En...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef borisz het volgende:
Toen de tour nog een fatsoenlijke eindetappe had
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou Frank Boeijen gebruiken: 'Mahinuhkleuvajehaard edelachtbare.'
bezeten door de duivelquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Waarom doet Mick aan het begin van dat nummer een zeehond na
Ach, beter nadoen dan doodknuppelen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Waarom doet Mick aan het begin van dat nummer een zeehond na
Clito..clirotale...eeeh, vingeren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Lol
"In de volksmond heet dat vingeren."
"Oh zeg dat dan!".
49 keer bij dezelfde vrouw ?quote:
Ik ga het kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
Vlug zapp0n, anders zitten we aan Nick & Simon vast.
Over 2 wek0n.quote:
Nick & Simon veroveren Amerika, op 3.quote:
Ja, die olifantenpaadjes, dat was leuk.quote:
Mij lijkt het juist een heel lief mens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Inez niets dan vrolijkheid? Ze is zo duister en hels.
quote:
ik heb dat wat yvon jaspers heeft gezegd gemist maar dijkshoorn had iets van een jaar terug een tekst die er heel erg op leek. toen riep jaspers ook dat het cynisme weg moest enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Nico ijzersterk. Hopelijk is La Jaspers, kijkend op de bank, van schrik weer cynisch geworden
Gasten in de uitzending van donderdag 12 mei zijn: Jacco Hoekstra, Peter R. de Vries, Chris ten Kate, Felix Rottenberg en Maurice de Hond. Muziek is er van Yasmin, Nico Dijkshoorn dicht, tafelheer is Hugo Borst.quote:
quote:Te gast in de uitzending van donderdag 12 mei zijn: Twan Huys, Martijn Sanders, Barbara Makkinga en Pieter Verhoeff. Muziek is er van Chew Fu, maar ook van BLØF en tafeldame is Georgina Verbaan.
Was het maar zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:14 schreef arucard het volgende:
[..]
Gasten in de uitzending van donderdag 12 mei zijn: Jacco Hoekstra, Peter R. de Vries, Chris ten Kate, Felix Rottenberg en Maurice de Hond. Muziek is er van Yasmin, Nico Dijkshoorn dicht, tafelheer is Hugo Borst.
quote:
quote:Te gast in de uitzending van donderdag 12 mei zijn: Twan Huys, Martijn Sanders, Barbara Makkinga en Pieter Verhoeff. Muziek is er van Chew Fu, maar ook van BLØF en tafeldame is Georgina Verbaan.
Maar hoe lam kun je zijn als je het niet eens zelf op wilt zoeken? Want uit de reactie hierboven blijkt dat de intellectuele vermogens om een website te openen er schijnbaar wel zijn.quote:
Geen idee, ik schrok net zelf wakker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:44 schreef arucard het volgende:
Was er nou net een gast in het publiek in slaap gevallen?
Ja idd een beetje laat. En dat gedoe met Obama's geboortepapieren hebben toch ook wel invloed gehad op Trumps populariteit, dacht ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:41 schreef Sheepcidus het volgende:
Beetje laat met Trump, hij is al op zijn return
Stilte voor de storm, jeweet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Kunst-item. Het is meteen stil op straat.
Ik hou van kunst.quote:
Ze heeft laatst een prijs gewonnen... voor de artiest met de minste uitstraling. De jury was unaniem.:')quote:
Geen idee. Michael Jackson was verhinderd.quote:
Morgen toch weer?quote:
Er ligt een soort egel op zijn hoofd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:11 schreef Specularium het volgende:
Hey, er heeft iemand op zijn hoofd gescheten.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef starla het volgende:
Mensen die na een paar jaar Amerika niet meer normaal Nederlands kunnen spreken.
Hij heeft een Paul Verhoeven knauw-workshop gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef starla het volgende:
Mensen die na een paar jaar Amerika niet meer normaal Nederlands kunnen spreken.
Had je het maar gedaan he!?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:14 schreef Specularium het volgende:
Zo kan ik het ook, zelfde bpm liedjes uitzoeken en dezelfde beat eronder knallen.
quote:
Nou ja, het bijzondere is dat hij er mee binnen loopt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef JackHerrer het volgende:
...want er is totaal niks bijzonders aan die remixen.
jeah tuurlijk go for it !quote:
Hij heeft het inderdaad zeer slim gedaan, in Amerika ligt het niveau van dance muziek onder het grote publiek al veel lager vergeleken met Europa, en daar gaan die remixen er als zoete koek in. Maar al dat gelul over artistieke vrijheid, en dat hele jazz, blues en hiphop combineren met house is natuurlijk de grootste onzin.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef Modus het volgende:
Maar goed, eik zouden we natuurlijk allemaal wel net zoveel geld willen verdienen met zo'n kutprodukt als die halve Chinees net.
Hij's chill.quote:
Kan niet wachten!quote:• In een nieuwe aflevering van Downistie: Nina staat op het punt om Thomas te verlaten, het is genoeg geweest. Maar dan belt Vicky met een vreselijke mededeling. Wat zal Nina doen, en welk geheim heeft Hubert al die tijd met zich meegedragen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Hubert's geheim is.. hij heeft eigenlijk geen down, hij acteert!
Logisch toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Van Vlissingen naar Groningen via Breukelen?
Nee, je gaat normaalgesproken via Utrecht en de polders.quote:
Ik wou het net zeggen, hij ziet er altijd verrot uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt niet aan hem zien dat hij gisteren een feestje heeft gehad.
Idd, wallen op 2 benen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen, hij ziet er altijd verrot uit.
Weet ook niet of ik haar er leuk uit vind zien of nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die Jojanneke niet zo leuk. Altijd neerkijken op de mensen die ze interviewt en geen humor.
13 in een dozijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:39 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik haar er leuk uit vind zien of niet
Kijk er met plezier naar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
PowNED heeft het eigenlijk niet slecht gedaan inderdaad.
Ze is niet lelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:39 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik haar er leuk uit vind zien of niet
Waarom zou je met de trein gaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan ben je aan het knoeien.
Als je niet in Utrecht Centraal overstapt...
Heb ik ook, het zijn soms ook wel wat niemandallige onbenulligheden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:53 schreef Specularium het volgende:
Altijd als Leo iets vertelt ben ik het 5 minuten later alweer vergeten.
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:53 schreef Specularium het volgende:
Altijd als Leo iets vertelt ben ik het 5 minuten later alweer vergeten.
Wie bedoel je, Ricky? Die woonde vroeger wel samen in 1 huis met Yvon in Amsterdam.quote:
Er waren ook niet te weinig instartjes bij dit item nee, damn zeg...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:56 schreef Specularium het volgende:
Dit is gewoon DWDD recordings, maar dan gecamoufleerd met een kutverhaal eromheen.
Die naast die krullenbol. Ze heeft ook bijna dezelfde stem hoorde ik ineens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie bedoel je, Ricky? Die woonde vroeger wel samen in 1 huis met Yvon in Amsterdam.
Weet niet precies wie waar zat, maarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die naast die krullenbol. Ze heeft ook bijna dezelfde stem hoorde ik ineens.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:08 schreef Modus het volgende:
Ah gelukkig, dit keer een VanVelzen nummer zonder tekstuele cliché's..
Owja nu hij stottert merk ik het ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:10 schreef Specularium het volgende:
Ik zag deze gast bij Paul de Leeuw, wat een mongool.
Hij is schrijver. Is dat niet erotiserend?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef alors het volgende:
Wie is dit en waarom zou je als mooie vrouw in godsnaam iets van hem willen?
Die gast die een nieuw en blijkbaar nogal hip boek heeft geschrevenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef alors het volgende:
Wie is dit en waarom zou je als mooie vrouw in godsnaam iets van hem willen?
Rare zenuwtrekken, en als een vraag wordt gesteld is het net alsofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owja nu hij stottert merk ik het ook.Vreemde snuiter.
Ik had het over Kleine Viezerik, die andere heer aan tafel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:14 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij gebruikt normaal altijd een rietje.. vandaar die spleet...
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:15 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zit die zelfbenoemde befkoning zich elke avond huilend af te trekken.
een boeken-programma op RTL. echt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Blegh fuck dit gebabbel.Sylvana is echt een nontalent. Wat heeft die eigenlijk gedaan behalve TMF?
Treurig dat het meest bekende wat je gedaan hebt, fucking TMF is geweest.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Blegh fuck dit gebabbel.Sylvana is echt een nontalent. Wat heeft die eigenlijk gedaan behalve TMF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |