Whehe, euh, ik bedoel Martijn....quote:
Martijn is een aardige gozerquote:Op woensdag 2 november 2011 18:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Whehe, euh, ik bedoel Martijn....![]()
Hij is inderdaad een kind van zijn vader.
ik kijk vanavond. Topic is er!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind Martijn btw best leuk, heb dat nieuwe programma met dat burenverbouwenjehuis gezien en hij heeft zelfspot.
Gaan we nu met zijn allen "het spijt me" met JW vanavond kijken? En belangrijker, is er al een topic
quote:za 24 nov 2012, 13:43
Opnieuw dipje Martijn en Amanda
van onze redactie
AMSTERDAM -
Na een flinke huwelijkscrisis vorig jaar hebben Martijn en Amanda Krabbé onlangs opnieuw een dipje gehad.
"Maar ook daar zijn we doorheen gekomen", vertelt Amanda zaterdag in het AD. "We zijn inmiddels 19 jaar samen en getrouwd, dan is het logisch dat je soms een dipje hebt."
Sinds de zomer zijn de twee weer bij elkaar en wonen ze weer onder één dak. Amanda laat weten dat ze veel gesprekken met Martijn heeft gevoerd en dat ze heldere afspraken hebben gemaakt. En dat haar hang naar avontuur altijd zal blijven.
"Ik wil ook het liefst één keer per jaar alleen op vakantie. Eigenlijk doe ik mijn hele leven al rare dingen."
De feestdagen zijn er al bijna!quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:13 schreef Copycat het volgende:
Hoe zou het toch met die rare Tessa zijn?
En haar boek!
Ik moest echt even denken, Tessa, Tessa, maar óh jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:13 schreef Copycat het volgende:
Hoe zou het toch met die rare Tessa zijn?
En haar boek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |