Vet.quote:
Ik zeg/schrijf niet dat men geen vraag kan /mag stellen, waar het mij veel meer over gaat is dat je overal iets achter zoekt. En over het niet antwoorden op je PM had ik je al eens uitleg gegeven. Maar als je wilt herhaal ik mij nog eens. Ik denk dat een discussie die je op het forum aangaat ook daar moet voortzetten. Verder laat je het in je PM aan mij maar weer eens je achterdocht omtrend iemand spelen, en kan daar weinig mee aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef rubje het volgende:
[..]
Raar vind ik het dat jij vind dat ik daar als het ware geen vraag over mag stellen of mag aankaarten als mij iets opvalt. Alsof dat alleen voorbehouden is aan commandos en alles wat ermee gelieerd is.Ik zou mij eerder druk maken over het feit dat jij niet de moeite neemt om als iemand je een pm stuurt op zijn minst een antwoord via pm terug te geven en doodleuk doet alsof je neus bloed en het antwoord in de openbaarheid wilt geven alsof ik dat de doodnormaalste zaak maar moet vinden.
![]()
![]()
Zou het eventueel om shirt van Under Armour kunnen gaan? Deze zijn ook in flame-retardant uitvoering te verkrijgen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef Schild het volgende:
Ik bedoel dit shirt dus, wat die rechtse aan heeft;
[ afbeelding ]
Iemand een idee waar te koop?
Slaap ze Braamyoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef Braamyo het volgende:
anyways, ik ga proberen door de herie van mijn onderburen proberen heen te slapen
tot op de TMPT dan maarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Braamyo het volgende:
Owjah, vandaag ff wat sport dingetjes geregeld
- NMK speedmars
- TMPT
- Militair 5 kamp
- Nijmeegse militaire vierdaagse
yes yes yes, het is geregeld
dit lijken me trouwens ook wel lekkere shirts. Voordeel van deze dingen is dat je ook de mouwen eraf kan ritsen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef Schild het volgende:
Ik bedoel dit shirt dus, wat die rechtse aan heeft;
[ afbeelding ]
Iemand een idee waar te koop?
Alleen jammer dat de afritsbare uitvoeringen niet flame-retardent-resistant zijn... dit zijn de imitatie UBACS en dus goedkopere uitvoeringen. Heb zelf de originele en heb ook het verschil in uitvoering in Afghanistan gezien...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
dit lijken me trouwens ook wel lekkere shirts. Voordeel van deze dingen is dat je ook de mouwen eraf kan ritsen.
[ afbeelding ]
http://www.youniform.eu/i(...)-ubac-shirt-dpm.html
Zijn de orginele ubacs dan wel ergens in DPM te koop?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:23 schreef leovanw het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de afritsbare uitvoeringen niet flame-retardent-resistant zijn... dit zijn de imitatie UBACS en dus goedkopere uitvoeringen. Heb zelf de originele en heb ook het verschil in uitvoering in Afghanistan gezien...
Yep, ik zal wel ff kijken of ik een url voor je kan vinden waar je ze kan bestellen... Laat het je zsm via PM weten...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zijn de orginele ubacs dan wel ergens in DPM te koop?
ja, ik wel. Je kan wel op je luie reet blijven zitten en roepen hoe erg de bezuinigingen zijn maar dan gebeurd er verder echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef paintmeester het volgende:
Zijn er trouwens al users van plan om 26-5 naar de actiedag te gaan?
Zijn ex-militairen daar ook welkom? Zo ja, dan overweeg ik te komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:20 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ja, ik wel. Je kan wel op je luie reet blijven zitten en roepen hoe erg de bezuinigingen zijn maar dan gebeurd er verder echt helemaal niks.
geen idee, maar ik denk wel dat iedereen die tegen deze bezuinigingen welkom is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zijn ex-militairen daar ook welkom? Zo ja, dan overweeg ik te komen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:44 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
geen idee, maar ik denk wel dat iedereen die tegen deze bezuinigingen welkom is.
Komende maand zit natuurlijk ons vakantiegeld dr weer bij en dat betekend dat ik genoeg knaken heb om weer eens voor een motor te gaan kijkenAls het aan mij ligt word het een 1000cc Vtwin als een Suzuki Tl1000s of Aprilia RSV Mille
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest gvd afstand doen van mijn C/Equote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:51 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb mn A nu alweer 7,5 jaar ofzo, iets meer dan 5 jaar langer dan B en C.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |