abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98031976
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef easy-going het volgende:

Familie Krabbe, still going strong:

En toch wonen ze al eeuwen niet meer samen :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_98035658
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

hoeft toch ook niet om een relatie te hebben?
pi_98036068
Whahaha, go Amanda!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:53:54 #229
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_98038724
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Lienekien het volgende:

Jammerdepammer. Ik ben de laatste in Nederland die nog geen FB-account heeft.
Neenee ik ook niet :)
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:55:02 #230
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_98038765
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:

Nou en? ze houden zo ook van elkaar hoor!!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 20:58:18 #231
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_98038927
quote:
Dit mag ook niet ontbreken

Tweet van Angela Groothuizen gisteravond in de pauze van de X-Factor Finale:

[ afbeelding ]
Klopt dat was een tweetje van Angela..ik wilde vanochtend deze foto ook hier plaatsen ! En bij mij lukte het niet. OT: ik gebruik voor twitter ook altijd Yfrog.
pi_98038948
Maar toooooch...vind ik hem er niet happy uitzien. Dat brengt misschien deze periode met zich mee maar het ziet er in mijn ogen een beetje te gemaakt uit.

Groetjes, Lovechild zonder Facebook ;)
Don't you love her madly?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:10:52 #233
40566 Ericr
Livewrong
pi_98039462
Die Amanda heeft net zo´n gare kop als Tessa, dat plakplaatje op haar arm maakt het helemaal af. Martijn heeft duidelijk een voorkeur voor gare wijven.
pi_98062207
Die Amanda .... _O-
En wat heeft ze nu voor tattoo laten zetten? Een doodshoofd? De Televaag zal er wel weer een boodschap in ontdekken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_98062968
quote:

[ afbeelding ]
Ze kijken ook zo gelukkig allebei. NOT.

En als ik haar zo op straat tegen zou komen dan zou ik serieus denken dat het een crackhoertje was, verlopen harses, gare tattoo, en dan nog een beetje gemaakt aantrekkelijk over willen komen.

Hij zoekt ze idd wel uit, ons Martijntje :')
  zondag 12 juni 2011 @ 14:19:41 #236
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_98063195
Martijn is toch ook niet gelukkig? Of anders gezegd; vindt het moeilijk om gelukkig te zijn.
Dat maakte ik wel op uit de aflevering van sterren op het doek, waarin hij centraal stond.
Hij wil wel altijd graag op het randje lopen. Nou, in dit geval lukt hem dat aardig.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:27:26 #237
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98063491
Nogal logisch dat hij er niet gelukkig uit ziet. Ik zou me ook ongemakkelijk voelen met deze hele situatie.En; zijn relatie met zijn vrouw was sowieso een lastige. Dus, what's new.
Ik hoop dat ze het samen redden, beter voor de kinderen ook.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_98064109
Ik vind die Amanda zo'n raar mens.... Die Martijn lijkt een zwak te hebben voor gekke en bezitterige vrouwen die hem bespelen.
Die relatie met Amanda is toch ook steeds maar aan en uit. En wat is dat nou voor een gezin als vader regelmatig verbannen wordt naar een flat elders, maar zodra mama maanden op een boot wil varen dan moet papa maar alles op zich nemen.
En nu dan die gekke Tessa.

Logisch dat je dan gaat drinken en snuiven om jezelf af en toe een beetje goed te voelen. Die man komt op mij over alsof hij met zijn leven in een situatie zit waar hij geen kant meer op kan.
Vast in een huwelijk met maar liefst 4 kinderen en een wispelturige vrouw. Werk dat van je vraagt om altijd vrolijk, opgewekt en vrolijk/vriendelijk te stralen.
Tuurlijk heeft hij het zelf zo laten gebeuren, maar dan nog. Hij komt op mij helemaal niet gelukkig over.
Die drank en drugs zijn echt een vlucht.

En dat maakt de situatie dan waarschijnlijk nog moeilijker want dan vertoont hij gedrag dat niet in de haak is en waarvan ik me ook wel weer kan voorstellen dan een vrouw niet wil dat je 4 kinderen daarmee geconfronteerd worden. Dal zal die relatie met Amanda er in ieder geval niet beter op maken. Een drinkende en snuivende vader kan beter dus op een flat zitten.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_98065179
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nou en? ze houden zo ook van elkaar hoor!!
Zou kunnen, maar toen Amanda met de boot vertrok zat iedereen hier te lachen en nu in een nieuw topic is het ineens 'ah gos, wat lief' en 'oh die arme Martijn' _O-
pi_98065264
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef Loveless85 het volgende:

En als ik haar zo op straat tegen zou komen dan zou ik serieus denken dat het een crackhoertje was, verlopen harses
Ze snuiven om beurten, afhankelijk wie de kids heeft. _O-
En dat topje op de foto, was ze net aan het omkleden of hing dat gewoon zo half om de tiet? :D
pi_98065524
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze snuiven om beurten, afhankelijk wie de kids heeft. _O-
En dat topje op de foto, was ze net aan het omkleden of hing dat gewoon zo half om de tiet? :D
Dat ging gewoon zo, zo zag het er eerder op de avond uit

Zo toen ze met Wendy op de foto ging
  zondag 12 juni 2011 @ 16:07:56 #242
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_98067409
quote:

[ afbeelding ]
t lijkt bijna of ze em vol walging van zich af duwt.. en vlak nadat de foto genomen werd ze moest hollen naar het toilet achter haar
gelukkig stond de deur al open!
  zondag 12 juni 2011 @ 16:24:39 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98068119
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:43 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Amanda zo'n raar mens.... Die Martijn lijkt een zwak te hebben voor gekke en bezitterige vrouwen die hem bespelen.
Die relatie met Amanda is toch ook steeds maar aan en uit. En wat is dat nou voor een gezin als vader regelmatig verbannen wordt naar een flat elders, maar zodra mama maanden op een boot wil varen dan moet papa maar alles op zich nemen.
En nu dan die gekke Tessa.

Logisch dat je dan gaat drinken en snuiven om jezelf af en toe een beetje goed te voelen. Die man komt op mij over alsof hij met zijn leven in een situatie zit waar hij geen kant meer op kan.
Vast in een huwelijk met maar liefst 4 kinderen en een wispelturige vrouw. Werk dat van je vraagt om altijd vrolijk, opgewekt en vrolijk/vriendelijk te stralen.
Tuurlijk heeft hij het zelf zo laten gebeuren, maar dan nog. Hij komt op mij helemaal niet gelukkig over.
Die drank en drugs zijn echt een vlucht.

En dat maakt de situatie dan waarschijnlijk nog moeilijker want dan vertoont hij gedrag dat niet in de haak is en waarvan ik me ook wel weer kan voorstellen dan een vrouw niet wil dat je 4 kinderen daarmee geconfronteerd worden. Dal zal die relatie met Amanda er in ieder geval niet beter op maken. Een drinkende en snuivende vader kan beter dus op een flat zitten.
Die drank en drugs waren echt niet alleen Martijn's pakkie an in de relatie met Amanda. Allebei lust(t)en ze er wel pap van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 12 juni 2011 @ 17:00:41 #244
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_98069601
Zo ziet ze er in ieder geval wel uit.. :{

Bij dit topic moet ik af en toe in mijn paspoort kijken om te zien dat ik echt wel 35 ben. Goed voor mijn ego hoor, deze verlopen dames *)
pi_98078897
Oh, die Amanda ook.. tja.. verbaast me niks. Ik zei al, ik vind het een raar mens.

Volgens mij kan die Martijn beter echt even een tijdje helemaal los van die vrouwen en afkicken en eerst zelf in een soort van balans komen. En dan een normale vriendin zoeken...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 12 juni 2011 @ 23:48:48 #246
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98092776
Misschien is die Amanda wel precies wat Martijn nodig heeft. Ze laat hem vrij in zijn ADHD, maar komt altijd terug en laat hem nooit echt in de steek. En v.v.

Ik denk eigenlijk dat ze best prima bij elkaar passen. Mijn lifestyle zou het niet zijn samen, maar goed, dat is gelukkig een keuze en geen wet.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98093128
Hoezo heeft hij ADHD???
Of hij een soort Amanda nodig heeft? Ik weet het niet.....Het komt nou niet echt gelukkig over. Maar tegelijkertijd. Het is hun leven en ze moeten het zelf weten. Ze hebben wel 4 kinderen samen! Dus het is geen vrijheid blijheid meer. Ze moeten wel die 4 kinderen samen opvoeden.
  maandag 13 juni 2011 @ 00:14:38 #248
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98094402
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Injetta het volgende:
Hoezo heeft hij ADHD???
Of hij een soort Amanda nodig heeft? Ik weet het niet.....Het komt nou niet echt gelukkig over. Maar tegelijkertijd. Het is hun leven en ze moeten het zelf weten. Ze hebben wel 4 kinderen samen! Dus het is geen vrijheid blijheid meer. Ze moeten wel die 4 kinderen samen opvoeden.
Dat hij ADHD heeft, bleek dacht ik uit die schilder-uitzending (zie eerder in dit topic) en door uitspraken van vader Jeroen in het verleden. Nu heb ik niets met termen als 'ADHD', maar dat Martijn een kutkind was, is evident. Geen enkel gevoel voor grenzen, naar het schijnt.

Amandel lijkt me ook een halve gare, dus ik vind het geen onwaarschijnlijk stel. Sterker: misschien snappen ze elkaar wel in al het gedoe, gedonder, geneuk & gewalvis.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 15 juni 2011 @ 10:44:16 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_98193186
http://www.telegraaf.nl/p(...)rvolgd___.html?p=2,2

video: http://www.telegraaf.nl/s/10024359

wo 15 jun 2011, 07:55
Tessa voor afpersing vervolgd?
AMSTERDAM - Martijn Krabbé wordt vrijwel zeker niet vervolgd wegens aanranding van Tessa van Leijenhorst. Andersom bestaat wel de kans dat Tessa wegens afpersing van Martijn achter tralies belandt.

*O*
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:02:19 #250
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98193717
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:44 schreef Marrije het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rvolgd___.html?p=2,2

video: http://www.telegraaf.nl/s/10024359

wo 15 jun 2011, 07:55
Tessa voor afpersing vervolgd?
AMSTERDAM - Martijn Krabbé wordt vrijwel zeker niet vervolgd wegens aanranding van Tessa van Leijenhorst. Andersom bestaat wel de kans dat Tessa wegens afpersing van Martijn achter tralies belandt.

*O*
*O*
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')