quote:
quote:
Ik lul dom uit mijn nek, gelukkig. Jij kan niet eens meer dom doen. Ik vraag mij af wanneer er weer een BSE ruiming komt.
quote:
zoals gewoonlijk en je arrogante houding
Arrogant zou het zijn als ik ongelijk had. Ik heb geen ongelijk, maar constateer feiten. Waar ik een feiten discussie voer hebben sommige lieden hier de neiging om het op de man te spelen. Ik zet dat vrolijk voort. Het feit dat ik dit naar jou toe doe is een afspiegeling van je eigen gedrag.
quote:
die je eerder tegen clan
Ook hij verdient dat.
quote:
en andere ten toon spreide
Als ik gelijk heb, dan heb ik gelijk. Ik hoef dat niet onder tafels of banken te steken.
quote:
steekt weer andermaal de hoek om.
Nee hoor, het komt niet om de hoek. Ik heb het
NOOIT verborgen
quote:
Waar staat dat ik commandos als domme
"yes sir,no sir."" types neerzet?
Als je het tussen de smileys kan vinden, zie je in de bovenste quote een tweetal dik gedrukte zinnen. Hieraan kan jij precies zien dat jij dit wel zegt.
quote:
Waar staat letterlijk dat ik dat beweer? Jij trekt zoals wel vaker een vooringenomen conclusie
Ik trek geen vooringenomen conclusie. Als je het al niet letterlijk gezegd hebt doe ik dat geen wat jij ook altijd doet. Zo'n schele lelijke kop trekken (in het geval van sommige mensen niet noodzakelijk) dat de zinnen gaan dansen en ik "tussen de regels" kan lezen op zoek naar teksten die er niet staan. Maar in dit geval hoefde ik mijn bovennatuurlijke schoonheid niet te verpesten aangezien het er gewoon staat.
quote:
die kant nog wal raakt
Ik zit ook niet bij de Marine, dus ik blijf ver weg van het water. Ik kan dus geen kant nog wal raken

quote:
en die vooral is ingegeven door de misplaatste arrogantie
Arrogant mag jij mij vinden. Maar ik praat tenminste over dingen waar ik iets van af weet. Maak geen onterechte schande topics en weet redelijke zinnen te formuleren welke niet tot in het einde der tijden onderbroken worden door smileys. Is deze arrogantie dus misplaatst? Misschien tegen sommige personen. Maar de personen die deze arrogantie niet verdienen zien het ook niet zo vaak. De mensen die ik hiermee bedoel weten dat prima.
quote:
die je in diverse topics ten toonspreid als het anderen betreft( belerend geneuzel) maar als er persoonlijk aan jou eea wordt gevraagd dan kom je met je standaard lulexcuus van "geen commentaar".
Ik geef regelmatig juridische input met betrekking tot vraagstukken, klopt. Dat iemand dit beter weet dan jij hoeft niet per definitie belerend te zijn. Wees blij dat je überhaupt nog iets leert. Een aantal mensen hier weten wat ik doe, ook weten zij dat het niet praktisch is als dit aan de grote klok gehangen word. Zij weten ook dat er maar een aantal van deze functies binnen de KMar zijn. Vreemd he dat ik dat niet wil, iets met enige privacy. Wat mijn werk inhoud? Opsporingsambtenaar. Kijk naar de politie, voila. Dat doet de KMar. Dat is het antwoord op jouw vraag die telkens komt. Wat ik precies in dat proces doe, nee daar krijg jij inderdaad geen antwoord op. Ik weet dan zeker dat jij een van jouw vele vriendjes gaat mailen om het eea te verifiëren. Jij krijgt dan meer persoonlijke gegevens van mij. Jij gaat dan vervolgens een haat-topic openen om mij "bloot te leggen". Nee dank je. Geen belang bij.
quote:
[edit: in dit geval betreft het de houding van een oud-commando jegens mensen die met toestemming van hogerhand daar opnames maken/hun mening geven, Daar ageer ik tegen en dat kaart ik aan en daar baseer ik mijn opmerking op!

Niet als men in gevecht/combat is,dat zeg ik nergens! LEZEN!]
In dit geval zeg ik dat die oud-commando ook een eigen mening heeft en zich daar ook naar gedraagt. Net als jij dit doet... Helaas. Ik zeg ook nergens dat dit in gevecht/combat zal moeten zijn. Jij moet eens leren lezen jongeman.
quote:
Zie je klopt het toch dat het juist veelal de lagere rangen bij de KMar zijn die de grootste arrogante minkukels van het keurkorps zijn ipv het hogere kader.
Minkukel? Ik weet het niet. Maar ik denk dat jij een ander persoon voor je hebt.
quote:

Oh wacht,dat kan ik als noob en nukubu natuurlijk helemaal niet weten
Je kent mij überhaupt niet eens.
quote:
want die kennis en ervaring is alleen voorbehouden aan mensen zoals Esses
Nee hoor. Ik denk dat Bouke-P ook wel mensen kent die mij zouden kunnen beoordelen, desnoods via-via.
quote:
die natuurlijk dagelijks in Den Haag
Den watte?
quote:
Topniveau?
quote:
@ Bouke-P: ook jij leest heerlijk selectief,ga heerlijk de plasser van esses vasthouden,kom je verder in het leven,
Hij leest wat jij zegt. Wij lezen tenminste WAT iemand zegt. Wij lezen geen verzonnen regels tussen de zinnen door. Ik denk dat we jou moeten castreren. Scheelt nageslacht. Ik zeg het je, de eindtijd is gekomen.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]