Iemand Shownieuws gezien?quote:Martijn Krabbé wordt niet vervolgdEen opluchting voor Martijn Krabbé. Het Openbaar Ministerie seponeert de aangifte tegen de RTL-presentator wegens gebrek aan bewijs, zo is aan Shownieuws bevestigd.
Zijn ex Tessa van Leijenhorst beschuldigde hem van mishandeling, aanranding en verkrachting.
Martijn Krabbé had al aangifte tegen Tessa gedaan wegens mishandeling, chantage en laster. Die aangiftes zijn nog steeds in onderzoek.
Vanavond meer in Shownieuws
yes!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:19 schreef Ole het volgende:
We krijgen nog wat!
[..]
Iemand Shownieuws gezien?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
o ja joh?!en de mensen zonder leven dan zoals ik?!
[ afbeelding ]
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:19 schreef Ole het volgende:
Anders Spong wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:58 schreef Leandra het volgende:
Tessa heeft d'r 15 minuten iig weer gehad.
Werd Spong niet door die rijke ex betaald?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:04 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoeveel zal dit geintje Tessa gekost hebben? Of zou Spong voor nop gewerkt hebben.
Oh dear, het boek ligt binnenkort in de winkels?quote:ma 15 aug 2011, 06:00
Tessa van Leijenhorst: 'Martijn verwoestte mijn leven'
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - "Ik lieg niet, ik lieg niet, en nogmaals, ik lieg niet." Tessa van Leijenhorst praat voor het eerst over het seponeren van de aanklacht die zij indiende tegen Martijn Krabbé.
"Ik huil veel, mijn leven is kapot," zegt Tessa, die tot eind september uitrust in Thailand. "De waarheid zal boven tafel komen. Mr. Spong heeft mijn protest tegen het seponeren ingediend bij het Hof. Wat is mijn belang om te liegen? Ik wil geen geld, dat heb ik nooit gewild."
Tessa is begonnen al haar ervaringen in de zaak Martijn Krabbé op te schrijven.
ze was zelf ten prooi gevallen aan Martijns complot. Niet tegen opgewassen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:13 schreef Copycat het volgende:
Je verwoestte mijn leven
Hebt mijn toekomst verpest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |