En...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef borisz het volgende:
Toen de tour nog een fatsoenlijke eindetappe had
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou Frank Boeijen gebruiken: 'Mahinuhkleuvajehaard edelachtbare.'
bezeten door de duivelquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Waarom doet Mick aan het begin van dat nummer een zeehond na
Ach, beter nadoen dan doodknuppelen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Waarom doet Mick aan het begin van dat nummer een zeehond na
Clito..clirotale...eeeh, vingeren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Lol
"In de volksmond heet dat vingeren."
"Oh zeg dat dan!".
49 keer bij dezelfde vrouw ?quote:
Ik ga het kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
Vlug zapp0n, anders zitten we aan Nick & Simon vast.
Over 2 wek0n.quote:
Nick & Simon veroveren Amerika, op 3.quote:
Ja, die olifantenpaadjes, dat was leuk.quote:
Mij lijkt het juist een heel lief mens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Inez niets dan vrolijkheid? Ze is zo duister en hels.
quote:
ik heb dat wat yvon jaspers heeft gezegd gemist maar dijkshoorn had iets van een jaar terug een tekst die er heel erg op leek. toen riep jaspers ook dat het cynisme weg moest enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Nico ijzersterk. Hopelijk is La Jaspers, kijkend op de bank, van schrik weer cynisch geworden
Gasten in de uitzending van donderdag 12 mei zijn: Jacco Hoekstra, Peter R. de Vries, Chris ten Kate, Felix Rottenberg en Maurice de Hond. Muziek is er van Yasmin, Nico Dijkshoorn dicht, tafelheer is Hugo Borst.quote:
quote:Te gast in de uitzending van donderdag 12 mei zijn: Twan Huys, Martijn Sanders, Barbara Makkinga en Pieter Verhoeff. Muziek is er van Chew Fu, maar ook van BLØF en tafeldame is Georgina Verbaan.
Was het maar zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:14 schreef arucard het volgende:
[..]
Gasten in de uitzending van donderdag 12 mei zijn: Jacco Hoekstra, Peter R. de Vries, Chris ten Kate, Felix Rottenberg en Maurice de Hond. Muziek is er van Yasmin, Nico Dijkshoorn dicht, tafelheer is Hugo Borst.
quote:
quote:Te gast in de uitzending van donderdag 12 mei zijn: Twan Huys, Martijn Sanders, Barbara Makkinga en Pieter Verhoeff. Muziek is er van Chew Fu, maar ook van BLØF en tafeldame is Georgina Verbaan.
Maar hoe lam kun je zijn als je het niet eens zelf op wilt zoeken? Want uit de reactie hierboven blijkt dat de intellectuele vermogens om een website te openen er schijnbaar wel zijn.quote:
Geen idee, ik schrok net zelf wakker.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:44 schreef arucard het volgende:
Was er nou net een gast in het publiek in slaap gevallen?
Ja idd een beetje laat. En dat gedoe met Obama's geboortepapieren hebben toch ook wel invloed gehad op Trumps populariteit, dacht ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:41 schreef Sheepcidus het volgende:
Beetje laat met Trump, hij is al op zijn return
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |