Valt wel mee, toch?quote:
Liever een twixquote:
Wat een kerelquote:
Niet alleen TS, dat hele POL-forum zit vol met van die extreem linkse hippiesquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:47 schreef Thaboel het volgende:
Morgen eventjes een def topic-kaping doen? Von_preussen heeft het goed geprobeerd maar TS heeft een blad voor z'n kop
ik kom dr nooit dus voor mij is alleen de TS schuldig!quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:59 schreef Royyy het volgende:
[..]
Niet alleen TS, dat hele POL-forum zit vol met van die extreem linkse hippies
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Komt omdat er nog steeds MARS in de TT staat.
Iemand zou toch maar een keer een fout maken zeg....quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Komt omdat er nog steeds MARS in de TT staat.
Mods zijn er toch om die te corrigeren....quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand zou toch maar een keer een fout maken zeg....
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:38 schreef jankaas020 het volgende:
waar?!
http://www.boston.com/bigpicture/2011/05/victory_day.html
Is al gecorrigeerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Mods zijn er toch om die te corrigeren....
Verder bedoelde ik het niet serieus.
Maitje snapt me wel.
Ze had gisteren in dit topic gepost en het niet verbeterdquote:
Net zoits als dit:quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik soliciteer voor dit leger, whoehaa !
Ik sta dan als het goed is daar ook. Maar niet om mee te doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Braamyo het volgende:
ow trouwens... is er hier op dit forum (of kent iemand) een fitte baas die zin heeft samen met mij de tmpt (31 mei en 1 juni) de halen ? Mijn buddy kan helaas niet meer
Ik kan wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Braamyo het volgende:
ow trouwens... is er hier op dit forum (of kent iemand) een fitte baas die zin heeft samen met mij de tmpt (31 mei en 1 juni) de halen ? Mijn buddy kan helaas niet meer
Je baret?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Bestelling van Noorloos is trouwens binnen
Niet die rode, was niet op voorraad. Rode word nagezonden zodra ze die weer binnen hebben.quote:
Ik wil wel...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Braamyo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Ik zou naar Italië gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Net zoits als dit:
http://thewondrous.com/48(...)m-various-countries/
Ik ga mn spullen pakken om naar Finland te verhuizen.
Ik val al af: ik ben totaaaaaal niet fitquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Braamyo het volgende:
Kan je dat als burger gewoon doen dan ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als je dat serieus bedoelt dan neem ik het aanbod meteen aan
Nee I know, no offence. Maar dat is dus het probleem, iedereen die naar de OVG oefening gaat is uitgestegen personeel, alles wat achter blijft is voertuig ploeg. Die zijn om één of andere reden echt totaal niet fitquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef Lotusss het volgende:
Ik val al af: ik ben totaaaaaal niet fit![]()
![]()
De TMPT wordt doorgaans gehouden op de dinsdag en woensdag voor Hemelvaartsdag. Aan deze prestatietocht, welke rondom de legerplaats Harskamp wordt gehouden, kan worden deelgenomen door beroeps- en reserve militairen van alle krijgsmachtdelen.quote:
I know maar voor jou heb ik andere plannenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
I know maar voor jou heb ik andere plannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
Er was eens....
....quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
(spannende achtergrondmuziek)
tam dam dam !
Wederom bijna verplicht Eurovisie Faalfestivalquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Braamyo het volgende:
Enne.... wat doen jullie vanavond, ik ben lekker pirates aan het kijken
Allerlei nutteloze dingen voor schoolquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Braamyo het volgende:
Enne.... wat doen jullie vanavond, ik ben lekker pirates aan het kijken
Yep, besteld omdat mijn oude ook al onvindbaar is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef rubje het volgende:
@ ErwinRommel: welke baret heb je dan nu binnengekregen als het niet je gevraagde rode was? Lichtblauwe? oid?
Er is duidelijk gevraagd of we discussies over het kct forum in het kct forum willen houden, wie is hier nou onvolwassen?quote:
lama denk dat ik het al gevonden heb, dr zit een LFD in Breda dus die moet ik maar ff bellen denkikquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef hoogvlieger het volgende:
had ff vraagje: ben van plan volgende week weer ff bij me maten uit Breda langs te gaan, met de auto. Nu al dr s'avonds ook wel wat gedronken worden dus wilde ik eigenlijk kijken of ik in Breda op een kazerne kan blijven tukken op een passantenkamer. Kan dit gewoon op de meeste kazernes en naar wie of wat moet je dan bellen?
niet gelezen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Er is duidelijk gevraagd of we discussies over het kct forum in het kct forum willen houden, wie is hier nou onvolwassen?
Bij dezen danquote:
Gefeliciteerd Boukequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef Bouke-p het volgende:
moguh!
Zo, post van het DCHR gehad! per 1-8-2011 ben ik korporaalEn ik heb weer een functie de komende 3 jaar en mag nu weer wat opleidingen gaan doen(oa de CLS cursus).
volgens mij 410 of 412 gnkquote:
Raar vind ik het dat jij maar weer eens denkt te weten hoe wie en wat. Heeft iemand in je cornflakes gepiest dat je zo achterdochtig bent?quote:
410, 412 bestaat voor zover ik weet niet. Maar das mooi kut! kan ze niet elders geplaatst worden? Wat voor functie heeft ze? zal wel geen amv zijn denk ik, die zal de baas wel binnen willen houdenquote:
Raar vind ik het dat jij vind dat ik daar als het ware geen vraag over mag stellen of mag aankaarten als mij iets opvalt. Alsof dat alleen voorbehouden is aan commandos en alles wat ermee gelieerd is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:45 schreef Sine_Pari het volgende:
Raar vind ik het dat jij maar weer eens denkt te weten hoe wie en wat. Heeft iemand in je cornflakes gepiest dat je zo achterdochtig bent?
Dat jij nu met droge ogen beweert dat elke commando zonder zelf na te denken blindelings alles uitvoert zegt genoeg over jouw kennis van het kct. En leo hoeft me niks uit te leggen over commando's ik weet wel hoe ze zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef rubje het volgende:
[..]
Raar vind ik het dat jij vind dat ik daar als het ware geen vraag over mag stellen of mag aankaarten als mij iets opvalt. Alsof dat alleen voorbehouden is aan commandos en alles wat ermee gelieerd is.Ik zou mij eerder druk maken over het feit dat jij niet de moeite neemt om als iemand je een pm stuurt op zijn minst een antwoord via pm terug te geven en doodleuk doet alsof je neus bloed en het antwoord in de openbaarheid wilt geven alsof ik dat de doodnormaalste zaak maar moet vinden.
![]()
![]()
@ Bouke-p: Nou als noob en nukubu kan ik je met zekerheid vertellen dat ze daar in Roosendaal erg gesteld zijn op correctheid en vasthoudendheid inzake eerder gemaakte afspraken,Leo kan je daar ongetwijfeld wel meer over vertellen.
![]()
Als er van hogerhand iets wordt beslist dan haalt geen enkele actieve/passieve commando het in zijn hoofd om zelf uit te maken wat hij zelf goed acht.Dus kom ik weer op het punt van het gedrag van die oud-commando
ach... eigenlijk breng ik leo in een vervelende situatie want ik vraag hem iets kom ik nu achter, dat hem in een vervelend parket kan brengen aangezien elk antwoord verkeerd kan vallen.![]()
Je lult erg dom uit je nek zoals gewoonlijk en je arrogante houding die je eerder tegen clan en andere ten toon spreide steekt weer andermaal de hoek om.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:13 schreef Esses het volgende:
Nee jij plaatst een opmerking welke doet denken dat een KCTer geen eigen mening heeft. Dat hebben ze wel degelijk. Maar daar moet jij blijkbaar nog achter komen.
Jup, 410 ze is morgen hier zal ik ff wat meer navragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
410, 412 bestaat voor zover ik weet niet. Maar das mooi kut! kan ze niet elders geplaatst worden? Wat voor functie heeft ze? zal wel geen amv zijn denk ik, die zal de baas wel binnen willen houden
Wij bij de vbddn hebben echt nog geluk gehad deze ronde, we krijgen zelfs weer meer voertuigen erbij....
.
Lief doen Rubje!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:43 schreef rubje het volgende:
Ik beloof bij de volgende reacties het te minderen. Staat!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef rubje het volgende:
[..]
Raar vind ik het dat jij vind dat ik daar als het ware geen vraag over mag stellen of mag aankaarten als mij iets opvalt. Alsof dat alleen voorbehouden is aan commandos en alles wat ermee gelieerd is.Ik zou mij eerder druk maken over het feit dat jij niet de moeite neemt om als iemand je een pm stuurt op zijn minst een antwoord via pm terug te geven en doodleuk doet alsof je neus bloed en het antwoord in de openbaarheid wilt geven alsof ik dat de doodnormaalste zaak maar moet vinden.
![]()
![]()
@ Bouke-p: Nou als noob en nukubu kan ik je met zekerheid vertellen dat ze daar in Roosendaal erg gesteld zijn op correctheid en vasthoudendheid inzake eerder gemaakte afspraken,Leo kan je daar ongetwijfeld wel meer over vertellen.
![]()
Als er van hogerhand iets wordt beslist dan haalt geen enkele actieve/passieve commando het in zijn hoofd om zelf uit te maken wat hij zelf goed acht.Dus kom ik weer op het punt van het gedrag van die oud-commando
ach... eigenlijk breng ik leo in een vervelende situatie want ik vraag hem iets kom ik nu achter, dat hem in een vervelend parket kan brengen aangezien elk antwoord verkeerd kan vallen.![]()
Ik lul dom uit mijn nek, gelukkig. Jij kan niet eens meer dom doen. Ik vraag mij af wanneer er weer een BSE ruiming komt.quote:
Arrogant zou het zijn als ik ongelijk had. Ik heb geen ongelijk, maar constateer feiten. Waar ik een feiten discussie voer hebben sommige lieden hier de neiging om het op de man te spelen. Ik zet dat vrolijk voort. Het feit dat ik dit naar jou toe doe is een afspiegeling van je eigen gedrag.quote:zoals gewoonlijk en je arrogante houding
Ook hij verdient dat.quote:die je eerder tegen clan
Als ik gelijk heb, dan heb ik gelijk. Ik hoef dat niet onder tafels of banken te steken.quote:en andere ten toon spreide
Nee hoor, het komt niet om de hoek. Ik heb het NOOIT verborgenquote:steekt weer andermaal de hoek om.
Als je het tussen de smileys kan vinden, zie je in de bovenste quote een tweetal dik gedrukte zinnen. Hieraan kan jij precies zien dat jij dit wel zegt.quote:Waar staat dat ik commandos als domme "yes sir,no sir."" types neerzet?![]()
Ik trek geen vooringenomen conclusie. Als je het al niet letterlijk gezegd hebt doe ik dat geen wat jij ook altijd doet. Zo'n schele lelijke kop trekken (in het geval van sommige mensen niet noodzakelijk) dat de zinnen gaan dansen en ik "tussen de regels" kan lezen op zoek naar teksten die er niet staan. Maar in dit geval hoefde ik mijn bovennatuurlijke schoonheid niet te verpesten aangezien het er gewoon staat.quote:Waar staat letterlijk dat ik dat beweer? Jij trekt zoals wel vaker een vooringenomen conclusie
Ik zit ook niet bij de Marine, dus ik blijf ver weg van het water. Ik kan dus geen kant nog wal rakenquote:die kant nog wal raakt
Arrogant mag jij mij vinden. Maar ik praat tenminste over dingen waar ik iets van af weet. Maak geen onterechte schande topics en weet redelijke zinnen te formuleren welke niet tot in het einde der tijden onderbroken worden door smileys. Is deze arrogantie dus misplaatst? Misschien tegen sommige personen. Maar de personen die deze arrogantie niet verdienen zien het ook niet zo vaak. De mensen die ik hiermee bedoel weten dat prima.quote:en die vooral is ingegeven door de misplaatste arrogantie
Ik geef regelmatig juridische input met betrekking tot vraagstukken, klopt. Dat iemand dit beter weet dan jij hoeft niet per definitie belerend te zijn. Wees blij dat je überhaupt nog iets leert. Een aantal mensen hier weten wat ik doe, ook weten zij dat het niet praktisch is als dit aan de grote klok gehangen word. Zij weten ook dat er maar een aantal van deze functies binnen de KMar zijn. Vreemd he dat ik dat niet wil, iets met enige privacy. Wat mijn werk inhoud? Opsporingsambtenaar. Kijk naar de politie, voila. Dat doet de KMar. Dat is het antwoord op jouw vraag die telkens komt. Wat ik precies in dat proces doe, nee daar krijg jij inderdaad geen antwoord op. Ik weet dan zeker dat jij een van jouw vele vriendjes gaat mailen om het eea te verifiëren. Jij krijgt dan meer persoonlijke gegevens van mij. Jij gaat dan vervolgens een haat-topic openen om mij "bloot te leggen". Nee dank je. Geen belang bij.quote:die je in diverse topics ten toonspreid als het anderen betreft( belerend geneuzel) maar als er persoonlijk aan jou eea wordt gevraagd dan kom je met je standaard lulexcuus van "geen commentaar".![]()
In dit geval zeg ik dat die oud-commando ook een eigen mening heeft en zich daar ook naar gedraagt. Net als jij dit doet... Helaas. Ik zeg ook nergens dat dit in gevecht/combat zal moeten zijn. Jij moet eens leren lezen jongeman.quote:[edit: in dit geval betreft het de houding van een oud-commando jegens mensen die met toestemming van hogerhand daar opnames maken/hun mening geven, Daar ageer ik tegen en dat kaart ik aan en daar baseer ik mijn opmerking op!Niet als men in gevecht/combat is,dat zeg ik nergens! LEZEN!]
Minkukel? Ik weet het niet. Maar ik denk dat jij een ander persoon voor je hebt.quote:Zie je klopt het toch dat het juist veelal de lagere rangen bij de KMar zijn die de grootste arrogante minkukels van het keurkorps zijn ipv het hogere kader.
Je kent mij überhaupt niet eens.quote:Oh wacht,dat kan ik als noob en nukubu natuurlijk helemaal niet weten
Nee hoor. Ik denk dat Bouke-P ook wel mensen kent die mij zouden kunnen beoordelen, desnoods via-via.quote:want die kennis en ervaring is alleen voorbehouden aan mensen zoals Esses
Den watte?quote:die natuurlijk dagelijks in Den Haag
Topniveau?quote:![]()
op topniveau alles kunnen beoordelen.
Hij leest wat jij zegt. Wij lezen tenminste WAT iemand zegt. Wij lezen geen verzonnen regels tussen de zinnen door. Ik denk dat we jou moeten castreren. Scheelt nageslacht. Ik zeg het je, de eindtijd is gekomen.quote:@ Bouke-P: ook jij leest heerlijk selectief,ga heerlijk de plasser van esses vasthouden,kom je verder in het leven,![]()
Welke bedoel je precies? bruine shirts waarvan de armen camo zijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef Schild het volgende:
Vraagje tussendoor;
Weet iemand waar je (buiten Defensie/KPU om) die bruine shirt kunt kopen die in het uitzendpakket zitten? Met mijn functie heb ik dr geen recht op, maar wil ze toch graag hebben, zijn die bij een dump ofzo te krijgen?
Oh die hele lange? Idd had ze eigenlijk nooit moeten inleverenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb ze nog nergens anders gezien, maar die dingen zitten wel heerlijk! Ik heb gelijk mn max besteld bij het kpu
Nee, ik bedoel gewoon die gewone t-shirt, die ze onder het basisjasje dragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef Thaboel het volgende:
Welke bedoel je precies? bruine shirts waarvan de armen camo zijn?
Ja maar bedoelde dat je dat ding ook als mini rok kan dragenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:54 schreef Bouke-p het volgende:
nee, gewoon korte mouw. Zijn van die hitteregulierende shirts ofzo, ze zitten lekkerder dan de standaard camo shirts en zijn lang niet zo warm.
Ja die bedoel ik!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:05 schreef Bouke-p het volgende:
nou zo lang zijn die van mij niet. En ben jij niet in de warm met de zandkleurige ondergoedshirts(zelfde als pendek/lange onderbroek)
En jij ook lief doen verdulleme!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En jij ook lief doen verdulleme!En jij ook lief doen verdulleme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:
Lief doen heeft geen nut meer.quote:
quote:
Vroegah.quote:
Iemand in zijn of haar waarde laten wel. Geldt ook voor alle anderen hier.quote:
Als die waarde of strafbaar is, of als het gewoon asociaal is?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand in zijn of haar waarde laten wel. Geldt ook voor alle anderen hier.
KPU webwinkel ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef Schild het volgende:
Ik bedoel dit shirt dus, wat die rechtse aan heeft;
[ afbeelding ]
Iemand een idee waar te koop?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef Schild het volgende:
Vraagje tussendoor;
Weet iemand waar je (buiten Defensie/KPU om) die bruine shirt kunt kopen die in het uitzendpakket zitten? Met mijn functie heb ik dr geen recht op, maar wil ze toch graag hebben, zijn die bij een dump ofzo te krijgen?
"jaa, maakt niet uit, joh!"quote:
Allemaal vet, zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:51 schreef Braamyo het volgende:
Erger nog, kazerne internet... met een heel gebouw infanteristen die lekker met z'n alle aan het downloaden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Vet.quote:
Ik zeg/schrijf niet dat men geen vraag kan /mag stellen, waar het mij veel meer over gaat is dat je overal iets achter zoekt. En over het niet antwoorden op je PM had ik je al eens uitleg gegeven. Maar als je wilt herhaal ik mij nog eens. Ik denk dat een discussie die je op het forum aangaat ook daar moet voortzetten. Verder laat je het in je PM aan mij maar weer eens je achterdocht omtrend iemand spelen, en kan daar weinig mee aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou het eventueel om shirt van Under Armour kunnen gaan? Deze zijn ook in flame-retardant uitvoering te verkrijgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef Schild het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap ze Braamyoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef Braamyo het volgende:
anyways, ik ga proberen door de herie van mijn onderburen proberen heen te slapen
tot op de TMPT dan maarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Braamyo het volgende:
Owjah, vandaag ff wat sport dingetjes geregeld
- NMK speedmars
- TMPT
- Militair 5 kamp
- Nijmeegse militaire vierdaagse
yes yes yes, het is geregeld
dit lijken me trouwens ook wel lekkere shirts. Voordeel van deze dingen is dat je ook de mouwen eraf kan ritsen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef Schild het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat de afritsbare uitvoeringen niet flame-retardent-resistant zijn... dit zijn de imitatie UBACS en dus goedkopere uitvoeringen. Heb zelf de originele en heb ook het verschil in uitvoering in Afghanistan gezien...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
dit lijken me trouwens ook wel lekkere shirts. Voordeel van deze dingen is dat je ook de mouwen eraf kan ritsen.
[ afbeelding ]
http://www.youniform.eu/i(...)-ubac-shirt-dpm.html
Zijn de orginele ubacs dan wel ergens in DPM te koop?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:23 schreef leovanw het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de afritsbare uitvoeringen niet flame-retardent-resistant zijn... dit zijn de imitatie UBACS en dus goedkopere uitvoeringen. Heb zelf de originele en heb ook het verschil in uitvoering in Afghanistan gezien...
Yep, ik zal wel ff kijken of ik een url voor je kan vinden waar je ze kan bestellen... Laat het je zsm via PM weten...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zijn de orginele ubacs dan wel ergens in DPM te koop?
ja, ik wel. Je kan wel op je luie reet blijven zitten en roepen hoe erg de bezuinigingen zijn maar dan gebeurd er verder echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef paintmeester het volgende:
Zijn er trouwens al users van plan om 26-5 naar de actiedag te gaan?
Zijn ex-militairen daar ook welkom? Zo ja, dan overweeg ik te komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:20 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ja, ik wel. Je kan wel op je luie reet blijven zitten en roepen hoe erg de bezuinigingen zijn maar dan gebeurd er verder echt helemaal niks.
geen idee, maar ik denk wel dat iedereen die tegen deze bezuinigingen welkom is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zijn ex-militairen daar ook welkom? Zo ja, dan overweeg ik te komen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:44 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
geen idee, maar ik denk wel dat iedereen die tegen deze bezuinigingen welkom is.
Komende maand zit natuurlijk ons vakantiegeld dr weer bij en dat betekend dat ik genoeg knaken heb om weer eens voor een motor te gaan kijkenAls het aan mij ligt word het een 1000cc Vtwin als een Suzuki Tl1000s of Aprilia RSV Mille
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest gvd afstand doen van mijn C/Equote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:51 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb mn A nu alweer 7,5 jaar ofzo, iets meer dan 5 jaar langer dan B en C.
Why?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:53 schreef Bouke-p het volgende:
Why? E achter c is het enige dat ik nog wel hebben, bus boeit me niet echt.
Er is idd vraag naar chauffeurs, enkel probleem is dat veel mensen niet van die lange dagen willen maken. Ik wil dat best. Maar ik ga niet opnieuw mijn C/E halen bij een bedrijf, dan krijg je vaak een wurgcontract aangesmeerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:56 schreef Bouke-p het volgende:
pfff das best kut! maar ik weet dat t duur is, maar sparen en dan ff 2 lessen en een examen doen? Met C/E en ervaring kun je toch wel een goeie baan krijgen als chauf denk ik.
je had al een fiets toch? Mille is echt een bruut beestje! Met een akra pijp erop klinkt het ook super sexy!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:51 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb mn A nu alweer 7,5 jaar ofzo, iets meer dan 5 jaar langer dan B en C.
Ik kan echt niet kiezen, de mille is wel wat mooier maar de TL is lomper zowel in gedrag als uiterlijk en dat lompe spreekt me ook wel aan. De TL word echter wel vaak de widowmaker genoemd en het schijnt dus wel echt een erg brute fiets te zijn.....
Misschien het overwegen waard, een Zündapp?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:02 schreef Bouke-p het volgende:
Had ja, een fazer 600 maar die is vorig jaar gejat. En een mille is ook erg bruut ja, maar ook italiaans.... en die staan niet bekend om hun degelijke kwaliteitEen vriend van me heeft een Aprilia SL1000 Falco, zelfde als een mille maar minder extreme zithouding. Zo'n brommer lijkt me ook leuk, tuono ook maar die zijn boven mn budget.
Enige dat vast staat is dat het 1000cc en een twin moet zijn, verder word het denk ik maar proefrijden en uiteindelijk kop/munt ofzo
Via Randstad Transport? Was laatst nog een mooi item over op RTL Transport Wereldquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er is idd vraag naar chauffeurs, enkel probleem is dat veel mensen niet van die lange dagen willen maken. Ik wil dat best. Maar ik ga niet opnieuw mijn C/E halen bij een bedrijf, dan krijg je vaak een wurgcontract aangesmeerd.
Ook indien je rechtstreeks solliciteerd bij grote transportbedrijven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:32 schreef Druid het volgende:
[..]
Via Randstad Transport? Was laatst nog een mooi item over op RTL Transport Wereld
Varen of zwemmen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:24 schreef Cobra4 het volgende:
vanuit een zonnig Medemblik. Even een biertje doen en dan op naar Stavoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:05 schreef Rave_NL het volgende:
KutTT..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zeilen. En we gaan weer.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:05 schreef Rave_NL het volgende:
KutTT..Grenadiers Vooraan was idd wellicht beter geweest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Recentelijk nog peppie spul gekocht?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:14 schreef Rave_NL het volgende:
Ja, past prima binnen de illusie die Rubje creëert.
Yep, al is het niet de originele, maar soit, moet het er maar mee doen. Is Engels model. Komt echter pas in juni ivm niet op voorraad zijnde. Ze gaan nl erg snel de toonbank over bij Noorloos.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:20 schreef Rave_NL het volgende:
Nee, ben wel aardig content.
Jij je baret gevonden?
In tegendeel, het schijnt dat er diverse onderdelen compleet uitgekleed zijn wat oefenuren betreft zodat wij gewoon op de oude voet door kunnen gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens Rave, is er nog zicht op evt mooie oefeningen? Of ligt dat in de ijskast ivm bezuinigingen?
Je telde ze!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef paintmeester het volgende:
rubje je hebt alleen op deze pagina al 20 emoticons gebruikt. Het leest voor geen meter.
Niet geloven wat die zegt hoor!!quote:
Ook hier smaakt de Heineken goed.quote:
Jitiizer!quote:
Tuono...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef Thaboel het volgende:
@bouke: koop een mille en fix er zelf een tuono van?
Nou, dit dus:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:29 schreef Bouke-p het volgende:
En wat heb jij in je leven bij defensie gepresteerd?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:28 schreef rubje het volgende:
Als je wat foto's van jullie militaire verleden plaatst(zoals Clan doet) dan maak je zaken wat levendiger vaak.Uiteraard kun je jezelf blurren maar verder als het meer dan 15 of 20 jaar geleden is dan is er toch verder geen restrictie?
Al die onzinnige geheimzinnigheid die sommige hebben tav een periode die een deel van hun leven hebben uitgemaakt.
![]()
Als ik in dienstr had gezeten had ik hetzelfde als Clan denk ik gedaan als ik in een topic als DEF vertoefde.
ok das jammer, bij ons was de relatiedag wel goed voormekaar. Wat bedoel met dat ondvoldoende voor P&O? En mutatie is natuurlijk altijd kut, helemaal in opleiding.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef Vortix het volgende:
De relatiedag was vandaag. De relatiedag was extreem slecht geregeld, want middenin de voorbereidingen werden er mensen opgezet die een onvoldoende stonden voor P&O, waardoor alle voorbereidingen in de laatste week vielen (dus amper vrij gehad in de avonden de afgelopen week).
Last van mijn schouder vanwege overbelasting (dus ik kan de komende drie weken niet max gaan bij de sport, juist in de laatste vijf weken van de ALO1).
En mijn amper anderhalve maand oude iPhone 4 gesloopt.
Meh, I've had better weeksMaar whatever, komt wel goed.
Ok dus de mensen waar het minder mee ging qua beoordeling werden eigenlijk midden in de voorbereiding op een regelpositie gezet. Dat zal wel vaker voorkomen, zeker tijdens de laatste otv's. Vond ik zelf ook wel erg klote, dat ik op dag 1 van OTV4 te horen kreeg dat ik over een half uur OPO zou zijn. Dus eigenlijk moest ik ineens zonder enige voorbereiding allemaal dingen overnemen en verder regelen etc. En zeker tijdens een OTV is OPO geen leuke taak.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:07 schreef Vortix het volgende:
Nja, de dag zelf verliep uiteindelijk ook best wel okay, maar op de achtergrond was het matig
Alsin, op de tussentijdse PB gewoon expliciet duidelijk dat ze daarin verbetering moesten brengen, anders zouden ze de opleiding niet halen. Dat ze dat moeten verbeteren is op zich geen ramp, maar de relatiedag is meteen wel heel erg groot...
Mutatie is het voorlopig nog niet, mag OTV's gewoon blijven doen van de dokter, dus nog niet al teveel aan de hand.
Is toch vrij normaal dat alles op het laatste moment wisselt? Gewoon zelf initatief tonen en alles voorbereiden op papier, mocht je voor het blok gezet worden dan kun je zonder gejamaar (4J) aan de slag.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:26 schreef Vortix het volgende:
Nope, dat is zo, maximaal stressvol. Maar zal de komende twee OTV's nog wel vaker gebeuren, hoewel voor komende OTV5 alle rollen alweer verdeeld zijn, althans voor de vaste rolverdeling. Niet voor losse opdrachten natuurlijk. Maar ik vraag me af hoeveel dat er zijn want we gaan maximaal exfillen komende week.
Nja kijk, in de reguliere opleiding kan ik dat begrijpen. Dat is opleiding. Maar een relatiedag is een evenement dat gewoon hoe dan ook goed geregeld moet zijn, want daar komen ook mensen op af die niks met de opleiding op zich te maken hebben. Uiteindelijk was er weinig van de matige voorbereiding te merken op de dag zelf, maar toch.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is toch vrij normaal dat alles op het laatste moment wisselt? Gewoon zelf initatief tonen en alles voorbereiden op papier, mocht je voor het blok gezet worden dan kun je zonder gejamaar (4J) aan de slag.
In mijn tijd op de KMS was dat iig normaal, maar dat is ook alweer een stief kwartiertje geleden.
Ik heb het dan ook over de komende OTV's waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:45 schreef Vortix het volgende:
[..]
Nja kijk, in de reguliere opleiding kan ik dat begrijpen. Dat is opleiding. Maar een relatiedag is een evenement dat gewoon hoe dan ook goed geregeld moet zijn, want daar komen ook mensen op af die niks met de opleiding op zich te maken hebben. Uiteindelijk was er weinig van de matige voorbereiding te merken op de dag zelf, maar toch.
Dat was destijds op de KMS ook normaal, ad-hoc opdrachten waar iemand staand vrije hand voor werd aangewezen. Maar ook de voorbereiding van de oefening moest een ieder doen en dan hoorden we vlak voor het appel wel wie de klos was, je kon erop gokken dat jij niet de sjaak was maar dat kon ook verkeerd aflopen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:54 schreef Vortix het volgende:
Tien minuten van tevoren heb ik nog niet meegemaakt, in principe is het zo dat we al weken weten wie op een bepaald moment PO/OPO/GO is en dat dat schema ook wordt aangehouden. Maar tijdens OTV's worden wel aparte commandantjes aangesteld voor aparte opdrachten, waar je dan ook snel beslissingen voor moet maken.
Ik weet nog goed hoe ik 's avonds laat in de bar mijn plan geschreven had op de achterkant van een kroketten karton... De opgedroogde mosterd zat nog op de voorkant toen ik eea inleverde bij de PC.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:03 schreef Vortix het volgende:
Oh, ik moet dit weekend ook nog een groepsbevel schrijven voor maandagochtend. Gaat hem ook niet worden. Ik heb 24 uur vrij en daarin ga ik echt niet ook nog eens huiswerk maken
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet nog goed hoe ik 's avonds laat in de bar mijn plan geschreven had op de achterkant van een kroketten karton... De opgedroogde mosterd zat nog op de voorkant toen ik eea inleverde bij de PC.
Oke da's apart, dat was bij ons niet zo. Wij kregen eigenlijk telkens pas op eindappel vrijdag te horen wie de 'functionarissen' van de vorige volgende week zouden worden. Behalve op OTV's waar het nog wel eens een keer of 2/3 per week wilde wisselen. Je merkt in het begin wel dat mensen die zich tijdens de introbivak nog niet echt hadden laten zien als eerste aan de beurt kwamen voor een functie. Ik had tijdens de IPB al een vrij uitgebreide LVT goed geleid dus ik kwam pas half oktober voor het eerst aan de beurt tijdens OTV3.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:54 schreef Vortix het volgende:
Tien minuten van tevoren heb ik nog niet meegemaakt, in principe is het zo dat we al weken weten wie op een bepaald moment PO/OPO/GO is en dat dat schema ook wordt aangehouden. Maar tijdens OTV's worden wel aparte commandantjes aangesteld voor aparte opdrachten, waar je dan ook snel beslissingen voor moet maken.
Trouwens al een MT gehad? Komt anders zoiso voor OTV5 nog, mark my wordsquote:
Jullie waren zo lam dat jullie dat alweer vergeten waren?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Oke da's apart, dat was bij ons niet zo. Wij kregen eigenlijk telkens pas op eindappel vrijdag te horen wie de 'functionarissen' van de vorige week zouden worden.
Nog niet. Dan zou die dus morgenavond moeten komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Trouwens al een MT gehad? Komt anders zoiso voor OTV5 nog, mark my words.
Naja wij hebben onze grote MT gehad na het eindappel op de vrijdag voor OTV5, die duurde tot 1200 op zaterdag, en de KL werd om 0030 op maandagochtend weer uit hun bed getrommeld om nachtje leuke spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:08 schreef Vortix het volgende:
[..]
Nog niet. Dan zou die dus morgenavond moeten komen.
Genoeg lichtingen die overigens helemaal geen MT krijgen in de ALO1...
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jullie waren zo lam dat jullie dat alweer vergeten waren?
Boeiend, ik zie wel wanneer die komtquote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naja wij hebben onze grote MT gehad na het eindappel op de vrijdag voor OTV5, die duurde tot 1200 op zaterdag, en de KL werd om 0030 op maandagochtend weer uit hun bed getrommeld om nachtje leuke spelletjes te spelen
Nou ik zit op de "mannenkamer" op de zolder en vond zowaar mijn oude ontvangst-/verstrekkingsformulier PSUquote:
Lol oldschoolquote:Op zondag 15 mei 2011 11:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ik zit op de "mannenkamer" op de zolder en vond zowaar mijn oude ontvangst-/verstrekkingsformulier PSU
Zeg dat wel, en er zit nog veel meer tussenquote:
Heb het hier voorlopig allemaal maar in de zolderkast weggestoptquote:Op zondag 15 mei 2011 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, en er zit nog veel meer tussen
Ben het nu een beetje aan het sorteren.
Komt later wel, als je weer nukubu bentquote:Op zondag 15 mei 2011 11:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb het hier voorlopig allemaal maar in de zolderkast weggestopt
Dat mag hopelijk nog flink wat jaren duren...quote:Op zondag 15 mei 2011 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komt later wel, als je weer nukubu bent
Niet voor mij! Ben morgen ook nog vrijquote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het is zondag, het weekend is maximaal endex
Ik heb nog twee weken vrij vanaf morgen, maar dat bestaat wel voor het grootste deel uit examen verlof. Maandag M&O examen, verdomd moeilijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Niet voor mij! Ben morgen ook nog vrij
Klopt trouwens niet, weekeinde is nog vol op aan de gang. Kijk, als je zegt dat de week voorbij is, ok. Maar het is toch nog echt weekend.
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet voor mij! Ben morgen ook nog vrij
Blij dat ik die shit niet heb. Ik wens je veel succes ermeequote:Op zondag 15 mei 2011 12:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb nog twee weken vrij vanaf morgen, maar dat bestaat wel voor het grootste deel uit examen verlof. Maandag M&O examen, verdomd moeilijk.
Dadelijk lekker FC Twente-Ajakkes kijken via ere-divisie. Belachelijk dat je daarvoor moet dokken.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:54 schreef Braamyo het volgende:
Hehe, dank je man, ik ben blij dat ik het wel heb, wil namelijk toch nog een soortje vooruit komen in het leven.
En jij vandaag veel plezier met je weekend hea
Nee, NED1 heeft de uitzendrechten niet, die heeft Ere_divisie Live. Schande dat het voetbal zo vercommercialiseerd is.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:07 schreef Braamyo het volgende:
Hehe, word die niet gewoon via Nederland 1 uitgezonden?
nja, ik snap er wel niks van, ik gun het twente alleen meer omdat die tot nu toe minder keren landskampioen zijn geweest
quote:Op zondag 15 mei 2011 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Zoi ff m'n haar met de tondeuse schneiden.
hehe zo ken ik je weerquote:Op zondag 15 mei 2011 13:59 schreef Thaboel het volgende:
Hahahaha ER de schaal komt weer vrolijk naar 020. Dat die kneusjes uit enschede nou zo bang zijn en straks een airlift krijgen van de klu vind ik ook onzin trouwens
Middag Sine, ga je ook FC Twente-Ajakkes volgen?quote:
Korfbal FTW!!!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:20 schreef Bouke-p het volgende:
voetbal.... de meest overgewaardeerde sport die er is. En al die zogenaamde supporters die het nodig vinden om alles dat ze tegen te komen te slopen![]()
En iedereen weet het altijd beter, met een krat bier op, op de bank bij de tv![]()
quote:
kijk, jij snapt hetquote:Op zondag 15 mei 2011 14:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vrouwen Beachvolleybal als het om balsporten gaat. Om naar te kijken met een krat bier voor uwe bakkes uiteraard.
Is er ook niet. Weet eigenlijk ook niet meer waarom ik dat gistere poste XDquote:Op zondag 15 mei 2011 14:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja maar ik snap de relatie met dat bericht niet met mij...
Heer.quote:
http://www.oorlogsmuseum.nl/militracks/quote:Op zondag 15 mei 2011 15:02 schreef Nibb-it het volgende:
Iemand nog in Overloon geweest vandaag? Er schijnt één of ander event te zijn.
+1 Ben blij dat men hier niet zo een soccergekte kent als elders. Kan hier teminste gezellig met vrouw en vrienden en kinderen naar een football, baseball, etc wedstrijd gaan zonder gezeur ivm een paar hooligans.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:20 schreef Bouke-p het volgende:
voetbal.... de meest overgewaardeerde sport die er is. En al die zogenaamde supporters die het nodig vinden om alles dat ze tegen te komen te slopen![]()
En iedereen weet het altijd beter, met een krat bier op, op de bank bij de tv![]()
Nee, beetje spelletjes doen op internetquote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Zit iedereen nu voetballen te kijken dat het hier zo rustig is?
Voetbal kijken? Echt niet!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Zit iedereen nu voetballen te kijken dat het hier zo rustig is?
Majong speel je toch alleen?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mahjong met mensen die ook online zitten op hyves. Wel leuk
Hoe is het weer daar ?quote:
Het schijnt.quote:
Ja komt ook omdat we hier de afgelopen weken in de avonden nogal eens een storm/tornado hadden en het dus ook erg klam isquote:
Je praat er over alsof het net zoiets is als regenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:32 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja komt ook omdat we hier de afgelopen weken in de avonden nogal eens een storm/tornado hadden en het dus ook erg klam is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |