quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Mooie kamer.
Bij die DVD van Qlimax'09 waren die lasers bij Live The Moment wel echt fucking vet. Zo op en neer op de beat. Dat heb ik verder nog nooit ergens gezien, op zich wel jammer.
Aan de andere kant vond ik de show van Hard Bass 2009 (mijn eerste grote feest) tot nu toe de beste ooit. Dat was een simpel maar overweldigende opstelling. De hele wand bestond uit lasers. Ik weet nog precies het moment dat ze allemaal tegelijk werden aangezet en ik stond te kijken vol verbazing naar die show!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm qua show vind ik QLimax 2009 toch boven Qlimas 2010 en Hardbass 2011 uitsteken
Plus het feit dat ik tijdens Qlimax 2009 een hele mooie tijd tegemoet ging, wat die hele avond toch eigenlijk wel mooier maakte. Maar er hing echt zo'n inheemse sfeer, dankzij de geweldige decoratie
Je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef RiKe het volgende:
@T-Force
Ghehe, ja dat komt vooral omdat ik de 20e een hardcore optreden heb, en aangezien het niet mijn hoofd stijl is om te draaien moet ik mezelf een beetje scherp houden dus dan ga ik het combineren
Ik heb zelf Qlimax 2008 en 2009 meegemaakt. 2008 viel me zó ontzettend tegen dat ik tegen mezelf en m`n vrienden zei "Ik geef het volgend jaar nog 1 kans. Als het dan niks is, ga ik nooit meer". En ja hoor, in 2009 was het geluid zo gigantisch veel verbeterd, het podium was zo vet en de sfeer was, ondanks de drukte, ook niet zo verkeerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
over de beste qlimax die ik heb meegemaakt valt niet te twisten: Qlimax 2006.
Alles klopte toen, er werd gruwelijk gedraaid, het decor was vet, en er hing nog wel een aardig sfeertje.Daarna werd het eigenlijk ieder jaar minder, met voor mij als dieptepunt 2009, dat jaar vond ik muzikaal zeer zwak, sfeerloos, maar het decor was vet![]()
Nee geen Qlimax meer voor mij, het is simpelweg het geld niet waard.
100% mee eens. 2007 was ook nog heel vet. Die set van Technoboy toen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Alles klopte toen, er werd gruwelijk gedraaid, het decor was vet, en er hing nog wel een aardig sfeertje.Daarna werd het eigenlijk ieder jaar minder, met voor mij als dieptepunt 2009, dat jaar vond ik muzikaal zeer zwak, sfeerloos, maar het decor was vet![]()
Nee geen Qlimax meer voor mij, het is simpelweg het geld niet waard.
Qlimax 2006quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
100% mee eens. 2007 was ook nog heel vet. Die set van Technoboy toen...
Ik heb eigenlijk alles geloof ik al wel mee gemaakt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef poiuytr het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd als jullie een feest mochten kiezen waar je niet naar toe bent geweest maar je nu terug kon in de tijd welk feest zal je dan wel mee willen maken?
Hier:
X-Qlusive holland vs Italy of Defqon 2008
booohh, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
100% mee eens. 2007 was ook nog heel vet. Die set van Technoboy toen...
XQ Holland en een van de betere Defqon edities, ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef poiuytr het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd als jullie een feest mochten kiezen waar je niet naar toe bent geweest maar je nu terug kon in de tijd welk feest zal je dan wel mee willen maken?
Hier:
Idd. Eén van de vetste sets die ik op een feest gehoord heb. Niet zozeer qua mixen ofzo. Maar alle SAIFAM toppers kwamen voorbij. Nero, Light Of the Dark, Pressure en weet ik wat allemaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
booohh, inderdaad.Wat een klappers.. dat was echt SAIFAM op z'n hoogtepunt. Zat/stond toen uitgeteld op de tribune, maar het was echt genieten.
Heb die set nog vaak teruggekeken op de DVD.
X-Q Neerlands trots of idd die X-Q Holland vs italy.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef poiuytr het volgende:
Hier:
X2quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:48 schreef NLS04 het volgende:
[..]
X-Q Neerlands trots of idd die X-Q Holland vs italy.
kom maar met die tijdmachine
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
Qlimax 2006 was mijn beste qlimax, niet mijn beste feest ooit.
Beste feesten ooit: XQ holland, Pavo & zany b-day bash (carnavals editie), InQontrol 2006,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |