Met VLC is het geluid van DVD's bij mij altijd een stuk zachter, nog geen verklaring voor gevonden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:21 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah dat merkte ik ook, maar ik heb hier alles op vol staan, VLC op 200% en nog is het gewoon zacht...
Wat is je meer waard hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Levitas het volgende:
Zit met een dilemma.. Wel of geen kaarten voor Decibel bestellen? Vind het eigenlijk echt te duur voor een feest, maar Decibel was vorig jaar zó vet!
Bij mij ook, maar dat geldt meestal alleen voor dvd's van b2s en Q-Dance. Zal wel door de gebruikte codecs o.i.d. komen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Utca het volgende:
[..]
Met VLC is het geluid van DVD's bij mij altijd een stuk zachter, nog geen verklaring voor gevonden.
Hmm oplossing gevonden, vlc @ 400% zetten dan komt et redelijk bij het gewenste niveauquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Utca het volgende:
[..]
Met VLC is het geluid van DVD's bij mij altijd een stuk zachter, nog geen verklaring voor gevonden.
Moet je nagaan dat Mysteryland a.k.a. pussyspeedmuziek(quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Levitas het volgende:
Zit met een dilemma.. Wel of geen kaarten voor Decibel bestellen? Vind het eigenlijk echt te duur voor een feest, maar Decibel was vorig jaar zó vet!
Gaat maar tot 200% toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:51 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hmm oplossing gevonden, vlc @ 400% zetten dan komt et redelijk bij het gewenste niveau
Met scrollwiel gaattie hogerquote:
En gaat je geluid ook steeds meer storen omdat je het aan het oversturen bentquote:
Ja klopt, maarjah dat zachte geluid is ook niksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
En gaat je geluid ook steeds meer storen omdat je het aan het oversturen bent
Er staat in de titel GOEDE VERSIE, dus jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ja klopt, maarjah dat zachte geluid is ook niks
Btw , heb je nu wel de goeie gestuurd?
Als het geluid te zacht is kan je tot de 0 db wel verhogen zonder oversturingquote:![]()
Op zaterdag 14 mei 2011 16:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
En gaat je geluid ook steeds meer storen omdat je het aan het oversturen bent
Ik zou eigenlijk de set van Activator vorig jaar op decibel wel tot mijn persoonlijke favoriet willen uitroepen. Een heerlijke set die heerlijk doorragde, af en toe een break en aan het eind van een dag waar je ondanks dat je zowat omvalt van vermoeidheid van het eerdere stampen je weer zoveel energie geeft dat je nog net een uurtje door kan gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:34 schreef Levitas het volgende:
Dat is waar, het ligt aan de inputquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef StM het volgende:
Als het geluid te zacht is kan je tot de 0 db wel verhogen zonder oversturingDus zegmaar opdraaien tot het normale volume of een standje minder bij hoever je boxen open staan.
Daar is een goede verklaring voor, RRTAS is KUT om in te mixenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
@ Rike, de overgang van Thrillseeka naar RRTAS is te abrubt, wel jammer, want de rest van de mix zit echt goed in elkaar.
Lol oke, wist ik niet want heb het nummer nog nooit in een mix gebruiktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:43 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat is waar, het ligt aan de input
[..]
Daar is een goede verklaring voor, RRTAS is KUT om in te mixen
Aan het einde van de mix hoor je Thrillseeka de break in gaan, dat doet RRTAS dan pas 1 maat later, mix je RRTAS 1 maat eerder in, klinkt de mix voor geen meter
De inzet is daardoor ook heel raar..
Even het verhaal achter de mix
Mwah, ligt eraan hoe je het bekijkt. Qlimax wordt namelijk wel met hardcore afgesloten (afgelopen jaren in ieder geval), maar ik denk dat ik wel voor de meesten spreek als ik zeg dat Hard Bass een betere (en wat rauwere) line-up te bieden heeftquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
HardBass, is dat (zoals ze zeggen) de hardere variant van Qlimax?
Hmm, dan moet ik toch Qlimax trouw blijvenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef Utca het volgende:
Hardbass is alleen maar hardstyle. Qlimax is opbouwend van hardstyle richting hardcore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |