Heldinquote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een verhaal.
Weet niet wat ik er van moet denken.
Kan het mij wel indenken...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een verhaal.
Ja, maar eigen rechter spelen is niet de bedoeling, want dan krijg je geen grens meer.quote:
Dus jij hebt liever een situatie waarin de rechtspraak ondergeschikt is aan emoties?quote:
Zwaar verhaal idd...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een verhaal.
Dat misbruik was vast en zeker ook niet de bedoeling.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar eigen rechter spelen is niet de bedoeling, want dan krijg je geen grens meer.
Ik heb een edit gedaan en er aan toegevoegd dat ze wel gezorgd heeft dat haar kinderen geen moeder meer hebben..quote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever een situatie waarin de rechtspraak ondergeschikt is aan emoties?
Rechters hebben dit ook niet meegemaakt, toch MOETEN ze daar over oordelen...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:56 schreef JimboSlice het volgende:
Ik denk niet dat je hier over kan oordelen (eigen rechter enzovoort) totdat je het zelf mee hebt gemaakt.
Dat zeg ik ook niet. Maar je moet het eerst onderzoeken en niet dit. In emoties is informatie moeilijk te ordenen, waardoor je niet de echte waarheid ziet. Daarom moet er objectief naar gekeken worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat misbruik was vast en zeker ook niet de bedoeling.
Je hebt wel gelijk, maar toch.
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:56 schreef Jac0bus het volgende:
Ah Jessica, die heb ik vaker gezien. Godverdomme wat een lekker wijf zeg.
En er zit maar 1 goeie artiest tussen.quote:
de 3J'squote:Op maandag 9 mei 2011 20:09 schreef DrDurden het volgende:
[..]
En er zit maar 1 goeie artiest tussen.
Je vergeet Marike Jager.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef JimboSlice het volgende:
Stevie Ann, Govaert, Kuhr, Meijer kunnen zingen. 4 anderen een beetje. 1 is een meester. De rest absoluut niet.
Waylon kan ook wel goed zingen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef JimboSlice het volgende:
Stevie Ann, Govaert, Kuhr, Meijer kunnen zingen. 4 anderen een beetje. 1 is een meester. De rest absoluut niet.
George Bakerquote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef JimboSlice het volgende:
Waylon, Jager en van Giersbergen schaar ik onder een beetje, net als een ander die ik al weer kwijt ben. George Baker is uiteraard de epic winner.quote:
George baker kon goed zingen, begint nu last te krijgen van ouderdom.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Waylon, Jager en van Giersbergen schaar ik onder een beetje, net als een ander die ik al weer kwijt ben. George Baker is uiteraard de epic winner.
Maahindkleuvajehaard.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:16 schreef Bastiefcg het volgende:
denk niet wit denk niet zwajt denk niet zwajt wit
Hoe lang heeft ze gezeten dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Belachelijk dat zo'n vrouw alweer op vrije voeten loopt
Ja, of drie of vier...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Als ze nou twee jaar geleden de Nipkowschijf hadden gehad...
Moet ik hier dan ook alles zelf doen?quote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat was triest wat die Willeke en haar dochter(tje) meegemaakt hebben..
Jij gaat ook makkelijk om zegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat was triest wat die Willeke en haar dochter(tje) meegemaakt hebben..
Nee dat is niet waar ..iemand vermoorden is zeker not done..En ze zei ook dat ze daar spijt van heeft dat ze hem vermoord heeft..en haar kinderen niet meer zag begreep ik..Ik bedoelde wat zij vroeger en met haar man meegemaakt heeft triest is.. Moord is zeker niet goed te praten..quote:
quote:Matthijs van Nieuwkerk presenteert en zijn tafeldame is Yvon Jaspers.
Jan Vertonghen, de Vlaamse aanvoerder van Ajax die al sinds zijn zestiende bij Ajax voetbalt en dus in Amsterdam woont, over zijn club en over de strijd met FC Twente om de titel.
Te gast zijn Nick & Simon over hun poging om in een week tijd in Amerika als muzikant voet aan de grond te krijgen. Ze werden daarbij op de voet gevolgd door de camera en dat heeft geresulteerd in het tv-programma ‘Nick & Simon: The American Dream’.
Muziek is er van Pete Philly.
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:56 schreef Jac0bus het volgende:
Ah Jessica, die heb ik vaker gezien. Godverdomme wat een lekker wijf zeg.
Jan Vertonghen moet Yvon een rotschop verkopen. Is de wedstrijd afgelopen voordat het begonnen is...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
Yvon Jaspersen dan gaat t ook nog over voetbal
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
Hopelijk laten ze dat VI-filmpje van Vertonghen vanavond zien in De Tv draait door.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jan Vertonghen moet Yvon een rotschop verkopen. Is de wedstrijd afgelopen voordat het begonnen is...
Gelukkig kan ik vanavond niet kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
Yvon Jaspersen dan gaat t ook nog over voetbal
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
"En dan hebben ze de bal en trappen ze em weer weg."quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:11 schreef Mani89 het volgende:
"Dat is toch alleen maar stom tegen een bal aantrappen, wat is daaaar nou leuk aan?"
Alleen VI gaat zo met gasten om.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze dat VI-filmpje van Vertonghen vanavond zien in De Tv draait door.
Ik ook. Soort voorproefje alvast voor Downistie vrijdag.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook. Soort voorproefje alvast voor Downistie vrijdag.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Yvon: "Maar hoe voelt dat verlies van de beker? Voel je dan helemaal niks? Echt helemaal niets? Je hebt er helemaal geen extra gedachte bij?"
Vertonghen: "Jawel, ik denk aan 100.000 Ajax supporters!!!111 Daar denk ik aan, ja!!111"
*slaat Yvon bloedneus*
Yvon:![]()
![]()
![]()
Matthijs: "Nu eerst Fokke & Sukke!!!1111"
Ik zat eens over Downistie na te denken vandaag. De reden dat het niet echt aanslaat is omdat het plot te ingewikkeld in elkaar zit en de mensen de verhaallijn al snel verliezen. Het zou beter zijn om losse verhaaltjes van bekende films te acteren in 2 minuten, bijvoorbeeld Titanic in 2 minuten of Terminator in 2 minuten door downers.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook. Soort voorproefje alvast voor Downistie vrijdag.
Titanic bij Downistie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zat eens over Downistie na te denken vandaag. De reden dat het niet echt aanslaat is omdat het plot te ingewikkeld in elkaar zit en de mensen de verhaallijn al snel verliezen. Het zou beter zijn om losse verhaaltjes van bekende films te acteren in 2 minuten, bijvoorbeeld Titanic in 2 minuten of Terminator in 2 minuten door downers.
Hasta la pizza baby!
Ga je nu zelfs hierom al lopen klagen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Totaal geen amsterdam gehalte dit programma
Lucille is wel gehandicapt genoeg in dr eentje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks loop je nog te klagen dat ze bij Lingo teveel Amsterdammers uitnodigen.
Goed idee!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Het zou beter zijn om losse verhaaltjes van bekende films te acteren in 2 minuten, bijvoorbeeld Titanic in 2 minuten of Terminator in 2 minuten door downers.
Hasta la pizza baby!
Zo cynisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Stil! Yvon zegt iets interessants!
Edit: Oh nee, toch niet.
kut nu heb ik toch geluisterdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Stil! Yvon zegt iets interessants!
Edit: Oh nee, toch niet.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een goed statement, laten we gewoon aardig gaan doen met z'n alle.
quote:
Hoho opletten met je post dalijk gaat GGMM nog zeikenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met ze wij zijn voor Ajax![]()
ik heb gelijk gezapt.
Dat wordt geen dwdd meer kijken .
Ja, wees aardig voor Yvon. Nu is Sylvana er in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je nu ook al klagen dat Yvon er is?
Misschien kunnen ze iemand van downistie als tafelheer uitnodigen, dan waarderen we Sylvana daarna ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:36 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ja, wees aardig voor Yvon. Nu is Sylvana er in ieder geval niet.
Het zal in ieder geval de amusementswaarde verhogen, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze iemand van downistie als tafelheer uitnodigen, dan waarderen we Sylvana daarna ook.
Ik sla er wel een paar keer op, is ie ook nieuw.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Kun je ook een nieuw gezicht krijgen als je ontevreden bent met je huidige
Als je als programma gaat toegeven dat je voor Ajax bent verdien je een paar klappenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoho opletten met je post dalijk gaat GGMM nog zeiken
Zeiden ze dat serieus? Dat heb ik gemist, maar als dat zo is is het wel triest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je als programma gaat toegeven dat je voor Ajax bent verdien je een paar klappen![]()
Gister was veel leuker met die twente supporter die Ajax spelers ging interviewen.
Bij de intro voor de reclame riep Mathijs ''Wij zijn voor Ajax '' En daarom zit Vertongen hier bla bla blaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeiden ze dat serieus? Dat heb ik gemist, maar als dat zo is is het wel triest.
Daarom dit dus:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeiden ze dat serieus? Dat heb ik gemist, maar als dat zo is is het wel triest.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Totaal geen amsterdam gehalte dit programma
iddquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef henkde_j het volgende:
Bedankt voor het ontmoedigen van het donorschap. Tyfus mens
Zeker. Je bent toch dood? Dan heb je toch geen gezicht meer nodig? En de ontvanger zal alleen maar blij zijn, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef henkde_j het volgende:
Het falen van de noord-zuidlijn zit door het programma heen gewoven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Het wordt toch ook opgenomen in Amsterdam
Doet ze goed he, met 1 opmerking?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef henkde_j het volgende:
Even lostornen, omwisselen, vastkitten, klaar! Hoe moeilijk is het?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Dit kon toch al lang, ik zag het in Face/Off
In één hoofd zat het verstandelijk vermogen in het ander het motorisch vermogenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:42 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij was Yvonne Jaspers ook een Siameze tweeling en hebben ze het verkeerde hoofd gered.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:36 schreef .Henk. het volgende:
Op het moment dat ze begint te praten komt er bijna alleen maar kak uit
Ik zie wel perspectief in een soort X-factor voor Downies zeg maar, maar een vriendin met contacten in en kennis van de programmaontwikkelingswereld voorzag wellicht onoverkomelijke ethische bezwaren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:38 schreef DrDurden het volgende:
Het zal in ieder geval de amusementswaarde verhogen, lijkt me.
Dat ziet 'ie toch nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Als alles van je gezicht weg is en een medisch team werkt 15 uur om er nog iets van te maken, ga je dan als eerste nuilen dat je zo'n ouwe kop hebt?
Het diepteinterview is er wel ja: "Dus wat heb je gekocht"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef Buitendam het volgende:
Nou, dat wordt me een diepteinterview met objectieve Mathijs.
Zie Yvon danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie allemaal nog kijken?
Ik vind het wel interessant om te weten wat Jan Vertonghen kocht in de sjop en of hij een tukkie deed na het eten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Als alles van je gezicht weg is en een medisch team werkt 15 uur om er nog iets van te maken, ga je dan als eerste nuilen dat je zo'n ouwe kop hebt?
Arrogante muppet. Vond dat ze afgelopen zaterdag de hele wedstrijd de overhand hadden. Dan heb je gewoon boter voor je hoofd.quote:
Ik werk achter mijn PC en de TV staat ook aan. Echt actief kijken kan ik het nauwelijks noemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Held geen verlegen Belgquote:
DWDD Recordings, F&S, Downistie, Zwagerman en Dijkshoorn...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Hij krijgt ook niet echt de kans nee, maar het blijft een arrogante ajaciedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je het gek?
"wat zeg je nou zoal tegen de kapper?"
Valt nog mee, vaak ligt het antwoord al in de vraag die Matthijs stelt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je het gek?
"wat zeg je nou zoal tegen de kapper?"
QFTquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:50 schreef DrDurden het volgende:
We hebben een ergere Yvon gevonden dan Yvon zelf: Matthijs.
Iets met schoenmaker en leest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk doet Mathijs nu een hele slechte imitatie van Wilfried de Jong
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Lingoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Matthijs deed Holland Sport toch ook? Wat deed 'ie daar dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Is dat al iets goeds?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
door hun is Nigelde best betaalde nederlandse speler
Hij komt over de slotfase praten, niet over z'n toekomst.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom kom je dan als je niks wilt zeggen...
Vind je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt nog mee, vaak ligt het antwoord al in de vraag die Matthijs stelt.
Net alsof hij echt alleen dat ging vragen. In 10 minuten...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij komt over de slotfase praten, niet over z'n toekomst.
"hoe voelt dat nou, straks 2x verloren hebben van een voormalige middenmoter en geen CL?"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:52 schreef wdn het volgende:
Serieus Mathijs. DIT zijn vragen die in je opkomen als je een Ajax speler aan de tafel hebt?
Momenteel is Nigel geloof ik nummer 3 best betaalde NL spelerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:50 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
door hun is Nigelde best betaalde nederlandse speler
Ik ga niet eens tegen je in, jij weet zelf ook heus wel beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom kom je dan als je niks wilt zeggen...
Hoeveel vragen buiten "Gaan jullie winnen?" kun je daarover bedenken. Zelfs Vertonghen zou dat moeten weten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij komt over de slotfase praten, niet over z'n toekomst.
Okéquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet eens tegen je in, jij weet zelf ook heus wel beter.
Daar kan je genoeg vragen over stellen om 10 minuten te vullen, hij lult nu al 8 minuten over boodschappen, kappers en z'n toekomst.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net alsof hij echt alleen dat ging vragen. In 10 minuten...
Zou het interview wel een stuk leuker makenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
"hoe voelt dat nou, straks 2x verloren hebben van een voormalige middenmoter en geen CL?"
Kan ie moeilijk vragen he
Vergeet het geld niet..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan je genoeg vragen over stellen om 10 minuten te vullen, hij lult nu al 8 minuten over boodschappen, kappers en z'n toekomst.
Over die vragen heb ik het niet...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk antwoord had jij willen horen op de vraag 'Wat heb jij het liefst op je broodje'
En hij zei dat Mourinho bij Inter zitquote:
De laatste die dat deed was Pieter Stormsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:54 schreef Mykonos het volgende:
Wel grappig dat hij zn vrouw/vriendin meeneemt
echt welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:57 schreef Buitendam het volgende:
Mathijs, houd die boner onder de tafel....
Dat was ook wel lachen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
De laatste die dat deed was Pieter Storms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |