Van Hanegem heeft een eigen mening en past zich niet aan ,zie hem graag als gast.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:21 schreef Waaghals het volgende:
Bij Willem heb je altijd het idee dat hij er alleen gaat zitten voor het geld en eigenlijk het liefste niks zegt.
Bij VI leek het altijd of elke vraag hem teveel was.
niet nodig rtl gemist werkt altijd bij mij , nooit problemen gehad.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Ik zou het voor de zekerheid even opnemen.
Dan ben je de enige die de vorige aflevering op RTL gemist heeft kunnen zien, dat is wel knap van je.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:45 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
niet nodig rtl gemist werkt altijd bij mij , nooit problemen gehad.
heb die uitzending live gezienquote:Op maandag 9 mei 2011 12:49 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Dan ben je de enige die de vorige aflevering op RTL gemist heeft kunnen zien, dat is wel knap van je.
Een mening over wedstrijden die hij niet heeft bekeken.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Van Hanegem heeft een eigen mening en past zich niet aan ,zie hem graag als gast.
1. Dan pleuren ze maar wat extra reclame tussendoor. Op internet weet je in ieder geval zeker dat mensen niet wegzappen, dus het bereik is veel groter. Het hoeft dan ook geen blok van 5 minuten te zijn, maar 4 reclames zou ik best trekken.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:43 schreef 7sins het volgende:
Ik heb 2 redenen waarom de laatste uitzending niet online staat:
1 er kijken meer mensen naar de gemiste versie (dus zonder reclame ; slecht voor de inkomsten)
2 ze zijn bang dat de belgen zich weer beledigd voelen
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Willem wat vond je van de wedstrijd?
"Waarom vraag je dat, je hebt zelf toch ook gekeken"
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Willem wat vond je van de wedstrijd?
"Waarom vraag je dat, je hebt zelf toch ook gekeken"
Maar Willem je moet toch wel wat voetbal hebben gekeken je zit hier om te analyseren.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:05 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Dat gaat weer interessant worden inderdaad.
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:08 schreef DrDentz het volgende:
'Soms heb ik het idee dat die gozert niet helemaal spoort. Vraagt me iedere week hetzelfde.'
He! Handen af van Gijp hequote:Op maandag 9 mei 2011 19:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik weet al wat gijp gaat zeggen. "Ik zei het je toch, Twinte wint dit makkelijk"
YAYquote:Op maandag 9 mei 2011 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker anderhalf uur slap ouwehoeren over voetbal
Met z'n penishoofd.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanavond te gast: Jan Joost van Gangelen
Pberends zal weer gaan genieten.
Hoe wil je nu Twente bashen?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
lekker twente bashen aub. Ajax gaat winnen komende zondag! Go Johan
zwangere koe bedoel je.quote:
Die staat op springen manquote:
In het begin liepen er chickies voorbij!quote:
Gijp weer bezig geweest?quote:
Altijd om 20:27 of 20:28... maar waarom adverteren ze dan met 20:30quote:
Goede vergelijking...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:32 schreef pberends het volgende:
RTL heeft gelukkig nooit lange reclameblokken.
Bedankt.quote:
Ja leuk, maar op de normale shirts staan toch ook sponsors?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:34 schreef GGMM het volgende:
Badjassen, daar klaagde ik gister over maar dat is dus sponsering.
ja en van barend en barend..quote:Op maandag 9 mei 2011 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij VI hebben ze toch ook altijd reclames in het hoekje voor dingen als Ultimate Fighter en dat soort onzin?
je voelde hem al aankomen jaquote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is zo voorspelbaar en goedkoop...
maar stiekem is het wel super grappig
SBS 6 denkt dat dat de formule is van Lachen om Home Videos met Hansiequote:Op maandag 9 mei 2011 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is zo voorspelbaar en goedkoop...
maar stiekem is het wel super grappig
Dat hoofdquote:
Fanatiek zijn is iets anders dan als een idioot voor de dugout staan schreeuwen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Geo3kant het volgende:
Hier is het weer goed dat hij fanatiek is, maar als Mourhino het doet of die van Villareal zijn het mafkezen.. ze draaien het elke week om naar wat makkelijk scoort.
nah niet mee eens. De Boer wilt echt zijn spelers aanwijzingen geven.. mourinho is gewoon camera geil en wil zijn zijn 'onrecht' laten uiten op TV.. beetje de zielepiet uithangen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Geo3kant het volgende:
Hier is het weer goed dat hij fanatiek is, maar als Mourhino het doet of die van Villareal zijn het mafkezen.. ze draaien het elke week om naar wat makkelijk scoort.
Onzin bij Mourinho is het zijn media optreden en die van Porto rent de hele wedstrijd heen en weer. Je kunt dit wel vergelijken met zijn kritiek op Gardiola maar ze stellen dat Ajax deze coaching nodig heeft en Barcelona niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef Geo3kant het volgende:
Hij heeft wel een bierhoofd ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat Grolsch meer kapot maakt, dan je lief is.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef Albertoooo het volgende:
Zit daar nou Toine van Peeperstraten naast Simon Zwartkruys?
neequote:Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef Albertoooo het volgende:
Zit daar nou Toine van Peeperstraten naast Simon Zwartkruys?
Als je weet dat de scheids toch wel fluit neem het ze dan eens kwalijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:47 schreef Geo3kant het volgende:
Spelers die altijd gaan liggen helpt ook niet mee hoor om een wedstrijd een wedstrijd te laten zijn. Spelers hebben ook hun aandeel erin.
Ik vind het knap hoor dat hij er heen ging .. is altijd lastig na een kampioenschap, maar hij doet het goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Spanky78 het volgende:
Ze kunnen een hoop lullen over Prum. Maar als hij de dubbel wint dan zitten ze daar lekker voor lul in hun studiootje.
Hoezo? Wat ze zeggen is dat hij als een idioot staat te schreeuwen, dat blijft gewoon zo, of hij nou de dubbel pakt of niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef Spanky78 het volgende:
Ze kunnen een hoop lullen over Prum. Maar als hij de dubbel wint dan zitten ze daar lekker voor lul in hun studiootje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |