daar kan ik nog niet over oordelen, te kort, te slechte kwaliteit.quote:
Is waarschijnlijk collab met Chris One...quote:
quote:@TheMachineLT What a track!! I wonder who this collab is with... must be some hard producer ;-)
Wat ik ervan hoor nu klinkt het wel lekkerquote:
Nee, helemaal de andere kant op, Amsterdam!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:11 schreef haakon het volgende:
Decibel2010 was m'n eerste en ook gelijk het mooiste feest!
Zeg Robuust.. Jij kwam toch uit Twente?
M'n eerste Decibel hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik zie het al... Hoop "groentjes" nog hiero![]()
Wat een track sowieso dat deze in mijn jaar top 10 komtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Beste parties zijn voor mij Defqon 2007 en X-Qlusive Holland![]()
Ennuh:
Wat een dikke track
Geef mij maar Hit you with that bang shit!quote:
ik zit te wachten op de bluraysquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind de Hard Bass DVD erg vet! Vooral omdat het de herrineringen weer ophaald. Bij Team Red gelijk starten met Like Thiz en Destination Nowhere.Verder leuk om die intro's weer eens te zien, met die lasershow erbij.
En ik heb Krulliewullie ook alweer gespot.Bij Psyko Punkz live tijdens Bassboom dacht ik.
Eerste feestje hier was Masters of Hardcore 2008, haha. Eerste echte hardstyle evenement was Emporium 2008. Werkte net een paar maanden in de supermarkt, en een collega had in z`n naam "Emporium" staan. Had er wel eens van gehoord, dus ik vroeg informatie en eigenlijk was dezelfde avond het kaartje besteld. Sinsdien met 1 jongen van die groep alle grotere evenementen afgegaan en heeele mooie, nuchtere avonden beleefd. Ik zat toen nog in het tijdperk "de hele avond water anders hou ik het niet vol!"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
De meesten vinden hun eerste feest het beste volgens mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |