Ik weet nog goed hoe ik 's avonds laat in de bar mijn plan geschreven had op de achterkant van een kroketten karton... De opgedroogde mosterd zat nog op de voorkant toen ik eea inleverde bij de PC.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:03 schreef Vortix het volgende:
Oh, ik moet dit weekend ook nog een groepsbevel schrijven voor maandagochtend. Gaat hem ook niet worden. Ik heb 24 uur vrij en daarin ga ik echt niet ook nog eens huiswerk maken
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet nog goed hoe ik 's avonds laat in de bar mijn plan geschreven had op de achterkant van een kroketten karton... De opgedroogde mosterd zat nog op de voorkant toen ik eea inleverde bij de PC.
Oke da's apart, dat was bij ons niet zo. Wij kregen eigenlijk telkens pas op eindappel vrijdag te horen wie de 'functionarissen' van de vorige volgende week zouden worden. Behalve op OTV's waar het nog wel eens een keer of 2/3 per week wilde wisselen. Je merkt in het begin wel dat mensen die zich tijdens de introbivak nog niet echt hadden laten zien als eerste aan de beurt kwamen voor een functie. Ik had tijdens de IPB al een vrij uitgebreide LVT goed geleid dus ik kwam pas half oktober voor het eerst aan de beurt tijdens OTV3.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:54 schreef Vortix het volgende:
Tien minuten van tevoren heb ik nog niet meegemaakt, in principe is het zo dat we al weken weten wie op een bepaald moment PO/OPO/GO is en dat dat schema ook wordt aangehouden. Maar tijdens OTV's worden wel aparte commandantjes aangesteld voor aparte opdrachten, waar je dan ook snel beslissingen voor moet maken.
Trouwens al een MT gehad? Komt anders zoiso voor OTV5 nog, mark my wordsquote:
Jullie waren zo lam dat jullie dat alweer vergeten waren?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Oke da's apart, dat was bij ons niet zo. Wij kregen eigenlijk telkens pas op eindappel vrijdag te horen wie de 'functionarissen' van de vorige week zouden worden.
Nog niet. Dan zou die dus morgenavond moeten komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Trouwens al een MT gehad? Komt anders zoiso voor OTV5 nog, mark my words.
Naja wij hebben onze grote MT gehad na het eindappel op de vrijdag voor OTV5, die duurde tot 1200 op zaterdag, en de KL werd om 0030 op maandagochtend weer uit hun bed getrommeld om nachtje leuke spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:08 schreef Vortix het volgende:
[..]
Nog niet. Dan zou die dus morgenavond moeten komen.
Genoeg lichtingen die overigens helemaal geen MT krijgen in de ALO1...
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jullie waren zo lam dat jullie dat alweer vergeten waren?
Boeiend, ik zie wel wanneer die komtquote:Op zondag 15 mei 2011 00:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naja wij hebben onze grote MT gehad na het eindappel op de vrijdag voor OTV5, die duurde tot 1200 op zaterdag, en de KL werd om 0030 op maandagochtend weer uit hun bed getrommeld om nachtje leuke spelletjes te spelen
Nou ik zit op de "mannenkamer" op de zolder en vond zowaar mijn oude ontvangst-/verstrekkingsformulier PSUquote:
Lol oldschoolquote:Op zondag 15 mei 2011 11:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ik zit op de "mannenkamer" op de zolder en vond zowaar mijn oude ontvangst-/verstrekkingsformulier PSU
Zeg dat wel, en er zit nog veel meer tussenquote:
Heb het hier voorlopig allemaal maar in de zolderkast weggestoptquote:Op zondag 15 mei 2011 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, en er zit nog veel meer tussen
Ben het nu een beetje aan het sorteren.
Komt later wel, als je weer nukubu bentquote:Op zondag 15 mei 2011 11:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb het hier voorlopig allemaal maar in de zolderkast weggestopt
Dat mag hopelijk nog flink wat jaren duren...quote:Op zondag 15 mei 2011 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komt later wel, als je weer nukubu bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |