He chef... dat was ook mijn 1e feestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mijn eerste feest was Sensation Black 2005
Ja ik heb me toen ook prima vermaakt, maar achteraf (nadat ik meer feestjes had bezocht) vond ik het toch wat tegenvallen. Idd Hardtrance in het begin (met Tom harding (UK hardhouse) als dieptepunt, en daarna dana+luna, prophet, en Deepack.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
He chef... dat was ook mijn 1e feestPrima naar m'n zin gehad. Vond de 1e uurtjes toen wat minder. Was toen nog voornamelijk hardtrance georienteerd, maar vanaf de Megamix...
![]()
![]()
![]()
Oohja stomperquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Deepack is de set die me het meest bij is gebleven, vooral ook omdat ze een live drummer hadden bij de intro en omdat charly lownoise er ineens bijkwam.
Iedereen die hem nu dus gaat rippen van de Youtube, ook al is dat geen 320 kwaliteit. Vind `m overigens so-so.. Het heeft wel iets, maar ik krijg er (nog) geen kippevel vanquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Oohja stomperDat filmpje kan ik me nog wel herinneren.
En hier ookquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kut eerst een wachtrij van 1 minuut druk ik perongeluk nog een keer op F5
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:00 schreef de_huig het volgende:
zo, 11 minuten wachten..kan ik mooi even kakken
hoeveel heb je er gehaald? ik zit nog even in dubio hoeveel ik er zal doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:04 schreef CrustyClown het volgende:
Ik had 28 seconden! De kaartjes zijn al binnen
!
Niet te lang he jonguh !quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:00 schreef de_huig het volgende:
zo, 11 minuten wachten..kan ik mooi even kakken
Ik van 15 naar 6quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nice zo'n time-warp, van 8 naar 3 minuten ineens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |