Aanwezigquote:Op maandag 16 mei 2011 09:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zaterdag!
http://partyflock.nl/party/193855:Remember.html
Goede timetable ook:
22:00 - 23:00 Deaz D
23:00 - 0:00 Warmduscher (zal ie op komen dagen?)
0:00 - 1:00 Gary D
1:00 - 2:00 Beholder & Balistic
2:00 - 3:00 Pavo
3:00 - 4:00 Isaac
4:00 - 5:00 Luna
5:00 - 6:00 Daniele Mondello
10 euro maar ook hequote:Op maandag 16 mei 2011 09:49 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Omg!Waarom is dat nou in Duitsland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:18 schreef robuust89 het volgende:
I knock you out with the punchline
I'm on a !
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef mstx het volgende:
I wish life was like A, B
Just as easy as 1, 2, 3
Je bent me net voorquote:Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef mstx het volgende:
I wish life was like A, B
Just as easy as 1, 2, 3
Wow! Een uiterst geschikte TTquote:Op maandag 16 mei 2011 09:48 schreef Levitas het volgende:
Goede timetable ook:
22:00 - 23:00 Deaz D
23:00 - 0:00 Warmduscher (zal ie op komen dagen?)
0:00 - 1:00 Gary D
1:00 - 2:00 Beholder & Balistic
2:00 - 3:00 Pavo
3:00 - 4:00 Isaac
4:00 - 5:00 Luna
5:00 - 6:00 Daniele Mondello
Acid Nightmare Remix klinkt echt compleet nergens naarquote:
Aangezien de sample 1 minuut duurt denk ik dat die acid geluidjes er wel inzitten maar gewoon niet op de film staan (daar ben ik vanuit gegaan iig), je kan geen Acid nightmare remix maken zonder de acid geluidjes te gebruiken.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef T-Force het volgende:
Acid Nightmare Remix klinkt echt compleet nergens naarWaar zijn de acid geluidjes...ik denk dat deze zwaar hard gaat tegenvallen...
Volgens mij is dat A² - Unleashedquote:Dear Bert,
Thank you for shopping at Hardstyle.com.
You can follow your product online at the following URL:
..........
Hardstyle is en blijft hard hoor, als ik ook de meest "softe" Hardstyle aan mijn pa laat horen heeft hij standaard dezelfde reactie. Zodra de kick erin komt bij de climax zegt hij: Man, wat heb ik zin om met mijn kop tegen de muur te beukenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef DjThera het volgende:
Vraag me steeds meer af of wij nog wel hardstyle zijn eigenlijk (of ooit waren haha!) Maar goed er zit niet voor niets t woordje HARD in toch??
Thnx!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:32 schreef Beach het volgende:
Lekker setje weer hoor MI! Met plezier naar geluisterd.
Hoplaquote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wow! Een uiterst geschikte TT![]()
![]()
Op het einde echt VOL gas met Daniele Mondello
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1998-2004 geeft b2s aan op de site. Tot 2006/7 zou ik ook niet zo erg vinden hoor
[ Bericht 32% gewijzigd door Deeltjesversneller op 16-05-2011 18:28:20 ]
Als er iets hard is zijn jouw eigen producties wel!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef DjThera het volgende:
Vraag me steeds meer af of wij nog wel hardstyle zijn eigenlijk (of ooit waren haha!) Maar goed er zit niet voor niets t woordje HARD in toch??
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Ach, het is met dat muziekgenre-gebeuren net als biologie/taxonomie: wij mensen willen alle beestjes onderverdelen in families, rassen en soorten, maar je hebt altijd nog de vissen die tóch longen hebben, planten die stiekem vlees eten en zoogdieren die eieren leggen![]()
Als het maar lekker klinkt!
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Ach, het is met dat muziekgenre-gebeuren net als biologie/taxonomie: wij mensen willen alle beestjes onderverdelen in families, rassen en soorten, maar je hebt altijd nog de vissen die tóch longen hebben, planten die stiekem vlees eten en zoogdieren die eieren leggen![]()
Als het maar lekker klinkt!
Daniele Mondello draait standaard ongeveer dezelfde tracks, maar die zijn erg nice! Alleen het mixen van die kerel is nou niet echt dat je zegt van, WHOOOPYquote:Op maandag 16 mei 2011 18:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
HoplaHoop dat ie net zo'n setje als op Decibel vorig jaar draait.
Optie in zeker veranderd
1998-2004 geeft b2s aan op de site. Tot 2006/7 zou ik ook niet zo erg vinden hoor
Alle 3 vind ik ze gewoon weer keigoed.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef DjThera het volgende:
Anyway hier zijn de previews van de nieuwe Catatonic Overload release:
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef T-Force het volgende:
Edit: Hopen dat Isaac weer Cosmic Gate - Exploration Of Space erop gooit komende zaterdag![]()
Ik wissel steeds af hequote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef T-Force het volgende:
Maar ga jij ook ja![]()
? In je eentje of breng je weer die ene maat van je mee die toen ook op Loudness was?
Aaaah.. ben jij er zo een??quote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik wissel steeds af heNu weer iemand anders, eens in de zoveel tijd wil iemand wel mee.
Ik vind het een toffe track, lekker zomers.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kan zo op TMF, maar toch vind ik hem best aardig.
Idd The Pitcher heeft altijd fijne producties.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Leuker dan het origineel in elk geval. En zomers jaquote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jaa, prima TT! Ook al zou het een klote TT zijn, het wordt toch wel vet. Ga volgens mij alleen maar nieuwe dingen (voor mij) horen..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wow! Een uiterst geschikte TT![]()
![]()
Op het einde echt VOL gas met Daniele Mondello
Nopquote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je hebt mijn naam goed hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef T-Force het volgende:
Quyxz ofzoiets gespot op de Hard Bass DVD![]()
Op 16 minuten
Hij leeft!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nopben sowieso geen fan van covers en naast de voordehandliggende 'aint nobody'-cover lijkt de melo imo te veel op Salt&Peppa's Push it.
Beetje rommelig en hoor daar ook nog een auto-tune over de stem?
de beste aint nobody blijft die van the course![]()
Kun je nu al voorstellen wat voor een marathon-post hij moet gaan maken als ie weer eens online is?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar ReMcOre? Waar hangt die tukker uit?
Zo groot is het daar niet, vooraan is iedereen wel te vindenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef Levitas het volgende:
Ik stel uiteraard wel een FOK!-meeting voor op Remember, als dat nog niet gedaan is! Altijd gezellig wat biertjes drinken met de FOK!'ers.
Nog nooit van Ain't Nobody gehoordquote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nopben sowieso geen fan van covers en naast de voordehandliggende 'aint nobody'-cover lijkt de melo imo te veel op Salt&Peppa's Push it.
Er is niks mis met soms gewoon even objectief rondkijken om te zien hoe de sfeer en show isquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Edit: Ah, gevonden. Ik sta daar zo alsof het al het eind van de avond is wtf.
quote:Hij leeft!
Denk dat het daarom ook zo lang duurtquote:Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef T_Killer het volgende:
Kun je nu al voorstellen wat voor een marathon-post hij moet gaan maken als ie weer eens online is?
Ik heb het vast al eens eerder gezegd, maar ik vind het jammer dat iemand met zo'n talent zulke simpele dingen produceert. Hij kan zelfs nog van de intro van Sesamstraat een leuk hardstyle nummer maken... gebruik die moeite liever om iets origineels te doen ipv het zoveelste nummer met een vrouwenstem en een beat die op de melodie meegaat. Qua kicks/synths/enz zit er de laatste tijd ook weinig variatie in.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ain't Nobody is best vaak gecoverd .. door LL en Chaka Khan iigquote:Op maandag 16 mei 2011 21:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nog nooit van Ain't Nobody gehoord
Die Push It is wel goed gevonden, had het zelf niet door maar nu je het zegt lijkt ie wel. Maar of hij het ook echt bewust daarvan heeft..?
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ain't Nobody is best vaak gecoverd .. door LL en Chaka Khan iig
Ik wilde een opmerking maken over leeftijd... maar die 2 versies ken ik tóch welquote:"Ain't Nobody" is a 1983 hit single
Eensch. Push it vind ik er wel moeilijk uit te halen.. eerste helft van de melodie misschien wel ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Goddamn is echt heerlijk, knalde ook goed op Loudnessquote:Op maandag 16 mei 2011 17:04 schreef DjThera het volgende:
Anyway hier zijn de previews van de nieuwe Catatonic Overload release:
Vind hem ook best leuk, meisje in de clip ziet er ook sympathiek uitquote:Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Toch leuker om hier te posten en gelijk wat reacties te krijgen? Track klinkt wel grappig, maar volgens mij heb je veel meer in je mars als deze "tooltjes". Wanneer weer volwaardige track?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Vind hem ook wel leuk ja. Niet echt hardstyle meer, maar gewoon vet
Eerste keer dat ik wat met After effects probeerBeter doen jullie gelijk even allemaal abonneren, hoef ik niet elk filmpje hier meer neer te plempen
![]()
Heb ik ook wel, zoals de beschrijving al zegt.. <4 uur gekut om ff van de stess af te komen. Na m'n eindexamens ga ik me er volledig op richtenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Toch leuker om hier te posten en gelijk wat reacties te krijgen? Track klinkt wel grappig, maar volgens mij heb je veel meer in je mars als deze "tooltjes". Wanneer weer volwaardige track?
Wat betreft het het filmke, je moet in After Effects even een mask maken van de beeldschermen en die over dat geluideffectje heengooien, lijkt wat vreemd dat deze nu door beide schermen heengaat
Hoe is het met je nieuwe crib enzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:38 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, euhmm, ja, dus... hier ben ik dan weer![]()
goedquote:
Mooi dat het allemaal bevalt daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:14 schreef ReMcOrE het volgende:
maar door al dat klussen heb ik al wel meer dan 4 maanden nauwelijks (nieuwe) hardstyle geluisterd
serieus, weinig gemist sinds januari/februari?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mooi dat het allemaal bevalt daar.Op hardstyle gebied heb je weinig gemist...
Qua releases niet echt neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
serieus, weinig gemist sinds januari/februari?
als ik binnenkort tijd heb, en er aan denk, eens spieken op 1gabbaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Qua releases niet echt nee, heb zelf ook nauwelijks nieuw spul binnengehaald
Ik heb volgens mij ook al weken/maanden niks meer binnengehaald. Maar kan ook zijn omdat ik te druk ben met andere dingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Noujaaa wel wat leuke releases hoor, azijnpissers hiero:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
serieus, weinig gemist sinds januari/februari?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:39 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noujaaa wel wat leuke releases hoor, azijnpissers hiero:
Psyko Punkz & Coone - The Words
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik binnenkort tijd heb, en er aan denk, eens spieken op 1gabba
Het gaat toch om nieuwe releases? Wat loop je nou te janken? Je hoeft mijn post niet zo af te kraken, was alleen maar aardig bedoeld richting Remcoquote:
Hebben niet zo lang geleden nog Music to Us / Pattern 2 gereleased...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef Beach het volgende:
Wanneer hebben The R3bels weer wat nieuws? Ik begin die sound steeds leuker te vinden
Even ter verduidelijking, ik huil niet, jij huilt dat die tracks niet nieuw zijn. Remcore had het over nieuwe releases, klaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef 16meter het volgende:
Trieste figuren hier die huilen omdat een ander het niet met hen eens is.
Misschien nog wel, zie tegen die tijd wel of ik geld over heb en vrije tijdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer lui van dit topic naar Freshtival dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |