quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Trouwens, volgende week komt er gewoon een WYFYB maar dan van mij
Je hoort wel 'Decibel' er doorheenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hoe durf je dit hier te posten, wat een oorkanker is dit man
Gast serieus, je hoort toch zelf wel dat dit door iemand met zero skills in Fruityloops is gemaakt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hoort wel 'Decibel' er doorheen![]()
Hoop toch niet dat dit het wordt...
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Uuuhmm chef... Je hoort toch zelf ook wel dat dit regelrechte troep. Iedereen kan ergens een decibel sampletje vandaan halen en vervolgens ergens inplakken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hoort wel 'Decibel' er doorheen![]()
Hoop toch niet dat dit het wordt...
Uhm chef, het kon ook crap geluid zijn omdat het misschien ergens uit een liveset komtquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Uuuhmm chef... Je hoort toch zelf ook wel dat dit regelrechte troep. Iedereen kan ergens een decibel sampletje vandaan halen en vervolgens ergens inplakken.
Je moet niet alles geloven wat je leest, helemaal youtube niet
I beg to differ.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef eQuaL het volgende:
Is helemaal geen discussie, over smaak valt niet te twisten![]()
Matig? Ronduit bizar, motherfucking slecht.. Als dit serieus het anthem zou zijn, dan kan schrap ik Decibel uit mn` opties..quote:
Achja, maar Frans Bauer is een geval apartquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
I beg to differ.
Ik kan het niet beter uitleggen dan dit: http://humortv.vara.nl/pa.341783.goede-smaak.html
Daniëlquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
I beg to differ.
Ik kan het niet beter uitleggen dan dit: http://humortv.vara.nl/pa.341783.goede-smaak.html
Gewoon een grapjas die een zelfgemaakt liedje heeft geüpload en dat zo het anthem noemt.quote:
Dat kan nooit van Zany en Max Enforcer komenquote:
DJ Krulliequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef Krulliewullie het volgende:
quote:
Sherlockquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Gewoon een grapjas die een zelfgemaakt liedje heeft geüpload en dat zo het anthem noemt.
Het is natuurlijk grosse scheisse, maar als je alle bagger even wegdenkt, heeft de melodie nog wel potentie. Of er een hardstyle track uit zou rollen als je die melodie uitwerkt met een behoorlijke synth, kick, bas, eigenlijk alles, weet ik niet, maar een prettig nummer zou het wel zijn.quote:
Dat dacht ik ook toen voor het eerst Bleeding for the harder stylezzzzzz hoorde, "dat kan nooit van Zany & Beholder komen"quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat kan nooit van Zany en Max Enforcer komen.
Toch vind ik dat geen verkeerd nummer :$quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen voor het eerst Bleeding for the harder stylezzzzzz hoorde, "dat kan nooit van Zany & Beholder komen"
Best luek plaatje, voor de somerquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen voor het eerst Bleeding for the harder stylezzzzzz hoorde, "dat kan nooit van Zany & Beholder komen"
Dat zijn inderdaad altijd vette filmpjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:31 schreef Lamabal het volgende:
Dan is dit zeker ook pure troep?
Ik vind persoonlijk dan weer van niet. Heerlijk gemixt dit![]()
Vooral dat blije hoofd op 0:46 doet het 'mquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad altijd vette filmpjes
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vooral dat blije hoofd op 0:46 doet het 'm
Zal eigenlijk wel vooral veel Flying Fakir worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef T-Force het volgende:
Emporium Timetable is bekend.
Ik denk dat het zoiets gaat worden.
12.00-14.00 Devon K. (Early Hardstyle Set) / Flying Fakir
14.00-15.00 The Pitcher / Flying Fakir
15.00-16.30 W&W / Trance Harem's Secret
16.30-17.30 Negative A / Genie and the Lamp
17.30-18.00 Bodylotion LIVE / Sinbad and the Seven Seas
18.00-18.30 Brutuzz / Fourty Thieves
18.30-19.30 Dennis Ferrer / The Bazaar
19.30-21.00 Simon Patterson / Trance Harem's Secret
21.00-22.00 Dada Life / Fourty Thieves
22.00-22.30 Promo (Files Set) / Sinbad and the Seven Seas
22.30-23.00 Mightyfools / Fourty Thieves
23.00-23.45 Artento Divini & Fausto / Trance Harem's Secret
23.45-00.00 Eindshow
Lekker stage-hoppen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef T-Force het volgende:
Emporium Timetable is bekend.
Ik denk dat het zoiets gaat worden.
TTTBlijhoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker stage-hoppen
[..]
![]()
Negative-A een zeer goede keus! Die man gedraagt zich echt niet achter de tafelsWat een held!
Wat mij betreft de beste (industrial) HC producer
The Outside Agency
Heel misschien heb ik volgende week nog een kaartje over, ik laat het jou als eerste weten als dat zo isquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:58 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zo'n maat van me, die wil een keer met me spacen, maar het komt er steeds niet vanHij gaat naar feesten waar ik niet heen ga en vice versa
Dat zou ik zeer appreciëren, m'n beste!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heel misschien heb ik volgende week nog een kaartje over, ik laat het jou als eerste weten als dat zo is
[..]
Niet zolang jullie volhouden dat D&S en consorten hardstyle zijn!quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:55 schreef Beach het volgende:
Houdt het gezeur over 'echte' hardstyle dan nooit op?
Hou toch opquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Niet zolang jullie volhouden dat D&S en consorten hardstyle zijn!
Hij ligt hier op mijn cd spelers, dus je kan hem volgende week uitgebreid luisteren. Heb ook monsterlijk speaker systeem thuis staan, dus dubbel genietenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:11 schreef T-Force het volgende:
Ik kan Qlubtempo 2001-2007 The Works nergens downloaden
WHOEI!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij ligt hier op mijn cd spelers, dus je kan hem volgende week uitgebreid luisteren. Heb ook monsterlijk speaker systeem thuis staan, dus dubbel genieten
was een grapje om de wellus/nietus discussie belachelijk te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Niet zolang jullie volhouden dat D&S en consorten hardstyle zijn!
1x cdj800mk3quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
WHOEI!Ik ben van donderdag tot zaterdag bij jou in huis, en dan breek ik echt de hele tent af (figuurlijk dan). Dan is het echt, Claudia doeiiiiiiiiiiii, ik ga M.I. zijn spulletjes bekijken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
1x cdj800mk3
1x cdj1000 mk3
1x djm800
en....Valt het je erg op als je terugkomt van vakantie en bepaalde delen van het meubilair zijn weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |