quote:
Vroegah.quote:
Iemand in zijn of haar waarde laten wel. Geldt ook voor alle anderen hier.quote:
Als die waarde of strafbaar is, of als het gewoon asociaal is?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand in zijn of haar waarde laten wel. Geldt ook voor alle anderen hier.
KPU webwinkel ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef Schild het volgende:
Ik bedoel dit shirt dus, wat die rechtse aan heeft;
[ afbeelding ]
Iemand een idee waar te koop?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef Schild het volgende:
Vraagje tussendoor;
Weet iemand waar je (buiten Defensie/KPU om) die bruine shirt kunt kopen die in het uitzendpakket zitten? Met mijn functie heb ik dr geen recht op, maar wil ze toch graag hebben, zijn die bij een dump ofzo te krijgen?
"jaa, maakt niet uit, joh!"quote:
Allemaal vet, zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:51 schreef Braamyo het volgende:
Erger nog, kazerne internet... met een heel gebouw infanteristen die lekker met z'n alle aan het downloaden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |