He chef... dat was ook mijn 1e feestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mijn eerste feest was Sensation Black 2005
Ja ik heb me toen ook prima vermaakt, maar achteraf (nadat ik meer feestjes had bezocht) vond ik het toch wat tegenvallen. Idd Hardtrance in het begin (met Tom harding (UK hardhouse) als dieptepunt, en daarna dana+luna, prophet, en Deepack.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
He chef... dat was ook mijn 1e feestPrima naar m'n zin gehad. Vond de 1e uurtjes toen wat minder. Was toen nog voornamelijk hardtrance georienteerd, maar vanaf de Megamix...
![]()
![]()
![]()
Oohja stomperquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Deepack is de set die me het meest bij is gebleven, vooral ook omdat ze een live drummer hadden bij de intro en omdat charly lownoise er ineens bijkwam.
Iedereen die hem nu dus gaat rippen van de Youtube, ook al is dat geen 320 kwaliteit. Vind `m overigens so-so.. Het heeft wel iets, maar ik krijg er (nog) geen kippevel vanquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Oohja stomperDat filmpje kan ik me nog wel herinneren.
En hier ookquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kut eerst een wachtrij van 1 minuut druk ik perongeluk nog een keer op F5
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:00 schreef de_huig het volgende:
zo, 11 minuten wachten..kan ik mooi even kakken
hoeveel heb je er gehaald? ik zit nog even in dubio hoeveel ik er zal doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:04 schreef CrustyClown het volgende:
Ik had 28 seconden! De kaartjes zijn al binnen
!
Niet te lang he jonguh !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:00 schreef de_huig het volgende:
zo, 11 minuten wachten..kan ik mooi even kakken
Ik van 15 naar 6quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nice zo'n time-warp, van 8 naar 3 minuten ineens
4 stuks. Bart, Sief, ik en mijn vriendinnetjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef de_huig het volgende:
[..]
hoeveel heb je er gehaald? ik zit nog even in dubio hoeveel ik er zal doen
aaight nice..ik doe wel 2, anders ga ik faillietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
4 stuks. Bart, Sief, ik en mijn vriendinnetje
Ik moest gisteren mijn mama bellen voor geld, kortom ik ben al faillietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:08 schreef de_huig het volgende:
[..]
aaight nice..ik doe wel 2, anders ga ik failliet
Bart als in tututuutututututututututuututuut BARTMAN! ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef CrustyClown het volgende:
4 stuks. Bart, Sief, ik en mijn vriendinnetje
Ik denk dat je voor die VIP-upgrade een wachtrij minder als een minuut nodig had om vervolgens te betalen met ING Internetbankieren of creditcard want die gaan het snelst...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:09 schreef T-Force het volgende:
Ich habe tickets binnen met 2 min. wachten zonder VIP-upgrade? Waarom>?<
zullen we samen naar de voedselbank?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:08 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik moest gisteren mijn mama bellen voor geld, kortom ik ben al failliet
quote:Officialb2s: iedereen die n VIP upgrade krijgt voor #decibel2011, krijgt een mail hierover. De VIP upgrade staat niet automatisch op de ticket
Haha, super ! Ach, ik mag aanstaande maandag naar zweden voor twee daagjes, dus dan betaalt werk mijn voedselbank bonnen voor twee dagen !quote:
Stiekem toch nog hoop op een VIP-Upgrade...Waarom eigenlijk? Omdat ik een Hollander benquote:within 30 minutes, the #decibel2011 VIP upgrades will get an email from us.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Stiekem toch nog hoop op een VIP-Upgrade...Waarom eigenlijk? Omdat ik een Hollander ben
Nouja, als je er normaliter 90,- voor moet betalen is het toch wel leuk als je het erbij krijgt. Plus je kunt chillen op VIP dek.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Best waardeloos eigenlijk, zo'n upgrade maarja....
Gewoon broodje snel naar binnen douwen en knallenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nouja, als je er normaliter 90,- voor moet betalen is het toch wel leuk als je het erbij krijgt. Plus je kunt chillen op VIP dek.
Ervaring leert me dat ik op een gegeven moment wel toe ben aan een pauze, en omdat de bankjes/tafeltjes bij de eetgelegenheden ALTIJD vol zitten, zou een VIP dek wel chill zijn.
van 11 tot 11 rondlopen, losgaan enz trek ik nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gewoon broodje snel naar binnen douwen en knallen![]()
Helaas heb ik ook best vaak een dip en ga ik ook ff zitten
Ik stuiter ook all over the place hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
van 11 tot 11 rondlopen, losgaan enz trek ik nietIk ga altijd al meteen los bij de eerste paar geniale platen die ik hoor
Ik heb wel vaker het probleem dat als een liedje op de dvd bezig bezig is en je krijgt na de intro de break dat het geluid goed is, maar zodra de climax komt ineens het geluid een stuk zachter wordt (wanneer de kick intreedt)... weet niet of jij hetzelfde hebt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm ligt het nou aan mij of is het geluid op de Hard Bass dvd zacht ?
Dat idee had ik ook al. Dat de muziek (de non-bass stukjes) heel zacht is in verhouding met de MC bijvoorbeeld. Alleen als de bass komt is het volume in 1 keer wel goed.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm ligt het nou aan mij of is het geluid op de Hard Bass dvd zacht ?
Mjah dat merkte ik ook, maar ik heb hier alles op vol staan, VLC op 200% en nog is het gewoon zacht...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al. Dat de muziek (de non-bass stukjes) heel zacht is in verhouding met de MC bijvoorbeeld. Alleen als de bass komt is het volume in 1 keer wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |