiratieloos gaat vinden. :P

Nee ik zit er nog niet zo lang in klopt.
Maar dit is toch ook gewoon hardstyle? Sommige post wat hier allemaal komt vind ik niet eens hardstyle waardig. Maar dat is idd smaak.
pi_97027426
quote:

[..]

Ieder zijn smaak. Het is een standaard dbstf track daar kan ik je alleen maar gelijk in geven, want dat vind ik zelf ook. Desondanks vind ik t een leuke track, maar zeker niet meer dan dat :D
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:44:25 #245
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_97027545
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:32 schreef Lamabal het volgende:
Maar dit is toch ook gewoon hardstyle?
Hier is niets hards aan, het is blije meuk. Ik zou het hard-handsup willen noemen

quote:
Sommige post wat hier allemaal komt vind ik niet eens hardstyle waardig. Maar dat is idd smaak.
Voorbeeld?
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:00:24 #246
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_97028069
quote:
De energy mix daarvan is ook heerlijk, te vinden in de overheerlijke set van Dj Schizo @ Early Harder Styles Vol. 11

Tracklist
SPOILER
Maar al zijn setjes zijn :9~ :9~ , ook even uw aandacht voor zijn Special _O_ :
SPOILER
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:50 schreef robuust89 het volgende:
Alsmede:

[..]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Bericht 35% gewijzigd door Krulliewullie op 19-05-2011 13:23:34 ]
pi_97028657
Iemand die dit kan bevestigen :o

Matig ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_97028785
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef Neo-Mullen het volgende:

Matig ;(
Naja dat klinkt nergens naar... totale troep... dus nee... kan het me niet voorstellen.
pi_97028990
quote:

Matig ;(
Hoe durf je dit hier te posten, wat een oorkanker is dit man :r
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:33:01 #250
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_97029099
Trouwens, volgende week komt er gewoon een WYFYB maar dan van mij :+
pi_97029110
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Krulliewullie het volgende:
_O_
pi_97029124
quote:
13s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:29 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Hoe durf je dit hier te posten, wat een oorkanker is dit man :r
Je hoort wel 'Decibel' er doorheen :')
Hoop toch niet dat dit het wordt...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_97029229
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]
Gast serieus, je hoort toch zelf wel dat dit door iemand met zero skills in Fruityloops is gemaakt?
Geupload door djbavel :')

Maargoed, weer eventjes over op de wél goede tracks:

pi_97029280
quote:
_O- :D :D _O_
pi_97029327
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Uuuhmm chef... Je hoort toch zelf ook wel dat dit regelrechte troep. Iedereen kan ergens een decibel sampletje vandaan halen en vervolgens ergens inplakken.

Je moet niet alles geloven wat je leest, helemaal youtube niet ;)
pi_97029368
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:39 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Uuuhmm chef... Je hoort toch zelf ook wel dat dit regelrechte troep. Iedereen kan ergens een decibel sampletje vandaan halen en vervolgens ergens inplakken.

Je moet niet alles geloven wat je leest, helemaal youtube niet ;)
Uhm chef, het kon ook crap geluid zijn omdat het misschien ergens uit een liveset komt :)
Ik zeg toch niet dat ik het geloof?
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:50:01 #257
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_97029741
quote:
I beg to differ.
Ik kan het niet beter uitleggen dan dit: http://humortv.vara.nl/pa.341783.goede-smaak.html
Wat je vindt, ...
pi_97030995
quote:

Matig ;(
Matig? Ronduit bizar, motherfucking slecht.. Als dit serieus het anthem zou zijn, dan kan schrap ik Decibel uit mn` opties..
pi_97031172
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:50 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

I beg to differ.
Ik kan het niet beter uitleggen dan dit: http://humortv.vara.nl/pa.341783.goede-smaak.html
Achja, maar Frans Bauer is een geval apart :D
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:37:41 #260
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_97033885
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:50 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

I beg to differ.
Daniël O+ Ik heb hem live mogen aanschouwen _O_

En over smaak valt, zoals Harm al aangaf, juist wel te twisten!
pi_97034518
"over smaak valt niet te twisten"
"smaken verschillen"

verschrikkelijke dooddoeners.. :') vooral in een discussietopic over muziek.
pi_97034920
quote:

Matig ;(
Gewoon een grapjas die een zelfgemaakt liedje heeft geüpload en dat zo het anthem noemt.
gr gr
pi_97035406
quote:

Matig ;(
Dat kan nooit van Zany en Max Enforcer komen :').
pi_97035467
quote:
DJ Krullie _O_ O+
pi_97036845
Is Emporium al uitverkocht?
pi_97036974
quote:
5s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:49 schreef robuust89 het volgende:
Is Emporium al uitverkocht?
Jep
pi_97037221
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Jep
;(
Zo'n maat van me, die wil een keer met me spacen, maar het komt er steeds niet van :P Hij gaat naar feesten waar ik niet heen ga en vice versa :')
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:04:57 #268
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_97037448
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:03 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Gewoon een grapjas die een zelfgemaakt liedje heeft geüpload en dat zo het anthem noemt.
Sherlock _O-
👾
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:10:41 #269
148329 Bab00n
Porn-r-us
pi_97037616
quote:

Matig ;(
Het is natuurlijk grosse scheisse, maar als je alle bagger even wegdenkt, heeft de melodie nog wel potentie. Of er een hardstyle track uit zou rollen als je die melodie uitwerkt met een behoorlijke synth, kick, bas, eigenlijk alles, weet ik niet, maar een prettig nummer zou het wel zijn.
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:15:57 #270
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_97037816
Hoi..

The Pitcher-plaat.. Ik vind m eigenlijk wel dik ok :) lekker zomers.
Catatonic Overload - Goddamn... ja idd... pfuu lekkere plaat.

"Decibel anthem" ... k zie t wel, dit neem k niet al te serieus.. en dan nog ga ik n feest niet laten schieten wegens n anthem..

Coarsection - plaat ook zeer goed te doen..

Voor de rest... te druk, geen zin overal op te reageren.. ik ga eten en boksen.. niet tegelijk, wel die volgorde..
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:00:46 #271
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_97039485
quote:
10s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef yosander het volgende:

[..]

Dat kan nooit van Zany en Max Enforcer komen :').
Dat dacht ik ook toen voor het eerst Bleeding for the harder stylezzzzzz hoorde, "dat kan nooit van Zany & Beholder komen"

donderdag 19 mei 2011 @ 18:06:02 #272
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_97039672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:00 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook toen voor het eerst Bleeding for the harder stylezzzzzz hoorde, "dat kan nooit van Zany & Beholder komen"

Toch vind ik dat geen verkeerd nummer :$
pi_97040419
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:00 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Best luek plaatje, voor de somer w/
pi_97040573
Dan is dit zeker ook pure troep?

Ik vind persoonlijk dan weer van niet. Heerlijk gemixt dit O+

donderdag 19 mei 2011 @ 18:38:38 #275
213010 haakon
pi_97040798
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:31 schreef Lamabal het volgende:
Dan is dit zeker ook pure troep?

Ik vind persoonlijk dan weer van niet. Heerlijk gemixt dit O+

Dat zijn inderdaad altijd vette filmpjes :D
The Outside Agency
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:41:47 #276
213010 haakon
pi_97040915
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:26 schreef 16meter het volgende:

[..]

Best luek plaatje, voor de somer w/
Niet weer, Dennis :')
The Outside Agency
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:55:34 #277
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_97041435
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:38 schreef haakon het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad altijd vette filmpjes :D
Vooral dat blije hoofd op 0:46 doet het 'm :+
pi_97041436
Houdt het gezeur over 'echte' hardstyle dan nooit op? :')
pi_97041529
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

gr gr
pi_97041602
Emporium Timetable is bekend.

Ik denk dat het zoiets gaat worden.

12.00-14.00 Devon K. (Early Hardstyle Set) / Flying Fakir
14.00-15.00 The Pitcher / Flying Fakir
15.00-16.30 W&W / Trance Harem's Secret
16.30-17.30 Negative A / Genie and the Lamp
17.30-18.00 Bodylotion LIVE / Sinbad and the Seven Seas
18.00-18.30 Brutuzz / Fourty Thieves
18.30-19.30 Dennis Ferrer / The Bazaar
19.30-21.00 Simon Patterson / Trance Harem's Secret
21.00-22.00 Dada Life / Fourty Thieves
22.00-22.30 Promo (Files Set) / Sinbad and the Seven Seas
22.30-23.00 Mightyfools / Fourty Thieves
23.00-23.45 Artento Divini & Fausto / Trance Harem's Secret
23.45-00.00 Eindshow

Lekker stage-hoppen O+

quote:
:X
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:18:24 #281
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_97042515
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef T-Force het volgende:

12.00-14.00 Devon K. (Early Hardstyle Set) / Flying Fakir
14.00-15.00 The Pitcher / Flying Fakir
15.00-16.30 W&W / Trance Harem's Secret
16.30-17.30 Negative A / Genie and the Lamp
17.30-18.00 Bodylotion LIVE / Sinbad and the Seven Seas
18.00-18.30 Brutuzz / Fourty Thieves
18.30-19.30 Dennis Ferrer / The Bazaar
19.30-21.00 Simon Patterson / Trance Harem's Secret
21.00-22.00 Dada Life / Fourty Thieves
22.00-22.30 Promo (Files Set) / Sinbad and the Seven Seas
22.30-23.00 Mightyfools / Fourty Thieves
23.00-23.45 Artento Divini & Fausto / Trance Harem's Secret
23.45-00.00 Eindshow

Lekker stage-hoppen O+
Zal eigenlijk wel vooral veel Flying Fakir worden. :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:30:41 #282
213010 haakon
pi_97043069
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef T-Force het volgende:

TTT

SPOILER

Lekker stage-hoppen O+

[..]

:X
Blijhoofd :D

Negative-A een zeer goede keus! Die man gedraagt zich echt niet achter de tafels :D Wat een held! _O_ Wat mij betreft de beste (industrial) HC producer :)
The Outside Agency
pi_97043587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:58 schreef robuust89 het volgende:

[..]

;(
Zo'n maat van me, die wil een keer met me spacen, maar het komt er steeds niet van :P Hij gaat naar feesten waar ik niet heen ga en vice versa :')
Heel misschien heb ik volgende week nog een kaartje over, ik laat het jou als eerste weten als dat zo is ;)
pi_97044393
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Heel misschien heb ik volgende week nog een kaartje over, ik laat het jou als eerste weten als dat zo is ;)
Dat zou ik zeer appreciëren, m'n beste!
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:06:09 #285
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_97048534
quote:

[..]

@M.I. heb sinds een aantal weken weer eens jouw WYFYB gedownload en geluisterd (#30). Puike set, heerlijke tracklist.

Had die Treshold - Parts of me (Bass mods mix) trouwens ook al lang niet meer gehoord, maar wat een pareltje is dat toch. Die dubbele kicks zijn zo lekker (vooral in combinatie met die typische kicks die de bass modulators vaker gebruiken). B-front gebruikt ook vaker dubbele/rollende kicks, echt heerlijk.

vanaf 2.00.
pi_97048793
Ik kan Qlubtempo 2001-2007 The Works nergens downloaden :(

Wel een heel fijn Hardtrance/Early Hardstyle plaatje gevonden O+
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:16:40 #287
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_97049096
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:55 schreef Beach het volgende:
Houdt het gezeur over 'echte' hardstyle dan nooit op? :')
Niet zolang jullie volhouden dat D&S en consorten hardstyle zijn!

pi_97049212
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Hou toch op
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_97049371
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef T-Force het volgende:
Ik kan Qlubtempo 2001-2007 The Works nergens downloaden :(

Hij ligt hier op mijn cd spelers, dus je kan hem volgende week uitgebreid luisteren. Heb ook monsterlijk speaker systeem thuis staan, dus dubbel genieten 8-)
pi_97049523
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij ligt hier op mijn cd spelers, dus je kan hem volgende week uitgebreid luisteren. Heb ook monsterlijk speaker systeem thuis staan, dus dubbel genieten 8-)
WHOEI! *O* Ik ben van donderdag tot zaterdag bij jou in huis, en dan breek ik echt de hele tent af (figuurlijk dan). Dan is het echt, Claudia doeiiiiiiiiiiii, ik ga M.I. zijn spulletjes bekijken :9~ :9~
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:25:38 #291
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_97049586
Die hele azijnpissersmentaliteit hier begint me n beetje de keel uit te hangen eerlijk gezegd... Beetje discussie over goede of slechte platen is prima..maar dat afzeiken is n beetje treurig.. als geintje bashen.. ok moet kunnen...maar dat punt is t wel voorbij..
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:29:37 #292
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_97049832
Disclaimer

Dit:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

was een grapje om de wellus/nietus discussie belachelijk te maken.

Dat jullie het even weten :)
pi_97052232
Tatanka -On a Cloud is wel heel erg lekker. Rillingen over mijn rug. O+
pi_97052423
Nog maar 7 posts na deze post!
pi_97052731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef T-Force het volgende:

[..]

WHOEI! *O* Ik ben van donderdag tot zaterdag bij jou in huis, en dan breek ik echt de hele tent af (figuurlijk dan). Dan is het echt, Claudia doeiiiiiiiiiiii, ik ga M.I. zijn spulletjes bekijken :9~ :9~
1x cdj800mk3
1x cdj1000 mk3
1x djm800

en....

SPOILER
pi_97052997
Wat kost zoiets bij elkaar?
pi_97053035
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
1x cdj800mk3
1x cdj1000 mk3
1x djm800

en....

SPOILER
Valt het je erg op als je terugkomt van vakantie en bepaalde delen van het meubilair zijn weg? :@
pi_97053097
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef Beach het volgende:
Wat kost zoiets bij elkaar?
Alles bij elkaar was wel zo'n 4000 euro
pi_97059693
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
BAM vol
nee
gr gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo