quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:44 schreef Marrije het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)rvolgd___.html?p=2,2
video: http://www.telegraaf.nl/s/10024359
wo 15 jun 2011, 07:55
Tessa voor afpersing vervolgd?
AMSTERDAM - Martijn Krabbé wordt vrijwel zeker niet vervolgd wegens aanranding van Tessa van Leijenhorst. Andersom bestaat wel de kans dat Tessa wegens afpersing van Martijn achter tralies belandt.
Nog iemand het idee dat Martijn probeert met zijn hand die ugly tattoo's af te dekken voor de foto?..quote:Op zondag 12 juni 2011 13:53 schreef Cyan het volgende:
Die Amanda ....![]()
En wat heeft ze nu voor tattoo laten zetten? Een doodshoofd? De Televaag zal er wel weer een boodschap in ontdekken.
Ja! En gepresenteerd door een stel ouwe wijven. "Oh gut en ach en wee het gaat allemaal helemáááál niet goed met die relatie och hemel nee zeg, dat gaat he-le-maal fout!!"quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend amateuristische filmpjes trouwens, die 'Privé flitsen' van de Telegraaf
Ja! En dan heel amateuristisch gaan zitten vertellen dat het zoeken van een man via tv amateuristisch isquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! En gepresenteerd door een stel ouwe wijven. "Oh gut en ach en wee het gaat allemaal helemáááál niet goed met die relatie och hemel nee zeg, dat gaat he-le-maal fout!!"
echt een faal hequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:24 schreef Ole het volgende:
Ze probéren een beetje boulevard na te doen
niet gelukt dus
we hebben t dn ook over jan uriot, zo mogelijk nog een valsere roddelnicht dan albert verlinde..quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! En gepresenteerd door een stel ouwe wijven. "Oh gut en ach en wee het gaat allemaal helemáááál niet goed met die relatie och hemel nee zeg, dat gaat he-le-maal fout!!"
Het stelde niet zoveel voor. Hij zei niks eigenlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Geen nieuws?
Ik zag een aankondiging voor Shownieuws van gisteravond, met Martijn die aan het woord zou komen, maar heb het item gemist.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef roos85 het volgende:
Maar het liefst zien we een spraakmakende rechtszaak, waarin Tessa bekend dat ze vreselijk jaloers is op Amanda, en nog steeds wacht op de foto met Wendy.
[ afbeelding ]
Ik zou het geen flat willen noemen, holey fuck heb gisteren het huis van martijn gezien, een half huis en ten breedte van een enorme villa.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:43 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Amanda zo'n raar mens.... Die Martijn lijkt een zwak te hebben voor gekke en bezitterige vrouwen die hem bespelen.
Die relatie met Amanda is toch ook steeds maar aan en uit. En wat is dat nou voor een gezin als vader regelmatig verbannen wordt naar een flat elders, maar zodra mama maanden op een boot wil varen dan moet papa maar alles op zich nemen.
En nu dan die gekke Tessa.
Logisch dat je dan gaat drinken en snuiven om jezelf af en toe een beetje goed te voelen. Die man komt op mij over alsof hij met zijn leven in een situatie zit waar hij geen kant meer op kan.
Vast in een huwelijk met maar liefst 4 kinderen en een wispelturige vrouw. Werk dat van je vraagt om altijd vrolijk, opgewekt en vrolijk/vriendelijk te stralen.
Tuurlijk heeft hij het zelf zo laten gebeuren, maar dan nog. Hij komt op mij helemaal niet gelukkig over.
Die drank en drugs zijn echt een vlucht.
En dat maakt de situatie dan waarschijnlijk nog moeilijker want dan vertoont hij gedrag dat niet in de haak is en waarvan ik me ook wel weer kan voorstellen dan een vrouw niet wil dat je 4 kinderen daarmee geconfronteerd worden. Dal zal die relatie met Amanda er in ieder geval niet beter op maken. Een drinkende en snuivende vader kan beter dus op een flat zitten.
Het is 'holy' en nu willen we natuurlijk weten wat jij in Martijns flat deed en wat jullie gebruikten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef rtyu het volgende:
[..]
Ik zou het geen flat willen noemen, holey fuck heb gisteren het huis van martijn gezien, een half huis en ten breedte van een enorme villa.
Martijn zat gister in het programma:Ik kom bij je eten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is 'holy' en nu willen we natuurlijk weten wat jij in Martijns flat deed en wat jullie gebruikten.
Inderdaad. Dat was niet de voorstelling die ik had van de flat. Ha ha.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef rtyu het volgende:
[..]
Ik zou het geen flat willen noemen, holey fuck heb gisteren het huis van martijn gezien, een half huis en ten breedte van een enorme villa.
En dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat Tess dan hysterisch krijsend wordt afgevoerd.
quote:Martijn Krabbé niet vervolgd
Laatste update: 9 augustus 2011 15:39 .
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam heeft de aangifte tegen tv-presentator Martijn Krabbé geseponeerd.
ANP Dat liet een woordvoerder dinsdag weten.
Zijn ex-vriendin beschuldigde Krabbé van aanranding, verkrachting en mishandeling. Justitie ziet af van vervolging wegens gebrek aan bewijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |