Precies.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:17 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Treurig dat het meest bekende wat je gedaan hebt, fucking TMF is geweest.
Alfred E. Neuman toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:14 schreef DrDurden het volgende:
Ik moet bij die gast toch aan dit denken:
[ afbeelding ]
Ooowh damn jammer dit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:19 schreef cobain1994 het volgende:
Wat heeft kleine viezerik eigenlijk te verbergen onder zijn tattoo's en paardegebit?
Echt niet...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 101bars gezien (rapprogramma) en daar doen ze het bijna allemaal.
Inderdaad, kerel komt goed over, ondanks deze blunder. Keeping it realquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wel een geschikte kerel volgens mij
Neemt zichzelf niet zo serieus als andere (kansloze) 'gangsta'-rappers...
Ik zou ook behoorlijk gespannen zijn als ik voor het eerst bij DWDD aan tafel zat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:22 schreef Type-R het volgende:
die 5 woordjes die erachter aan kwamen kon ie even niet herinneren
Prima gozer inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wel een geschikte kerel volgens mij
Neemt zichzelf niet zo serieus als andere (kansloze) 'gangsta'-rappers...
Heilig gras kun je na VI op uitzendinggemist zienquote:
VI kun je na Heilig Gras op Rtlgemist zienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heilig gras kun je na VI op uitzendinggemist zien.
RTL is over het algemeen langzamer, maar goed zijn keuze.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
VI kun je na Heilig Gras op Rtlgemist zien
Inderdaad, woorden op sarcasme beoordelen zonde daar aanleiding voor te hebben en een belangrijk element -zoals gezichtsuitdrukkingen- te zien is inderdaad makkelijk te constateren op het internet.quote:
Het kennen van beiden programma's hoeft niet te betekenen dat eenieder dezelfde mening is toegedaan net zo min dat een drogreden als een sterk argument gekwalificeerd kan worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef Type-R het volgende:
Als je beide programma's kent was het niet zo'n probleem voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |