Nee I know, no offence. Maar dat is dus het probleem, iedereen die naar de OVG oefening gaat is uitgestegen personeel, alles wat achter blijft is voertuig ploeg. Die zijn om één of andere reden echt totaal niet fitquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef Lotusss het volgende:
Ik val al af: ik ben totaaaaaal niet fit![]()
![]()
De TMPT wordt doorgaans gehouden op de dinsdag en woensdag voor Hemelvaartsdag. Aan deze prestatietocht, welke rondom de legerplaats Harskamp wordt gehouden, kan worden deelgenomen door beroeps- en reserve militairen van alle krijgsmachtdelen.quote:
I know maar voor jou heb ik andere plannenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
I know maar voor jou heb ik andere plannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!
Er was eens....
....quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
(spannende achtergrondmuziek)
tam dam dam !
Wederom bijna verplicht Eurovisie Faalfestivalquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Braamyo het volgende:
Enne.... wat doen jullie vanavond, ik ben lekker pirates aan het kijken
Allerlei nutteloze dingen voor schoolquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef Braamyo het volgende:
Enne.... wat doen jullie vanavond, ik ben lekker pirates aan het kijken
Yep, besteld omdat mijn oude ook al onvindbaar is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef rubje het volgende:
@ ErwinRommel: welke baret heb je dan nu binnengekregen als het niet je gevraagde rode was? Lichtblauwe? oid?
Er is duidelijk gevraagd of we discussies over het kct forum in het kct forum willen houden, wie is hier nou onvolwassen?quote:
lama denk dat ik het al gevonden heb, dr zit een LFD in Breda dus die moet ik maar ff bellen denkikquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef hoogvlieger het volgende:
had ff vraagje: ben van plan volgende week weer ff bij me maten uit Breda langs te gaan, met de auto. Nu al dr s'avonds ook wel wat gedronken worden dus wilde ik eigenlijk kijken of ik in Breda op een kazerne kan blijven tukken op een passantenkamer. Kan dit gewoon op de meeste kazernes en naar wie of wat moet je dan bellen?
niet gelezen...quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:02 schreef m.k het volgende:
[..]
Er is duidelijk gevraagd of we discussies over het kct forum in het kct forum willen houden, wie is hier nou onvolwassen?
Bij dezen danquote:
Gefeliciteerd Boukequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef Bouke-p het volgende:
moguh!
Zo, post van het DCHR gehad! per 1-8-2011 ben ik korporaalEn ik heb weer een functie de komende 3 jaar en mag nu weer wat opleidingen gaan doen(oa de CLS cursus).
volgens mij 410 of 412 gnkquote:
Raar vind ik het dat jij maar weer eens denkt te weten hoe wie en wat. Heeft iemand in je cornflakes gepiest dat je zo achterdochtig bent?quote:
410, 412 bestaat voor zover ik weet niet. Maar das mooi kut! kan ze niet elders geplaatst worden? Wat voor functie heeft ze? zal wel geen amv zijn denk ik, die zal de baas wel binnen willen houdenquote:
Raar vind ik het dat jij vind dat ik daar als het ware geen vraag over mag stellen of mag aankaarten als mij iets opvalt. Alsof dat alleen voorbehouden is aan commandos en alles wat ermee gelieerd is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:45 schreef Sine_Pari het volgende:
Raar vind ik het dat jij maar weer eens denkt te weten hoe wie en wat. Heeft iemand in je cornflakes gepiest dat je zo achterdochtig bent?
Dat jij nu met droge ogen beweert dat elke commando zonder zelf na te denken blindelings alles uitvoert zegt genoeg over jouw kennis van het kct. En leo hoeft me niks uit te leggen over commando's ik weet wel hoe ze zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef rubje het volgende:
[..]
Raar vind ik het dat jij vind dat ik daar als het ware geen vraag over mag stellen of mag aankaarten als mij iets opvalt. Alsof dat alleen voorbehouden is aan commandos en alles wat ermee gelieerd is.Ik zou mij eerder druk maken over het feit dat jij niet de moeite neemt om als iemand je een pm stuurt op zijn minst een antwoord via pm terug te geven en doodleuk doet alsof je neus bloed en het antwoord in de openbaarheid wilt geven alsof ik dat de doodnormaalste zaak maar moet vinden.
![]()
![]()
@ Bouke-p: Nou als noob en nukubu kan ik je met zekerheid vertellen dat ze daar in Roosendaal erg gesteld zijn op correctheid en vasthoudendheid inzake eerder gemaakte afspraken,Leo kan je daar ongetwijfeld wel meer over vertellen.
![]()
Als er van hogerhand iets wordt beslist dan haalt geen enkele actieve/passieve commando het in zijn hoofd om zelf uit te maken wat hij zelf goed acht.Dus kom ik weer op het punt van het gedrag van die oud-commando
ach... eigenlijk breng ik leo in een vervelende situatie want ik vraag hem iets kom ik nu achter, dat hem in een vervelend parket kan brengen aangezien elk antwoord verkeerd kan vallen.![]()
Je lult erg dom uit je nek zoals gewoonlijk en je arrogante houding die je eerder tegen clan en andere ten toon spreide steekt weer andermaal de hoek om.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:13 schreef Esses het volgende:
Nee jij plaatst een opmerking welke doet denken dat een KCTer geen eigen mening heeft. Dat hebben ze wel degelijk. Maar daar moet jij blijkbaar nog achter komen.
Jup, 410 ze is morgen hier zal ik ff wat meer navragen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
410, 412 bestaat voor zover ik weet niet. Maar das mooi kut! kan ze niet elders geplaatst worden? Wat voor functie heeft ze? zal wel geen amv zijn denk ik, die zal de baas wel binnen willen houden
Wij bij de vbddn hebben echt nog geluk gehad deze ronde, we krijgen zelfs weer meer voertuigen erbij....
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |