Ja vond ik ook al typisch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Leandra het volgende:
Tessa en Robbert hebben 9 jaar een relatie en hij heeft 2 dochters van 9 en 6 jaar oud?
Hij heeft kennelijk wel veel geoefendquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef missyB het volgende:
wel een compliment dat tijn een fantastische minnaar is
Die kerel van Anouk kan er anders ook wat vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:28 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
En de weekend met het verhaal van Hotel de Toekomst Patty
OMG, ik zie het nu. Die heeft er veel zin in.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:40 schreef APK het volgende:
[..]
Die kerel van Anouk kan er anders ook wat van
Nou... ze komt mij toch teveel over als een manwijf..quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
OMG, ik zie het nu. Die heeft er veel zin in.
Met een vrouw als Anouk hoef je toch geen andere om sex mee te hebben, denk ik zo.
ik zou er bijna boulevard/shownieuws voor gaan kijken maar ik heb julliequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:59 schreef Copycat het volgende:
Dit wordt een heuse reeks. Zo eentje zoals vroeger.
Anouk?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:54 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Nou... ze komt mij toch teveel over als een manwijf..
Maakt wel uit, vind ik gewoon niet aantrekkelijk, is een turn off. Niet slecht, maar zo bijzonder ziet ze er nou ook weer niet uit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anouk?
Maakt niets uit, ze ziet er toch lekker uit of niet?
Ze ziet er wel stoer uit en volgens mij heeft ze haar bekkie wel bij zich, maar je weet nooit hoe ze als vrouw in bed is. Ze heeft in ieder geval mooie zachte vormen, dus daar zal het niet aan liggen. Ik vind haar een mooie/aparte vrouw (los van haar karakter o.w.d.o.)quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Maakt wel uit, vind ik gewoon niet aantrekkelijk, is een turn off. Niet slecht, maar zo bijzonder ziet ze er nou ook weer niet uit.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar dus Re heeft Tessa ook geneukt?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik houd niet van dat manwijverige, dat opvallend stoer gedoe, dat vind ik lesbisch overkomen. Niet aantrekkelijk voor mij. Misschien dat ze het beter doet in de biseksuele scene.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze ziet er wel stoer uit en volgens mij heeft ze haar bekkie wel bij zich, maar je weet nooit hoe ze als vrouw in bed is. Ze heeft in ieder geval mooie zachte vormen, dus daar zal het niet aan liggen. Ik vind haar een mooie/aparte vrouw (los van haar karakter o.w.d.o.)
Huh, Robbert heeft 2 kinderen van 9 en 6 jaar oud?..En hij en Tessa hadden 9 jaar een relatie..Van wie heeft Robbert dan kinderen.?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Leandra het volgende:
Tessa en Robbert hebben 9 jaar een relatie en hij heeft 2 dochters van 9 en 6 jaar oud?
Met Requote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Huh, Robbert heeft 2 kinderen van 9 en 6 jaar oud?..En hij en Tessa hadden 9 jaar een relatie..Van wie heeft Robbert dan kinderen.?!!
Dan is hij vertrokken toen het kind er net uit gefloept was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef missyB het volgende:
ik begrijp eruit dat tessa en die robbert vanaf 2005 een relatie hadden.
Er kan dus in 2005 een kindje geboren zijn bij zijn ex vlam/echtgenote wat dus nu dan 6 is/word.
Het kan.
In het vorige topic stond een linkje naar een artikel uit 2007, toen Tessa door haar ex ten huwelijk was gevraagd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Huh, Robbert heeft 2 kinderen van 9 en 6 jaar oud?..En hij en Tessa hadden 9 jaar een relatie..Van wie heeft Robbert dan kinderen.?!!
Typisch Telegraaf dat zo overdreven schrijft qua leeftijden van de kinderen van Robbertquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Leandra het volgende:
Dan is de Telegraaf ook wel heel gemakzuchtig aan het knippen en plakken geweest, maar al het over de leeftijden in 2007 gaat dan kan het allemaal weer makkelijk.
Nou, het lijkt me dat de politie elke zaak gewoon netjes hoort te onderzoeken. Ongeacht van wie. Welbesteed, die belastingcenten. Zouden we blij mee moeten zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef gimme.shelter het volgende:
Het is allemaal heel triest en tegelijk vermakelijk; maar ik vind het zo zonde van ons belastinggeld... Politieverhoren...Wat kost dat wel niet! De politie kan beter boeven gaan vangen dan zich bezig houden met twee getormenteerde zielen.
Laat die Tessa iets anders gaan doen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:50 schreef SemperSenseo het volgende:
Yo! tvp
PS: er moet nog een nummer 2 achter de topic titel...
Als er een aangifte wordt gedaan, moet die toch worden onderzocht?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Dit lijkt me een zaak waar de overheid niks mee te moet maken hebben. Een rancuneuze semi-ex die ruzie heeft met haar vermeende vriendje. Pff...
Er zijn belangrijkere dingen. Ik snap die Spong ook totaal niet!
Verder geniet ik heus wel van deze gate hoor... zo ben ik dan ook wel weer.
Zij had geen zin en meneer zat aan de coke en drank. Dan kunnen dingen heel "leuk" wordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik pieker me suf waarom hij haar zou willen verkrachten. Speelde ze hard to get?
Dat kun je nu zelf ook niet meer aanpassen, maar een modje welquote:
Volgens mij zijn ze al lang en breed definitief uit elkaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Ben benieuwd wat voor afspraken Martijn en Amanda hadden over sexen met een ander.
Of gaat de relatie van Martijn en Amanda nu nog een keer op de fles?
Zegt ze...quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij had geen zin en meneer zat aan de coke en drank. Dan kunnen dingen heel "leuk" worden
Dan nog heeft ze het recht om zich te bedenken. Ik vind Tessa een raar wijf en geloof er geen hout van, maar dat je eerder seks hebt gehad of dat je troost zoekt op zo'n moment zegt nog niet dat iemand tegen je zin seks met je kan hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik pieker me suf waarom hij haar zou willen verkrachten. Speelde ze hard to get? Wat was er dan aan de hand, waarom ze niet plat wilde. Ze is er niet vies van heeft het vaak genoeg met hem gedaan. Kan me voorstellen dat als je kerel je het huis uit getrapt heeft, en je loverboy komt op bezoek dat je wel wat troost kan gebruiken.
Dat zeg ik ook niet, maar het geeft wat mij betreft aan dat het geen uitzonderlijke situatie was. Reden genoeg om met elkaar naar bed te gaan, zonder iemand te hoeven verkrachten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan nog heeft ze het recht om zich te bedenken. Ik vind Tessa een raar wijf en geloof er geen hout van, maar dat je eerder seks hebt gehad of dat je troost zoekt op zo'n moment zegt nog niet dat iemand tegen je zin seks met je kan hebben.
Ja héquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Copycat het volgende:
Kijk dit eens een prachtige, gekoppelde reeks zijn.
Dat hij zijn mond houdt, kan er ook op wijzen dat er juist wél wat is gebeurd. ALS er wel wat is voorgevallen, dan ga je dat toch niet rondbazuinen..?!quote:De rechter moet nu uitmaken wie van de twee de waarheid spreekt. De dag na het incident heeft Martijn er met niemand over gesproken, wat er wellicht op wijst dat hij niet eens zoveel waarde hechtte aan het hele gebeuren. Verkrachting? Welnee, een ruzietje. En hij zou zich voortaan wel twee keer bedenken voordat hij haar weer thuis zou bezoeken. Maar de dagen erna begon het bij Tessa te broeien...
Bron: nuquote:Ex Tessa neemt het voor haar op
Uitgegeven: 12 mei 2011 11:03
Laatst gewijzigd:12 mei 2011 11:03
AMSTERDAM - De ex-verloofde van Tessa van Leijenhorst, die beweert door Martijn Krabbé te zijn belaagd, heeft het voor haar opgenomen. "Laat ik het zo zeggen: ik heb in die 6,5 jaar dat ik een relatie met Tessa had, haar niet of nauwelijks kunnen betrappen op een leugen."
Onlangs werd bekend dat Krabbé aangifte heeft gedaan tegen zijn ex-vriendin Tessa. Hij beweert door haar aangevallen te zijn toen de twee ruzie kregen. Zij heeft op haar beurt aangifte tegen hem gedaan van verkrachting, of een poging tot verkrachting en, of mishandeling.
"Tessa is misschien niet handig geweest hier zo'n mediacircus van te maken, maar ik word er doodziek van dat ze zo door het slijk wordt gehaald", zegt Robbert de Graaf donderdag in het AD.
"Mijn leven staat op zijn kop. Ik word ineens in het buitenland gebeld door de politie die mij binnenkort wil spreken voor een strafrechtelijk onderzoek."
Raar dat ie het dan nu alsnog zo voor haar opneemt. Of zou dat damage control zijn voor zijn eigen imago?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:17 schreef Ripley het volgende:
Volgens een anonieme bron in een van de bladen is de verkering net een tijdje uit en moet ze haar huis uit daarom. De ex heeft het uitgemaakt omdat ze te veel zoop en snoof. De ex zou ook Spong betalen overigens.
• - Zou heel goed kunnen, een pleister op de wonde dat hij haar eruit getrapt heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Raar dat ie het dan nu alsnog zo voor haar opneemt. Of zou dat damage control zijn voor zijn eigen imago?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef Smikke het volgende:
Als ik die "vrienden" van Martijn mag geloven, staat Amanda pal achter haar man Martijn.
Eindelijk een echte walvis die ze kan redden.
Misschien dat dit juist een opbloei van de romance tot gevolg heeft. Eindelijk is haar halfzachte ei dat altijd maar als een verliefde puppy achter haar aanloopt en alles maar pikt van haar, eens een keer voor zichzelf opgekomen toen ie met een whiskeyfles op zijn kop werd geslagen. En dan ook nog tegen een vrouw die HAAR Martijn begeerde en er met hem vandoor wou. Want ja, het was waarschijnlijk ook niet Amandas bedoeling dat Martijn echt bij haar weg ging. En al helemaal niet terwijl ZIJ niet degene is die er een eind aan maakt. Grote kans dat ze Poppetijntje nu in een ander-voor hem positiever-licht ziet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef Smikke het volgende:
Als ik die "vrienden" van Martijn mag geloven, staat Amanda pal achter haar man Martijn.
Eindelijk een echte walvis die ze kan redden.
Zou het? Persoonlijk denk ik dat die ruggengraatloze Martijn een verkeerde radar heeft wat vrouwen betreft en somehow telkens van die egocentrische vrouwen of profiteurs uitkiest. Ik denk niet dat die Amanda anders is, gezien haar verledenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef Mula het volgende:
[..]
Misschien dat dit juist een opbloei van de romance tot gevolg heeft. Eindelijk is haar halfzachte ei dat altijd maar als een verliefde puppy achter haar aanloopt en alles maar pikt van haar, eens een keer voor zichzelf opgekomen toen ie met een whiskeyfles op zijn kop werd geslagen. En dan ook nog tegen een vrouw die HAAR Martijn begeerde en er met hem vandoor wou. Want ja, het was waarschijnlijk ook niet Amandas bedoeling dat Martijn echt bij haar weg ging. En al helemaal niet terwijl ZIJ niet degene is die er een eind aan maakt. Grote kans dat ze Poppetijntje nu in een ander-voor hem positiever-licht ziet.
Hij kan nuchter nog zo lief zijn, maar als er drank en coke in de man is, is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef missyB het volgende:
ik geloof werkelijk niet dat martijn tot zoiets in staat is, come on, das toch een pleaser!
Dat dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij kan nuchter nog zo lief zijn, maar als er drank en coke in de man is, is het een ander verhaal.
Daarom geloof ik van het hele 'verkrachting' verhaal maar bar weinig. Je weet toch als vrouw dondersgoed dat zoiets lastig te bewijzen en je rapido naar een arts moet om wat er aan bewijs is veilig te laten stellen. Maar nee, mevrouw is zogezegd verkracht en gaat dagen later pas aangifte doen... En áls er dan nog wat te vinden is (ongetwijfeld) wordt het zo'n leuk welles/nietes spelletje tussen of het vrijwillig was of niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
De bewijzen zijn op (+in) haar lichaam te vinden..
Het gaat niet om penetratie he? Dus ik vraag me of in welke mate bewijs in haar lichaam te vinden is. Als hij haar tot seks had gedwongen, dan had ze meteen gezegd dat ze verkracht was, dan had ze niet Spong nodig gehad om dat voor haar te bedenken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom geloof ik van het hele 'verkrachting' verhaal maar bar weinig. Je weet toch als vrouw dondersgoed dat zoiets lastig te bewijzen en je rapido naar een arts moet om wat er aan bewijs is veilig te laten stellen. Maar nee, mevrouw is zogezegd verkracht en gaat dagen later pas aangifte doen... En áls er dan nog wat te vinden is (ongetwijfeld) wordt het zo'n leuk welles/nietes spelletje tussen of het vrijwillig was of niet.
ik denk dat hij getracht heeft zijn geslachtsdeel door de huid heen te penetreren, wat dan weer de blauwe plekken verklaart...quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Mula het volgende:
[..]
Het gaat niet om penetratie he? Dus ik vraag me of in welke mate bewijs in haar lichaam te vinden is. Als hij haar tot seks had gedwongen, dan had ze meteen gezegd dat ze verkracht was, dan had ze niet Spong nodig gehad om dat voor haar te bedenken.
Maar als het niet gelukt is zou het geen verkrachting zijn. Dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:43 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat hij getracht heeft zijn geslachtsdeel door de huid heen te penetreren, wat dan weer de blauwe plekken verklaart...
Verklaart ook meteen waarom ik altijd zo'n hekel heb aan dat arrogante patsergedrag van die Amsterdammers, het komt door de coke daarquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Amsterdammers snuiven meeste coke
Amsterdammers gebruiken 5 keer zo veel coke als mensen uit Apeldoorn.
[...]
Even checkenWonen Tessa en Martijn in Amsterdam
![]()
Ach, er komen genoeg mensen uit andere delen van Nederland naar A'dam om te scoren, ook buitenlanders/toeristen. Daar gebeurt het nou eenmaal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Verklaart ook meteen waarom ik altijd zo'n hekel heb aan dat arrogante patsergedrag van die Amsterdammers, het komt door de coke daar
Hoe oud was ze ook al weer? Ik schat haar 45quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een oude kop heeft dat mens toch..
[ afbeelding ]
Ik vind haar sprekend lijken op René Frogerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:34 schreef bloodymary het volgende:
En terwijl ik dit typ schiet het me te binnen! Op Tom Coronel!
Volgens mij pas 31quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:29 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hoe oud was ze ook al weer? Ik schat haar 45
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar als het niet gelukt is zou het geen verkrachting zijn. Dus.![]()
Misschien heeft hij haar geswaffeld en daarbij per ongelukt een oor- danwel neusholte geraakt?
De wet voorziet niet in wát binnengedrongen wordt volgens mij?
Ineens viel bij mij het kwartje en werd het heel logisch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef bloodymary het volgende:
Wat raar dat die ex van Tessa ineens ook mee gaat doen in het verhaal.
Hoog speculeer gehalte, maar gezien het aard van het beestje van die Robbert, zou het nog kunnen ook! Dat hij de advocaat geregeld heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:11 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Ineens viel bij mij het kwartje en werd het heel logisch.
Tessa is net uit elkaar met die tjap. Tessa maakt ruzie met Martijn. Tessa spreekt Robbert, maar omdat ze niet echt aan haar ex wil vertellen hoe het gegaan is, maakt ze er maar van dat 'ie haar verkracht heeft (ze zal wel denken, fuck, Martijn wil me niet, nu kan ik niet aan Robbert gaan vertellen dat ik net met Martijn heb lopen batsen uit vrije wil, misschien neemt Robbert me dan nog terug!)... Robbert zegt: "Oh mijn god, kind, daar moet je aangifte van doen!" Tessa wil dat natuurlijk niet, dus mompelt wat over "Ach maar Martijn is zo rijk en heeft goeie advocaten en da's toch zinloos..." Dus Robbert, goedzak dat 'ie is, regelt Tessa een topadvocaat. Nu kan ze echt niet meer terug...
Ik ben ook 31 maar ik lijk wel 10 jaar jongerquote:
En betaald, volgens het AD (papieren versie, dus geen link).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hoog speculeer gehalte, maar gezien het aard van het beestje van die Robbert, zou het nog kunnen ook! Dat hij de advocaat geregeld heeft
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef doeka het volgende:
Deel III alHet ziet er niet zo goed uit voor Tessa
Vergeet de drank niet, dat maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Smikke het volgende:
[..]
En betaald, volgens het AD (papieren versie, dus geen link).
Aber natürlich heeft Tessa een oud hoofd, ze heeft het ook zwaaaaaar, met al die coke en swaffelende mannen.
Daar ga je er doorgaans niet frisser en jeugdiger van uitzien.
Ik heb het ook gezien en dacht dat ook, maar als hij dat bedoelde, komt ze er niet goed vanaf bij Spong.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Markeerstift het volgende:
Had iemand btw Spong bij DWDD gezien? Volgens mij bracht hij dit als anonieme casus naar boven:
http://dewerelddraaitdoor(...)c6249405dcea83ce1130
vanaf minuut 3.00
Zojuist die 3 minuutjes gekeken..had van de week niet gezien ..Spong had over Diaa zoiets..Nee Tessa komt niet goed af bij Gerard Spong.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik heb het ook gezien en dacht dat ook, maar als hij dat bedoelde, komt ze er niet goed vanaf bij Spong.
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1152&bih=751quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zojuist die 3 minuutjes gekeken..had van de week niet gezien ..Spong had over Diaa zoiets..Nee Tessa komt niet goed af bij Gerard Spong.
Ik ben 44 en ik lijk ook jonger! (denk ik...).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben ook 31 maar ik lijk wel 10 jaar jonger
Maar gelukkig zonder kinderen.quote:
Misschien banden lekprikken, auto bekrassen, vrouw alle sex-smsjes opsturen, uren posten voor zijn huis om te kijken of hij al een nieuwe sexpartner heeft. Last but not least, dreigen en vervolgens de media opzoeken en omdat hij veel te verliezen heeft, hem zoveel mogelijk schade toe te brengen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef doeka het volgende:
[..]
Maar gelukkig zonder kinderen.
Het deed mij denken aan Fatal Attraction, voor je het weet vermoordt ze de konijnen!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Copycat het volgende:
Kijk dit eens een prachtige, gekoppelde reeks zijn
Doet mij juist denken aan Disclosure met Demi Moore en Michael Douglas, waarin de karakter van Moore een slippertje heeft met Douglas om iets voor elkaar te krijgen. Maar als ze haar zin niet krijgt onsteekt ze in woede en doet uit wraak aangifte van seksuele intimidatie en zet daarmee Douglas' carričre, reputatie en gezinsleven op de tocht. Hij vecht echter terug en dient ook een aanklacht tegen haar in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef doeka het volgende:
[..]
Maar gelukkig zonder kinderen.
Het deed mij denken aan Fatal Attraction, voor je het weet vermoordt ze de konijnen!
Ben je dronken of zit er net een chirurg in je been te boren?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef Ole het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Copycat het volgende:
Kijk dit eens een prachtige, gekoppelde reeks zijn.
suf van de pijnstillers denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je dronken of zit er net een chirurg in je been te boren?
Niet echt, hij was weer in topvorm!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Zei hij nog iets dat we kunnen interpreteren in ons eigen SHO-straatje?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niet echt, hij was weer in topvorm!
Alleen de liedjes werden verkracht...
Nou wendy had wel de hele tijd haar arm om hem heen en martijn. Eindigde met een emotioneel toespraakje over dat ze zo'n schat was en hem altijd steunde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Zei hij nog iets dat we kunnen interpreteren in ons eigen SHO-straatje?
ga ik morgen doen. Lig nu plat.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef roos85 het volgende:
kan een modje alle rtlboulevard/shownieuws items in de OP zetten?
Aldus de Telegraaf.quote:ma 16 mei 2011, 20:06
Martijn Krabbé reageert op beschuldigingen
van onze redactie
AMSTERDAM - Martijn Krabbé heeft zich zondag voor het eerst uitgelaten over de beschuldigingen van zijn ex-vriendin Tessa van Leijenhorst.
Foto: Ab Blauw
Martijn mocht zondag de uitreiking van de Coiffure Awards 2011 voor zijn rekening nemen. Aan het begin van de uitreiking van de kappersprijzen zei de presentator: "Ik voel me heel vereerd dat ik hier mag staan. Terwijl ik niets met haar heb. Ik heb niets met háár."
Het is de eerste keer dat Martijn openlijk reageert op de beschuldigingen van Tessa van Leijenhorst. Martijn's vrouw Amanda bedankte vorige week vrienden en familie voor de steun die zij krijgen in deze roerige periode.
Wat is er dan mis?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
God wat pathetic van de Telegraaf.
dat ze zo'n belachelijk artikel schrijven, en alles wat Martijn zegt nu anders geďnterpreteerd wordt.quote:
quote:Ex Tessa gehoord door politie
De ex-verloofde van Tessa van Leijenhorst, Robbert, is gehoord door de politie. De uit de hand gelopen ruzie tussen Martijn Krabbé en de oud-deelneemster van De Bus vond plaats in zijn appartement in Amsterdam. Dit meldt De Telegraaf dinsdag.
Tessa beschuldigt Martijn van verkrachting. De presentator laat op zijn beurt weten dat er niets klopt van de aantijgingen. Hij heeft direct na de ruzie al aangifte van mishandeling en bedreiging gedaan bij de politie.
Laatste update: Vandaag 10:26 uur
Voorproefje gelezen van het interview. Hij zegt van zichzelf dat hij roekeloos is en geen grenzen kent.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgenavond Martijn Krabbé bij Max in het programma ''Sterren op het Doek'' op NED 2 om 20.50.
Als iemand geen grenzen heeft in drank en drugs, dan kan zo'n situatie wel ontstaan, ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:18 schreef Vandaag... het volgende:
Ik hoop dat men dat soort uitspraken in hun context kan plaatsen en dat mensen niet gelijk denken dat iemand dan ook wel zou kunnen verkrachten...
Tsja, maar dat hoeft niet te betekenen dat je zo ver zou gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voorproefje gelezen van het interview. Hij zegt van zichzelf dat hij roekeloos is en geen grenzen kent.
Ok, ik kom erop terug. Mensen kunnen die uitspraken dus niet in de context zien..quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als iemand geen grenzen heeft in drank en drugs, dan kan zo'n situatie wel ontstaan, ja.
Jij denkt van niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:44 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ok, ik kom erop terug. Mensen kunnen die uitspraken dus niet in de context zien..![]()
Vind het nogal een verschil om over je eigen grenzen heen te gaan of over seksuele, morele grenzen en de fysieke grenzen van een ander. Dan zou iedere losbol dus in staat zijn tot verkrachting, moord etc.
Misschien wel psychisch verkracht omdat ze zich aan hem opdrong toen hij aangaf geen relatie met haar wilde, maar Amanda terug wilde. Tsja, en dan kan ik me wat bij voorstellen dat een femme fatale dit met sex probeert te bewerkstelligen. The rest is history.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:04 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien heeft Tessa hem wel verkracht
Ze lijkt me behoorlijk grenzeloos dus zou maar zo kunnenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:04 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien heeft Tessa hem wel verkracht
Ik denk zeker van niet.quote:
quote:Martijn Krabbé is 'ontzettend moe'
Uitgegeven: 18 mei 2011 21:32
Laatst gewijzigd: 18 mei 2011 21:46
AMSTERDAM - Martijn Krabbé wordt doodmoe van alle verantwoordelijkheden die hij heeft.
© ANP"Ik heb een enorme bak verantwoordelijkheid. Voor vier kinderen, 28 programma's en voor van alles en nog wat", vertelt de presentator in het programma Sterren op het Doek.
"Ik ben ontzettend moe, ik heb veel te doen", concludeert de 43-jarige in een interview dat een aantal maanden geleden is opgenomen.
Martijn moest de afgelopen maanden flink aan de bak. Zijn vrouw Amanda voer een aantal maanden mee met een schip van liefdadigheidsorganisatie Sea Shepherd, waardoor Krabbé alleen voor zijn vier kinderen moest zorgen.
Aangifte
Amanda is inmiddels terug in Nederland, maar Martijn heeft nog steeds niet veel rust. Onlangs werd bekend dat een ex-vriendin aangifte tegen hem heeft gedaan.
Ze beschuldigt de presentator van verkrachting, of een poging tot verkrachting, en mishandeling. Krabbé zegt dat de ex, Tessa, hem aanviel tijdens een ruzie en heeft ook aangifte gedaan.
Grenzen
De presentator toont zich openhartig in het interview met Hanneke Groenteman, dat donderdag wordt uitgezonden. "Als kind zocht ik altijd de grenzen op. Nog steeds wel, maar toch een stuk minder dan vroeger. Dat komt door alle verantwoordelijkheden. Maar ik ben nog steeds wel roekeloos", zegt Krabbé. De presentator beseft ook dat hij geen makkelijk karakter heeft.
"Gek genoeg is het me toch gelukt, ondanks dat vreemde karakter en die roekeloosheid om succesvolle programma's te maken. Dat doet mij toch wat. Succes is iets dat mij heel erg troost", zegt de duidelijk geëmotioneerde presentator.
Geen grenzen
"Ik ben erachter gekomen dat ik geen grenzen heb, er is geen plek waar ik niet heen kan, ik ben nergens bang voor. Dat geeft zo'n kracht, ik wil in het oog van de storm staan, dan kom ik tot rust."
© Novum
Eens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:12 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat het zelfs mogelijk is roekeloos gedrag te vertonen terwijl je jezelf nooit laveloos drinkt omdat je daar te controlfreak voor bent...
Daarbij heb ik het idee dat als Martijn met enige regelmaat de grenzen van alcohol en drugs zou overschrijden, dat nu niet ineens op z'n 43ste pas bekend zou worden, dan had hij al vaker in de bladen gestaan omdat hij met z'n bezopen kop wat stoms had gedaan, want bij hem is het al "nieuws" als hij dronken in de gracht staat te pissen en vervolgens tegen een geparkeerde auto aanloopt.
Het kan dus best zijn dat Martijn graag grenzen opzoekt (ongeacht de context waarin het gezegd is) maar dat wil niet zeggen dat hij behalve z'n eigen grenzen daarmee ook grenzen van een ander overschrijdt.
Zit nu te kijken maar jeetje, wat ziet hij er slecht uit! Je kunt de zorgen en het verdriet zo van zijn gezicht scheppen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgenavond Martijn Krabbé bij Max in het programma ''Sterren op het Doek'' op NED 2 om 20.50.
Vind het bijna triest om te zien, als het maar geen Antonie Kamerling-scenario wordt. Hij is gelukkig zegt hij maar weet niet wanneer. Volgens mij is die Amanda zijn grote blok aan het been maar tegelijkertijd kan hij er niet buiten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zit nu te kijken maar jeetje, wat ziet hij er slecht uit! Je kunt de zorgen en het verdriet zo van zijn gezicht scheppen.
Is wel paar maanden geleden opgenomen hoor. ik denk ten tijden toen Amanda in het buitenland zat en hij druk had met de kinderen en zijn tv werk..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef Felixa het volgende:
Zit nu te kijken maar jeetje, wat ziet hij er slecht uit! Je kunt de zorgen en het verdriet zo van zijn gezicht scheppen.
zou je het berichtje kunnen posten? Kan ik niet lezen op mijn telefoon.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef merel1986 het volgende:
weer nieuws; http://www.telegraaf.nl/p(...)_woning_Tessa__.html
Bron: www.telegraaf.nlquote:Politie onderzoekt woning ex Martijn Krabbé van onze redactie
AMSTERDAM - De woning van Tessa van Leijenhorst, de ex van presentator Martijn Krabbé die hem beschuldigt van verkrachting, is door de politie onderzocht op DNA-sporen.
Ook zijn er inmiddels getuigen gehoord in de zaak. "Spoedig volgen er meer", zo laat Tessa's advocaat Mr. Gerard Spong weten.
Martijn zelf is nog niet gehoord. "Dat is bij dit soort kwesties in Nederland een gebruikelijke tactiek: eerst uitvoering onderzoek doen en dan de andere partij met alles confronteren."
Wel is ook de mobiele telefoon van Tessa met daarop uitgebreid sms-verkeer tussen haar en de presentator meegenomen door de politie. Aan het AD vertelt Mr. Spong: "Deze wordt uitvoerig door de politie onderzocht. De gsm heeft zij op verzoek van de politie moeten inleveren.
De brunette deed twee weken geleden aangifte van verkrachting bij de politie van
Ze zou geen aangifte doen als ze met Wendy op de foto konquote:Sms'sjes Martijn Krabbé openbaar
Tessa van Leijenhorst, de ex van Martijn Krabbé, heeft een aantal sms'jes openbaar gemaakt via Story. Uit een van de berichten blijkt dat Tessa geen aangifte bij de politie zou doen als Martijn ervoor zou zorgen dat zij met zijn collega Wendy van Dijk op de foto kon.
Tevens zou Tessa zich onthouden van een aangifte als Martijn één keer X Factor niet zou presenteren.
Tessa heeft de sms'jes zelf doorgestuurd naar het weekblad. Recentelijk moest ze haar mobiele telefoon inleveren bij de politie, zodat de recherche het berichtenverkeer tussen haar en Martijn kan onderzoeken.
Tessa beweerde vorige maand dat Martijn haar had mishandeld en haar had geprobeerd te verkrachten. Ze heeft inmiddels officieel aangifte gedaan bij de politie.
Ook de presentator heeft aangifte gedaan. Volgens Martijn heeft Tessa hém mishandeld. Hij werkt volledig mee aan het onderzoek.
Uit een van de sms'jes die Martijn aan Tessa zou hebben gestuurd, blijkt dat de presentator geprobeerd heeft zijn ex-vriendin te laten inzien dat ze niet redelijk is.
"Wees alsjeblieft redelijk", zo staat in een van de berichten. "Je gooit nu alles op een hoop bij mij terwijl we het zo vaak fijn hebben gehad en ook echt wel vriendjes van elkaar zijn. Jij hebt mij geschopt. Niet andersom. En ik begrijp verdorie ook nog je pijn van vroeger. Echt wel. Laat het hier niet op aankomen, want dat heb ik niet verdiend."
© NU.nl
En het feit dat ze dat niet doorheeft bevestigt dat nog een keerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:19 schreef MOETIG het volgende:
Ik begrijp niet waarom zij deze smsjes openbaar maakt? hieruit blijkt alleen maar dat zij psychisch totaal niet in orde is?!
Is inderdaad een starfucker!quote:
Ja onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:32 schreef SEMTEX het volgende:
Dat Martijn nog redelijk is tegen zo'n creep....
Kan me er iets bij voorstellen. Als hij helemaal losgaat tegen haar (verbaal) dan is hij alleen maar meer de klos. Hij is m.i. echt superverstandig in deze hele kwestie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:32 schreef SEMTEX het volgende:
Wat moet hij anders? Er staat veel op het spel voor een bekende Nederlander als Martijn Krabbé. Dit is de beste manier om met haar af te rekenen, al kan ik mij wel voorstellen en begrijpen als hij eventueel over de schreef was gegaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kan me nu juist voorstellen dat hij het eerder zou kunnen zijn die haar van zich af moest slaan omdat ze hysterisch werd. Tjsja, dan krijg je soms ook bloeduitstortingen (de een krijgt ze iets sneller dan de ander).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat moet hij anders? Er staat veel op het spel voor een bekende Nederlander als Martijn Krabbé. Dit is de beste manier om met haar af te rekenen, al kan ik mij wel voorstellen en begrijpen als hij eventueel over de schreef was gegaan.
Hoeveel heeft dat weekblad Tessa betaald?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:15 schreef merel1986 het volgende:
van telegraaf.nl;
Advocaat Martijn Krabbé overweegt uitbreiding aangifte
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - De advocaat van Martijn Krabbé overweegt of hij de aangifte van mishandeling, die zijn cliënt eerder deed tegen zijn ex-minnares Tessa van Leijenhorst, zal uitbreiden. „Het openbaar maken van sms-berichten zonder medeweten van de auteur is schending van het briefgeheim en auteursrecht”, licht mr. Kalff toe. „We gaan bekijken of we daarmee iets gaan doen.”
Foto: AB BLAUW
Gisteren drukte een weekblad sms’jes van zowel Tessa als Martijn af.
Mr. Kalff reageert: „Deze hele actie van de tegenpartij verbaast mij. Wat heeft het voor zin? Bovendien kan ik niet anders dan concluderen dat mevrouw haar woord houdt: ze wilde er een mediaspektakel van maken, daarmee heeft ze immers eerder gedreigd. En dat doet ze dus ook.”
Martijn onthoudt zich van commentaar. Bij monde van zijn raadsman laat de presentator weten het een „heel treurige aangelegenheid” te vinden. Kalff: „Het is nogal wat om eerst jarenlang met iemand bevriend te zijn en vervolgens dit over je heen te krijgen. Mijn cliënt blijft bij zijn standpunt door hier niet in mee te gaan. Hij gaat door met zijn werk en het zorgen voor zijn gezin.”
Tessa’s advocaat mr. Spong heeft niet gereageerd.
Een fles vodka en een grammetje coke.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:20 schreef Marrije het volgende:
Hoeveel heeft dat weekblad Tessa betaald?
Paar gram toch welquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een fles vodka en een grammetje coke.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ie-voor-tripje.dhtmlquote:'Martijn Krabbé wilde tegenprestatie voor tripje'
Martijn Krabbé (43) verlangde van zijn vriendin Tessa van Leijenhorst een 'tegenprestatie' omdat hij voor haar een vakantie in Thailand had geregeld waarmee ze even kon bijkomen van haar recente scheiding. Dat vermoedt Robbert de Graaf, de ex van Tessa met wie zij tot begin april 6,5 jaar samen had gewoond.
Volgens het Algemeen Dagblad weet hij niet precies wat de 'tegenprestatie' inhield, maar legt wel een direct verband met de uit de hand gelopen ontmoeting tussen Tessa en Martijn, eind april in zijn Amsterdamse woning.
Van Leijenhorst beweert daar in de nacht van 26 op 27 april door een aangeschoten Krabbé te zijn verkracht en heeft daarvan aangifte gedaan bij de zedenpolitie. Krabbé ontkent.
Tessa's ex vertrouwt haar op haar woord. Hij ontzenuwt geruchten dat hij voor Tessa de advocaatkosten betaalt, omdat zij als werkloze vrouw geen inkomsten heeft. Van Leijenhorst laat haar belangen behartigen door de bekende strafpleiter Gerard Spong, die ruim 400 euro per uur rekent. 'Tessa betaalt alles zelf.
Ze heeft recent haar beautysalon verkocht. Verder hebben we na onze breuk ook afspraken gemaakt over de verdeling van eigendommen. Tessa heeft er voor gekozen haar deel daarvan te gebruiken om de advocaatkosten te betalen.'
Volgens Stefan Kalff, de advocaat van Martijn Krabbé, heeft zijn cliënt met de Thaise vakantie Tessa alleen maar een vriendendienst willen bewijzen. 'Tessa had het na haar breuk met De Graaf moeilijk en ze dreigde op straat te komen staan. Martijn heeft een goede vriend in Thailand waar ze tot rust kon komen. Hij wilde haar alleen maar helpen. Des te vreemder, en misschien zelfs wel ondankbaar, is het dat mevrouw Martijn nu met een compleet mediacircus laat boeten voor die aardige geste.'
Je bent toch niet van gisteren!quote:
Neehee, die ex van Tessa komt over alsof ie van gisteren is. Zo bleu als een pasgeboren baby.quote:
Er staat niet dat hij het tripje naar Thailand heeft betaald, maar dat hij had geregeld dat ze bij een vriend van hem daar kon verblijven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:38 schreef bloodymary het volgende:
Als ze zogenaamd zoveel geld heeft om die advocaat te betalen, waarom moest Martijn dan haar reisje naar Thailand betalen?
Het wordt steeds gekker en ongeloofwaardiger.
Jahaa ik begrijp het nuquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Neehee, die ex van Tessa komt over alsof ie van gisteren is. Zo bleu als een pasgeboren baby.
Die ex.
Hij heeft er gewoon voor betaald.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:38 schreef bloodymary het volgende:
Als ze zogenaamd zoveel geld heeft om die advocaat te betalen, waarom moest Martijn dan haar reisje naar Thailand betalen?
Het wordt steeds gekker en ongeloofwaardiger.
Een grote gok, vooral een dure.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:04 schreef Jurk het volgende:
Misschien hoopt ze. mbv haar dure advocaat, er een flinke schadevergoeding uit te halen?
(Of natuurlijk de zo gewilde foto van Wendy van Dijk)
commentaar van Evertquote:di 07 jun 2011, 06:00 | 142 reacties
Ex-verloofde Tessa van Leijenhorst spreekt
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Robbert de Graaf, de man met wie Tessa van Leijenhorst zou trouwen, is alle speculaties rond zijn ex-verloofde en Martijn Krabbé zat. „Ik wil voor eenmaal mijn verhaal doen. Mijn leven staat compleet op zijn kop, terwijl het om Tessa en Martijn gaat. Ik weet niet wie er gelijk zal krijgen. Maar ik zie Tessa niet als iemand die het heeft voorzien op bekende mensen”, vertelt de telecomondernemer verbolgen.
Foto: Marco Mekenkamp Foto: Anko Stoffels Zesenhalf jaar waren Tessa, die ooit meedeed aan het realityprogramma De bus, en haar verloofde Robbert de Graaf samen. „Tessa en ik hadden allebei andere ideeën over de toekomst. Twee maanden geleden hebben we de knoop doorgehakt. Daarna is die toestand met Martijn gebeurd. In mijn appartement ja. Maar dat vind ik geen big deal”, vertelt hij aan Pagina Privé.
Wat er die nacht precies is gebeurd, weet Robbert niet. „Allereerst loopt er nog een politieonderzoek. Tessa heeft mij kort na het incident gebeld, ze was compleet in paniek. Maar nogmaals, ik heb niets gezien.”
Robbert baalt dat hij zo bij de ruzie tussen Tessa en Martijn wordt betrokken. „Dat je relatie na jaren uitgaat, is al vrij heftig. Helemaal omdat er kinderen in het spel zijn. Maar deze zaak is echt een heel vervelend toetje. Daarom spreek ik nu voor eenmaal en hoop ik daarna echt met rust gelaten te worden. Zodat zowel ik als mijn dochtertjes het gewone leven weer kunnen oppakken.”
quote:di 07 jun 2011, 16:33 | 3 reacties
Privé-blog Evert: Vakantie voor Martijn? door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - Het wordt nog spannend, of Martijn Krabbé na de finale van X-factor op vrijdagavond rustig met vakantie kan, of dat hij eerst toch nog even langs moet komen op het Hoofdbureau van Politie in de hoofdstad vanwege zijn eigen ‘ex-factor’!
En… wat gebeurt er dán!?
Het is inmiddels 6 weken geleden dat Martijn, na een wilde nacht met vriendin Tessa, in opspraak kwam. Zes weken waarin hij is blijven zwijgen, maar waarin vrienden wel van zich deden spreken. Net als de ex-verloofde van Tessa overigens, die in plaats van haar te trouwen met haar brak maar hier en daar nu een goed woordje voor haar doet.
Het kan niet anders of justitie zit straks behoorlijk met de zaak in de maag. Er zijn sms-jes, sporen van een vechtpartij in het appartement waar de, hoe dan ook, wilde nacht plaatsvond en misschien nog wel wat meer sporen die in CSI en andere series DNA worden genoemd.
Hoe moet dit aflopen? De Amsterdamse politie neemt nogal de tijd voor het onderzoek, dat volgens Tessa’s ex voortvarend wordt opgepakt. En Amsterdammers maar klagen dat alleen de politiekapel nog optreedt! Maar de uitkomst... het zal me niet verbazen als Martijn gewoon met vakantie gaat. Héél lang.
Dat commentaar van Santegoeds, wat moet ik daarvan vinden?!quote:
precies, ik lees er ook geen duidelijke mening inquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Leandra het volgende:
Nah, het kan ook een lange vakantie (in Thailand?) zijn natuurlijk.
Eigenlijk zegt Evert helemaal niets maar doet hij gewoon aan bladvulling.
Ja, hééél subtielquote:LIEFDE! Amanda Krabbé neemt wraak op door haar Martijn 'verkrachtte'Tessa
Dit bericht is geplaatst op 10-06-2011
Wat een wraak. En hoe subtiel! Amanda Krabbé liet vrijdagavond merken dat ze volledig achter haar echtgenoot Martijn Krabbé staat in zijn strijd met ex-minnares Tessa, die hem beschuldigd van verkrachting. Op haar Facebook-pagina plaatste ze vanavond een foto van haarzelf in het publiek bij X Factor. Als onderschrift zette ze daarbij: 'Ik hoop dat ik met Wendy van Dijk op de foto mag.'
Amanda op FacebookAmanda doelde daarbij op een van de smsjes van Martijn's minnares Tessa, waarin ze eiste met Wendy op de foto te mogen. Zou martijn weigeren dan zou Tessa aangifte tegen hem doen. Wat ook prompt gebeurde.
Het is voor het eerst dat Amanda zich uitlaat over de kwestie tussen Martijn en Tessa sinds Tessa aangifte heeft gedaan tegen Martijn gedaan wegens vermeende 'mishandeling' en 'seksueel misbruik'. Ook bracht Tessa Martijns vermeende drank- en drugsgebruik in de media.
Martijn ontkent alle beschuldigingen en had eerder al aangifte tegen Tessa gedaan wegens mishandeling en laster.
primeurjagers.nlquote:
Jammerdepammer. Ik ben de laatste in Nederland die nog geen FB-account heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef Re het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000404763496
En toch wonen ze al eeuwen niet meer samenquote:
hoeft toch ook niet om een relatie te hebben?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch wonen ze al eeuwen niet meer samen
Neenee ik ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Lienekien het volgende:
Jammerdepammer. Ik ben de laatste in Nederland die nog geen FB-account heeft.
Nou en? ze houden zo ook van elkaar hoor!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
En toch wonen ze al eeuwen niet meer samen
Klopt dat was een tweetje van Angela..ik wilde vanochtend deze foto ook hier plaatsen ! En bij mij lukte het niet. OT: ik gebruik voor twitter ook altijd Yfrog.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef easy-going het volgende:
Dit mag ook niet ontbreken
Tweet van Angela Groothuizen gisteravond in de pauze van de X-Factor Finale:
Familie Krabbe, still going strong:
[ afbeelding ]
Ze kijken ook zo gelukkig allebei. NOT.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef easy-going het volgende:
[ afbeelding ]
Zou kunnen, maar toen Amanda met de boot vertrok zat iedereen hier te lachen en nu in een nieuw topic is het ineens 'ah gos, wat lief' en 'oh die arme Martijn'quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou en? ze houden zo ook van elkaar hoor!!
Ze snuiven om beurten, afhankelijk wie de kids heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
En als ik haar zo op straat tegen zou komen dan zou ik serieus denken dat het een crackhoertje was, verlopen harses
Dat ging gewoon zo, zo zag het er eerder op de avond uitquote:Op zondag 12 juni 2011 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze snuiven om beurten, afhankelijk wie de kids heeft.![]()
En dat topje op de foto, was ze net aan het omkleden of hing dat gewoon zo half om de tiet?
t lijkt bijna of ze em vol walging van zich af duwt.. en vlak nadat de foto genomen werd ze moest hollen naar het toilet achter haarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef easy-going het volgende:
[ afbeelding ]
Die drank en drugs waren echt niet alleen Martijn's pakkie an in de relatie met Amanda. Allebei lust(t)en ze er wel pap van.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:43 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Amanda zo'n raar mens.... Die Martijn lijkt een zwak te hebben voor gekke en bezitterige vrouwen die hem bespelen.
Die relatie met Amanda is toch ook steeds maar aan en uit. En wat is dat nou voor een gezin als vader regelmatig verbannen wordt naar een flat elders, maar zodra mama maanden op een boot wil varen dan moet papa maar alles op zich nemen.
En nu dan die gekke Tessa.
Logisch dat je dan gaat drinken en snuiven om jezelf af en toe een beetje goed te voelen. Die man komt op mij over alsof hij met zijn leven in een situatie zit waar hij geen kant meer op kan.
Vast in een huwelijk met maar liefst 4 kinderen en een wispelturige vrouw. Werk dat van je vraagt om altijd vrolijk, opgewekt en vrolijk/vriendelijk te stralen.
Tuurlijk heeft hij het zelf zo laten gebeuren, maar dan nog. Hij komt op mij helemaal niet gelukkig over.
Die drank en drugs zijn echt een vlucht.
En dat maakt de situatie dan waarschijnlijk nog moeilijker want dan vertoont hij gedrag dat niet in de haak is en waarvan ik me ook wel weer kan voorstellen dan een vrouw niet wil dat je 4 kinderen daarmee geconfronteerd worden. Dal zal die relatie met Amanda er in ieder geval niet beter op maken. Een drinkende en snuivende vader kan beter dus op een flat zitten.
Dat hij ADHD heeft, bleek dacht ik uit die schilder-uitzending (zie eerder in dit topic) en door uitspraken van vader Jeroen in het verleden. Nu heb ik niets met termen als 'ADHD', maar dat Martijn een kutkind was, is evident. Geen enkel gevoel voor grenzen, naar het schijnt.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Injetta het volgende:
Hoezo heeft hij ADHD???
Of hij een soort Amanda nodig heeft? Ik weet het niet.....Het komt nou niet echt gelukkig over. Maar tegelijkertijd. Het is hun leven en ze moeten het zelf weten. Ze hebben wel 4 kinderen samen! Dus het is geen vrijheid blijheid meer. Ze moeten wel die 4 kinderen samen opvoeden.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:44 schreef Marrije het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rvolgd___.html?p=2,2
video: http://www.telegraaf.nl/s/10024359
wo 15 jun 2011, 07:55
Tessa voor afpersing vervolgd?
AMSTERDAM - Martijn Krabbé wordt vrijwel zeker niet vervolgd wegens aanranding van Tessa van Leijenhorst. Andersom bestaat wel de kans dat Tessa wegens afpersing van Martijn achter tralies belandt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:44 schreef Marrije het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rvolgd___.html?p=2,2
video: http://www.telegraaf.nl/s/10024359
wo 15 jun 2011, 07:55
Tessa voor afpersing vervolgd?
AMSTERDAM - Martijn Krabbé wordt vrijwel zeker niet vervolgd wegens aanranding van Tessa van Leijenhorst. Andersom bestaat wel de kans dat Tessa wegens afpersing van Martijn achter tralies belandt.
Nog iemand het idee dat Martijn probeert met zijn hand die ugly tattoo's af te dekken voor de foto?..quote:Op zondag 12 juni 2011 13:53 schreef Cyan het volgende:
Die Amanda ....![]()
En wat heeft ze nu voor tattoo laten zetten? Een doodshoofd? De Televaag zal er wel weer een boodschap in ontdekken.
Ja! En gepresenteerd door een stel ouwe wijven. "Oh gut en ach en wee het gaat allemaal helemáááál niet goed met die relatie och hemel nee zeg, dat gaat he-le-maal fout!!"quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend amateuristische filmpjes trouwens, die 'Privé flitsen' van de Telegraaf
Ja! En dan heel amateuristisch gaan zitten vertellen dat het zoeken van een man via tv amateuristisch isquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! En gepresenteerd door een stel ouwe wijven. "Oh gut en ach en wee het gaat allemaal helemáááál niet goed met die relatie och hemel nee zeg, dat gaat he-le-maal fout!!"
echt een faal hequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef Ole het volgende:
Ze probéren een beetje boulevard na te doen
niet gelukt dus
we hebben t dn ook over jan uriot, zo mogelijk nog een valsere roddelnicht dan albert verlinde..quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! En gepresenteerd door een stel ouwe wijven. "Oh gut en ach en wee het gaat allemaal helemáááál niet goed met die relatie och hemel nee zeg, dat gaat he-le-maal fout!!"
Het stelde niet zoveel voor. Hij zei niks eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Geen nieuws?
Ik zag een aankondiging voor Shownieuws van gisteravond, met Martijn die aan het woord zou komen, maar heb het item gemist.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef roos85 het volgende:
Maar het liefst zien we een spraakmakende rechtszaak, waarin Tessa bekend dat ze vreselijk jaloers is op Amanda, en nog steeds wacht op de foto met Wendy.
[ afbeelding ]
Ik zou het geen flat willen noemen, holey fuck heb gisteren het huis van martijn gezien, een half huis en ten breedte van een enorme villa.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:43 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Amanda zo'n raar mens.... Die Martijn lijkt een zwak te hebben voor gekke en bezitterige vrouwen die hem bespelen.
Die relatie met Amanda is toch ook steeds maar aan en uit. En wat is dat nou voor een gezin als vader regelmatig verbannen wordt naar een flat elders, maar zodra mama maanden op een boot wil varen dan moet papa maar alles op zich nemen.
En nu dan die gekke Tessa.
Logisch dat je dan gaat drinken en snuiven om jezelf af en toe een beetje goed te voelen. Die man komt op mij over alsof hij met zijn leven in een situatie zit waar hij geen kant meer op kan.
Vast in een huwelijk met maar liefst 4 kinderen en een wispelturige vrouw. Werk dat van je vraagt om altijd vrolijk, opgewekt en vrolijk/vriendelijk te stralen.
Tuurlijk heeft hij het zelf zo laten gebeuren, maar dan nog. Hij komt op mij helemaal niet gelukkig over.
Die drank en drugs zijn echt een vlucht.
En dat maakt de situatie dan waarschijnlijk nog moeilijker want dan vertoont hij gedrag dat niet in de haak is en waarvan ik me ook wel weer kan voorstellen dan een vrouw niet wil dat je 4 kinderen daarmee geconfronteerd worden. Dal zal die relatie met Amanda er in ieder geval niet beter op maken. Een drinkende en snuivende vader kan beter dus op een flat zitten.
Het is 'holy' en nu willen we natuurlijk weten wat jij in Martijns flat deed en wat jullie gebruikten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef rtyu het volgende:
[..]
Ik zou het geen flat willen noemen, holey fuck heb gisteren het huis van martijn gezien, een half huis en ten breedte van een enorme villa.
Martijn zat gister in het programma:Ik kom bij je eten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is 'holy' en nu willen we natuurlijk weten wat jij in Martijns flat deed en wat jullie gebruikten.
Inderdaad. Dat was niet de voorstelling die ik had van de flat. Ha ha.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef rtyu het volgende:
[..]
Ik zou het geen flat willen noemen, holey fuck heb gisteren het huis van martijn gezien, een half huis en ten breedte van een enorme villa.
En dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat Tess dan hysterisch krijsend wordt afgevoerd.
quote:Martijn Krabbé niet vervolgd
Laatste update: 9 augustus 2011 15:39 .
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam heeft de aangifte tegen tv-presentator Martijn Krabbé geseponeerd.
ANP Dat liet een woordvoerder dinsdag weten.
Zijn ex-vriendin beschuldigde Krabbé van aanranding, verkrachting en mishandeling. Justitie ziet af van vervolging wegens gebrek aan bewijs.
Iemand Shownieuws gezien?quote:Martijn Krabbé wordt niet vervolgdEen opluchting voor Martijn Krabbé. Het Openbaar Ministerie seponeert de aangifte tegen de RTL-presentator wegens gebrek aan bewijs, zo is aan Shownieuws bevestigd.
Zijn ex Tessa van Leijenhorst beschuldigde hem van mishandeling, aanranding en verkrachting.
Martijn Krabbé had al aangifte tegen Tessa gedaan wegens mishandeling, chantage en laster. Die aangiftes zijn nog steeds in onderzoek.
Vanavond meer in Shownieuws
yes!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:19 schreef Ole het volgende:
We krijgen nog wat!
[..]
Iemand Shownieuws gezien?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
o ja joh?!en de mensen zonder leven dan zoals ik?!
[ afbeelding ]
Anders Spong wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:58 schreef Leandra het volgende:
Tessa heeft d'r 15 minuten iig weer gehad.
Werd Spong niet door die rijke ex betaald?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:04 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoeveel zal dit geintje Tessa gekost hebben? Of zou Spong voor nop gewerkt hebben.
Oh dear, het boek ligt binnenkort in de winkels?quote:ma 15 aug 2011, 06:00
Tessa van Leijenhorst: 'Martijn verwoestte mijn leven'
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - "Ik lieg niet, ik lieg niet, en nogmaals, ik lieg niet." Tessa van Leijenhorst praat voor het eerst over het seponeren van de aanklacht die zij indiende tegen Martijn Krabbé.
"Ik huil veel, mijn leven is kapot," zegt Tessa, die tot eind september uitrust in Thailand. "De waarheid zal boven tafel komen. Mr. Spong heeft mijn protest tegen het seponeren ingediend bij het Hof. Wat is mijn belang om te liegen? Ik wil geen geld, dat heb ik nooit gewild."
Tessa is begonnen al haar ervaringen in de zaak Martijn Krabbé op te schrijven.
ze was zelf ten prooi gevallen aan Martijns complot. Niet tegen opgewassen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:13 schreef Copycat het volgende:
Je verwoestte mijn leven
Hebt mijn toekomst verpest
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:08 schreef Copycat het volgende:
Mensen die tig keer roepen dat ze niet liegen, liegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |