Valt wel mee, toch?quote:
Liever een twixquote:
Wat een kerelquote:
Niet alleen TS, dat hele POL-forum zit vol met van die extreem linkse hippiesquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:47 schreef Thaboel het volgende:
Morgen eventjes een def topic-kaping doen? Von_preussen heeft het goed geprobeerd maar TS heeft een blad voor z'n kop
ik kom dr nooit dus voor mij is alleen de TS schuldig!quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:59 schreef Royyy het volgende:
[..]
Niet alleen TS, dat hele POL-forum zit vol met van die extreem linkse hippies
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Komt omdat er nog steeds MARS in de TT staat.
Iemand zou toch maar een keer een fout maken zeg....quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Komt omdat er nog steeds MARS in de TT staat.
Mods zijn er toch om die te corrigeren....quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand zou toch maar een keer een fout maken zeg....
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:38 schreef jankaas020 het volgende:
waar?!
http://www.boston.com/bigpicture/2011/05/victory_day.html
Is al gecorrigeerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Mods zijn er toch om die te corrigeren....
Verder bedoelde ik het niet serieus.
Maitje snapt me wel.
Ze had gisteren in dit topic gepost en het niet verbeterdquote:
Net zoits als dit:quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik soliciteer voor dit leger, whoehaa !
Ik sta dan als het goed is daar ook. Maar niet om mee te doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Braamyo het volgende:
ow trouwens... is er hier op dit forum (of kent iemand) een fitte baas die zin heeft samen met mij de tmpt (31 mei en 1 juni) de halen ? Mijn buddy kan helaas niet meer
Ik kan wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Braamyo het volgende:
ow trouwens... is er hier op dit forum (of kent iemand) een fitte baas die zin heeft samen met mij de tmpt (31 mei en 1 juni) de halen ? Mijn buddy kan helaas niet meer
Je baret?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Bestelling van Noorloos is trouwens binnen
Niet die rode, was niet op voorraad. Rode word nagezonden zodra ze die weer binnen hebben.quote:
Ik wil wel...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Braamyo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Ik zou naar Italië gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Net zoits als dit:
http://thewondrous.com/48(...)m-various-countries/
Ik ga mn spullen pakken om naar Finland te verhuizen.
Ik val al af: ik ben totaaaaaal niet fitquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Braamyo het volgende:
Kan je dat als burger gewoon doen dan ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als je dat serieus bedoelt dan neem ik het aanbod meteen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |