Yep, mee eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:11 schreef Vinifera het volgende:
enniewee, prima uitzending met goede grappen van alle spelers
vooral dat verhaal met die Franstalige Belgen kon ik wel waarderen
Was inderdaad een hoogtepunt. Ook grappig dat ze een beetje gesjoemeld hadden met de ondertiteling om het nog leuker te krijgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:11 schreef Vinifera het volgende:
enniewee, prima uitzending met goede grappen van alle spelers
vooral dat verhaal met die Franstalige Belgen kon ik wel waarderen
had ik niet eens door, en ik wist ook niet dat Aad de Mos zo goed frans kan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Was inderdaad een hoogtepunt. Ook grappig dat ze een beetje gesjoemeld hadden met de ondertiteling om het nog leuker te krijgen.
Dijkstra hoeft van mij niet zo, ik ben wel benieuwd naar Van Hanegem. alleen weet je dan al zeker dat Derksen zichzelf niet meer isquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:31 schreef Chase_Utley het volgende:
En zijn psvrio account dan?
Anyways, vond het een vermakelijke uitzending en vindt Schelvis een prima gast.
Van mij mogen de volgende gasten wel roteren: Schelvis, Boskamp en Dijkstra.
In Belgie waren ze ook helemaal van slag toen die boerenlul uit De Betuwe riep dat Preud'homme een dorpsidioot is. Ik zou het eerder een goede observatie noemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:32 schreef Vinifera het volgende:
[..]
had ik niet eens door, en ik wist ook niet dat Aad de Mos zo goed frans kan.
maar wat is VI eigenlijk een relax en 'normaal' programma, als je dat dan vergelijkt met bijvoorbeeld zo'n Belgische tegenhanger, waar ze helemaal over de zeik gaan als er iemand eens wat geks roept.
Vind Dijkstra een lache gast. Wel duidelijk Twents gekleurd maar dat vind ik niet zo erg. Geeft altijd wel een beetje tegengas tegen Johan en heeft een goede interactie met de rest imo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:33 schreef Vinifera het volgende:
[..]
Dijkstra hoeft van mij niet zo, ik ben wel benieuwd naar Van Hanegem. alleen weet je dan al zeker dat Derksen zichzelf niet meer is
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voetbal International topic #168 was echt geweldig als hij ooit bestaan had.
o haha, ik wist niet dat ie er zelf al eentje bij opteldequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voetbal International topic #168 was echt geweldig als hij ooit bestaan had.
Stond er boven hč, toen je het topic opendequote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:58 schreef Vinifera het volgende:
[..]
o haha, ik wist niet dat ie er zelf al eentje bij optelde
jullie begrijpen de context in België niet, net zoals ze hier de context van VI niet begrijpen. VI valt in België enkel via het internet te bekijken de meeste mensen weten uberhaupt niet wie Derksen is. Wanneer de hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van Nederland dan onzin gaat roepen zoals: keepers zijn geen goede trainers, in België wordt er defensief gevoetbald, Kompany is een internationale meeloper, "die Hazard zou mischien wel een beetje kunnen voetballen". Dan denkt de gemiddelde belg die Derksen en zijn stijl niet kent: wat een belachelijke man is dat.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
In Belgie waren ze ook helemaal van slag toen die boerenlul uit De Betuwe riep dat Preud'homme een dorpsidioot is. Ik zou het eerder een goede observatie noemen.
Derksen is voor een Nederlander al direct, laat staan voor Belgen. Logisch dat dat botst.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
In Belgie waren ze ook helemaal van slag toen die boerenlul uit De Betuwe riep dat Preud'homme een dorpsidioot is. Ik zou het eerder een goede observatie noemen.
De Belgen moeten maar eens grote jongens worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:27 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Derksen is voor een Nederlander al direct, laat staan voor Belgen. Logisch dat dat botst.
Oh zeker. Belgen moeten mondiger worden, maar dat neemt niet weg dat Derksen geen beschaafde man is. Ik ben fan van em, maar ik vind het geen beschaafde man.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:29 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De Belgen moeten maar eens grote jongens worden.
Toch heb ik liever iemand zoals Derksen, waarbij je weet waar je aan toe bent. Het boeit mij ook niet zo of hij beschaafd is. Als het maar vermakelijk is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:31 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Oh zeker. Belgen moeten mondiger worden, maar dat neemt niet weg dat Derksen geen beschaafde man is. Ik ben fan van em, maar ik vind het geen beschaafde man.
Ja natuurlijk, ik kijk puur voor het vermaak en als Preudhomme zo wild zich gedraagt dan past een benaming als "dorpsidioot" daar prima bij. Hij heeft ook meestal wel argumenten en die heb je ook wel nodigal je scherpe bewoordingen gebruikt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch heb ik liever iemand zoals Derksen, waarbij je weet waar je aan toe bent. Het boeit mij ook niet zo of hij beschaafd is. Als het maar vermakelijk is.
Kom, kom het is niet altijd leuk wat Johan zegt, en als daar dan iets over wordt gezegd reageren ook wij net zo . Kijk maar naar de reacties boven je. Ik vind het soms best wel eng wat Derksen allemaal mag roepen hier. En daar iedereen bijkans geil op reageert, kritiekloos is misschien een beter woord.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:32 schreef Vinifera het volgende:
[..]
had ik niet eens door, en ik wist ook niet dat Aad de Mos zo goed frans kan.
maar wat is VI eigenlijk een relax en 'normaal' programma, als je dat dan vergelijkt met bijvoorbeeld zo'n Belgische tegenhanger, waar ze helemaal over de zeik gaan als er iemand eens wat geks roept.
Gelukkig durven veel mensen wel gewoon te zeggen dat Mart Smeets een zelfingenomen kwal is, die er louter voor zichzelf zit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef maril het volgende:
[..]
Kom, kom het is niet altijd leuk wat Johan zegt, en als daar dan iets over wordt gezegd reageren ook wij net zo . Kijk maar naar de reacties boven je. Ik vind het soms best wel eng wat Derksen allemaal mag roepen hier. En daar iedereen bijkans geil op reageert, kritiekloos is misschien een beter woord.
Engquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef maril het volgende:
[..]
Kom, kom het is niet altijd leuk wat Johan zegt, en als daar dan iets over wordt gezegd reageren ook wij net zo . Kijk maar naar de reacties boven je. Ik vind het soms best wel eng wat Derksen allemaal mag roepen hier. En daar iedereen bijkans geil op reageert, kritiekloos is misschien een beter woord.
Dat is een mening. Wel goed dat er mensen zijn die dat zeggen, maar Derksen zn mening over Smeets is geen mening waarvan je denkt: verrek ja. Je moet een standpunt kunnen uitleggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Gelukkig durven veel mensen wel gewoon te zeggen dat Mart Smeets een zelfingenomen kwal is, die er louter voor zichzelf zit.
Dat is niet waar, er zitten 3 Waalse clubs in.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:48 schreef Drewie het volgende:
Die man die door het lint ging is de Johan Derksen van Wallonië, Stéphane Pauwels. Heeft al jarenlang problemen met de Benoit Thans. Die vindt dat er een Vlaams complot heerst tegen de waalse clubs (momenteel is Standard de enige Waalse club in onze eredivisie). Benoit Thans zegt dan ook dat je roepers zoals Derksen en Pauwels niet ernstig hoeft te nemen. Waarop Pauwels heel theatraal de studio verlaat.
Wel grappig dat dit zo serieus genomen wordt in Nederland, net zoals het grappig is dat Derksen zijn uitspraak zo serieus genomen wordt in België. Knak hetzelfde in een andere taal.
Moeilijk hč, lezen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:58 schreef Vinifera het volgende:
[..]
o haha, ik wist niet dat ie er zelf al eentje bij optelde
Charleroi degradeert dit seizoen en Eupen is een Duitstalige club.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er zitten 3 Waalse clubs in.
Het is wel schraal gesteld met het Wallonische voetbal, dat moet ik toegeven ...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:59 schreef Drewie het volgende:
[..]
Charleroi degradeert dit seizoen en Eupen is een Duitstalige club.
Daar kon ik op wachtenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Gelukkig durven veel mensen wel gewoon te zeggen dat Mart Smeets een zelfingenomen kwal is, die er louter voor zichzelf zit.
Waar wordt het serieus genomenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:48 schreef Drewie het volgende:
Die man die door het lint ging is de Johan Derksen van Wallonië, Stéphane Pauwels. Heeft al jarenlang problemen met de Benoit Thans. Die vindt dat er een Vlaams complot heerst tegen de waalse clubs (momenteel is Standard de enige Waalse club in onze eredivisie). Benoit Thans zegt dan ook dat je roepers zoals Derksen en Pauwels niet ernstig hoeft te nemen. Waarop Pauwels heel theatraal de studio verlaat.
Wel grappig dat dit zo serieus genomen wordt in Nederland, net zoals het grappig is dat Derksen zijn uitspraak zo serieus genomen wordt in België. Knak hetzelfde in een andere taal.
Een boerenlul uit de Betuwe bedoel je.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Voor een provinciaal met lang haar is hij toch redelijk welbespraakt.
Nee maar vaak wel met een korrelzout. Een tussenweg bestaat er vaak niet in zijn optiekquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:52 schreef maril het volgende:
Dus met andere woorden we moeten wat Johan Derksen zegt niet serieus nemen?
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:52 schreef maril het volgende:
Dus met andere woorden we moeten wat Johan Derksen zegt niet serieus nemen?
Dat is met eten ook zo. Of je propt je helemaal vol met schuimpjes en snoepbanaantjes of je eet alleen een bakje magere yoghurt op een dag.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee maar vaak wel met een korrelzout. Een tussenweg bestaat er vaak niet in zijn optiek
Dank.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het vandaag (zaterdag) dus pas is terug te zien.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
Ik word trouwens een beetje emotioneel van het idee dat ik deze nacht waarsch. geen VI meer zie.
Ah, okquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het vandaag (zaterdag) dus pas is terug te zien.
Dan kijk je hier alle delen van (1 t/m 4), misschien houdt het de afkickverschijnselen een beetje in bedwang.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
Ik word trouwens een beetje emotioneel van het idee dat ik deze nacht waarsch. geen VI meer zie.
'Heracles Heracles' ..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kijk je hier alle delen van (1 t/m 4), misschien houdt het de afkickverschijnselen een beetje in bedwang.
Die compilatie filmpjes van 'Goudenkoppel' blijven keer op keer geweldig. Vooral die geforceerde dagelijkse filmpjes voor Doordekken waar ze maar wat van moesten maken maar de irritatie van afsprongquote:
Dat is zo'n beetje het enige waarin Genee een wat grotere baas is. Hij verspreekt zich in verhouding erg weinig.quote:
Ik heb volgens mij deel 4 gepost omdat het de eerste was die ik kon vinden, maar ik zal ff kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ligt het aan mij of staan Part 2,3 en 4 niet op youtube?
Edit: Ach, ik geef het op. Zal wel net als vroeger rond 5 uur online komen.![]()
Geen probleem ik ga deel 3 weer eens bekijken. Ze moeten echt weer dagelijks filmpjes om 7 uur sochtends in het toilet van een Van der Valk hotel gaan makenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Tnx.
Ik keek bij t profiel van sigaarsnor.Dacht dat ze daarop stonden.
Rond 4:30 vind ik ook heerlijk: "Groningen" en dan dat hoofd erbij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kijk je hier alle delen van (1 t/m 4), misschien houdt het de afkickverschijnselen een beetje in bedwang.
Onzin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:12 schreef Drewie het volgende:
[..]
jullie begrijpen de context in België niet, net zoals ze hier de context van VI niet begrijpen. VI valt in België enkel via het internet te bekijken de meeste mensen weten uberhaupt niet wie Derksen is. Wanneer de hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van Nederland dan onzin gaat roepen zoals: keepers zijn geen goede trainers, in België wordt er defensief gevoetbald, Kompany is een internationale meeloper, "die Hazard zou mischien wel een beetje kunnen voetballen". Dan denkt de gemiddelde belg die Derksen en zijn stijl niet kent: wat een belachelijke man is dat.
Ik als grote fan van VI kan de opmerking van Derksen wel plaatsen, hij ergert zich nu aan Preud'homme, maar wanneer Advocaat net zo te keer ging vond hij het best aangenaam. Derksen is journalistiek dan ook al jaren niet meer serieus te nemen. Het is wel een topentertainer.
Wij zijn dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:12 schreef Drewie het volgende:
[..]
jullie begrijpen de context in België niet, net zoals ze hier de context van VI niet begrijpen. VI valt in België enkel via het internet te bekijken de meeste mensen weten uberhaupt niet wie Derksen is. Wanneer de hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van Nederland dan onzin gaat roepen zoals: keepers zijn geen goede trainers, in België wordt er defensief gevoetbald, Kompany is een internationale meeloper, "die Hazard zou mischien wel een beetje kunnen voetballen". Dan denkt de gemiddelde belg die Derksen en zijn stijl niet kent: wat een belachelijke man is dat.
Ik als grote fan van VI kan de opmerking van Derksen wel plaatsen, hij ergert zich nu aan Preud'homme, maar wanneer Advocaat net zo te keer ging vond hij het best aangenaam. Derksen is journalistiek dan ook al jaren niet meer serieus te nemen. Het is wel een topentertainer.
iddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waar is mijn vertrouwde mp4 op zaterdagochtend?
Toch wel opvallend dat Hansie die toch veel slechter bekend staat qua schorsingen maar ¾ jaar verplicht afwezig hoefde te zijn, terwijl Willem geloof ik wel 3 seizoenen 'geschorst' was...!quote:
Maril, Johan en Mart verschillen heus niet zo veel hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef maril het volgende:
[..]
Behalve dat Johan niet arrogant is, om zichzelf kan lachen, gevoel voor humor heeft, een goede journalist is, zelf zijn boontjes dopt als ondernemer ipv van belastinggeld te leven, echt verstand van voetbal heeft, zijn mond durft open te doen, geen retenlikker is, een tv-programma vanaf de grond toe heeft opgebouwd, .....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maril, Johan en Mart verschillen heus niet zo veel hoor.
Af en toe heeft Johan zelfs een echte Mart Smeets trui aan!
Alleeen ging het niet over Mart, en begrijp me goed ik vind VI leuk, zelfs leuker als Studio Voetbal en ik snap de kritiek naar Mart ik zit er niet mee, al afgeleerd. Maar waarom wordt het naar mijn voeten gegooit als ik kritiek heb op bv Johan Derksen,maar het kan ook een ander held van jullie zijn, Betekent dat dat ik dus niets mag zeggen als Maril Akkermans zonder dat Mart erbij wordt betrokken dat vind ik belachelijk. blijft staan btw Mart Smeets Rules.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maril, Johan en Mart verschillen heus niet zo veel hoor.
Af en toe heeft Johan zelfs een echte Mart Smeets trui aan!
[ http://img41.imageshack.us/img41/7683/snor.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img833.imageshack.us/img833/7683/snor.jpg (copy/paste deze link) ]
ps. Als iemand weet hoe ik deze plaatjes aan de praat kan krijgen
En als er iemand achter hem een hartstilstand krijgt gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Mart Smeets vind ik zo'n baas he. Met een wijntje erbij op een plein in Frankrijk elitair lopen doen over sport
Huh? Deed ie dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En als er iemand achter hem een hartstilstand krijgt gewoon doorgaan.
Wat heeft dat met Mart Smeets te maken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon zo'n 3 dagen trial aanmaken bij hitnews en zoeken via binsearch
Niks?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Mart Smeets te maken?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:"Maar deze arme man die daar ligt, daar zou je het beste van hopen"
*Nog geen halve seconde later*
"Maarre, wat ga jij morgen doen?"
Wat een '9:00 tot 17:00, 5 dagen per week, ik doe wat betekenisloze arbeid op kantoor'-geneuzel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:11 schreef pberends het volgende:
RTL is gewoon down, live with it. En aangezien iedereen weekend heeft kan het wel 's begin volgende week pas worden.
U bent VN-gezant naar het M-O vermoed ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wat een '9:00 tot 17:00, 5 dagen per week, ik doe wat betekenisloze arbeid op kantoor'-geneuzel.
7 dagen per week banketbakker.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:28 schreef msnk het volgende:
[..]
U bent VN-gezant naar het M-O vermoed ik?
Was een epileptische aanval.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Haha, classicquote:
Nou vooruit dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:34 schreef Trystar het volgende:
[..]
Kun je 30 minuten wachten? Ik ben de aflevering van gisteren aan het uploaden naar megaupload
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:34 schreef Trystar het volgende:
[..]
Kun je 30 minuten wachten? Ik ben de aflevering van gisteren aan het uploaden naar megaupload
Mart Smeets zei op een gegeven moment: "Ja, dat heb je met een live uitzending"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
[quote]"Maar deze arme man die daar ligt, daar zou je het beste van hopen"
*Nog geen halve seconde later*
"Maarre, wat ga jij morgen doen?"
NPquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:45 schreef Ad_rem het volgende:
VI Vrijdag 6 mei 2011
http://www.megavideo.com/?v=RWDQIBON
Sorry Trystar ik was een uur geleden al begonnen met uploaden nadat die trail hitnews ellende gelukt was.
Veel plezier met kijken. Voor mij later vnv pas.. moet nu bbq-en
Eigenlijk zou hij naar die man toe willen lopen om hem te vertellen dat het niet chic is om als figurant de grote Mart show te verstoren met je persoonlijke geneuzel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mart Smeets zei op een gegeven moment: "Ja, dat heb je met een live uitzending"
Vervolgens: "Maar ja, dat heeft ook zo zijn........"
En hij wilde daarna zeggen: "charme".
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij naar die man toe willen lopen om hem te vertellen dat het niet chic is om als figurant de grote Mart show te verstoren met je persoonlijke geneuzel.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij naar die man toe willen lopen om hem te vertellen dat het niet chic is om als figurant de grote Mart show te verstoren met je persoonlijke geneuzel.
Ja bij mij ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook? Duurt best lang.
Andries Jonker gaat gewoon Mourinho opvolgen bij Real Madrid, wat ik je brom.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:23 schreef Absurditeit het volgende:
Der motherfucking Andries heeft vandaag gewoon met 1-8 gewonnen. Als Derksen hem nu geen toptrainer meer vindt, is hij ongeloofwaardig.
Zal het geen algemene converting zijn? Als ik hem open begint hij namelijk op 46, en toen ik hem net opende was het 30quote:
johquote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:03 schreef zlakto het volgende:
[..]
Zal het geen algemene converting zijn? Als ik hem open begint hij namelijk op 46, en toen ik hem net opende was het 30
Nee, dat verschilt iedere keer. Waarsch. ben ik zo op 70% en jij op 67 of 73 oid.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:03 schreef zlakto het volgende:
[..]
Zal het geen algemene converting zijn? Als ik hem open begint hij namelijk op 46, en toen ik hem net opende was het 30
waarom dan ook niet megaupload ipv megavideoquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:13 schreef Absurditeit het volgende:
Wat een lachwekkende faal dat Megavideo.
Upload dat bestaan gewoon op Duckload of Megaupload for that matter.
Thanks.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:01 schreef contactpersoon het volgende:
Hier dan: http://www.megaupload.com/?d=CQO2Q29S
Volgende keer gewoon in de nieuwsgroepen zoeken, doorgaans staat een aflevering er al binnen 30 minuten op.
Betaalserver?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:01 schreef contactpersoon het volgende:
Volgende keer gewoon in de nieuwsgroepen zoeken, doorgaans staat een aflevering er al binnen 30 minuten op.
Danke schonquote:
quote:
Inderdaad, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Hij leek een beetje op de broer van Iwan van Duren.
Hansie's dampen hingen er misschien nog.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mjah, Emile had sinds 25 jaar weer eens een glaasje bier op. Hoe over the top kun je reageren
Het ging wel, maar het materiaal voor de vrijdag valt de laatste tijd gewoon tegenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:35 schreef Absurditeit het volgende:
Redelijke uitzending, weinig spectaculairs.
Hij was prima, maar volgende keer wel eerst even naar de haararchitect.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:29 schreef Jmsls het volgende:
Emile was in het begin wel scherp in de discussie tegen Johan en daarna had ie René ook te pakken.
Ja, dat Rotterdamse schoffie pakt de heren wel genadeloos aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:29 schreef Jmsls het volgende:
Emile was in het begin wel scherp in de discussie tegen Johan en daarna had ie René ook te pakken.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:01 schreef contactpersoon het volgende:
Viel mij ook al op. Tenminste als je dat meisje bedoelt dat vrij hard lacht constant.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef bascross het volgende:
Leuk meisje achter Wilfred. Jammer dat ze bier drinkt.
Die ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Tenminste als je dat meisje bedoelt dat vrij hard lacht constant.
Dank.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:49 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
http://www.megavideo.com/?v=RWDQIBON speciaal voor 020'ers
Die schijt nu in zijn broek omdat Ajax kampioen gaat wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Zit die Jakhals er maandag?
'Als Twente de dubbel wint laat ik een Twents paard op m'n reet tatoeëren!'
Hij had toch al eerder een paard op zijn rug laten zetten?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Zit die Jakhals er maandag?
'Als Twente de dubbel wint laat ik een Twents paard op m'n reet tatoeëren!'
V/d Boog? Who the fuck is V/d Boogquote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Neh, Rik v/d Boog heeft al gezegd dat Ajax dit jaar weer geen kampioen wordt.
Ik hoop het nietquote:Op zondag 8 mei 2011 12:38 schreef BOBOSIE het volgende:
De leukste gast aan tafel vond ik Willem Van Hanegem, en ik heb vernomen dat hij binnekort weer aanschuift bij de heren.
Weet iemand waneer ?
quote:
Willem wat vond je van de wedstrijd?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Meh niks aan die Van Gangelen. Ik wil Boskamp of Hansie of de Kromme.
Vind je het gek? Wanneer Willem aan tafel zit lult Johan lekker mee en wordt er constant gedaan alsof alles wat hij zegt de grootste onzin is. Niet helemaal fair, want het programma trekt niet voor niets nu zoveel kijkers.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:23 schreef Suikeroom het volgende:
Van Hanegem komt 30 mei, en Wilfred had er weinig zin in
Dit dus. Dat zou hij bij Jack van Gelder bijvoorbeeld nooit doen. Het is wel grappig, maar het blijft een beetje goedkoop scoren.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Willem wat vond je van de wedstrijd?
"Waarom vraag je dat, je hebt zelf toch ook gekeken"
bij Studio Voetbal zei hij ook zoiets hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Dat zou hij bij Jack van Gelder bijvoorbeeld nooit doen. Het is wel grappig, maar het blijft een beetje goedkoop scoren.
net zon mooiboy als Humberto Tan, snap niet dat Johan hem wel mag dan.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van Gangelen is kampioen in open deuren in trappen. Hij lult altijd mee met Gijp of Derksen om hun zeker niet tegen zichzelf te krijgen. Bijzonder saaie gast.
Ook zoiets, ongeveer een beetje hetzelfde. Mijn punt is gewoon dat ik het aan de ene kant wel enorm grappig vind als ze Wilfred te kakken zetten, maar aan de andere kant weer een beetje makkelijk. Hij gaat er zelf ook zitten dus dan moet hij niet doen alsof alles wat hem gevraagd wordt belachelijk is.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
bij Studio Voetbal zei hij ook zoiets hoor.
Precies. Nu ben ik echt een fan van Willem hoor, maar geef mij dan toch maar de uitzendingen zoals ze nu zijn. Ik geniet er al sinds het WK van.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:21 schreef Waaghals het volgende:
Bij Willem heb je altijd het idee dat hij er alleen gaat zitten voor het geld en eigenlijk het liefste niks zegt.
Bij VI leek het altijd of elke vraag hem teveel was.
Ik zou het voor de zekerheid even opnemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:42 schreef PSVBOKKIE het volgende:
kijk morgen wel de herhaling moet vanavond werken.
Van Hanegem heeft een eigen mening en past zich niet aan ,zie hem graag als gast.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:21 schreef Waaghals het volgende:
Bij Willem heb je altijd het idee dat hij er alleen gaat zitten voor het geld en eigenlijk het liefste niks zegt.
Bij VI leek het altijd of elke vraag hem teveel was.
niet nodig rtl gemist werkt altijd bij mij , nooit problemen gehad.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ik zou het voor de zekerheid even opnemen.
Dan ben je de enige die de vorige aflevering op RTL gemist heeft kunnen zien, dat is wel knap van je.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:45 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
niet nodig rtl gemist werkt altijd bij mij , nooit problemen gehad.
heb die uitzending live gezienquote:Op maandag 9 mei 2011 12:49 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Dan ben je de enige die de vorige aflevering op RTL gemist heeft kunnen zien, dat is wel knap van je.
Een mening over wedstrijden die hij niet heeft bekeken.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Van Hanegem heeft een eigen mening en past zich niet aan ,zie hem graag als gast.
1. Dan pleuren ze maar wat extra reclame tussendoor. Op internet weet je in ieder geval zeker dat mensen niet wegzappen, dus het bereik is veel groter. Het hoeft dan ook geen blok van 5 minuten te zijn, maar 4 reclames zou ik best trekken.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef 7sins het volgende:
Ik heb 2 redenen waarom de laatste uitzending niet online staat:
1 er kijken meer mensen naar de gemiste versie (dus zonder reclame ; slecht voor de inkomsten)
2 ze zijn bang dat de belgen zich weer beledigd voelen
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Maar Willem je moet toch wel wat voetbal hebben gekeken je zit hier om te analyseren.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:05 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Dat gaat weer interessant worden inderdaad.
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:08 schreef DrDentz het volgende:
'Soms heb ik het idee dat die gozert niet helemaal spoort. Vraagt me iedere week hetzelfde.'
He! Handen af van Gijp hequote:Op maandag 9 mei 2011 19:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik weet al wat gijp gaat zeggen. "Ik zei het je toch, Twinte wint dit makkelijk"
YAYquote:Op maandag 9 mei 2011 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker anderhalf uur slap ouwehoeren over voetbal
Met z'n penishoofd.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanavond te gast: Jan Joost van Gangelen
Pberends zal weer gaan genieten.
Hoe wil je nu Twente bashen?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
lekker twente bashen aub. Ajax gaat winnen komende zondag! Go Johan
zwangere koe bedoel je.quote:
Die staat op springen manquote:
In het begin liepen er chickies voorbij!quote:
Gijp weer bezig geweest?quote:
Altijd om 20:27 of 20:28... maar waarom adverteren ze dan met 20:30quote:
Goede vergelijking...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef pberends het volgende:
RTL heeft gelukkig nooit lange reclameblokken.
Bedankt.quote:
Ja leuk, maar op de normale shirts staan toch ook sponsors?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:34 schreef GGMM het volgende:
Badjassen, daar klaagde ik gister over maar dat is dus sponsering.
ja en van barend en barend..quote:Op maandag 9 mei 2011 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij VI hebben ze toch ook altijd reclames in het hoekje voor dingen als Ultimate Fighter en dat soort onzin?
je voelde hem al aankomen jaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is zo voorspelbaar en goedkoop...
maar stiekem is het wel super grappig
SBS 6 denkt dat dat de formule is van Lachen om Home Videos met Hansiequote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is zo voorspelbaar en goedkoop...
maar stiekem is het wel super grappig
Dat hoofdquote:
Fanatiek zijn is iets anders dan als een idioot voor de dugout staan schreeuwen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Geo3kant het volgende:
Hier is het weer goed dat hij fanatiek is, maar als Mourhino het doet of die van Villareal zijn het mafkezen.. ze draaien het elke week om naar wat makkelijk scoort.
nah niet mee eens. De Boer wilt echt zijn spelers aanwijzingen geven.. mourinho is gewoon camera geil en wil zijn zijn 'onrecht' laten uiten op TV.. beetje de zielepiet uithangen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Geo3kant het volgende:
Hier is het weer goed dat hij fanatiek is, maar als Mourhino het doet of die van Villareal zijn het mafkezen.. ze draaien het elke week om naar wat makkelijk scoort.
Onzin bij Mourinho is het zijn media optreden en die van Porto rent de hele wedstrijd heen en weer. Je kunt dit wel vergelijken met zijn kritiek op Gardiola maar ze stellen dat Ajax deze coaching nodig heeft en Barcelona niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Geo3kant het volgende:
Hij heeft wel een bierhoofd ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat Grolsch meer kapot maakt, dan je lief is.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef Albertoooo het volgende:
Zit daar nou Toine van Peeperstraten naast Simon Zwartkruys?
neequote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef Albertoooo het volgende:
Zit daar nou Toine van Peeperstraten naast Simon Zwartkruys?
Als je weet dat de scheids toch wel fluit neem het ze dan eens kwalijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef Geo3kant het volgende:
Spelers die altijd gaan liggen helpt ook niet mee hoor om een wedstrijd een wedstrijd te laten zijn. Spelers hebben ook hun aandeel erin.
Ik vind het knap hoor dat hij er heen ging .. is altijd lastig na een kampioenschap, maar hij doet het goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Spanky78 het volgende:
Ze kunnen een hoop lullen over Prum. Maar als hij de dubbel wint dan zitten ze daar lekker voor lul in hun studiootje.
Hoezo? Wat ze zeggen is dat hij als een idioot staat te schreeuwen, dat blijft gewoon zo, of hij nou de dubbel pakt of niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Spanky78 het volgende:
Ze kunnen een hoop lullen over Prum. Maar als hij de dubbel wint dan zitten ze daar lekker voor lul in hun studiootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |