Middag Sine, ga je ook FC Twente-Ajakkes volgen?quote:
Korfbal FTW!!!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 14:20 schreef Bouke-p het volgende:
voetbal.... de meest overgewaardeerde sport die er is. En al die zogenaamde supporters die het nodig vinden om alles dat ze tegen te komen te slopen![]()
En iedereen weet het altijd beter, met een krat bier op, op de bank bij de tv![]()
quote:
kijk, jij snapt hetquote:Op zondag 15 mei 2011 14:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vrouwen Beachvolleybal als het om balsporten gaat. Om naar te kijken met een krat bier voor uwe bakkes uiteraard.
Is er ook niet. Weet eigenlijk ook niet meer waarom ik dat gistere poste XDquote:Op zondag 15 mei 2011 14:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja maar ik snap de relatie met dat bericht niet met mij...
Heer.quote:
http://www.oorlogsmuseum.nl/militracks/quote:Op zondag 15 mei 2011 15:02 schreef Nibb-it het volgende:
Iemand nog in Overloon geweest vandaag? Er schijnt één of ander event te zijn.
+1 Ben blij dat men hier niet zo een soccergekte kent als elders. Kan hier teminste gezellig met vrouw en vrienden en kinderen naar een football, baseball, etc wedstrijd gaan zonder gezeur ivm een paar hooligans.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:20 schreef Bouke-p het volgende:
voetbal.... de meest overgewaardeerde sport die er is. En al die zogenaamde supporters die het nodig vinden om alles dat ze tegen te komen te slopen![]()
En iedereen weet het altijd beter, met een krat bier op, op de bank bij de tv![]()
Nee, beetje spelletjes doen op internetquote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Zit iedereen nu voetballen te kijken dat het hier zo rustig is?
Voetbal kijken? Echt niet!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Zit iedereen nu voetballen te kijken dat het hier zo rustig is?
Majong speel je toch alleen?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mahjong met mensen die ook online zitten op hyves. Wel leuk
Hoe is het weer daar ?quote:
Het schijnt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |