Goddamn is echt heerlijk, knalde ook goed op Loudnessquote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef DjThera het volgende:
Vraag me steeds meer af of wij nog wel hardstyle zijn eigenlijk (of ooit waren haha!) Maar goed er zit niet voor niets t woordje HARD in toch??
Anyway hier zijn de previews van de nieuwe Catatonic Overload release:
Vind hem ook best leuk, meisje in de clip ziet er ook sympathiek uitquote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kan zo op TMF, maar toch vind ik hem best aardig.
Toch leuker om hier te posten en gelijk wat reacties te krijgen? Track klinkt wel grappig, maar volgens mij heb je veel meer in je mars als deze "tooltjes". Wanneer weer volwaardige track?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Vind hem ook wel leuk ja. Niet echt hardstyle meer, maar gewoon vet
Eerste keer dat ik wat met After effects probeerBeter doen jullie gelijk even allemaal abonneren, hoef ik niet elk filmpje hier meer neer te plempen
![]()
Heb ik ook wel, zoals de beschrijving al zegt.. <4 uur gekut om ff van de stess af te komen. Na m'n eindexamens ga ik me er volledig op richtenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Toch leuker om hier te posten en gelijk wat reacties te krijgen? Track klinkt wel grappig, maar volgens mij heb je veel meer in je mars als deze "tooltjes". Wanneer weer volwaardige track?
Wat betreft het het filmke, je moet in After Effects even een mask maken van de beeldschermen en die over dat geluideffectje heengooien, lijkt wat vreemd dat deze nu door beide schermen heengaat
Hoe is het met je nieuwe crib enzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:38 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, euhmm, ja, dus... hier ben ik dan weer![]()
goedquote:
Mooi dat het allemaal bevalt daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:14 schreef ReMcOrE het volgende:
maar door al dat klussen heb ik al wel meer dan 4 maanden nauwelijks (nieuwe) hardstyle geluisterd
serieus, weinig gemist sinds januari/februari?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mooi dat het allemaal bevalt daar.Op hardstyle gebied heb je weinig gemist...
Qua releases niet echt neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
serieus, weinig gemist sinds januari/februari?
als ik binnenkort tijd heb, en er aan denk, eens spieken op 1gabbaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Qua releases niet echt nee, heb zelf ook nauwelijks nieuw spul binnengehaald
Ik heb volgens mij ook al weken/maanden niks meer binnengehaald. Maar kan ook zijn omdat ik te druk ben met andere dingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Noujaaa wel wat leuke releases hoor, azijnpissers hiero:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
serieus, weinig gemist sinds januari/februari?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:39 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noujaaa wel wat leuke releases hoor, azijnpissers hiero:
Psyko Punkz & Coone - The Words
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik binnenkort tijd heb, en er aan denk, eens spieken op 1gabba
Het gaat toch om nieuwe releases? Wat loop je nou te janken? Je hoeft mijn post niet zo af te kraken, was alleen maar aardig bedoeld richting Remcoquote:
Hebben niet zo lang geleden nog Music to Us / Pattern 2 gereleased...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef Beach het volgende:
Wanneer hebben The R3bels weer wat nieuws? Ik begin die sound steeds leuker te vinden
Even ter verduidelijking, ik huil niet, jij huilt dat die tracks niet nieuw zijn. Remcore had het over nieuwe releases, klaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef 16meter het volgende:
Trieste figuren hier die huilen omdat een ander het niet met hen eens is.
Misschien nog wel, zie tegen die tijd wel of ik geld over heb en vrije tijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer lui van dit topic naar Freshtival dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |