Verklaart ook meteen waarom ik altijd zo'n hekel heb aan dat arrogante patsergedrag van die Amsterdammers, het komt door de coke daarquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Amsterdammers snuiven meeste coke
Amsterdammers gebruiken 5 keer zo veel coke als mensen uit Apeldoorn.
[...]
Even checkenWonen Tessa en Martijn in Amsterdam
![]()
Ach, er komen genoeg mensen uit andere delen van Nederland naar A'dam om te scoren, ook buitenlanders/toeristen. Daar gebeurt het nou eenmaal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Verklaart ook meteen waarom ik altijd zo'n hekel heb aan dat arrogante patsergedrag van die Amsterdammers, het komt door de coke daar
Hoe oud was ze ook al weer? Ik schat haar 45quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een oude kop heeft dat mens toch..
[ afbeelding ]
Ik vind haar sprekend lijken op René Frogerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:34 schreef bloodymary het volgende:
En terwijl ik dit typ schiet het me te binnen! Op Tom Coronel!
Volgens mij pas 31quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:29 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hoe oud was ze ook al weer? Ik schat haar 45
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar als het niet gelukt is zou het geen verkrachting zijn. Dus.![]()
Misschien heeft hij haar geswaffeld en daarbij per ongelukt een oor- danwel neusholte geraakt?
De wet voorziet niet in wát binnengedrongen wordt volgens mij?
Ineens viel bij mij het kwartje en werd het heel logisch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef bloodymary het volgende:
Wat raar dat die ex van Tessa ineens ook mee gaat doen in het verhaal.
Hoog speculeer gehalte, maar gezien het aard van het beestje van die Robbert, zou het nog kunnen ook! Dat hij de advocaat geregeld heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:11 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Ineens viel bij mij het kwartje en werd het heel logisch.
Tessa is net uit elkaar met die tjap. Tessa maakt ruzie met Martijn. Tessa spreekt Robbert, maar omdat ze niet echt aan haar ex wil vertellen hoe het gegaan is, maakt ze er maar van dat 'ie haar verkracht heeft (ze zal wel denken, fuck, Martijn wil me niet, nu kan ik niet aan Robbert gaan vertellen dat ik net met Martijn heb lopen batsen uit vrije wil, misschien neemt Robbert me dan nog terug!)... Robbert zegt: "Oh mijn god, kind, daar moet je aangifte van doen!" Tessa wil dat natuurlijk niet, dus mompelt wat over "Ach maar Martijn is zo rijk en heeft goeie advocaten en da's toch zinloos..." Dus Robbert, goedzak dat 'ie is, regelt Tessa een topadvocaat. Nu kan ze echt niet meer terug...
Ik ben ook 31 maar ik lijk wel 10 jaar jongerquote:
En betaald, volgens het AD (papieren versie, dus geen link).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hoog speculeer gehalte, maar gezien het aard van het beestje van die Robbert, zou het nog kunnen ook! Dat hij de advocaat geregeld heeft
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef doeka het volgende:
Deel III alHet ziet er niet zo goed uit voor Tessa
Vergeet de drank niet, dat maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Smikke het volgende:
[..]
En betaald, volgens het AD (papieren versie, dus geen link).
Aber natürlich heeft Tessa een oud hoofd, ze heeft het ook zwaaaaaar, met al die coke en swaffelende mannen.
Daar ga je er doorgaans niet frisser en jeugdiger van uitzien.
Ik heb het ook gezien en dacht dat ook, maar als hij dat bedoelde, komt ze er niet goed vanaf bij Spong.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Markeerstift het volgende:
Had iemand btw Spong bij DWDD gezien? Volgens mij bracht hij dit als anonieme casus naar boven:
http://dewerelddraaitdoor(...)c6249405dcea83ce1130
vanaf minuut 3.00
Zojuist die 3 minuutjes gekeken..had van de week niet gezien ..Spong had over Diaa zoiets..Nee Tessa komt niet goed af bij Gerard Spong.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik heb het ook gezien en dacht dat ook, maar als hij dat bedoelde, komt ze er niet goed vanaf bij Spong.
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1152&bih=751quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zojuist die 3 minuutjes gekeken..had van de week niet gezien ..Spong had over Diaa zoiets..Nee Tessa komt niet goed af bij Gerard Spong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |