abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96654545
Eerste deel: "Martijn Krabbé mishandelt ex-vriendin" #1
Vorige deel [Poppetijngate] Martijn en Tessa klagen elkaar aan

De ex van Martijn Krabbé, Tessa van Leijenhorst, heeft maandag haar blauwe plekken getoond. Deze moeten volgens haar aantonen dat zij wel degelijk door de presentator is mishandeld.

De foto's, in handen van weekblad Story, laten blauwe plekken zien op de benen en armen van Van Leijenhorst. Ze beweert dat ze is aangevallen door Krabbé. Volgens Van Leijenhorst was de presentator onder invloed van harddrugs en drank toen hij haar bij de keel greep.
Krabbé liet maandagochtend bij monde van zijn advocaat weten dat het verhaal van geen kanten klopt. De presentator beweert dat hij juist is aangevallen door Van Leijenhorst. Krabbé heeft bij de politie aangifte gedaan tegen zijn ex.

Aangifte
Van Leijenhorst heeft geen aangifte gedaan. Wel heeft ze van het voorval melding gemaakt bij de politie.

De twee leerden elkaar kennen via het realityprogramma De Bus. Van Leijenhorst was een van de kandidaten van het programma, dat door Krabbé werd gepresenteerd. Tien jaar geleden had het stel een kortstondige relatie met elkaar.

"Poppetijn"

RTLBoulevard 4 mei

shownieuws 4 mei

Shownieuws 4 mei

rtlboulevard 11 mei

De ex van Tessa bij Boulevard

shownieuws 16 mei

Het artikel in Story

[ Bericht 20% gewijzigd door Ole op 17-05-2011 16:17:07 ]
pi_96654572
sorry heb het heul nie goed gedaan!!!!
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:50:05 #3
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_96655380
Yo! tvp :s)
PS: er moet nog een nummer 2 achter de topic titel...
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_96656143
Benieuwd of de waarheid nog boven water gaat komen.

Wat mij betreft als het (deels) verzonnen is mag zij er flink voor gestrafd worden, zeker bij dit soort zaken aangezien je daar altijd als man 1-0 achter staat.

Maar goed, dat er 'iets' nog rommelde tussen die twee lijkt me ook wel duidelijk :+
pi_96657040
Uit de papieren Telegraaf.

Wat er in DIT appartement gebeurde
MARTIJNS FATALE NACHT

TESSA RECENT DOOR EX OP STRAAT GEZET…

HAD MARTIJN KRABBÉ MAAR voet bij stuk gehouden. Had hij maar vastgehouden aan zijn plan om Tessa van Leijenhorst (31) in een café te ontmoeten en beslist níet bij haar thuis. Dan zou de hele affaire, waarvan de 43 jarige presentator sindsdien het middelpunt is en die zijn goede naam bezoedelt, vrijwel zeker niet zijn ontstaan!

door EVERT SANTEGOEDS

Maar het liep allemaal anders. Afgelopen nacht was het precies twee weken geleden dat de gevierde tv-ster, vanwege The Voice of Holland dit jaar kanshebber voor de Gouden Televizier Ring, zich letterlijk en figuurlijk zwaar in de nesten werkte.

De andere hoofdrolspeler is een ex-vriendin, bij het grote publiek wellicht nog bekend als deelneemster van het programma De Bus in 2000. In die dagen had zij een maandenlange relatie met Martijn die destijds in een huwelijkscrisis met zijn Amanda verkeerde. Ze kennen elkaar door en door, maar contact was er pas de laatste weken weer. Met nu alle gevolgen van dien…

Krabbé zelf zwijgt koninklijk. Alleen zijn advocaat heeft op de eerste dag van alle publiciteit commentaar gegeven op de spraakmakende affaire. Maar de presentator zelf hield zijn kaken op elkaar. En juist dat kunnen vrienden van hem niet langer aanzien.

„Hij gaat eraan kapot”, vertelt een van hen. „Martijn verdient dit niet en lijkt nóg niet door te hebben wat Tessa hem aandoet. Zij is een starf*cker . Zij roept zelf dat zij met meer dan honderd BN’ers intiem is geweest. En dan noemt ze namen van acteurs, dj’s en vooral die van Martijn. Want hij is haar paradepaardje. Die bespringt ze als ze hem ziet. Tussen hen hangt altijd een explosieve spanning. Die twee worden als magneten tot elkaar aangetrokken. Let wel: tot elkaar. Zij was altijd zo gek van Martijn dat ze op een avond verrukt riep ’ahh, Martijn! Met hem doe ik het, al staat mijn vriend Robbert erbij te huilen!’ En daarom spreekt Tessa nu zeker niet de waarheid. En iedereen in haar omgeving weet wel waarom…

Merkwaardig genoeg werd na haar kortstondige ’ Bus - roem’ weinig bekend over haar leven. Niemand lijkt te weten wat zij, na het behalen van de derde plaats in het tv-programma elf jaar geleden, allemaal deed. Waar zij woonde en met wie zij jarenlang samenwoonde…

Man in kwestie is de geslaagde telecomondernemer Robbert de Graaf. Hij bewoonde met Tessa een nieuw luxe appartement, vlak bij het Olympisch Stadion in Amsterdam. Ruim negen jaar hadden zij een relatie. Toen het Martijn was gelukt Amanda te heroveren en hij haar in 2005 voor de tweede keer trouwde, richtte de afgewezen Tessa zich op de succesvolle zakenman, die haar in 2007 zelfs ten huwelijk vroeg.

Robbert en Tessa leidden een typisch ’AmsterdamZuid-leven’ met veel cafébezoek en veel uit eten. Maar ze maakten samen ook plannen voor de toekomst. Op een zeker moment wilde Robert, die al twee dochtertjes van negen en zes heeft, ’zeker een kindje maken’ zoals Tessa dat steevast noemde.

Toch bleef haar leven stormachtig. Terwijl haar vriend zich ’uit de naad’ werkte, leefde zij er volgens sommigen op los. In kroegen op en rond het Stadionplein bleef zij niet onopgemerkt, al was het maar omdat zij bleef drinken tot zij van haar kruk viel. Daarom was ze niet in elke bar meer even welkom.

Dieptepunt

Een nieuw dieptepunt in hun relatie vond enkele weken geleden plaats, toen Robbert en Tessa met vrienden dineerden in een sterrenrestaurant in Amsterdam. Besteld werd het meest exquise diner, mét wijnarrangement, zodat tijdens de verschillende gangen maar liefst vijf verschillende wijnen werden geschonken.

„En dat was niet de eerste alcohol die Tessa deze dag tot zich nam”, zegt een ingewijde. „Op zeker moment waggelde ze van tafel en bleef ze heel lang weg. Iemand van het personeel kwam een tijdje later aan Robbert vragen of hij wilde meekomen… Was ze op het toilet in slaap gevallen!”

Voor Robbert moet steeds duidelijker zijn geworden dat met Tessa niet langer te leven viel. Door haar drankgebruik en de consumptie van nog andere ’versnaperingen’ nam hij Tessa al langer niet meer mee naar zakelijke bijeenkomsten. Een vriend van de twee: „Een maand geleden is in die relatie de bom gebarsten. Robbert heeft haar gezegd dat het niet langer ging. Dat zij niet zouden trouwen, dat er dus geen kindertjes zouden komen en dat hij per direct het appartement zou verlaten.”

„Tessa mocht er nog een paar weken blijven. Hij zou haar een mooi bedrag meegeven en zij moest op 1 mei het pand verlaten hebben. Dus paniek voor Tessa, die al haar zekerheden in één klap kwijt raakte. Maar toen kreeg zij een idee! Al sinds de hernieuwde huwelijksproblemen van Martijn en Amanda het nieuws haalden, had zij weer contact met hem.”

Wat hun geheime contact vergemakkelijkte, was dat Amanda maandenlang afwezig was om walvissen te beschermen. Maar de twaalf jaar jongere Tessa begon steeds hardnekkiger naar haar oude geliefde te ’hengelen’.

Een vriend van Martijn: „Verschillende malen troffen ze elkaar. Meerdere keren hadden ze ook gewoon seks. Maar Martijn bleef benadrukken dat het wat hem betreft opnieuw zou goedkomen met Amanda. Daarin is Martijn heel duidelijk. ’Zij is de moeder van mijn vier kinderen, ik houd van haar. Punt.’ Maar aan de andere kant is er Tessa die hij leuk vindt en die hem jaren geleden, tijdens de eerste crisis met Amanda, ook uit de put geholpen heeft. Martijn is altijd aardig over haar blijven praten en, gek genoeg, dat doet hij nog steeds! Martijn begrijpt waarom zij dit allemaal doet. Ja, het is ongelooflijk! Het is net of hij niet wil inzien hoe deze zaak hem en zijn carričre ongelooflijk veel kwaad kan doen. Je zal als presentator op een familiezender maar als verkrachter worden neergezet, en een aangifte aan je broek hebben hangen!”

Aandringen

Want dat is wat er aan de hand is, sinds dinsdag 26 april. Rond tien uur die avond meldde Martijn zich, op lang aandringen van Tessa, bij het appartementencomplex op een Amsterdamse kade. Eigenlijk had hij met haar in het centrum willen afspreken, in een van zijn favoriete cafés rond de Kerkstraat waar hij sinds een paar maanden weer in zijn eentje woont.

„Maar Tessa bleef aandringen en dus ging Martijn naar het appartement waar zij, nadat Robbert haar had verlaten, in haar eentje woonde. Wat Martijn aan een klein groepje intimi heeft verteld, is dat zij daar korte tijd na zijn aankomst eerst gewoon seks hadden. Dat was eigenlijk altijd het geval wanneer die twee elkaar zagen. Pas uren later moet er ruzie zijn ontstaan. Waar die over ging? Over hun toekomst samen natuurlijk. Hij was alleen, zij was alleen. En Tessa was niet zomaar alleen… Zij zou een paar dagen later ook geen dak meer boven haar hoofd hebben, en was daarover danig in paniek! Martijn leek de ideale oplossing. Als zij nu weer samen opnieuw zouden beginnen, zouden haar problemen opgelost zijn…”

Maar Tessa moet die nacht van 26 op 27 april een grote teleurstelling te verwerken hebben gekregen… Martijn herhaalde nog eens wat hij altijd zei. Dat hij nog steeds houdt van Amanda, de moeder van zijn kinderen, en dat iedere vezel in zijn lijf hoopt dat zij bij zinnen komt en hem weer terug wil. Zodat ze weer samen kunnen verdergaan! En toen is datgene gebeurd waarover de meningen nu zover uiteen lopen. „Tessa heeft op televisie gezegd dat Martijn op haar zat en haar keel dicht kneep. Daarop heeft zij hem met een wodkafles geslagen. Dat gaf zij zelf toe. En zij liet ook haar blauwe plekken zien. Maar die zitten gek genoeg niet rond haar keel! Wel op haar armen. Al is dat misschien niet zo gek, dat iemand zich verweert wanneer hij met een zware wodkafles wordt geslagen!”

De rechter moet nu uitmaken wie van de twee de waarheid spreekt. De dag na het incident heeft Martijn er met niemand over gesproken, wat er wellicht op wijst dat hij niet eens zoveel waarde hechtte aan het hele gebeuren. Verkrachting? Welnee, een ruzietje. En hij zou zich voortaan wel twee keer bedenken voordat hij haar weer thuis zou bezoeken. Maar de dagen erna begon het bij Tessa te broeien...

Een Privé -bron: „Zij stuurde Martijn sms’jes die nu niet in haar voordeel zullen werken. Zij vroeg eerst een absurd bedrag en toen Martijn met no way reageerde bracht ze dat terug tot een tiende. Anders zou ze naar de pers en de politie gaan. Dat heeft ze dan ook gedaan. Met steun van haar ex, volgens mij. Ik heb begrepen dat hij eerst Bram Moszkowicz had benaderd, maar dat die geen zin had om hier zijn vingers aan te branden. En nu betaalt hij Spong. Waarom? Ik denk dat hij het geen lekker idee vindt dat Martijn met zíjn verloofde seks had in zíjn bed. Maar dat is wel gebeurd. En die Robbert weet ook hoe Tessa in elkaar steekt. Daarom wilde hij ook van haar af!”
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:23:55 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96657325
Tessa en Robbert hebben 9 jaar een relatie en hij heeft 2 dochters van 9 en 6 jaar oud?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96657326
smakelijk verhaal! kan er zo inkomen
pi_96657503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Leandra het volgende:
Tessa en Robbert hebben 9 jaar een relatie en hij heeft 2 dochters van 9 en 6 jaar oud?
Ja vond ik ook al typisch.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:28:00 #9
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_96657535

En de weekend met het verhaal van Hotel de Toekomst Patty
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_96657705
wel een compliment dat tijn een fantastische minnaar is
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:37:05 #11
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_96657949
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef missyB het volgende:
wel een compliment dat tijn een fantastische minnaar is
Hij heeft kennelijk wel veel geoefend :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:40:34 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_96658101
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:28 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]

En de weekend met het verhaal van Hotel de Toekomst Patty
Die kerel van Anouk kan er anders ook wat van :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:49:31 #13
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96658511
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:40 schreef APK het volgende:

[..]

Die kerel van Anouk kan er anders ook wat van :o
OMG, ik zie het nu. Die heeft er veel zin in.
Met een vrouw als Anouk hoef je toch geen andere om sex mee te hebben, denk ik zo. :P
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:54:18 #14
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_96658741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

OMG, ik zie het nu. Die heeft er veel zin in.
Met een vrouw als Anouk hoef je toch geen andere om sex mee te hebben, denk ik zo. :P
Nou... ze komt mij toch teveel over als een manwijf..
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:59:14 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96658990
Dit wordt een heuse reeks. Zo eentje zoals vroeger.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_96659191
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:59 schreef Copycat het volgende:
Dit wordt een heuse reeks. Zo eentje zoals vroeger.
ik zou er bijna boulevard/shownieuws voor gaan kijken maar ik heb jullie O+
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:28:27 #17
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96660220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:54 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Nou... ze komt mij toch teveel over als een manwijf..
Anouk?
Maakt niets uit, ze ziet er toch lekker uit of niet?
pi_96661614
In deze gate moet ik natuurlijk ook mijn scans posten O+ O+
De Story :P , sorry voor de vlekken, maar ik heb 'm in de tuin gelezen, spetters van de bbq :@

woensdag 11 mei 2011 @ 19:09:25 #19
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_96662218
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Anouk?
Maakt niets uit, ze ziet er toch lekker uit of niet?
Maakt wel uit, vind ik gewoon niet aantrekkelijk, is een turn off. Niet slecht, maar zo bijzonder ziet ze er nou ook weer niet uit.
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:14:33 #20
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96662524
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Maakt wel uit, vind ik gewoon niet aantrekkelijk, is een turn off. Niet slecht, maar zo bijzonder ziet ze er nou ook weer niet uit.
Ze ziet er wel stoer uit en volgens mij heeft ze haar bekkie wel bij zich, maar je weet nooit hoe ze als vrouw in bed is. Ze heeft in ieder geval mooie zachte vormen, dus daar zal het niet aan liggen. Ik vind haar een mooie/aparte vrouw (los van haar karakter o.w.d.o.)
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:18:54 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96662730
Maar dus Re heeft Tessa ook geneukt?
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2011 @ 19:26:07 #22
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_96663115
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
:o
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:30:01 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96663347
quote:
:Y)
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:46:17 #24
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_96664301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze ziet er wel stoer uit en volgens mij heeft ze haar bekkie wel bij zich, maar je weet nooit hoe ze als vrouw in bed is. Ze heeft in ieder geval mooie zachte vormen, dus daar zal het niet aan liggen. Ik vind haar een mooie/aparte vrouw (los van haar karakter o.w.d.o.)
Ik houd niet van dat manwijverige, dat opvallend stoer gedoe, dat vind ik lesbisch overkomen. Niet aantrekkelijk voor mij. Misschien dat ze het beter doet in de biseksuele scene.

Maar goed, ik val meer op het vrouwvrouwelijke, sensuele vrouwen zoals je vooral in de mediterrane of Latijns-Amerikanen landen ziet. Fel, maar wel vrouwelijk sexy en chique. Lief/cute, maar wel zelfstandig.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:06:01 #25
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_96665409
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Leandra het volgende:
Huh, Robbert heeft 2 kinderen van 9 en 6 jaar oud?..En hij en Tessa hadden 9 jaar een relatie..Van wie heeft Robbert dan kinderen.? :o !!
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:07:26 #26
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_96665489
quote:
Met Re11.gif
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:14:38 #27
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96665894
quote:
5s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Huh, Robbert heeft 2 kinderen van 9 en 6 jaar oud?..En hij en Tessa hadden 9 jaar een relatie..Van wie heeft Robbert dan kinderen.? :o !!
Dat vroeg ik me ook af.
pi_96666305
ik begrijp eruit dat tessa en die robbert vanaf 2005 een relatie hadden.
Er kan dus in 2005 een kindje geboren zijn bij zijn ex vlam/echtgenote wat dus nu dan 6 is/word.
Het kan.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:28:18 #29
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96666812
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef missyB het volgende:
ik begrijp eruit dat tessa en die robbert vanaf 2005 een relatie hadden.
Er kan dus in 2005 een kindje geboren zijn bij zijn ex vlam/echtgenote wat dus nu dan 6 is/word.
Het kan.
Dan is hij vertrokken toen het kind er net uit gefloept was.
Ze zal toen misschien ook wel een huwelijk verwoest hebben. :+
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:28:42 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96666844
Hoe komen ze dan aan een relatie van "ruim 9 jaar"?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:44:23 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96667862
Het enige wat volgens dat artikel in 2005 gebeurde, is dat Martijn en Amanda opnieuw trouwden, maar die rommelden al vanaf 2003 weer met elkaar.

Daarbij zou de kortstondige relatie van Martijn met Tessa zo'n 10 jaar geleden zijn... 2001 dus, ik ga er dan vanuit dat het geen 4 jaar geduurd heeft terwijl Martijn ondertussen ook nog weer 2 kinderen kreeg met Amanda.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_96669559
quote:
5s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

In het vorige topic stond een linkje naar een artikel uit 2007, toen Tessa door haar ex ten huwelijk was gevraagd.
In de reacties daaronder, reageren zijn dochtertjes allebei! En het jongste meisje schrijft zelfs dat ze nu zelf schrijft. Dus ik gok dat ze tóen 9 en 6 jaar waren.
Don't you love her madly?
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:27:24 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96670514
Dan is de Telegraaf ook wel heel gemakzuchtig aan het knippen en plakken geweest, maar al het over de leeftijden in 2007 gaat dan kan het allemaal weer makkelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:08:04 #34
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_96673340
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Leandra het volgende:
Dan is de Telegraaf ook wel heel gemakzuchtig aan het knippen en plakken geweest, maar al het over de leeftijden in 2007 gaat dan kan het allemaal weer makkelijk.
Typisch Telegraaf dat zo overdreven schrijft qua leeftijden van de kinderen van Robbert :r Dus klopt geen ene moer :X
pi_96674815
Het is allemaal heel triest en tegelijk vermakelijk; maar ik vind het zo zonde van ons belastinggeld... Politieverhoren...Wat kost dat wel niet! De politie kan beter boeven gaan vangen dan zich bezig houden met twee getormenteerde zielen.
Laat die Tessa iets anders gaan doen.
geniet nooit met mate
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:30:30 #36
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96674905
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef gimme.shelter het volgende:
Het is allemaal heel triest en tegelijk vermakelijk; maar ik vind het zo zonde van ons belastinggeld... Politieverhoren...Wat kost dat wel niet! De politie kan beter boeven gaan vangen dan zich bezig houden met twee getormenteerde zielen.
Laat die Tessa iets anders gaan doen.
Nou, het lijkt me dat de politie elke zaak gewoon netjes hoort te onderzoeken. Ongeacht van wie. Welbesteed, die belastingcenten. Zouden we blij mee moeten zijn. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:35:27 #37
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_96675191
Deel III al *O* Het ziet er niet zo goed uit voor Tessa c_/
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_96675231
Dit lijkt me een zaak waar de overheid niks mee te moet maken hebben. Een rancuneuze semi-ex die ruzie heeft met haar vermeende vriendje. Pff...
Er zijn belangrijkere dingen. Ik snap die Spong ook totaal niet!
Verder geniet ik heus wel van deze gate hoor... zo ben ik dan ook wel weer.
geniet nooit met mate
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:47:51 #39
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_96675923
Straks weer een item in shownieuws :)
pi_96678323
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:50 schreef SemperSenseo het volgende:
Yo! tvp :s)
PS: er moet nog een nummer 2 achter de topic titel...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:35:45 #41
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_96678849
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Dit lijkt me een zaak waar de overheid niks mee te moet maken hebben. Een rancuneuze semi-ex die ruzie heeft met haar vermeende vriendje. Pff...
Er zijn belangrijkere dingen. Ik snap die Spong ook totaal niet!
Verder geniet ik heus wel van deze gate hoor... zo ben ik dan ook wel weer.
Als er een aangifte wordt gedaan, moet die toch worden onderzocht? :? Pas kan dan worden bepaald of het al dan geen onzin is. Zo onder andere vangt de politie die boeven waar jij het over hebt. Tessa als blijkt dat ze gechanteerd heeft en martijn als blijkt dat hij haar wilde verkrachten. Beide is strafbaar. Je wilt toch ook niet dat mensen daarmee wegkomen, louter omdat ze bn' ers zijn en de Story erover schrijft?

Ik begrijp eigenlijk niet wat je er tegen kan hebben. De politie hoort elke aangifte serieus te nemen.

Maar goed. Laten we het vooral over de ranzige details hebben. O+ :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:02:39 #42
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96680210
Ik pieker me suf waarom hij haar zou willen verkrachten. Speelde ze hard to get? Wat was er dan aan de hand, waarom ze niet plat wilde. Ze is er niet vies van heeft het vaak genoeg met hem gedaan. Kan me voorstellen dat als je kerel je het huis uit getrapt heeft, en je loverboy komt op bezoek dat je wel wat troost kan gebruiken.

Enne die blauwe plekken, misschien was het gewoon heftige sex.
Er zullen zelfs vrouwen zijn die zichzelf bont en blauw slaan of knijpen om een kerel te naaien.
Ze is er gek genoeg voor, als het allemaal klopt wat ik over haar lees.
pi_96684154
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

weet niet hoe er een 2 achter moet! :o :? :@
pi_96684733
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik pieker me suf waarom hij haar zou willen verkrachten. Speelde ze hard to get?
Zij had geen zin en meneer zat aan de coke en drank. Dan kunnen dingen heel "leuk" worden :Y
pi_96684787
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 07:40 schreef missyB het volgende:

[..]

weet niet hoe er een 2 achter moet! :o :? :@
Dat kun je nu zelf ook niet meer aanpassen, maar een modje wel :Y
pi_96685213
Ben benieuwd wat voor afspraken Martijn en Amanda hadden over sexen met een ander.
Of gaat de relatie van Martijn en Amanda nu nog een keer op de fles?
pi_96686985
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Ben benieuwd wat voor afspraken Martijn en Amanda hadden over sexen met een ander.
Of gaat de relatie van Martijn en Amanda nu nog een keer op de fles?
Volgens mij zijn ze al lang en breed definitief uit elkaar :Y , maar om het te verwerken spreken ze over een tijdelijke break. En dan over een half jaar komt de scheiding in het nieuws.
Net als zoveel BN'ers doen. Arie Boomsma was ook al 8 maanden bij zijn grietje weg op het moment van aankondiging.

Of ze zijn echt het klassieke voorbeeld van een jojo-relatie :D aan-uit-aan-uit.
pi_96687180
Wel jammer dat er niet echt nieuwe informatie naar buiten komt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:41:22 #49
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96688496
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zij had geen zin en meneer zat aan de coke en drank. Dan kunnen dingen heel "leuk" worden :Y
Zegt ze...
Andere keren dan niet?
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:43:17 #50
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_96688578
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik pieker me suf waarom hij haar zou willen verkrachten. Speelde ze hard to get? Wat was er dan aan de hand, waarom ze niet plat wilde. Ze is er niet vies van heeft het vaak genoeg met hem gedaan. Kan me voorstellen dat als je kerel je het huis uit getrapt heeft, en je loverboy komt op bezoek dat je wel wat troost kan gebruiken.

Dan nog heeft ze het recht om zich te bedenken. Ik vind Tessa een raar wijf en geloof er geen hout van, maar dat je eerder seks hebt gehad of dat je troost zoekt op zo'n moment zegt nog niet dat iemand tegen je zin seks met je kan hebben.
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:45:10 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96688649
Kijk dit eens een prachtige, gekoppelde reeks zijn.
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:46:37 #52
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96688692
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dan nog heeft ze het recht om zich te bedenken. Ik vind Tessa een raar wijf en geloof er geen hout van, maar dat je eerder seks hebt gehad of dat je troost zoekt op zo'n moment zegt nog niet dat iemand tegen je zin seks met je kan hebben.
Dat zeg ik ook niet, maar het geeft wat mij betreft aan dat het geen uitzonderlijke situatie was. Reden genoeg om met elkaar naar bed te gaan, zonder iemand te hoeven verkrachten.
Ik heb het meer over de waarschijnlijkheid. Ik was er niet bij, dus zeker weten is geen optie natuurlijk.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:26:37 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_96690411
quote:
17s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Copycat het volgende:
Kijk dit eens een prachtige, gekoppelde reeks zijn.
Ja hé :7
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:39:27 #54
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_96690945
Er wordt nu gesproken over verkrachting, maar dat is de aanklacht geworden. Aanvankelijk noemde Tessa het geen verkrachting, maar aanranding. Spong heeft er verkrachting van gemaakt. (En die kan het weten, want die heeft een bel op de fiets.)
Hij kan haar ook getongd hebben tegen haar zin. Is ook binnendringen van iemands lijf, tegen de zin, enzo.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:52:08 #55
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_96691422
1. Wat is er in godsnaam zo leuk aan Martijn?? Ik zie het niet...

2.
quote:
De rechter moet nu uitmaken wie van de twee de waarheid spreekt. De dag na het incident heeft Martijn er met niemand over gesproken, wat er wellicht op wijst dat hij niet eens zoveel waarde hechtte aan het hele gebeuren. Verkrachting? Welnee, een ruzietje. En hij zou zich voortaan wel twee keer bedenken voordat hij haar weer thuis zou bezoeken. Maar de dagen erna begon het bij Tessa te broeien...
Dat hij zijn mond houdt, kan er ook op wijzen dat er juist wél wat is gebeurd. ALS er wel wat is voorgevallen, dan ga je dat toch niet rondbazuinen..?!

3. Van het hele verhaal kán verkrachting worden gemaakt
omdat er wel sex is geweest en daarna ruzie. Zij kan het hele verhaal omdraaien dat er ruzie is geweest en daarná verkrachting. De bewijzen zijn op (+in :r ) haar lichaam te vinden..

/CSI mode
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_96691592
De ex spreekt:

quote:
Ex Tessa neemt het voor haar op
Uitgegeven: 12 mei 2011 11:03
Laatst gewijzigd:12 mei 2011 11:03

AMSTERDAM - De ex-verloofde van Tessa van Leijenhorst, die beweert door Martijn Krabbé te zijn belaagd, heeft het voor haar opgenomen. "Laat ik het zo zeggen: ik heb in die 6,5 jaar dat ik een relatie met Tessa had, haar niet of nauwelijks kunnen betrappen op een leugen."

Onlangs werd bekend dat Krabbé aangifte heeft gedaan tegen zijn ex-vriendin Tessa. Hij beweert door haar aangevallen te zijn toen de twee ruzie kregen. Zij heeft op haar beurt aangifte tegen hem gedaan van verkrachting, of een poging tot verkrachting en, of mishandeling.
"Tessa is misschien niet handig geweest hier zo'n mediacircus van te maken, maar ik word er doodziek van dat ze zo door het slijk wordt gehaald", zegt Robbert de Graaf donderdag in het AD.
"Mijn leven staat op zijn kop. Ik word ineens in het buitenland gebeld door de politie die mij binnenkort wil spreken voor een strafrechtelijk onderzoek."
Bron: nu
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:17:38 #57
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_96692387
Volgens een anonieme bron in een van de bladen is de verkering net een tijdje uit en moet ze haar huis uit daarom. De ex heeft het uitgemaakt omdat ze te veel zoop en snoof. De ex zou ook Spong betalen overigens.
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:19:54 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96692478
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:17 schreef Ripley het volgende:
Volgens een anonieme bron in een van de bladen is de verkering net een tijdje uit en moet ze haar huis uit daarom. De ex heeft het uitgemaakt omdat ze te veel zoop en snoof. De ex zou ook Spong betalen overigens.
Raar dat ie het dan nu alsnog zo voor haar opneemt. Of zou dat damage control zijn voor zijn eigen imago?
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:26:13 #59
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96692683
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Raar dat ie het dan nu alsnog zo voor haar opneemt. Of zou dat damage control zijn voor zijn eigen imago?
• - Zou heel goed kunnen, een pleister op de wonde dat hij haar eruit getrapt heeft.
• - Ik kan me ook voorstellen dan hij ook een vlekje krijgt als zijn ex als een femme fatale afgeschilderd wordt.
• - Kan me ook voorstellen dat hij baalt dat zij aan het rommelen was met Martijn en hij Martijn zo daarvoor betaald kan zetten.
• - Tenslotte denk ik dat hij misschien ook aan de veilige politiek-correcte kant wil zitten. Hij kan moeilijk zeggen dat Martijn gelijk kan hebben, dan wordt hij door de dolle-mina's opgevreten.
• Hij baalt in ieder geval als een stekker dat zijn oprot-actie dit tot gevolg heeft en wil het zo snel mogelijk achter de rug hebben. Ik zou niet graag in zijn schoenen staan.
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:41:53 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96693208
}:|
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:46:27 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96693396
Ga je nu overal zo boos posten?
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:50:00 #62
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96693523
ja :(
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:34:31 #63
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_96695116
Als ik die "vrienden" van Martijn mag geloven, staat Amanda pal achter haar man Martijn.
Eindelijk een echte walvis die ze kan redden.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:41:11 #64
241662 Jian
Well, well, well
pi_96695376
Ik snap al dat geleuter niet hoor, Je bindt haar een flinke zak stenen om, gooit haar in de IJ-haven en als ze zinkt sprak ze de waarheid, easy as that, dat wisten ze in de middeleeuwen al :{w

Bron: Oma weet Raad
pi_96696979
ik geloof werkelijk niet dat martijn tot zoiets in staat is, come on, das toch een pleaser!
pi_96699503
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef Smikke het volgende:
Als ik die "vrienden" van Martijn mag geloven, staat Amanda pal achter haar man Martijn.
:D
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2011 @ 15:49:39 #67
240917 Mula
pi_96700853
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:34 schreef Smikke het volgende:
Misschien dat dit juist een opbloei van de romance tot gevolg heeft. Eindelijk is haar halfzachte ei dat altijd maar als een verliefde puppy achter haar aanloopt en alles maar pikt van haar, eens een keer voor zichzelf opgekomen toen ie met een whiskeyfles op zijn kop werd geslagen. En dan ook nog tegen een vrouw die HAAR Martijn begeerde en er met hem vandoor wou. Want ja, het was waarschijnlijk ook niet Amandas bedoeling dat Martijn echt bij haar weg ging. En al helemaal niet terwijl ZIJ niet degene is die er een eind aan maakt. Grote kans dat ze Poppetijntje nu in een ander-voor hem positiever-licht ziet.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:54:08 #68
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_96701076
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef Mula het volgende:

[..]

Misschien dat dit juist een opbloei van de romance tot gevolg heeft. Eindelijk is haar halfzachte ei dat altijd maar als een verliefde puppy achter haar aanloopt en alles maar pikt van haar, eens een keer voor zichzelf opgekomen toen ie met een whiskeyfles op zijn kop werd geslagen. En dan ook nog tegen een vrouw die HAAR Martijn begeerde en er met hem vandoor wou. Want ja, het was waarschijnlijk ook niet Amandas bedoeling dat Martijn echt bij haar weg ging. En al helemaal niet terwijl ZIJ niet degene is die er een eind aan maakt. Grote kans dat ze Poppetijntje nu in een ander-voor hem positiever-licht ziet.
Zou het? Persoonlijk denk ik dat die ruggengraatloze Martijn een verkeerde radar heeft wat vrouwen betreft en somehow telkens van die egocentrische vrouwen of profiteurs uitkiest. Ik denk niet dat die Amanda anders is, gezien haar verleden :')
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:55:13 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96701124
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:17 schreef missyB het volgende:
ik geloof werkelijk niet dat martijn tot zoiets in staat is, come on, das toch een pleaser!
Hij kan nuchter nog zo lief zijn, maar als er drank en coke in de man is, is het een ander verhaal.
The love you take is equal to the love you make.
pi_96702073
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij kan nuchter nog zo lief zijn, maar als er drank en coke in de man is, is het een ander verhaal.
Dat dus :Y
pi_96704321
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 11:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
De bewijzen zijn op (+in :r ) haar lichaam te vinden..
Daarom geloof ik van het hele 'verkrachting' verhaal maar bar weinig. Je weet toch als vrouw dondersgoed dat zoiets lastig te bewijzen en je rapido naar een arts moet om wat er aan bewijs is veilig te laten stellen. Maar nee, mevrouw is zogezegd verkracht en gaat dagen later pas aangifte doen... En áls er dan nog wat te vinden is (ongetwijfeld) wordt het zo'n leuk welles/nietes spelletje tussen of het vrijwillig was of niet.
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2011 @ 17:32:18 #72
240917 Mula
pi_96705358
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Daarom geloof ik van het hele 'verkrachting' verhaal maar bar weinig. Je weet toch als vrouw dondersgoed dat zoiets lastig te bewijzen en je rapido naar een arts moet om wat er aan bewijs is veilig te laten stellen. Maar nee, mevrouw is zogezegd verkracht en gaat dagen later pas aangifte doen... En áls er dan nog wat te vinden is (ongetwijfeld) wordt het zo'n leuk welles/nietes spelletje tussen of het vrijwillig was of niet.
Het gaat niet om penetratie he? Dus ik vraag me of in welke mate bewijs in haar lichaam te vinden is. Als hij haar tot seks had gedwongen, dan had ze meteen gezegd dat ze verkracht was, dan had ze niet Spong nodig gehad om dat voor haar te bedenken.
pi_96705486
Penetratie op wat voor manier dan ook kan natuurlijk al als verkrachting gezien worden, maar goed... het is allemaal maar lastig te bewijzen. Vervelend voor de vrouw in het algemeen, maar in dit geval vind ik het sowieso een erg rare zaak. Als je 'verkracht' bent (op wat voor manier dan ook) dan wacht je toch geen dagen met aangifte... En als je advocaat voor je moest bedenken dat je verkracht was dan was het vast zo erg niet om het in alle media te schreeuwen :')
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:43:36 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96705768
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:32 schreef Mula het volgende:

[..]

Het gaat niet om penetratie he? Dus ik vraag me of in welke mate bewijs in haar lichaam te vinden is. Als hij haar tot seks had gedwongen, dan had ze meteen gezegd dat ze verkracht was, dan had ze niet Spong nodig gehad om dat voor haar te bedenken.
ik denk dat hij getracht heeft zijn geslachtsdeel door de huid heen te penetreren, wat dan weer de blauwe plekken verklaart...
pi_96705871
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:43 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat hij getracht heeft zijn geslachtsdeel door de huid heen te penetreren, wat dan weer de blauwe plekken verklaart...
Maar als het niet gelukt is zou het geen verkrachting zijn. Dus. :7

Misschien heeft hij haar geswaffeld en daarbij per ongelukt een oor- danwel neusholte geraakt?
De wet voorziet niet in wát binnengedrongen wordt volgens mij?
pi_96709155
Wat raar dat die ex van Tessa ineens ook mee gaat doen in het verhaal.
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:40:36 #77
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_96710969
Zometeen weer een item in shownieuws :P
De ex van Tessa aan het woord :D
Eens even kijken of hij haar ook verkracht heeft :@
pi_96713885
Even bijgelezen. Hoe stom het ook klinkt: ik geloof Tessa :@ ze heeft het alleen niet bijzonder goed aangepakt door eerst naar de media te stappen
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:15:30 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_96724076
Amsterdammers snuiven meeste coke

Amsterdammers gebruiken 5 keer zo veel coke als mensen uit Apeldoorn.

Inwoners van Amsterdam gebruiken gemiddeld veel meer drugs dan mensen in andere steden. Amsterdammers gebruiken naar schatting per 1000 inwoners dagelijks bijna 2 keer zo veel cocaďne als inwoners van Utrecht en Den Bosch en ruim 5 keer zo veel als mensen in Apeldoorn. Dat blijkt uit een onderzoek naar rioolwater door onderzoeksinstituten RIVM en KWR.

http://www.parool.nl/paro(...)en-meeste-coke.dhtml

Even checken ;) Wonen Tessa en Martijn in Amsterdam :Y :D
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:19:17 #80
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_96729972
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Amsterdammers snuiven meeste coke

Amsterdammers gebruiken 5 keer zo veel coke als mensen uit Apeldoorn.

[...]

Even checken ;) Wonen Tessa en Martijn in Amsterdam :Y :D
Verklaart ook meteen waarom ik altijd zo'n hekel heb aan dat arrogante patsergedrag van die Amsterdammers, het komt door de coke daar :D
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:32:09 #81
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96730845
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Verklaart ook meteen waarom ik altijd zo'n hekel heb aan dat arrogante patsergedrag van die Amsterdammers, het komt door de coke daar :D
Ach, er komen genoeg mensen uit andere delen van Nederland naar A'dam om te scoren, ook buitenlanders/toeristen. Daar gebeurt het nou eenmaal.
Er zal ook wel het e.e.a. door de wc gespoeld worden om wat voor reden dan ook. Of weggewerkt door mensen die dreigen gesnapt te worden.

I love Amsterdam. *O*
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:54:40 #82
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_96732370
Wat een oude kop heeft dat mens toch..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 13 mei 2011 @ 00:29:42 #83
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_96734069
quote:
13s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een oude kop heeft dat mens toch..
[ afbeelding ]
Hoe oud was ze ook al weer? Ik schat haar 45 :@
pi_96734245
Als je haar haar wegdenkt is het net een vent. En dan lijkt ze op iemand, maar ik kan er niet op komen op wie.
pi_96734259
En terwijl ik dit typ schiet het me te binnen! Op Tom Coronel!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 00:55:38 #86
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_96734938
Inderdaad, allebei van die droopy ogen en hangende hamsterwangen.
pi_96736231
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 00:34 schreef bloodymary het volgende:
En terwijl ik dit typ schiet het me te binnen! Op Tom Coronel!
Ik vind haar sprekend lijken op René Froger :o
pi_96737388
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 00:29 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Hoe oud was ze ook al weer? Ik schat haar 45 :@
Volgens mij pas 31 :o
  vrijdag 13 mei 2011 @ 08:47:23 #89
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_96737816
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar als het niet gelukt is zou het geen verkrachting zijn. Dus. :7

Misschien heeft hij haar geswaffeld en daarbij per ongelukt een oor- danwel neusholte geraakt?
De wet voorziet niet in wát binnengedrongen wordt volgens mij?
:D
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_96739971
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:06 schreef bloodymary het volgende:
Wat raar dat die ex van Tessa ineens ook mee gaat doen in het verhaal.
Ineens viel bij mij het kwartje en werd het heel logisch.
Tessa is net uit elkaar met die tjap. Tessa maakt ruzie met Martijn. Tessa spreekt Robbert, maar omdat ze niet echt aan haar ex wil vertellen hoe het gegaan is, maakt ze er maar van dat 'ie haar verkracht heeft (ze zal wel denken, fuck, Martijn wil me niet, nu kan ik niet aan Robbert gaan vertellen dat ik net met Martijn heb lopen batsen uit vrije wil, misschien neemt Robbert me dan nog terug!)... Robbert zegt: "Oh mijn god, kind, daar moet je aangifte van doen!" Tessa wil dat natuurlijk niet, dus mompelt wat over "Ach maar Martijn is zo rijk en heeft goeie advocaten en da's toch zinloos..." Dus Robbert, goedzak dat 'ie is, regelt Tessa een topadvocaat. Nu kan ze echt niet meer terug...
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:29:14 #91
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_96740570
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:11 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Ineens viel bij mij het kwartje en werd het heel logisch.
Tessa is net uit elkaar met die tjap. Tessa maakt ruzie met Martijn. Tessa spreekt Robbert, maar omdat ze niet echt aan haar ex wil vertellen hoe het gegaan is, maakt ze er maar van dat 'ie haar verkracht heeft (ze zal wel denken, fuck, Martijn wil me niet, nu kan ik niet aan Robbert gaan vertellen dat ik net met Martijn heb lopen batsen uit vrije wil, misschien neemt Robbert me dan nog terug!)... Robbert zegt: "Oh mijn god, kind, daar moet je aangifte van doen!" Tessa wil dat natuurlijk niet, dus mompelt wat over "Ach maar Martijn is zo rijk en heeft goeie advocaten en da's toch zinloos..." Dus Robbert, goedzak dat 'ie is, regelt Tessa een topadvocaat. Nu kan ze echt niet meer terug...
Hoog speculeer gehalte, maar gezien het aard van het beestje van die Robbert, zou het nog kunnen ook! Dat hij de advocaat geregeld heeft :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:29:50 #92
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96740594
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:13 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Volgens mij pas 31 :o
Ik ben ook 31 maar ik lijk wel 10 jaar jonger _O-
Fuck the EBU
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:11:27 #93
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_96741999
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Hoog speculeer gehalte, maar gezien het aard van het beestje van die Robbert, zou het nog kunnen ook! Dat hij de advocaat geregeld heeft :D
En betaald, volgens het AD (papieren versie, dus geen link).

Aber natürlich heeft Tessa een oud hoofd, ze heeft het ook zwaaaaaar, met al die coke en swaffelende mannen.
Daar ga je er doorgaans niet frisser en jeugdiger van uitzien.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:23:35 #94
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96742453
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:35 schreef doeka het volgende:
Deel III al *O* Het ziet er niet zo goed uit voor Tessa c_/
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:29:06 #95
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96742663
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Smikke het volgende:

[..]

En betaald, volgens het AD (papieren versie, dus geen link).

Aber natürlich heeft Tessa een oud hoofd, ze heeft het ook zwaaaaaar, met al die coke en swaffelende mannen.
Daar ga je er doorgaans niet frisser en jeugdiger van uitzien.
Vergeet de drank niet, dat maakt meer kapot dan je lief is. :+
pi_96744308
Had iemand btw Spong bij DWDD gezien? Volgens mij bracht hij dit als anonieme casus naar boven:

http://dewerelddraaitdoor(...)c6249405dcea83ce1130

vanaf minuut 3.00
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:20:32 #97
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96744625
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Markeerstift het volgende:
Had iemand btw Spong bij DWDD gezien? Volgens mij bracht hij dit als anonieme casus naar boven:

http://dewerelddraaitdoor(...)c6249405dcea83ce1130

vanaf minuut 3.00
Ik heb het ook gezien en dacht dat ook, maar als hij dat bedoelde, komt ze er niet goed vanaf bij Spong.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:16:55 #98
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_96746840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef ThunderBitch het volgende:

Ik heb het ook gezien en dacht dat ook, maar als hij dat bedoelde, komt ze er niet goed vanaf bij Spong.
Zojuist die 3 minuutjes gekeken..had van de week niet gezien ..Spong had over Diaa zoiets..Nee Tessa komt niet goed af bij Gerard Spong.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:23:41 #99
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96747090
straks maar terugkijken
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:31:19 #100
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96747373
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:16 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Zojuist die 3 minuutjes gekeken..had van de week niet gezien ..Spong had over Diaa zoiets..Nee Tessa komt niet goed af bij Gerard Spong.
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1152&bih=751
Ja, als hij haar bedoelde, denkt hij er het zijne van. Al zou het ook over iemand anders kunnen gaan. Echter zij zou best een mediaatje kunnen zijn.
pi_96747747
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik ben ook 31 maar ik lijk wel 10 jaar jonger _O-
Ik ben 44 en ik lijk ook jonger! (denk ik...).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')