Een dikke diepe reversed bass zou dit nummer goed staan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:05 schreef Lamabal het volgende:
Die nieuwe track van Headhunterz is aardig soft geworden. Jammer genoeg![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:35 schreef haakon het volgende:
Welke medegeesten van de nacht hebben hier al een Decibelkaartje bemachtigd?
Over Tatanka gesproken, is ondertussen al bekend hoe dit nummer heet?quote:
Helaas niet aanwezig, maar wel alvast veel plezier!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Tim ook aanwezig op Remember dus?![]()
quote:I have some great news for the "AVIO Podcast" addicts!
The podcast is not coming back, but I will be doing a radio show in the near future, so keep your eyes open.
I will give you more info about the new show and it's concept very soon!
quote:
Thnx!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:07 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Heb net je setje van deze week geluisterd, top setje!!
Jij zit nog niet zo lang in de hardstyle, of wel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:21 schreef Lamabal het volgende:
Ik begin de ochtend gelijk alweer maar goed.
Wat een heerlijk nummer.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:21 schreef Lamabal het volgende:
Ik begin de ochtend gelijk alweer maar goed.
Wat een heerlijk nummer.
Is helemaal geen discussie, over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef Hoolii het volgende:
Dit wordt weer een discussie
Ik vind t nog best een leuk nummer, lekker zomers, lekker simpel.
Nee ik zit er nog niet zo lang in klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is helemaal geen discussie, over smaak valt niet te twisten![]()
Ik denk wel dat als je wat langer in de scene meedraait, je dit soort tracks wat saaier en inspiratieloos gaat vinden.
Ieder zijn smaak. Het is een standaard dbstf track daar kan ik je alleen maar gelijk in geven, want dat vind ik zelf ook. Desondanks vind ik t een leuke track, maar zeker niet meer dan datquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is helemaal geen discussie, over smaak valt niet te twisten![]()
Ik denk wel dat als je wat langer in de scene meedraait, je dit soort tracks wat saaier en inspiratieloos gaat vinden.
Hier is niets hards aan, het is blije meuk. Ik zou het hard-handsup willen noemenquote:
Voorbeeld?quote:Sommige post wat hier allemaal komt vind ik niet eens hardstyle waardig. Maar dat is idd smaak.
De energy mix daarvan is ook heerlijk, te vinden in de overheerlijke set van Dj Schizo @ Early Harder Styles Vol. 11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar al zijn setjes zijn![]()
, ook even uw aandacht voor zijn Special
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 35% gewijzigd door Krulliewullie op 19-05-2011 13:23:34 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Naja dat klinkt nergens naar... totale troep... dus nee... kan het me niet voorstellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |