Nee I know, no offence. Maar dat is dus het probleem, iedereen die naar de OVG oefening gaat is uitgestegen personeel, alles wat achter blijft is voertuig ploeg. Die zijn om één of andere reden echt totaal niet fitquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef Lotusss het volgende:
Ik val al af: ik ben totaaaaaal niet fit![]()
![]()
De TMPT wordt doorgaans gehouden op de dinsdag en woensdag voor Hemelvaartsdag. Aan deze prestatietocht, welke rondom de legerplaats Harskamp wordt gehouden, kan worden deelgenomen door beroeps- en reserve militairen van alle krijgsmachtdelen.quote:
I know maar voor jou heb ik andere plannenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
I know maar voor jou heb ik andere plannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
Er was eens....
....quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
(spannende achtergrondmuziek)
tam dam dam !
Wederom bijna verplicht Eurovisie Faalfestivalquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Braamyo het volgende:
Enne.... wat doen jullie vanavond, ik ben lekker pirates aan het kijken
Allerlei nutteloze dingen voor schoolquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Braamyo het volgende:
Enne.... wat doen jullie vanavond, ik ben lekker pirates aan het kijken
Yep, besteld omdat mijn oude ook al onvindbaar is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef rubje het volgende:
@ ErwinRommel: welke baret heb je dan nu binnengekregen als het niet je gevraagde rode was? Lichtblauwe? oid?
Er is duidelijk gevraagd of we discussies over het kct forum in het kct forum willen houden, wie is hier nou onvolwassen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |