Met Requote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar dus Re heeft Tessa ook geneukt?
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Huh, Robbert heeft 2 kinderen van 9 en 6 jaar oud?..En hij en Tessa hadden 9 jaar een relatie..Van wie heeft Robbert dan kinderen.?!!
Dan is hij vertrokken toen het kind er net uit gefloept was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef missyB het volgende:
ik begrijp eruit dat tessa en die robbert vanaf 2005 een relatie hadden.
Er kan dus in 2005 een kindje geboren zijn bij zijn ex vlam/echtgenote wat dus nu dan 6 is/word.
Het kan.
In het vorige topic stond een linkje naar een artikel uit 2007, toen Tessa door haar ex ten huwelijk was gevraagd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Huh, Robbert heeft 2 kinderen van 9 en 6 jaar oud?..En hij en Tessa hadden 9 jaar een relatie..Van wie heeft Robbert dan kinderen.?!!
Typisch Telegraaf dat zo overdreven schrijft qua leeftijden van de kinderen van Robbertquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef Leandra het volgende:
Dan is de Telegraaf ook wel heel gemakzuchtig aan het knippen en plakken geweest, maar al het over de leeftijden in 2007 gaat dan kan het allemaal weer makkelijk.
Nou, het lijkt me dat de politie elke zaak gewoon netjes hoort te onderzoeken. Ongeacht van wie. Welbesteed, die belastingcenten. Zouden we blij mee moeten zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef gimme.shelter het volgende:
Het is allemaal heel triest en tegelijk vermakelijk; maar ik vind het zo zonde van ons belastinggeld... Politieverhoren...Wat kost dat wel niet! De politie kan beter boeven gaan vangen dan zich bezig houden met twee getormenteerde zielen.
Laat die Tessa iets anders gaan doen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:50 schreef SemperSenseo het volgende:
Yo! tvp
PS: er moet nog een nummer 2 achter de topic titel...
Als er een aangifte wordt gedaan, moet die toch worden onderzocht?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Dit lijkt me een zaak waar de overheid niks mee te moet maken hebben. Een rancuneuze semi-ex die ruzie heeft met haar vermeende vriendje. Pff...
Er zijn belangrijkere dingen. Ik snap die Spong ook totaal niet!
Verder geniet ik heus wel van deze gate hoor... zo ben ik dan ook wel weer.
Zij had geen zin en meneer zat aan de coke en drank. Dan kunnen dingen heel "leuk" wordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik pieker me suf waarom hij haar zou willen verkrachten. Speelde ze hard to get?
Dat kun je nu zelf ook niet meer aanpassen, maar een modje welquote:
Volgens mij zijn ze al lang en breed definitief uit elkaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Ben benieuwd wat voor afspraken Martijn en Amanda hadden over sexen met een ander.
Of gaat de relatie van Martijn en Amanda nu nog een keer op de fles?
Zegt ze...quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij had geen zin en meneer zat aan de coke en drank. Dan kunnen dingen heel "leuk" worden
Dan nog heeft ze het recht om zich te bedenken. Ik vind Tessa een raar wijf en geloof er geen hout van, maar dat je eerder seks hebt gehad of dat je troost zoekt op zo'n moment zegt nog niet dat iemand tegen je zin seks met je kan hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik pieker me suf waarom hij haar zou willen verkrachten. Speelde ze hard to get? Wat was er dan aan de hand, waarom ze niet plat wilde. Ze is er niet vies van heeft het vaak genoeg met hem gedaan. Kan me voorstellen dat als je kerel je het huis uit getrapt heeft, en je loverboy komt op bezoek dat je wel wat troost kan gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |