quote:Domien Domien Verschuuren
Ja sorry, maar die Jan Vertonghen vind ik dus een schatje. #DWDD
2 minutes ago
Brood? Die drinkt alleen maar bier.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zal Janssen het liefst op zijn broodje hebben!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:56 schreef thettes het volgende:
Ik zag hem laatst ook bij een of ander indieconcertje in de melkweg, vond ik ook al atypisch in die zin dat je vd wiel daar nooit zal zien
Nick is die ene, Simon die andere..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:04 schreef Specularium het volgende:
Nick met zijn hoedje.![]()
Of Simon, ik weet niet wie wie is.
Ik vind z'n shows niet leuk, en heb hem bij dwdd alleen 1 keer gezien met dat necrofiel-gebeuren, ook niet zo grappig, maar hier was hij wel grappig.quote:
De export valt een beetje tegen. Twee free tickets bij 2 kilo paling, jwz.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:05 schreef June. het volgende:
Nick en Simon in het buitenland, are you kidding me?
Hij is pas gesloten wanneer je het antwoord op de vraag die in je hoofd zit, weetquote:
Ze menen het ook nog serieus...... ... .. .. .quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:05 schreef June. het volgende:
Eens. Redelijk dit keer.quote:
Hij heeft Klaas als Nick name.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:05 schreef June. het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:07 schreef henkde_j het volgende:
Vind z'n muziek altijd zwaar chill. Dat rappen mag hij achterwege laten
Vind je, ja? Alleen die kop vind ik al hilarisch, laat staan als ie begint te pratenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind z'n shows niet leuk, en heb hem bij dwdd alleen 1 keer gezien met dat necrofiel-gebeuren, ook niet zo grappig, maar hier was hij wel grappig.
Ben ook groot fan van hem jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind je, ja? Alleen die kop vind ik al hilarisch, laat staan als ie begint te praten! Topkerel.
Mja kwestie van smaak; Teeuwen vind ik wel geweldig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind je, ja? Alleen die kop vind ik al hilarisch, laat staan als ie begint te praten! Topkerel.
In DWDD vind ik hem altijd geforceerd grappig doen.quote:
Ik denk met weemoed aan The sound of silence.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Nick en Simon, de Simon en Garfunkel van de 21ste eeuw
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef Buitendam het volgende:
Als je met iemand in gesprek bent, zet je je hoofddeksel af.
Misschien kunnen ze beter op een cursus normen en waarden ipv Amerika verkennen, dom teringvolk.
Dit was beter hoor!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk met weemoed aan The sound of silence.
ik ga ook kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
Sorry, maar dit lijkt me oprecht een leuk programma. Zo.
Na Frans Bauer kijk ik geen RLS meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
Sorry, maar dit lijkt me oprecht een leuk programma. Zo.
Simon heeft het hoedje op.quote:
Nee hè....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef Mykonos het volgende:
O nee, ik zie een gitaar, gaan ze straks ook wat spelen?
Die met die brandwonden is Simon.quote:
Een paar mannen en een gitaar, maar voor de rest...quote:
Na haar opmerking over hoe lullig het voor die man was dat zijn nieuwe gezicht er ouder uitzag dan hij werkelijk is kan nog moeilijk iets je verbazenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef cobain1994 het volgende:
Al bijna 10 minuten Sick and nimon... Overkill...
Klopt, inteeltmuziek. Alsof er vaste akkoordenpatronen voor zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:16 schreef MilaNL het volgende:
Palingsound en Countryfolk. Bijna hetzelfde.
Vertonghen zat er ook, zou het een teken zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef tong80 het volgende:
Helden uitzending.
Alle losers bij elkaar._O_
Ik heb die single nog ergens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef alors het volgende:
Ik moest aan de 2 Brother on the 4th Floor denken bij die titel
Haha, zou mooi zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertonghen zat er ook, zou het een teken zijn?
Die zijn er ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, inteeltmuziek. Alsof er vaste akkoordenpatronen voor zijn.
Vast wel, maar de stemmen zelf zijn wel erg glad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef henkde_j het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar die stemmen passen wel goed bij elkaar.
Voor een zeer groot deel van de kopende mensheid is dat ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef tong80 het volgende:
Nick :
'Het publiek heeft behoefte aan herkenning'
Hij voorziet al dat Ajax gaat verliezen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:28 schreef GGMM het volgende:
Hoe Mathijs trouwens zei: "Jakhals Erik is voor Twente, ik ben toevallig voor Ajax" als in "sorry, ik kan er ook niks aan doen".
Ik ben aanstaande zondag ook voor Twente.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:30 schreef June. het volgende:
[..]
Hij voorziet al dat Ajax gaat verliezen waarschijnlijk![]()
Dit dus. Zodat ze lekker weer iets konden "instarten"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:15 schreef Cee het volgende:
Ivon die de Barenaked Ladies kent? Welk redactielid heeft haar dat ingefluisterd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig zijn de Yankees niet zo debiel om meteen hun platen te kopen. Scheelt enorm...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Van die kutartiesten als Ilse de Lange, Kane en N&S die in Amerika willen doorbreken
Het wordt tijd dat we een revolutie starten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit dus. Zodat ze lekker weer iets konden "instarten"
Mathijs heeft gelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:28 schreef GGMM het volgende:
Hoe Mathijs trouwens zei: "Jakhals Erik is voor Twente, ik ben toevallig voor Ajax" als in "sorry, ik kan er ook niks aan doen".
Matthijs moet z'n hoofd kaal scheren.quote:
Wat een onzin, juist wel. Het is geen objectief nieuwsprogramma of zo. Het menselijk gezicht maakt dit programma juist zo leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Toen Van Nieuwkerk zei dat "ze" voor Ajax waren zapt ik weg.
Dit soort programma's mag geen voorkeur hebben.
Ga toch weg man, het is geen NOS journaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bij het journaal bespreken ze geen boeken en treden geen (zeer slechte) bands op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Daarom vinden ze elke band die komt leuk en is elk boek dat besproken wordt een topper? Ga toch weg man. Dit is voor het eerst dat er zo direct een voorkeur uitgesproken wordt.
Het is bovendien een journalistiek programma....
Sinds wanneer is DWDD een journalistiek programma?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is bovendien een journalistiek programma....
Na het interview met Vertonghen mogen ze die Nipkov-schijf weer inleveren!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is DWDD een journalistiek programma?
Ik vond het een beetje zielig voor Ed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:53 schreef pberends het volgende:
Theo Maassen tegen Ed de Goeij: Wat is je lievelingseten?
En als de grote Matthijs dat aan Vertonghen vraagt heet dat journalistiek.
Wat maakt dat nu uit, het zou raarder zijn als sportliefhebbers geen supporter van een club zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Misschien moest hij niet zo mediageil zijn en een uitnodiging van Theo Maassen sowieso weigeren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje zielig voor Ed.
idd, en dan weet je het ook meteen als kijker. Trouwens, in Holland Sport is Wilfried de Jong toch ook openlijk Feyenoorder? Ook niks mis mee wmb.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat een onzin, juist wel. Het is geen objectief nieuwsprogramma of zo. Het menselijk gezicht maakt dit programma juist zo leuk.
Dat over die paadjes lijkt me wel interessant en verder natuurlijk Jort Kelderquote:Liveprogramma vanuit Amsterdam, met actuele gasten uit de politiek, wetenschap, sport, cultuur en media. Met optredens, opmerkelijke tv-fragmenten, de Jakhalzen, Fokke & Sukke en LuckyTV.
- Schrijver Maarten 't Hart en fotograaf Jan-Dirk van den Berg komen praten over olifantenpaadjes, de paadjes die mensen creëren om via de kortste weg van A naar B te komen. In het boek Olifantenpaadjes gaan zij in op de vraag waarom die paadjes der burgerlijke ongehoorzaamheid anno 2011 in Nederland nog steeds voor het oprapen liggen.
- Uit onderzoek van de University of Texas en de New York Law School blijkt dat er vaak popartiesten worden geciteerd in de rechtszaal. Zelfs bij de Amerikaanse Hoge Raad komt het voor. Bob Dylan is de meest geciteerde, gevolgd door de Beatles en Bruce Springsteen. Hoe is de situatie in Nederland, wordt hier Frans Bauer soms aan de lopende band geciteerd? Advocaten Jan-Hein Kuijpers, Inez Weski en Gerard Spong vertellen.
- Muziek is er van band The Kik.
- Nico Dijkshoorn dicht.
- Jort Kelder is Tafelheer
Lol jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:35 schreef arucard het volgende:
Mathijs zit even lekker met de benen wijd
Lauren Versterquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:36 schreef Specularium het volgende:
Meisje van Jort is toch Jojanneke? Of niet?
Lauren valt op kakkersquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:36 schreef Specularium het volgende:
Meisje van Jort is toch Jojanneke? Of niet?
Dat sowieso.quote:
Maar niet iedereen is zo'n Rambo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:41 schreef Nober het volgende:
Waarom een confrontatie? Als mij iets overkomt, dat ik bijvoorbeeld in elkaar geslagen zou worden, dan is de enige confrontatie die er komt wraak.
Ja aan geld zal het haar idd wel ontbreken dat ze rijke mannen moet hebben.quote:
o.a. daarom dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:41 schreef Nober het volgende:
Waarom een confrontatie? Als mij iets overkomt, dat ik bijvoorbeeld in elkaar geslagen zou worden, dan is de enige confrontatie die er komt wraak.
dat hoeft nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja aan geld zal het haar idd wel ontbreken dat ze rijke mannen moet hebben.
Why you gay bro?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar verder niet mooi, net als Jessica Villerius en Yvon Jaspers...
quote:
Als ze dat wilden hadden ze zich waarschijnlijk ter plekke nog bedacht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef Silenus het volgende:
"Maar toen werd ik niet verkracht en was ik toch een beetje beledigd"
Klopt, soms wou ik dat ik hem was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:46 schreef Elusive het volgende:
Wat is die Alberto goed heh, hij weet precies hoe het er aan toe gaat in Nederland!
Yvon Jaspers is ook nog wel mooi, alleen fucking dom. Dat is onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar verder niet mooi, net als Jessica Villerius en Yvon Jaspers...
Maar ze kent wel alle obscure bandjes als de Barefoot Ladies ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yvon Jaspers is ook nog wel mooi, alleen fucking dom. Dat is onaantrekkelijk.
Het valt mee, ik heb haar make-up gematigder zien worden met de jaren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, de witch-lawyer is ook weer binnengevlogen.
Nou ja, dom. Ik zou haar eerder een beetje naïef willen noemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yvon Jaspers is ook nog wel mooi, alleen fucking dom. Dat is onaantrekkelijk.
En Daniel Lohues album Hout Moet, die ik ook heb maar nog moet luisteren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ze kent wel alle obscure bandjes als de Barefoot Ladies ofzo.
Het stikt daar van de olifantenpaadjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:54 schreef Elusive het volgende:
dit was vroegah de mijne
http://maps.google.nl/?ie(...)76,0.000786&t=h&z=20
hij ligt er nog
Ja, vind ik ook. Als je steeds de kortste weg blijft zoeken blijf je als het ware afsnijden. Een bocht dus.quote:
Maartenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Achteraf, best wel eigenlijk.
Komt ook omdat ie leuk kan vertellen.
Dat wilde ik ook even postenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit best een heel leuk item egenlijk.
Best wel hequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Specularium het volgende:
Tering, noem jezelf dan gewoon The Beatles.
echtquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Elusive het volgende:
"errrwwwgggg
maaarrrrwwwww"
IK WORD BOOS!!11
Accenten in de randstad zijn het ergst iddquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Elusive het volgende:
"errrwwwgggg
maaarrrrwwwww"
IK WORD BOOS!!11
quote:
hahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:04 schreef Elusive het volgende:
[..]
haha daar wacht ik ook al de hele week op![]()
nzb'squote:Op woensdag 11 mei 2011 20:04 schreef Nober het volgende:
Kozakkendraaijers is wel ergens te downloaden?
Belgie zal toch wel een eigen uitzending gemist hebben? Ik weet dat het op Canvas is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:04 schreef Nober het volgende:
Kozakkendraaijers is wel ergens te downloaden?
ja maar die is betaaldquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Belgie zal toch wel een eigen uitzending gemist hebben? Ik weet dat het op Canvas is.
Volgens mij niet, heb dat wel vaker geprobeerd op gemist.be maar zonder resultaat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Belgie zal toch wel een eigen uitzending gemist hebben? Ik weet dat het op Canvas is.
Ik post net nog die link...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ooit Gemist noem ze het daar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Parijs is ook wel mooi (zeker als je er bent).quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef borisz het volgende:
Toen de tour nog een fatsoenlijke eindetappe had
Dat is dacht ik niet gratis .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |