Ja vond ik ook al typisch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Leandra het volgende:
Tessa en Robbert hebben 9 jaar een relatie en hij heeft 2 dochters van 9 en 6 jaar oud?
Hij heeft kennelijk wel veel geoefendquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef missyB het volgende:
wel een compliment dat tijn een fantastische minnaar is
Die kerel van Anouk kan er anders ook wat vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:28 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
En de weekend met het verhaal van Hotel de Toekomst Patty
OMG, ik zie het nu. Die heeft er veel zin in.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:40 schreef APK het volgende:
[..]
Die kerel van Anouk kan er anders ook wat van
Nou... ze komt mij toch teveel over als een manwijf..quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
OMG, ik zie het nu. Die heeft er veel zin in.
Met een vrouw als Anouk hoef je toch geen andere om sex mee te hebben, denk ik zo.
ik zou er bijna boulevard/shownieuws voor gaan kijken maar ik heb julliequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:59 schreef Copycat het volgende:
Dit wordt een heuse reeks. Zo eentje zoals vroeger.
Anouk?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:54 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Nou... ze komt mij toch teveel over als een manwijf..
Maakt wel uit, vind ik gewoon niet aantrekkelijk, is een turn off. Niet slecht, maar zo bijzonder ziet ze er nou ook weer niet uit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anouk?
Maakt niets uit, ze ziet er toch lekker uit of niet?
Ze ziet er wel stoer uit en volgens mij heeft ze haar bekkie wel bij zich, maar je weet nooit hoe ze als vrouw in bed is. Ze heeft in ieder geval mooie zachte vormen, dus daar zal het niet aan liggen. Ik vind haar een mooie/aparte vrouw (los van haar karakter o.w.d.o.)quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Maakt wel uit, vind ik gewoon niet aantrekkelijk, is een turn off. Niet slecht, maar zo bijzonder ziet ze er nou ook weer niet uit.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar dus Re heeft Tessa ook geneukt?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik houd niet van dat manwijverige, dat opvallend stoer gedoe, dat vind ik lesbisch overkomen. Niet aantrekkelijk voor mij. Misschien dat ze het beter doet in de biseksuele scene.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze ziet er wel stoer uit en volgens mij heeft ze haar bekkie wel bij zich, maar je weet nooit hoe ze als vrouw in bed is. Ze heeft in ieder geval mooie zachte vormen, dus daar zal het niet aan liggen. Ik vind haar een mooie/aparte vrouw (los van haar karakter o.w.d.o.)
Huh, Robbert heeft 2 kinderen van 9 en 6 jaar oud?..En hij en Tessa hadden 9 jaar een relatie..Van wie heeft Robbert dan kinderen.?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Leandra het volgende:
Tessa en Robbert hebben 9 jaar een relatie en hij heeft 2 dochters van 9 en 6 jaar oud?
Met Requote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Huh, Robbert heeft 2 kinderen van 9 en 6 jaar oud?..En hij en Tessa hadden 9 jaar een relatie..Van wie heeft Robbert dan kinderen.?!!
Dan is hij vertrokken toen het kind er net uit gefloept was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef missyB het volgende:
ik begrijp eruit dat tessa en die robbert vanaf 2005 een relatie hadden.
Er kan dus in 2005 een kindje geboren zijn bij zijn ex vlam/echtgenote wat dus nu dan 6 is/word.
Het kan.
In het vorige topic stond een linkje naar een artikel uit 2007, toen Tessa door haar ex ten huwelijk was gevraagd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Huh, Robbert heeft 2 kinderen van 9 en 6 jaar oud?..En hij en Tessa hadden 9 jaar een relatie..Van wie heeft Robbert dan kinderen.?!!
Typisch Telegraaf dat zo overdreven schrijft qua leeftijden van de kinderen van Robbertquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Leandra het volgende:
Dan is de Telegraaf ook wel heel gemakzuchtig aan het knippen en plakken geweest, maar al het over de leeftijden in 2007 gaat dan kan het allemaal weer makkelijk.
Nou, het lijkt me dat de politie elke zaak gewoon netjes hoort te onderzoeken. Ongeacht van wie. Welbesteed, die belastingcenten. Zouden we blij mee moeten zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef gimme.shelter het volgende:
Het is allemaal heel triest en tegelijk vermakelijk; maar ik vind het zo zonde van ons belastinggeld... Politieverhoren...Wat kost dat wel niet! De politie kan beter boeven gaan vangen dan zich bezig houden met twee getormenteerde zielen.
Laat die Tessa iets anders gaan doen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:50 schreef SemperSenseo het volgende:
Yo! tvp
PS: er moet nog een nummer 2 achter de topic titel...
Als er een aangifte wordt gedaan, moet die toch worden onderzocht?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Dit lijkt me een zaak waar de overheid niks mee te moet maken hebben. Een rancuneuze semi-ex die ruzie heeft met haar vermeende vriendje. Pff...
Er zijn belangrijkere dingen. Ik snap die Spong ook totaal niet!
Verder geniet ik heus wel van deze gate hoor... zo ben ik dan ook wel weer.
Zij had geen zin en meneer zat aan de coke en drank. Dan kunnen dingen heel "leuk" wordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik pieker me suf waarom hij haar zou willen verkrachten. Speelde ze hard to get?
Dat kun je nu zelf ook niet meer aanpassen, maar een modje welquote:
Volgens mij zijn ze al lang en breed definitief uit elkaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Ben benieuwd wat voor afspraken Martijn en Amanda hadden over sexen met een ander.
Of gaat de relatie van Martijn en Amanda nu nog een keer op de fles?
Zegt ze...quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij had geen zin en meneer zat aan de coke en drank. Dan kunnen dingen heel "leuk" worden
Dan nog heeft ze het recht om zich te bedenken. Ik vind Tessa een raar wijf en geloof er geen hout van, maar dat je eerder seks hebt gehad of dat je troost zoekt op zo'n moment zegt nog niet dat iemand tegen je zin seks met je kan hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik pieker me suf waarom hij haar zou willen verkrachten. Speelde ze hard to get? Wat was er dan aan de hand, waarom ze niet plat wilde. Ze is er niet vies van heeft het vaak genoeg met hem gedaan. Kan me voorstellen dat als je kerel je het huis uit getrapt heeft, en je loverboy komt op bezoek dat je wel wat troost kan gebruiken.
Dat zeg ik ook niet, maar het geeft wat mij betreft aan dat het geen uitzonderlijke situatie was. Reden genoeg om met elkaar naar bed te gaan, zonder iemand te hoeven verkrachten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan nog heeft ze het recht om zich te bedenken. Ik vind Tessa een raar wijf en geloof er geen hout van, maar dat je eerder seks hebt gehad of dat je troost zoekt op zo'n moment zegt nog niet dat iemand tegen je zin seks met je kan hebben.
Ja héquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Copycat het volgende:
Kijk dit eens een prachtige, gekoppelde reeks zijn.
Dat hij zijn mond houdt, kan er ook op wijzen dat er juist wél wat is gebeurd. ALS er wel wat is voorgevallen, dan ga je dat toch niet rondbazuinen..?!quote:De rechter moet nu uitmaken wie van de twee de waarheid spreekt. De dag na het incident heeft Martijn er met niemand over gesproken, wat er wellicht op wijst dat hij niet eens zoveel waarde hechtte aan het hele gebeuren. Verkrachting? Welnee, een ruzietje. En hij zou zich voortaan wel twee keer bedenken voordat hij haar weer thuis zou bezoeken. Maar de dagen erna begon het bij Tessa te broeien...
Bron: nuquote:Ex Tessa neemt het voor haar op
Uitgegeven: 12 mei 2011 11:03
Laatst gewijzigd:12 mei 2011 11:03
AMSTERDAM - De ex-verloofde van Tessa van Leijenhorst, die beweert door Martijn Krabbé te zijn belaagd, heeft het voor haar opgenomen. "Laat ik het zo zeggen: ik heb in die 6,5 jaar dat ik een relatie met Tessa had, haar niet of nauwelijks kunnen betrappen op een leugen."
Onlangs werd bekend dat Krabbé aangifte heeft gedaan tegen zijn ex-vriendin Tessa. Hij beweert door haar aangevallen te zijn toen de twee ruzie kregen. Zij heeft op haar beurt aangifte tegen hem gedaan van verkrachting, of een poging tot verkrachting en, of mishandeling.
"Tessa is misschien niet handig geweest hier zo'n mediacircus van te maken, maar ik word er doodziek van dat ze zo door het slijk wordt gehaald", zegt Robbert de Graaf donderdag in het AD.
"Mijn leven staat op zijn kop. Ik word ineens in het buitenland gebeld door de politie die mij binnenkort wil spreken voor een strafrechtelijk onderzoek."
Raar dat ie het dan nu alsnog zo voor haar opneemt. Of zou dat damage control zijn voor zijn eigen imago?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:17 schreef Ripley het volgende:
Volgens een anonieme bron in een van de bladen is de verkering net een tijdje uit en moet ze haar huis uit daarom. De ex heeft het uitgemaakt omdat ze te veel zoop en snoof. De ex zou ook Spong betalen overigens.
• - Zou heel goed kunnen, een pleister op de wonde dat hij haar eruit getrapt heeft.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Raar dat ie het dan nu alsnog zo voor haar opneemt. Of zou dat damage control zijn voor zijn eigen imago?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef Smikke het volgende:
Als ik die "vrienden" van Martijn mag geloven, staat Amanda pal achter haar man Martijn.
Eindelijk een echte walvis die ze kan redden.
Misschien dat dit juist een opbloei van de romance tot gevolg heeft. Eindelijk is haar halfzachte ei dat altijd maar als een verliefde puppy achter haar aanloopt en alles maar pikt van haar, eens een keer voor zichzelf opgekomen toen ie met een whiskeyfles op zijn kop werd geslagen. En dan ook nog tegen een vrouw die HAAR Martijn begeerde en er met hem vandoor wou. Want ja, het was waarschijnlijk ook niet Amandas bedoeling dat Martijn echt bij haar weg ging. En al helemaal niet terwijl ZIJ niet degene is die er een eind aan maakt. Grote kans dat ze Poppetijntje nu in een ander-voor hem positiever-licht ziet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef Smikke het volgende:
Als ik die "vrienden" van Martijn mag geloven, staat Amanda pal achter haar man Martijn.
Eindelijk een echte walvis die ze kan redden.
Zou het? Persoonlijk denk ik dat die ruggengraatloze Martijn een verkeerde radar heeft wat vrouwen betreft en somehow telkens van die egocentrische vrouwen of profiteurs uitkiest. Ik denk niet dat die Amanda anders is, gezien haar verledenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef Mula het volgende:
[..]
Misschien dat dit juist een opbloei van de romance tot gevolg heeft. Eindelijk is haar halfzachte ei dat altijd maar als een verliefde puppy achter haar aanloopt en alles maar pikt van haar, eens een keer voor zichzelf opgekomen toen ie met een whiskeyfles op zijn kop werd geslagen. En dan ook nog tegen een vrouw die HAAR Martijn begeerde en er met hem vandoor wou. Want ja, het was waarschijnlijk ook niet Amandas bedoeling dat Martijn echt bij haar weg ging. En al helemaal niet terwijl ZIJ niet degene is die er een eind aan maakt. Grote kans dat ze Poppetijntje nu in een ander-voor hem positiever-licht ziet.
Hij kan nuchter nog zo lief zijn, maar als er drank en coke in de man is, is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef missyB het volgende:
ik geloof werkelijk niet dat martijn tot zoiets in staat is, come on, das toch een pleaser!
Dat dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij kan nuchter nog zo lief zijn, maar als er drank en coke in de man is, is het een ander verhaal.
Daarom geloof ik van het hele 'verkrachting' verhaal maar bar weinig. Je weet toch als vrouw dondersgoed dat zoiets lastig te bewijzen en je rapido naar een arts moet om wat er aan bewijs is veilig te laten stellen. Maar nee, mevrouw is zogezegd verkracht en gaat dagen later pas aangifte doen... En áls er dan nog wat te vinden is (ongetwijfeld) wordt het zo'n leuk welles/nietes spelletje tussen of het vrijwillig was of niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
De bewijzen zijn op (+in) haar lichaam te vinden..
Het gaat niet om penetratie he? Dus ik vraag me of in welke mate bewijs in haar lichaam te vinden is. Als hij haar tot seks had gedwongen, dan had ze meteen gezegd dat ze verkracht was, dan had ze niet Spong nodig gehad om dat voor haar te bedenken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom geloof ik van het hele 'verkrachting' verhaal maar bar weinig. Je weet toch als vrouw dondersgoed dat zoiets lastig te bewijzen en je rapido naar een arts moet om wat er aan bewijs is veilig te laten stellen. Maar nee, mevrouw is zogezegd verkracht en gaat dagen later pas aangifte doen... En áls er dan nog wat te vinden is (ongetwijfeld) wordt het zo'n leuk welles/nietes spelletje tussen of het vrijwillig was of niet.
ik denk dat hij getracht heeft zijn geslachtsdeel door de huid heen te penetreren, wat dan weer de blauwe plekken verklaart...quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Mula het volgende:
[..]
Het gaat niet om penetratie he? Dus ik vraag me of in welke mate bewijs in haar lichaam te vinden is. Als hij haar tot seks had gedwongen, dan had ze meteen gezegd dat ze verkracht was, dan had ze niet Spong nodig gehad om dat voor haar te bedenken.
Maar als het niet gelukt is zou het geen verkrachting zijn. Dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:43 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk dat hij getracht heeft zijn geslachtsdeel door de huid heen te penetreren, wat dan weer de blauwe plekken verklaart...
Verklaart ook meteen waarom ik altijd zo'n hekel heb aan dat arrogante patsergedrag van die Amsterdammers, het komt door de coke daarquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Amsterdammers snuiven meeste coke
Amsterdammers gebruiken 5 keer zo veel coke als mensen uit Apeldoorn.
[...]
Even checkenWonen Tessa en Martijn in Amsterdam
![]()
Ach, er komen genoeg mensen uit andere delen van Nederland naar A'dam om te scoren, ook buitenlanders/toeristen. Daar gebeurt het nou eenmaal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Verklaart ook meteen waarom ik altijd zo'n hekel heb aan dat arrogante patsergedrag van die Amsterdammers, het komt door de coke daar
Hoe oud was ze ook al weer? Ik schat haar 45quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een oude kop heeft dat mens toch..
[ afbeelding ]
Ik vind haar sprekend lijken op René Frogerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:34 schreef bloodymary het volgende:
En terwijl ik dit typ schiet het me te binnen! Op Tom Coronel!
Volgens mij pas 31quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:29 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hoe oud was ze ook al weer? Ik schat haar 45
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar als het niet gelukt is zou het geen verkrachting zijn. Dus.![]()
Misschien heeft hij haar geswaffeld en daarbij per ongelukt een oor- danwel neusholte geraakt?
De wet voorziet niet in wát binnengedrongen wordt volgens mij?
Ineens viel bij mij het kwartje en werd het heel logisch.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef bloodymary het volgende:
Wat raar dat die ex van Tessa ineens ook mee gaat doen in het verhaal.
Hoog speculeer gehalte, maar gezien het aard van het beestje van die Robbert, zou het nog kunnen ook! Dat hij de advocaat geregeld heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:11 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Ineens viel bij mij het kwartje en werd het heel logisch.
Tessa is net uit elkaar met die tjap. Tessa maakt ruzie met Martijn. Tessa spreekt Robbert, maar omdat ze niet echt aan haar ex wil vertellen hoe het gegaan is, maakt ze er maar van dat 'ie haar verkracht heeft (ze zal wel denken, fuck, Martijn wil me niet, nu kan ik niet aan Robbert gaan vertellen dat ik net met Martijn heb lopen batsen uit vrije wil, misschien neemt Robbert me dan nog terug!)... Robbert zegt: "Oh mijn god, kind, daar moet je aangifte van doen!" Tessa wil dat natuurlijk niet, dus mompelt wat over "Ach maar Martijn is zo rijk en heeft goeie advocaten en da's toch zinloos..." Dus Robbert, goedzak dat 'ie is, regelt Tessa een topadvocaat. Nu kan ze echt niet meer terug...
En betaald, volgens het AD (papieren versie, dus geen link).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hoog speculeer gehalte, maar gezien het aard van het beestje van die Robbert, zou het nog kunnen ook! Dat hij de advocaat geregeld heeft
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef doeka het volgende:
Deel III alHet ziet er niet zo goed uit voor Tessa
Vergeet de drank niet, dat maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Smikke het volgende:
[..]
En betaald, volgens het AD (papieren versie, dus geen link).
Aber natürlich heeft Tessa een oud hoofd, ze heeft het ook zwaaaaaar, met al die coke en swaffelende mannen.
Daar ga je er doorgaans niet frisser en jeugdiger van uitzien.
Ik heb het ook gezien en dacht dat ook, maar als hij dat bedoelde, komt ze er niet goed vanaf bij Spong.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Markeerstift het volgende:
Had iemand btw Spong bij DWDD gezien? Volgens mij bracht hij dit als anonieme casus naar boven:
http://dewerelddraaitdoor(...)c6249405dcea83ce1130
vanaf minuut 3.00
Zojuist die 3 minuutjes gekeken..had van de week niet gezien ..Spong had over Diaa zoiets..Nee Tessa komt niet goed af bij Gerard Spong.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik heb het ook gezien en dacht dat ook, maar als hij dat bedoelde, komt ze er niet goed vanaf bij Spong.
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1152&bih=751quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zojuist die 3 minuutjes gekeken..had van de week niet gezien ..Spong had over Diaa zoiets..Nee Tessa komt niet goed af bij Gerard Spong.
Ik ben 44 en ik lijk ook jonger! (denk ik...).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben ook 31 maar ik lijk wel 10 jaar jonger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |