Precies.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:17 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Treurig dat het meest bekende wat je gedaan hebt, fucking TMF is geweest.
Alfred E. Neuman toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:14 schreef DrDurden het volgende:
Ik moet bij die gast toch aan dit denken:
[ afbeelding ]
Ooowh damn jammer dit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:19 schreef cobain1994 het volgende:
Wat heeft kleine viezerik eigenlijk te verbergen onder zijn tattoo's en paardegebit?
Echt niet...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 101bars gezien (rapprogramma) en daar doen ze het bijna allemaal.
Inderdaad, kerel komt goed over, ondanks deze blunder. Keeping it realquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wel een geschikte kerel volgens mij
Neemt zichzelf niet zo serieus als andere (kansloze) 'gangsta'-rappers...
Ik zou ook behoorlijk gespannen zijn als ik voor het eerst bij DWDD aan tafel zat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:22 schreef Type-R het volgende:
die 5 woordjes die erachter aan kwamen kon ie even niet herinneren
Prima gozer inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wel een geschikte kerel volgens mij
Neemt zichzelf niet zo serieus als andere (kansloze) 'gangsta'-rappers...
Heilig gras kun je na VI op uitzendinggemist zienquote:
VI kun je na Heilig Gras op Rtlgemist zienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heilig gras kun je na VI op uitzendinggemist zien.
RTL is over het algemeen langzamer, maar goed zijn keuze.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
VI kun je na Heilig Gras op Rtlgemist zien
Inderdaad, woorden op sarcasme beoordelen zonde daar aanleiding voor te hebben en een belangrijk element -zoals gezichtsuitdrukkingen- te zien is inderdaad makkelijk te constateren op het internet.quote:
Het kennen van beiden programma's hoeft niet te betekenen dat eenieder dezelfde mening is toegedaan net zo min dat een drogreden als een sterk argument gekwalificeerd kan worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef Type-R het volgende:
Als je beide programma's kent was het niet zo'n probleem voor je.
Bronquote:Mies Bouwman tafeldame De Wereld Draait Door
Mies Bouwman is dinsdag tafeldame in de duizendste aflevering van De Wereld Draait Door. Dat heeft een zegsman van de VARA laten weten. De Wereld Draait Door viert haar jubileum met een oeuvre aan de 82-jarige oud-presentator Willem Duijs. “De redactie en presentator voelen zich niet zelden schatplichtig aan de eerste Nederlandse talkshow Voor De Vuist Weg, die van 1963 tot 1979 werd gepresenteerd door Willem Duys“, zegt een woordvoerder van de omroep over de uitzending.
In de duizendste aflevering van De Wereld Draait Door zijn onder meer te gast André van Duin, Fred Oster, Martine Bijl, Bob Rooyens, Jean Thielemans, Bert van der Veer, Jan Mulder, Lee Towers, Patricia Paay en Koos Postema.
Jakhals Frank blikt in Londen met ex-Rolling Stone Bill Wyman terug op de tijd dat Wyman en Willem Duys in Zuid-Frankrijk buren waren.
quote:Te gast in de uitzending van maandag 16 mei zijn o.a.: Diederik Jekel, Désanne van Brederode, Veerle Claus. Muziek is er van The Souldiers en tafelheer is Jan Mulder
Als hij ook bij RTL-Boulevard en Nieuwsuur had aangeschoven wel...quote:Op maandag 16 mei 2011 17:35 schreef DrDentz het volgende:
Dan zat hij bij DWDD, VI én Knevel & vd Brink, een Derksen-marathon.
Wie is dat ook al weer?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:21 schreef Specularium het volgende:
Diederik Jekel.![]()
Wordt vast een heeeeeeuuuuuuuulllllllllleeeeeeeee leuke uitzending.
Die jonge gast die er altijd zit als er wat wetenschappelijks uitgelegd moet worden.quote:
Het vertelt natuurlijk niet of je morgen onder een bus terecht komt, of zoquote:
De aarde is al overbevolkt, zou nog erger worden als mensen ook nog eeuwig blijven levenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Specularium het volgende:
Eeuwig leven, wat een passieve ellende zou dat worden.
Ik vind het Tosca 2.0quote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat er Desiree in beeld stond zonet...
Desanne van Brederodequote:Op maandag 16 mei 2011 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat er Desiree in beeld stond zonet...
Dat.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Confronteer die Jakhals eens met Twente...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |