Ik ben 44 en ik lijk ook jonger! (denk ik...).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben ook 31 maar ik lijk wel 10 jaar jonger
Maar gelukkig zonder kinderen.quote:
Misschien banden lekprikken, auto bekrassen, vrouw alle sex-smsjes opsturen, uren posten voor zijn huis om te kijken of hij al een nieuwe sexpartner heeft. Last but not least, dreigen en vervolgens de media opzoeken en omdat hij veel te verliezen heeft, hem zoveel mogelijk schade toe te brengen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef doeka het volgende:
[..]
Maar gelukkig zonder kinderen.
Het deed mij denken aan Fatal Attraction, voor je het weet vermoordt ze de konijnen!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Copycat het volgende:
Kijk dit eens een prachtige, gekoppelde reeks zijn
Doet mij juist denken aan Disclosure met Demi Moore en Michael Douglas, waarin de karakter van Moore een slippertje heeft met Douglas om iets voor elkaar te krijgen. Maar als ze haar zin niet krijgt onsteekt ze in woede en doet uit wraak aangifte van seksuele intimidatie en zet daarmee Douglas' carrière, reputatie en gezinsleven op de tocht. Hij vecht echter terug en dient ook een aanklacht tegen haar in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:15 schreef doeka het volgende:
[..]
Maar gelukkig zonder kinderen.
Het deed mij denken aan Fatal Attraction, voor je het weet vermoordt ze de konijnen!
Ben je dronken of zit er net een chirurg in je been te boren?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:41 schreef Ole het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Copycat het volgende:
Kijk dit eens een prachtige, gekoppelde reeks zijn.
suf van de pijnstillers denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je dronken of zit er net een chirurg in je been te boren?
Niet echt, hij was weer in topvorm!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Zei hij nog iets dat we kunnen interpreteren in ons eigen SHO-straatje?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niet echt, hij was weer in topvorm!
Alleen de liedjes werden verkracht...
Nou wendy had wel de hele tijd haar arm om hem heen en martijn. Eindigde met een emotioneel toespraakje over dat ze zo'n schat was en hem altijd steunde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Zei hij nog iets dat we kunnen interpreteren in ons eigen SHO-straatje?
ga ik morgen doen. Lig nu plat.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef roos85 het volgende:
kan een modje alle rtlboulevard/shownieuws items in de OP zetten?
Aldus de Telegraaf.quote:ma 16 mei 2011, 20:06
Martijn Krabbé reageert op beschuldigingen
van onze redactie
AMSTERDAM - Martijn Krabbé heeft zich zondag voor het eerst uitgelaten over de beschuldigingen van zijn ex-vriendin Tessa van Leijenhorst.
Foto: Ab Blauw
Martijn mocht zondag de uitreiking van de Coiffure Awards 2011 voor zijn rekening nemen. Aan het begin van de uitreiking van de kappersprijzen zei de presentator: "Ik voel me heel vereerd dat ik hier mag staan. Terwijl ik niets met haar heb. Ik heb niets met háár."
Het is de eerste keer dat Martijn openlijk reageert op de beschuldigingen van Tessa van Leijenhorst. Martijn's vrouw Amanda bedankte vorige week vrienden en familie voor de steun die zij krijgen in deze roerige periode.
Wat is er dan mis?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
God wat pathetic van de Telegraaf.
dat ze zo'n belachelijk artikel schrijven, en alles wat Martijn zegt nu anders geïnterpreteerd wordt.quote:
quote:Ex Tessa gehoord door politie
De ex-verloofde van Tessa van Leijenhorst, Robbert, is gehoord door de politie. De uit de hand gelopen ruzie tussen Martijn Krabbé en de oud-deelneemster van De Bus vond plaats in zijn appartement in Amsterdam. Dit meldt De Telegraaf dinsdag.
Tessa beschuldigt Martijn van verkrachting. De presentator laat op zijn beurt weten dat er niets klopt van de aantijgingen. Hij heeft direct na de ruzie al aangifte van mishandeling en bedreiging gedaan bij de politie.
Laatste update: Vandaag 10:26 uur
Voorproefje gelezen van het interview. Hij zegt van zichzelf dat hij roekeloos is en geen grenzen kent.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgenavond Martijn Krabbé bij Max in het programma ''Sterren op het Doek'' op NED 2 om 20.50.
Als iemand geen grenzen heeft in drank en drugs, dan kan zo'n situatie wel ontstaan, ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:18 schreef Vandaag... het volgende:
Ik hoop dat men dat soort uitspraken in hun context kan plaatsen en dat mensen niet gelijk denken dat iemand dan ook wel zou kunnen verkrachten...
Tsja, maar dat hoeft niet te betekenen dat je zo ver zou gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voorproefje gelezen van het interview. Hij zegt van zichzelf dat hij roekeloos is en geen grenzen kent.
Ok, ik kom erop terug. Mensen kunnen die uitspraken dus niet in de context zien..quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als iemand geen grenzen heeft in drank en drugs, dan kan zo'n situatie wel ontstaan, ja.
Jij denkt van niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:44 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ok, ik kom erop terug. Mensen kunnen die uitspraken dus niet in de context zien..![]()
Vind het nogal een verschil om over je eigen grenzen heen te gaan of over seksuele, morele grenzen en de fysieke grenzen van een ander. Dan zou iedere losbol dus in staat zijn tot verkrachting, moord etc.
Misschien wel psychisch verkracht omdat ze zich aan hem opdrong toen hij aangaf geen relatie met haar wilde, maar Amanda terug wilde. Tsja, en dan kan ik me wat bij voorstellen dat een femme fatale dit met sex probeert te bewerkstelligen. The rest is history.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:04 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien heeft Tessa hem wel verkracht
Ze lijkt me behoorlijk grenzeloos dus zou maar zo kunnenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:04 schreef formerjellybean het volgende:
Misschien heeft Tessa hem wel verkracht
Ik denk zeker van niet.quote:
quote:Martijn Krabbé is 'ontzettend moe'
Uitgegeven: 18 mei 2011 21:32
Laatst gewijzigd: 18 mei 2011 21:46
AMSTERDAM - Martijn Krabbé wordt doodmoe van alle verantwoordelijkheden die hij heeft.
© ANP"Ik heb een enorme bak verantwoordelijkheid. Voor vier kinderen, 28 programma's en voor van alles en nog wat", vertelt de presentator in het programma Sterren op het Doek.
"Ik ben ontzettend moe, ik heb veel te doen", concludeert de 43-jarige in een interview dat een aantal maanden geleden is opgenomen.
Martijn moest de afgelopen maanden flink aan de bak. Zijn vrouw Amanda voer een aantal maanden mee met een schip van liefdadigheidsorganisatie Sea Shepherd, waardoor Krabbé alleen voor zijn vier kinderen moest zorgen.
Aangifte
Amanda is inmiddels terug in Nederland, maar Martijn heeft nog steeds niet veel rust. Onlangs werd bekend dat een ex-vriendin aangifte tegen hem heeft gedaan.
Ze beschuldigt de presentator van verkrachting, of een poging tot verkrachting, en mishandeling. Krabbé zegt dat de ex, Tessa, hem aanviel tijdens een ruzie en heeft ook aangifte gedaan.
Grenzen
De presentator toont zich openhartig in het interview met Hanneke Groenteman, dat donderdag wordt uitgezonden. "Als kind zocht ik altijd de grenzen op. Nog steeds wel, maar toch een stuk minder dan vroeger. Dat komt door alle verantwoordelijkheden. Maar ik ben nog steeds wel roekeloos", zegt Krabbé. De presentator beseft ook dat hij geen makkelijk karakter heeft.
"Gek genoeg is het me toch gelukt, ondanks dat vreemde karakter en die roekeloosheid om succesvolle programma's te maken. Dat doet mij toch wat. Succes is iets dat mij heel erg troost", zegt de duidelijk geëmotioneerde presentator.
Geen grenzen
"Ik ben erachter gekomen dat ik geen grenzen heb, er is geen plek waar ik niet heen kan, ik ben nergens bang voor. Dat geeft zo'n kracht, ik wil in het oog van de storm staan, dan kom ik tot rust."
© Novum
Eens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:12 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat het zelfs mogelijk is roekeloos gedrag te vertonen terwijl je jezelf nooit laveloos drinkt omdat je daar te controlfreak voor bent...
Daarbij heb ik het idee dat als Martijn met enige regelmaat de grenzen van alcohol en drugs zou overschrijden, dat nu niet ineens op z'n 43ste pas bekend zou worden, dan had hij al vaker in de bladen gestaan omdat hij met z'n bezopen kop wat stoms had gedaan, want bij hem is het al "nieuws" als hij dronken in de gracht staat te pissen en vervolgens tegen een geparkeerde auto aanloopt.
Het kan dus best zijn dat Martijn graag grenzen opzoekt (ongeacht de context waarin het gezegd is) maar dat wil niet zeggen dat hij behalve z'n eigen grenzen daarmee ook grenzen van een ander overschrijdt.
Zit nu te kijken maar jeetje, wat ziet hij er slecht uit! Je kunt de zorgen en het verdriet zo van zijn gezicht scheppen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgenavond Martijn Krabbé bij Max in het programma ''Sterren op het Doek'' op NED 2 om 20.50.
Vind het bijna triest om te zien, als het maar geen Antonie Kamerling-scenario wordt. Hij is gelukkig zegt hij maar weet niet wanneer. Volgens mij is die Amanda zijn grote blok aan het been maar tegelijkertijd kan hij er niet buiten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zit nu te kijken maar jeetje, wat ziet hij er slecht uit! Je kunt de zorgen en het verdriet zo van zijn gezicht scheppen.
Is wel paar maanden geleden opgenomen hoor. ik denk ten tijden toen Amanda in het buitenland zat en hij druk had met de kinderen en zijn tv werk..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef Felixa het volgende:
Zit nu te kijken maar jeetje, wat ziet hij er slecht uit! Je kunt de zorgen en het verdriet zo van zijn gezicht scheppen.
zou je het berichtje kunnen posten? Kan ik niet lezen op mijn telefoon.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef merel1986 het volgende:
weer nieuws; http://www.telegraaf.nl/p(...)_woning_Tessa__.html
Bron: www.telegraaf.nlquote:Politie onderzoekt woning ex Martijn Krabbé van onze redactie
AMSTERDAM - De woning van Tessa van Leijenhorst, de ex van presentator Martijn Krabbé die hem beschuldigt van verkrachting, is door de politie onderzocht op DNA-sporen.
Ook zijn er inmiddels getuigen gehoord in de zaak. "Spoedig volgen er meer", zo laat Tessa's advocaat Mr. Gerard Spong weten.
Martijn zelf is nog niet gehoord. "Dat is bij dit soort kwesties in Nederland een gebruikelijke tactiek: eerst uitvoering onderzoek doen en dan de andere partij met alles confronteren."
Wel is ook de mobiele telefoon van Tessa met daarop uitgebreid sms-verkeer tussen haar en de presentator meegenomen door de politie. Aan het AD vertelt Mr. Spong: "Deze wordt uitvoerig door de politie onderzocht. De gsm heeft zij op verzoek van de politie moeten inleveren.
De brunette deed twee weken geleden aangifte van verkrachting bij de politie van
Ze zou geen aangifte doen als ze met Wendy op de foto konquote:Sms'sjes Martijn Krabbé openbaar
Tessa van Leijenhorst, de ex van Martijn Krabbé, heeft een aantal sms'jes openbaar gemaakt via Story. Uit een van de berichten blijkt dat Tessa geen aangifte bij de politie zou doen als Martijn ervoor zou zorgen dat zij met zijn collega Wendy van Dijk op de foto kon.
Tevens zou Tessa zich onthouden van een aangifte als Martijn één keer X Factor niet zou presenteren.
Tessa heeft de sms'jes zelf doorgestuurd naar het weekblad. Recentelijk moest ze haar mobiele telefoon inleveren bij de politie, zodat de recherche het berichtenverkeer tussen haar en Martijn kan onderzoeken.
Tessa beweerde vorige maand dat Martijn haar had mishandeld en haar had geprobeerd te verkrachten. Ze heeft inmiddels officieel aangifte gedaan bij de politie.
Ook de presentator heeft aangifte gedaan. Volgens Martijn heeft Tessa hém mishandeld. Hij werkt volledig mee aan het onderzoek.
Uit een van de sms'jes die Martijn aan Tessa zou hebben gestuurd, blijkt dat de presentator geprobeerd heeft zijn ex-vriendin te laten inzien dat ze niet redelijk is.
"Wees alsjeblieft redelijk", zo staat in een van de berichten. "Je gooit nu alles op een hoop bij mij terwijl we het zo vaak fijn hebben gehad en ook echt wel vriendjes van elkaar zijn. Jij hebt mij geschopt. Niet andersom. En ik begrijp verdorie ook nog je pijn van vroeger. Echt wel. Laat het hier niet op aankomen, want dat heb ik niet verdiend."
© NU.nl
En het feit dat ze dat niet doorheeft bevestigt dat nog een keerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:19 schreef MOETIG het volgende:
Ik begrijp niet waarom zij deze smsjes openbaar maakt? hieruit blijkt alleen maar dat zij psychisch totaal niet in orde is?!
Is inderdaad een starfucker!quote:
Ja onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:32 schreef SEMTEX het volgende:
Dat Martijn nog redelijk is tegen zo'n creep....
Kan me er iets bij voorstellen. Als hij helemaal losgaat tegen haar (verbaal) dan is hij alleen maar meer de klos. Hij is m.i. echt superverstandig in deze hele kwestie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:32 schreef SEMTEX het volgende:
Wat moet hij anders? Er staat veel op het spel voor een bekende Nederlander als Martijn Krabbé. Dit is de beste manier om met haar af te rekenen, al kan ik mij wel voorstellen en begrijpen als hij eventueel over de schreef was gegaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kan me nu juist voorstellen dat hij het eerder zou kunnen zijn die haar van zich af moest slaan omdat ze hysterisch werd. Tjsja, dan krijg je soms ook bloeduitstortingen (de een krijgt ze iets sneller dan de ander).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat moet hij anders? Er staat veel op het spel voor een bekende Nederlander als Martijn Krabbé. Dit is de beste manier om met haar af te rekenen, al kan ik mij wel voorstellen en begrijpen als hij eventueel over de schreef was gegaan.
Hoeveel heeft dat weekblad Tessa betaald?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:15 schreef merel1986 het volgende:
van telegraaf.nl;
Advocaat Martijn Krabbé overweegt uitbreiding aangifte
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - De advocaat van Martijn Krabbé overweegt of hij de aangifte van mishandeling, die zijn cliënt eerder deed tegen zijn ex-minnares Tessa van Leijenhorst, zal uitbreiden. „Het openbaar maken van sms-berichten zonder medeweten van de auteur is schending van het briefgeheim en auteursrecht”, licht mr. Kalff toe. „We gaan bekijken of we daarmee iets gaan doen.”
Foto: AB BLAUW
Gisteren drukte een weekblad sms’jes van zowel Tessa als Martijn af.
Mr. Kalff reageert: „Deze hele actie van de tegenpartij verbaast mij. Wat heeft het voor zin? Bovendien kan ik niet anders dan concluderen dat mevrouw haar woord houdt: ze wilde er een mediaspektakel van maken, daarmee heeft ze immers eerder gedreigd. En dat doet ze dus ook.”
Martijn onthoudt zich van commentaar. Bij monde van zijn raadsman laat de presentator weten het een „heel treurige aangelegenheid” te vinden. Kalff: „Het is nogal wat om eerst jarenlang met iemand bevriend te zijn en vervolgens dit over je heen te krijgen. Mijn cliënt blijft bij zijn standpunt door hier niet in mee te gaan. Hij gaat door met zijn werk en het zorgen voor zijn gezin.”
Tessa’s advocaat mr. Spong heeft niet gereageerd.
Een fles vodka en een grammetje coke.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:20 schreef Marrije het volgende:
Hoeveel heeft dat weekblad Tessa betaald?
Paar gram toch welquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een fles vodka en een grammetje coke.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ie-voor-tripje.dhtmlquote:'Martijn Krabbé wilde tegenprestatie voor tripje'
Martijn Krabbé (43) verlangde van zijn vriendin Tessa van Leijenhorst een 'tegenprestatie' omdat hij voor haar een vakantie in Thailand had geregeld waarmee ze even kon bijkomen van haar recente scheiding. Dat vermoedt Robbert de Graaf, de ex van Tessa met wie zij tot begin april 6,5 jaar samen had gewoond.
Volgens het Algemeen Dagblad weet hij niet precies wat de 'tegenprestatie' inhield, maar legt wel een direct verband met de uit de hand gelopen ontmoeting tussen Tessa en Martijn, eind april in zijn Amsterdamse woning.
Van Leijenhorst beweert daar in de nacht van 26 op 27 april door een aangeschoten Krabbé te zijn verkracht en heeft daarvan aangifte gedaan bij de zedenpolitie. Krabbé ontkent.
Tessa's ex vertrouwt haar op haar woord. Hij ontzenuwt geruchten dat hij voor Tessa de advocaatkosten betaalt, omdat zij als werkloze vrouw geen inkomsten heeft. Van Leijenhorst laat haar belangen behartigen door de bekende strafpleiter Gerard Spong, die ruim 400 euro per uur rekent. 'Tessa betaalt alles zelf.
Ze heeft recent haar beautysalon verkocht. Verder hebben we na onze breuk ook afspraken gemaakt over de verdeling van eigendommen. Tessa heeft er voor gekozen haar deel daarvan te gebruiken om de advocaatkosten te betalen.'
Volgens Stefan Kalff, de advocaat van Martijn Krabbé, heeft zijn cliënt met de Thaise vakantie Tessa alleen maar een vriendendienst willen bewijzen. 'Tessa had het na haar breuk met De Graaf moeilijk en ze dreigde op straat te komen staan. Martijn heeft een goede vriend in Thailand waar ze tot rust kon komen. Hij wilde haar alleen maar helpen. Des te vreemder, en misschien zelfs wel ondankbaar, is het dat mevrouw Martijn nu met een compleet mediacircus laat boeten voor die aardige geste.'
Je bent toch niet van gisteren!quote:
Neehee, die ex van Tessa komt over alsof ie van gisteren is. Zo bleu als een pasgeboren baby.quote:
Er staat niet dat hij het tripje naar Thailand heeft betaald, maar dat hij had geregeld dat ze bij een vriend van hem daar kon verblijven.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:38 schreef bloodymary het volgende:
Als ze zogenaamd zoveel geld heeft om die advocaat te betalen, waarom moest Martijn dan haar reisje naar Thailand betalen?
Het wordt steeds gekker en ongeloofwaardiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |