quote:
di 07 jun 2011, 06:00 | 142 reacties
Ex-verloofde Tessa van Leijenhorst spreekt
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Robbert de Graaf, de man met wie Tessa van Leijenhorst zou trouwen, is alle speculaties rond zijn ex-verloofde en Martijn Krabbé zat. „Ik wil voor eenmaal mijn verhaal doen. Mijn leven staat compleet op zijn kop, terwijl het om Tessa en Martijn gaat. Ik weet niet wie er gelijk zal krijgen. Maar ik zie Tessa niet als iemand die het heeft voorzien op bekende mensen”, vertelt de telecomondernemer verbolgen.
Foto: Marco Mekenkamp Foto: Anko Stoffels Zesenhalf jaar waren Tessa, die ooit meedeed aan het realityprogramma De bus, en haar verloofde Robbert de Graaf samen. „Tessa en ik hadden allebei andere ideeën over de toekomst. Twee maanden geleden hebben we de knoop doorgehakt. Daarna is die toestand met Martijn gebeurd. In mijn appartement ja. Maar dat vind ik geen big deal”, vertelt hij aan Pagina Privé.
Wat er die nacht precies is gebeurd, weet Robbert niet. „Allereerst loopt er nog een politieonderzoek. Tessa heeft mij kort na het incident gebeld, ze was compleet in paniek. Maar nogmaals, ik heb niets gezien.”
Robbert baalt dat hij zo bij de ruzie tussen Tessa en Martijn wordt betrokken. „Dat je relatie na jaren uitgaat, is al vrij heftig. Helemaal omdat er kinderen in het spel zijn. Maar deze zaak is echt een heel vervelend toetje. Daarom spreek ik nu voor eenmaal en hoop ik daarna echt met rust gelaten te worden. Zodat zowel ik als mijn dochtertjes het gewone leven weer kunnen oppakken.”
commentaar van Evert
quote:
di 07 jun 2011, 16:33 | 3 reacties
Privé-blog Evert: Vakantie voor Martijn? door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - Het wordt nog spannend, of Martijn Krabbé na de finale van X-factor op vrijdagavond rustig met vakantie kan, of dat hij eerst toch nog even langs moet komen op het Hoofdbureau van Politie in de hoofdstad vanwege zijn eigen ‘ex-factor’!
En… wat gebeurt er dán!?
Het is inmiddels 6 weken geleden dat Martijn, na een wilde nacht met vriendin Tessa, in opspraak kwam. Zes weken waarin hij is blijven zwijgen, maar waarin vrienden wel van zich deden spreken. Net als de ex-verloofde van Tessa overigens, die in plaats van haar te trouwen met haar brak maar hier en daar nu een goed woordje voor haar doet.
Het kan niet anders of justitie zit straks behoorlijk met de zaak in de maag. Er zijn sms-jes, sporen van een vechtpartij in het appartement waar de, hoe dan ook, wilde nacht plaatsvond en misschien nog wel wat meer sporen die in CSI en andere series DNA worden genoemd.
Hoe moet dit aflopen? De Amsterdamse politie neemt nogal de tijd voor het onderzoek, dat volgens Tessa’s ex voortvarend wordt opgepakt. En Amsterdammers maar klagen dat alleen de politiekapel nog optreedt! Maar de uitkomst... het zal me niet verbazen als Martijn gewoon met vakantie gaat. Héél lang.