Jahaa ik begrijp het nuquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Neehee, die ex van Tessa komt over alsof ie van gisteren is. Zo bleu als een pasgeboren baby.
Die ex.
Hij heeft er gewoon voor betaald.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:38 schreef bloodymary het volgende:
Als ze zogenaamd zoveel geld heeft om die advocaat te betalen, waarom moest Martijn dan haar reisje naar Thailand betalen?
Het wordt steeds gekker en ongeloofwaardiger.
Een grote gok, vooral een dure.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:04 schreef Jurk het volgende:
Misschien hoopt ze. mbv haar dure advocaat, er een flinke schadevergoeding uit te halen?
(Of natuurlijk de zo gewilde foto van Wendy van Dijk)
commentaar van Evertquote:di 07 jun 2011, 06:00 | 142 reacties
Ex-verloofde Tessa van Leijenhorst spreekt
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Robbert de Graaf, de man met wie Tessa van Leijenhorst zou trouwen, is alle speculaties rond zijn ex-verloofde en Martijn Krabbé zat. „Ik wil voor eenmaal mijn verhaal doen. Mijn leven staat compleet op zijn kop, terwijl het om Tessa en Martijn gaat. Ik weet niet wie er gelijk zal krijgen. Maar ik zie Tessa niet als iemand die het heeft voorzien op bekende mensen”, vertelt de telecomondernemer verbolgen.
Foto: Marco Mekenkamp Foto: Anko Stoffels Zesenhalf jaar waren Tessa, die ooit meedeed aan het realityprogramma De bus, en haar verloofde Robbert de Graaf samen. „Tessa en ik hadden allebei andere ideeën over de toekomst. Twee maanden geleden hebben we de knoop doorgehakt. Daarna is die toestand met Martijn gebeurd. In mijn appartement ja. Maar dat vind ik geen big deal”, vertelt hij aan Pagina Privé.
Wat er die nacht precies is gebeurd, weet Robbert niet. „Allereerst loopt er nog een politieonderzoek. Tessa heeft mij kort na het incident gebeld, ze was compleet in paniek. Maar nogmaals, ik heb niets gezien.”
Robbert baalt dat hij zo bij de ruzie tussen Tessa en Martijn wordt betrokken. „Dat je relatie na jaren uitgaat, is al vrij heftig. Helemaal omdat er kinderen in het spel zijn. Maar deze zaak is echt een heel vervelend toetje. Daarom spreek ik nu voor eenmaal en hoop ik daarna echt met rust gelaten te worden. Zodat zowel ik als mijn dochtertjes het gewone leven weer kunnen oppakken.”
quote:di 07 jun 2011, 16:33 | 3 reacties
Privé-blog Evert: Vakantie voor Martijn? door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - Het wordt nog spannend, of Martijn Krabbé na de finale van X-factor op vrijdagavond rustig met vakantie kan, of dat hij eerst toch nog even langs moet komen op het Hoofdbureau van Politie in de hoofdstad vanwege zijn eigen ‘ex-factor’!
En… wat gebeurt er dán!?
Het is inmiddels 6 weken geleden dat Martijn, na een wilde nacht met vriendin Tessa, in opspraak kwam. Zes weken waarin hij is blijven zwijgen, maar waarin vrienden wel van zich deden spreken. Net als de ex-verloofde van Tessa overigens, die in plaats van haar te trouwen met haar brak maar hier en daar nu een goed woordje voor haar doet.
Het kan niet anders of justitie zit straks behoorlijk met de zaak in de maag. Er zijn sms-jes, sporen van een vechtpartij in het appartement waar de, hoe dan ook, wilde nacht plaatsvond en misschien nog wel wat meer sporen die in CSI en andere series DNA worden genoemd.
Hoe moet dit aflopen? De Amsterdamse politie neemt nogal de tijd voor het onderzoek, dat volgens Tessa’s ex voortvarend wordt opgepakt. En Amsterdammers maar klagen dat alleen de politiekapel nog optreedt! Maar de uitkomst... het zal me niet verbazen als Martijn gewoon met vakantie gaat. Héél lang.
Dat commentaar van Santegoeds, wat moet ik daarvan vinden?!quote:
precies, ik lees er ook geen duidelijke mening inquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Leandra het volgende:
Nah, het kan ook een lange vakantie (in Thailand?) zijn natuurlijk.
Eigenlijk zegt Evert helemaal niets maar doet hij gewoon aan bladvulling.
Ja, hééél subtielquote:LIEFDE! Amanda Krabbé neemt wraak op door haar Martijn 'verkrachtte'Tessa
Dit bericht is geplaatst op 10-06-2011
Wat een wraak. En hoe subtiel! Amanda Krabbé liet vrijdagavond merken dat ze volledig achter haar echtgenoot Martijn Krabbé staat in zijn strijd met ex-minnares Tessa, die hem beschuldigd van verkrachting. Op haar Facebook-pagina plaatste ze vanavond een foto van haarzelf in het publiek bij X Factor. Als onderschrift zette ze daarbij: 'Ik hoop dat ik met Wendy van Dijk op de foto mag.'
Amanda op FacebookAmanda doelde daarbij op een van de smsjes van Martijn's minnares Tessa, waarin ze eiste met Wendy op de foto te mogen. Zou martijn weigeren dan zou Tessa aangifte tegen hem doen. Wat ook prompt gebeurde.
Het is voor het eerst dat Amanda zich uitlaat over de kwestie tussen Martijn en Tessa sinds Tessa aangifte heeft gedaan tegen Martijn gedaan wegens vermeende 'mishandeling' en 'seksueel misbruik'. Ook bracht Tessa Martijns vermeende drank- en drugsgebruik in de media.
Martijn ontkent alle beschuldigingen en had eerder al aangifte tegen Tessa gedaan wegens mishandeling en laster.
primeurjagers.nlquote:
Jammerdepammer. Ik ben de laatste in Nederland die nog geen FB-account heeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef Re het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000404763496
En toch wonen ze al eeuwen niet meer samenquote:
hoeft toch ook niet om een relatie te hebben?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch wonen ze al eeuwen niet meer samen
Neenee ik ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:43 schreef Lienekien het volgende:
Jammerdepammer. Ik ben de laatste in Nederland die nog geen FB-account heeft.
Nou en? ze houden zo ook van elkaar hoor!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
En toch wonen ze al eeuwen niet meer samen
Klopt dat was een tweetje van Angela..ik wilde vanochtend deze foto ook hier plaatsen ! En bij mij lukte het niet. OT: ik gebruik voor twitter ook altijd Yfrog.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef easy-going het volgende:
Dit mag ook niet ontbreken
Tweet van Angela Groothuizen gisteravond in de pauze van de X-Factor Finale:
Familie Krabbe, still going strong:
[ afbeelding ]
Ze kijken ook zo gelukkig allebei. NOT.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef easy-going het volgende:
[ afbeelding ]
Zou kunnen, maar toen Amanda met de boot vertrok zat iedereen hier te lachen en nu in een nieuw topic is het ineens 'ah gos, wat lief' en 'oh die arme Martijn'quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou en? ze houden zo ook van elkaar hoor!!
Ze snuiven om beurten, afhankelijk wie de kids heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
En als ik haar zo op straat tegen zou komen dan zou ik serieus denken dat het een crackhoertje was, verlopen harses
Dat ging gewoon zo, zo zag het er eerder op de avond uitquote:Op zondag 12 juni 2011 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze snuiven om beurten, afhankelijk wie de kids heeft.![]()
En dat topje op de foto, was ze net aan het omkleden of hing dat gewoon zo half om de tiet?
t lijkt bijna of ze em vol walging van zich af duwt.. en vlak nadat de foto genomen werd ze moest hollen naar het toilet achter haarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef easy-going het volgende:
[ afbeelding ]
Die drank en drugs waren echt niet alleen Martijn's pakkie an in de relatie met Amanda. Allebei lust(t)en ze er wel pap van.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:43 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Amanda zo'n raar mens.... Die Martijn lijkt een zwak te hebben voor gekke en bezitterige vrouwen die hem bespelen.
Die relatie met Amanda is toch ook steeds maar aan en uit. En wat is dat nou voor een gezin als vader regelmatig verbannen wordt naar een flat elders, maar zodra mama maanden op een boot wil varen dan moet papa maar alles op zich nemen.
En nu dan die gekke Tessa.
Logisch dat je dan gaat drinken en snuiven om jezelf af en toe een beetje goed te voelen. Die man komt op mij over alsof hij met zijn leven in een situatie zit waar hij geen kant meer op kan.
Vast in een huwelijk met maar liefst 4 kinderen en een wispelturige vrouw. Werk dat van je vraagt om altijd vrolijk, opgewekt en vrolijk/vriendelijk te stralen.
Tuurlijk heeft hij het zelf zo laten gebeuren, maar dan nog. Hij komt op mij helemaal niet gelukkig over.
Die drank en drugs zijn echt een vlucht.
En dat maakt de situatie dan waarschijnlijk nog moeilijker want dan vertoont hij gedrag dat niet in de haak is en waarvan ik me ook wel weer kan voorstellen dan een vrouw niet wil dat je 4 kinderen daarmee geconfronteerd worden. Dal zal die relatie met Amanda er in ieder geval niet beter op maken. Een drinkende en snuivende vader kan beter dus op een flat zitten.
Dat hij ADHD heeft, bleek dacht ik uit die schilder-uitzending (zie eerder in dit topic) en door uitspraken van vader Jeroen in het verleden. Nu heb ik niets met termen als 'ADHD', maar dat Martijn een kutkind was, is evident. Geen enkel gevoel voor grenzen, naar het schijnt.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef Injetta het volgende:
Hoezo heeft hij ADHD???
Of hij een soort Amanda nodig heeft? Ik weet het niet.....Het komt nou niet echt gelukkig over. Maar tegelijkertijd. Het is hun leven en ze moeten het zelf weten. Ze hebben wel 4 kinderen samen! Dus het is geen vrijheid blijheid meer. Ze moeten wel die 4 kinderen samen opvoeden.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:44 schreef Marrije het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rvolgd___.html?p=2,2
video: http://www.telegraaf.nl/s/10024359
wo 15 jun 2011, 07:55
Tessa voor afpersing vervolgd?
AMSTERDAM - Martijn Krabbé wordt vrijwel zeker niet vervolgd wegens aanranding van Tessa van Leijenhorst. Andersom bestaat wel de kans dat Tessa wegens afpersing van Martijn achter tralies belandt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:44 schreef Marrije het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rvolgd___.html?p=2,2
video: http://www.telegraaf.nl/s/10024359
wo 15 jun 2011, 07:55
Tessa voor afpersing vervolgd?
AMSTERDAM - Martijn Krabbé wordt vrijwel zeker niet vervolgd wegens aanranding van Tessa van Leijenhorst. Andersom bestaat wel de kans dat Tessa wegens afpersing van Martijn achter tralies belandt.
Nog iemand het idee dat Martijn probeert met zijn hand die ugly tattoo's af te dekken voor de foto?..quote:Op zondag 12 juni 2011 13:53 schreef Cyan het volgende:
Die Amanda ....![]()
En wat heeft ze nu voor tattoo laten zetten? Een doodshoofd? De Televaag zal er wel weer een boodschap in ontdekken.
Ja! En gepresenteerd door een stel ouwe wijven. "Oh gut en ach en wee het gaat allemaal helemáááál niet goed met die relatie och hemel nee zeg, dat gaat he-le-maal fout!!"quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend amateuristische filmpjes trouwens, die 'Privé flitsen' van de Telegraaf
Ja! En dan heel amateuristisch gaan zitten vertellen dat het zoeken van een man via tv amateuristisch isquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! En gepresenteerd door een stel ouwe wijven. "Oh gut en ach en wee het gaat allemaal helemáááál niet goed met die relatie och hemel nee zeg, dat gaat he-le-maal fout!!"
echt een faal hequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef Ole het volgende:
Ze probéren een beetje boulevard na te doen
niet gelukt dus
we hebben t dn ook over jan uriot, zo mogelijk nog een valsere roddelnicht dan albert verlinde..quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! En gepresenteerd door een stel ouwe wijven. "Oh gut en ach en wee het gaat allemaal helemáááál niet goed met die relatie och hemel nee zeg, dat gaat he-le-maal fout!!"
Het stelde niet zoveel voor. Hij zei niks eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Geen nieuws?
Ik zag een aankondiging voor Shownieuws van gisteravond, met Martijn die aan het woord zou komen, maar heb het item gemist.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef roos85 het volgende:
Maar het liefst zien we een spraakmakende rechtszaak, waarin Tessa bekend dat ze vreselijk jaloers is op Amanda, en nog steeds wacht op de foto met Wendy.
[ afbeelding ]
Ik zou het geen flat willen noemen, holey fuck heb gisteren het huis van martijn gezien, een half huis en ten breedte van een enorme villa.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:43 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Amanda zo'n raar mens.... Die Martijn lijkt een zwak te hebben voor gekke en bezitterige vrouwen die hem bespelen.
Die relatie met Amanda is toch ook steeds maar aan en uit. En wat is dat nou voor een gezin als vader regelmatig verbannen wordt naar een flat elders, maar zodra mama maanden op een boot wil varen dan moet papa maar alles op zich nemen.
En nu dan die gekke Tessa.
Logisch dat je dan gaat drinken en snuiven om jezelf af en toe een beetje goed te voelen. Die man komt op mij over alsof hij met zijn leven in een situatie zit waar hij geen kant meer op kan.
Vast in een huwelijk met maar liefst 4 kinderen en een wispelturige vrouw. Werk dat van je vraagt om altijd vrolijk, opgewekt en vrolijk/vriendelijk te stralen.
Tuurlijk heeft hij het zelf zo laten gebeuren, maar dan nog. Hij komt op mij helemaal niet gelukkig over.
Die drank en drugs zijn echt een vlucht.
En dat maakt de situatie dan waarschijnlijk nog moeilijker want dan vertoont hij gedrag dat niet in de haak is en waarvan ik me ook wel weer kan voorstellen dan een vrouw niet wil dat je 4 kinderen daarmee geconfronteerd worden. Dal zal die relatie met Amanda er in ieder geval niet beter op maken. Een drinkende en snuivende vader kan beter dus op een flat zitten.
Het is 'holy' en nu willen we natuurlijk weten wat jij in Martijns flat deed en wat jullie gebruikten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef rtyu het volgende:
[..]
Ik zou het geen flat willen noemen, holey fuck heb gisteren het huis van martijn gezien, een half huis en ten breedte van een enorme villa.
Martijn zat gister in het programma:Ik kom bij je eten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is 'holy' en nu willen we natuurlijk weten wat jij in Martijns flat deed en wat jullie gebruikten.
Inderdaad. Dat was niet de voorstelling die ik had van de flat. Ha ha.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef rtyu het volgende:
[..]
Ik zou het geen flat willen noemen, holey fuck heb gisteren het huis van martijn gezien, een half huis en ten breedte van een enorme villa.
En dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat Tess dan hysterisch krijsend wordt afgevoerd.
quote:Martijn Krabbé niet vervolgd
Laatste update: 9 augustus 2011 15:39 .
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam heeft de aangifte tegen tv-presentator Martijn Krabbé geseponeerd.
ANP Dat liet een woordvoerder dinsdag weten.
Zijn ex-vriendin beschuldigde Krabbé van aanranding, verkrachting en mishandeling. Justitie ziet af van vervolging wegens gebrek aan bewijs.
Iemand Shownieuws gezien?quote:Martijn Krabbé wordt niet vervolgdEen opluchting voor Martijn Krabbé. Het Openbaar Ministerie seponeert de aangifte tegen de RTL-presentator wegens gebrek aan bewijs, zo is aan Shownieuws bevestigd.
Zijn ex Tessa van Leijenhorst beschuldigde hem van mishandeling, aanranding en verkrachting.
Martijn Krabbé had al aangifte tegen Tessa gedaan wegens mishandeling, chantage en laster. Die aangiftes zijn nog steeds in onderzoek.
Vanavond meer in Shownieuws
yes!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:19 schreef Ole het volgende:
We krijgen nog wat!
[..]
Iemand Shownieuws gezien?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
o ja joh?!en de mensen zonder leven dan zoals ik?!
[ afbeelding ]
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:19 schreef Ole het volgende:
Anders Spong wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:58 schreef Leandra het volgende:
Tessa heeft d'r 15 minuten iig weer gehad.
Werd Spong niet door die rijke ex betaald?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:04 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoeveel zal dit geintje Tessa gekost hebben? Of zou Spong voor nop gewerkt hebben.
Oh dear, het boek ligt binnenkort in de winkels?quote:ma 15 aug 2011, 06:00
Tessa van Leijenhorst: 'Martijn verwoestte mijn leven'
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - "Ik lieg niet, ik lieg niet, en nogmaals, ik lieg niet." Tessa van Leijenhorst praat voor het eerst over het seponeren van de aanklacht die zij indiende tegen Martijn Krabbé.
"Ik huil veel, mijn leven is kapot," zegt Tessa, die tot eind september uitrust in Thailand. "De waarheid zal boven tafel komen. Mr. Spong heeft mijn protest tegen het seponeren ingediend bij het Hof. Wat is mijn belang om te liegen? Ik wil geen geld, dat heb ik nooit gewild."
Tessa is begonnen al haar ervaringen in de zaak Martijn Krabbé op te schrijven.
ze was zelf ten prooi gevallen aan Martijns complot. Niet tegen opgewassen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:13 schreef Copycat het volgende:
Je verwoestte mijn leven
Hebt mijn toekomst verpest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |