Ik ben 44 en ik lijk ook jonger! (denk ik...).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben ook 31 maar ik lijk wel 10 jaar jonger
Maar gelukkig zonder kinderen.quote:
Misschien banden lekprikken, auto bekrassen, vrouw alle sex-smsjes opsturen, uren posten voor zijn huis om te kijken of hij al een nieuwe sexpartner heeft. Last but not least, dreigen en vervolgens de media opzoeken en omdat hij veel te verliezen heeft, hem zoveel mogelijk schade toe te brengen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef doeka het volgende:
[..]
Maar gelukkig zonder kinderen.
Het deed mij denken aan Fatal Attraction, voor je het weet vermoordt ze de konijnen!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Copycat het volgende:
Kijk dit eens een prachtige, gekoppelde reeks zijn
Doet mij juist denken aan Disclosure met Demi Moore en Michael Douglas, waarin de karakter van Moore een slippertje heeft met Douglas om iets voor elkaar te krijgen. Maar als ze haar zin niet krijgt onsteekt ze in woede en doet uit wraak aangifte van seksuele intimidatie en zet daarmee Douglas' carrière, reputatie en gezinsleven op de tocht. Hij vecht echter terug en dient ook een aanklacht tegen haar in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef doeka het volgende:
[..]
Maar gelukkig zonder kinderen.
Het deed mij denken aan Fatal Attraction, voor je het weet vermoordt ze de konijnen!
Ben je dronken of zit er net een chirurg in je been te boren?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef Ole het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Copycat het volgende:
Kijk dit eens een prachtige, gekoppelde reeks zijn.
suf van de pijnstillers denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je dronken of zit er net een chirurg in je been te boren?
Niet echt, hij was weer in topvorm!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Zei hij nog iets dat we kunnen interpreteren in ons eigen SHO-straatje?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niet echt, hij was weer in topvorm!
Alleen de liedjes werden verkracht...
Nou wendy had wel de hele tijd haar arm om hem heen en martijn. Eindigde met een emotioneel toespraakje over dat ze zo'n schat was en hem altijd steunde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Zei hij nog iets dat we kunnen interpreteren in ons eigen SHO-straatje?
ga ik morgen doen. Lig nu plat.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef roos85 het volgende:
kan een modje alle rtlboulevard/shownieuws items in de OP zetten?
Aldus de Telegraaf.quote:ma 16 mei 2011, 20:06
Martijn Krabbé reageert op beschuldigingen
van onze redactie
AMSTERDAM - Martijn Krabbé heeft zich zondag voor het eerst uitgelaten over de beschuldigingen van zijn ex-vriendin Tessa van Leijenhorst.
Foto: Ab Blauw
Martijn mocht zondag de uitreiking van de Coiffure Awards 2011 voor zijn rekening nemen. Aan het begin van de uitreiking van de kappersprijzen zei de presentator: "Ik voel me heel vereerd dat ik hier mag staan. Terwijl ik niets met haar heb. Ik heb niets met háár."
Het is de eerste keer dat Martijn openlijk reageert op de beschuldigingen van Tessa van Leijenhorst. Martijn's vrouw Amanda bedankte vorige week vrienden en familie voor de steun die zij krijgen in deze roerige periode.
Wat is er dan mis?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
God wat pathetic van de Telegraaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |